home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 558 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Bademesterens Diamant 07
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 18 Udprint
Forfatter Emne: Bademesterens Diamant 07  (Læst 58917 gange)
Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bademesterens Diamant 07
« Svar #210: 30 Jul 2007, 17:02 »

Der HAR været både en ude og hjemmebane taktik.
Hjemmebane med pile helt op på fløjene og Udebane med kort pil på fløjene.
Men jeg tror han hurtig trak Udetaktikken tilbage igen, fordi den ikke virkede helt.

Just præcis - jeg var ikke tilfreds med resultaterne, hvorfor jeg valgte at lade taktikken gå til de evige taktikmarker...
Logged

Kerm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Bademesterens Diamant 07
« Svar #211: 30 Jul 2007, 17:05 »

Just præcis - jeg var ikke tilfreds med resultaterne, hvorfor jeg valgte at lade taktikken gå til de evige taktikmarker...

Godt så.. Så blev dén aflivet.. Mere vi skal tage livet af, når vi er i gang?  Djævel

Kerm
Logged

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

magnusmarkussen
Gæst
 
Sv: Bademesterens Diamant 07
« Svar #212: 01 Aug 2007, 17:44 »

har lige vundet det franske mesterskab med st. etienne og lønbudget på 10 mio Opstemt
Logged

kristoffer
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Bademesterens Diamant 07
« Svar #213: 07 Aug 2007, 11:45 »

hvordan dowenloader man  ;)det
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bademesterens Diamant 07
« Svar #214: 07 Aug 2007, 11:49 »

Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Cojones
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Bademesterens Diamant 07
« Svar #215: 11 Aug 2007, 10:09 »

Just præcis - jeg var ikke tilfreds med resultaterne, hvorfor jeg valgte at lade taktikken gå til de evige taktikmarker...

Hej Bademester..  Smiley Har prøvet din taktik i 3 kampe ( 1v 1u 1t ) den uafgjorte og tabte var på udebane. Har du en ide om en anden udebane taktik eller skal man bare prøve sig frem? Ubeslutsom
Logged

" Når Daniel Agger har spillet 10 kampe på Brøndby´s 1.hold, har folk glemt alt om Andreas Jakobsson "

Tom Køhlert 2004

kous
Gæst
 
Sv: Bademesterens Diamant 07
« Svar #216: 12 Aug 2007, 13:31 »

Nu er jeg godt nok ikke bademesterne crazy med dine holdindstillinger kunne se sådan ud
ss. http://img50.imageshack.us/img50/7913/udebanery8.jpg og måske hvis det hellere ikke går, så kan du rykke den defensive linje lidt ned så den næsten kommer ned på dyb... hvem er du og hvem spille du uafgjort og hvem tabte du mod... Smiley
« Seneste Redigering: 12 Aug 2007, 13:35 af kous » Logged

Cojones
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Bademesterens Diamant 07
« Svar #217: 12 Aug 2007, 15:49 »

Nu er jeg godt nok ikke bademesterne crazy med dine holdindstillinger kunne se sådan ud
ss. http://img50.imageshack.us/img50/7913/udebanery8.jpg og måske hvis det hellere ikke går, så kan du rykke den defensive linje lidt ned så den næsten kommer ned på dyb... hvem er du og hvem spille du uafgjort og hvem tabte du mod... Smiley

Jeg er Leeds i 1. sæson. Kan ikke lige huske hvem jeg spillede mod, men har spillet et par kampe mere, hvor jeg har vundet så det kører rimeligt nu. Fik selv pillet lidt ved opstillingen til udebanetaktikken og der vandt jeg 2-0.
Jeg satte mentaliteten på normal og fløjene´s pile en halv gang ned.
Logged

" Når Daniel Agger har spillet 10 kampe på Brøndby´s 1.hold, har folk glemt alt om Andreas Jakobsson "

Tom Køhlert 2004

Cojones
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Bademesterens Diamant 07
« Svar #218: 12 Aug 2007, 15:51 »

Nu er jeg godt nok ikke bademesterne crazy med dine holdindstillinger kunne se sådan ud
ss. http://img50.imageshack.us/img50/7913/udebanery8.jpg og måske hvis det hellere ikke går, så kan du rykke den defensive linje lidt ned så den næsten kommer ned på dyb... hvem er du og hvem spille du uafgjort og hvem tabte du mod... Smiley
Logged

" Når Daniel Agger har spillet 10 kampe på Brøndby´s 1.hold, har folk glemt alt om Andreas Jakobsson "

Tom Køhlert 2004

Tietze
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Bademesterens Diamant 07
« Svar #219: 12 Aug 2007, 20:26 »

hvor skal jeg udpakke taktikken?
Logged

knudsen74
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Udebane taktik spørgsmål
« Svar #220: 12 Aug 2007, 22:02 »

Nogen der kender en god og stabil udebane taktik? Jeg spiller med Brøndby og har rimelig gode spillere, men har MEGET svingene resultater på udebane, selv mod hold som jeg burde være overlegne med de spillere jeg har til rådighed. (Næsten som det virkelig liv med de udebane resultater jeg har med Brøndby Shockeret) ) Håber meget der er nogen som kan hjælpe!?
Logged

molle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Udebane taktik spørgsmål
« Svar #221: 12 Aug 2007, 22:10 »

Nogen der kender en god og stabil udebane taktik? Jeg spiller med Brøndby og har rimelig gode spillere, men har MEGET svingene resultater på udebane, selv mod hold som jeg burde være overlegne med de spillere jeg har til rådighed. (Næsten som det virkelig liv med de udebane resultater jeg har med Brøndby Shockeret) ) Håber meget der er nogen som kan hjælpe!?

fik jeg sendt en personlig besked til dig?
Logged

Nagero
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Bademesterens Diamant 07
« Svar #222: 16 Aug 2007, 15:54 »

Jeg vil tilføjge at hvis man laver pile fra hver angriber altså den venstre centrale ud på højre wing og den højre centrale ud på venstre wing, at man derved skaber flere chancer og spillerne i angrebet oftere søger bolden i kanten og derved skaber flere chancer. Og at de oftere trækker forsvarsspillere med og laver mere plads til den offensive midt og til fløjene der søger hullerne.
Logged

Stoltheden er evig
Silkeborg IF

Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bademesterens Diamant 07
« Svar #223: 18 Aug 2007, 22:10 »

Jeg vil tilføjge at hvis man laver pile fra hver angriber altså den venstre centrale ud på højre wing og den højre centrale ud på venstre wing, at man derved skaber flere chancer og spillerne i angrebet oftere søger bolden i kanten og derved skaber flere chancer. Og at de oftere trækker forsvarsspillere med og laver mere plads til den offensive midt og til fløjene der søger hullerne.

Det er sgu' en syg ændring, men hvis den virker, så er det jo bare super!   Smiley
Logged

Chriz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bademesterens Diamant 07
« Svar #224: 19 Aug 2007, 23:25 »

Har prøvet taktiken over en halv sæson med real madrid og det uden så forfærdelig meget succe.. Har spillet 33 kampe, kun scoret 44 mål og har lukket hele 30 mål ind. Det skal så også siges til taktikens forsvar at jeg har haft utrolig mange skader og allesammen er faldt over nøgle spillerne og de har som regl været over 1 måned. Men alt i alt ikke det bedste møde med din taktik desværre Skuffet
Logged

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010