home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  1 Bruger, 498 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Bademesterens Diamant 07
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: Bademesterens Diamant 07  (Læst 58955 gange)
Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Bademesterens Diamant 07
« Svar #165: 11 Mar 2007, 13:32 »

Det står garanteret i tråden, men hvor er det lige jeg skal ligge din taktik henne? Er i nød oppe i Norge og mangler en super taktik! Smiley
Logged

Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bademesterens Diamant 07
« Svar #166: 11 Mar 2007, 13:35 »

Det står garanteret i tråden, men hvor er det lige jeg skal ligge din taktik henne? Er i nød oppe i Norge og mangler en super taktik! Smiley

dokumenter/si/fm07/tactics
Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Bademesterens Diamant 07
« Svar #167: 11 Mar 2007, 13:35 »

dokumenter/si/fm07/tactics
Tak, skal du ha' Thumbs Up
Logged

Emillionaire
Gæst
 
Sv: Bademesterens Diamant 07
« Svar #168: 11 Mar 2007, 13:39 »

jeg har lige et spørgsmål til denne tråd, det går ud på at jeg har downloadet både bademesterens diamant og bademesterens diamant wing ude og efter jeg downloadede wingtaktiken (downloadede første den første af de to) er der kun wing taktik'en at vælge som ude
Logged

Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bademesterens Diamant 07
« Svar #169: 11 Mar 2007, 13:52 »

jeg har lige et spørgsmål til denne tråd, det går ud på at jeg har downloadet både bademesterens diamant og bademesterens diamant wing ude og efter jeg downloadede wingtaktiken (downloadede første den første af de to) er der kun wing taktik'en at vælge som ude


Forstår ikke spørgsmålet.  Huh
Logged

mortenbrenoe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bademesterens Diamant 07
« Svar #170: 15 Apr 2007, 08:37 »

Jeg vil lige kort melde tilbage... Den fungerede ikke optimalt taktikken. Har lavet ændringer på den som jeg heller ikk ku få til at fungere, så lavede min egen 4-4-2 flat formation. Det fungerede i nogle sæsoner, men har problemer når jeg er favorit i kampene og lukker tit et dumt mål ind til 1-1 istedet for bare at holde føringen hjem, Det er især blevet en tendens efter jeg er kommet i League 1...

Men jeg var virkelig vred igår da jeg for 3e kamp i træk lukkede et udlignende mål ind, kan ha noget med stamina at gøre måske, og i det hele taget spillermateriale. Så vil igen forsøge at gå tilbage til din diamant formation her senere idag søndag... Smiley
Logged

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bademesterens Diamant 07
« Svar #171: 15 Apr 2007, 09:10 »

Men jeg var virkelig vred igår da jeg for 3e kamp i træk lukkede et udlignende mål ind, kan ha noget med stamina at gøre måske, og i det hele taget spillermateriale. Så vil igen forsøge at gå tilbage til din diamant formation her senere idag søndag... Smiley

Det kan være at dine forsvarsspillere har lav koncentration, siden du lukker de sene mål ind - ganske som hvis dine angribere brænder de sene chancer, så har de nok også lav koncentration.  Thumbs Up

Logged

mortenbrenoe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bademesterens Diamant 07
« Svar #172: 15 Apr 2007, 11:35 »

Det vil jeg da lige gå hjem og tjekke.. Den formation du senest har lavet og du selv bruger, det er den som er at finde i den senest post herinde du har lavet med DL ?
Logged

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

AlexSN
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bademesterens Diamant 07
« Svar #173: 15 Apr 2007, 13:20 »

Havde stor succes med din første taktik til 07 hvorefter jeg prøvede din nye som skulle lukke færre mål ind. Jeg spillede en sæson med den og sluttede 2'er i ligaen med FC København. Nu her i starten af 2. sæson er jeg skiftet tilbage til den originale, og jeg har vundet 10/10 kampe indtil videre. Det kan jo bare være mig, men den gamle var klart bedre IMO :-).
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bademesterens Diamant 07
« Svar #174: 15 Apr 2007, 13:40 »

Havde stor succes med din første taktik til 07 hvorefter jeg prøvede din nye som skulle lukke færre mål ind. Jeg spillede en sæson med den og sluttede 2'er i ligaen med FC København. Nu her i starten af 2. sæson er jeg skiftet tilbage til den originale, og jeg har vundet 10/10 kampe indtil videre. Det kan jo bare være mig, men den gamle var klart bedre IMO :-).

Jeg kunne ikk få nogen af dem til og virke med FCK, uanset hvad lukkede jeg tonsvis af mål ind. Nu bruger jeg så en normal 4-4-2 som klare jobbet ganske godt (et eller andet sted faktisk lidt nederen, men hva).
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Kerm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Bademesterens Diamant 07
« Svar #175: 15 Apr 2007, 15:42 »

Nu har ikke læst tråden igennem, men har været mange forskellige klubber i mange forskellige lande, men er jeg den eneste som ikke har succes med denne opstilling i Spanien?

Kerm
Logged

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

handianden
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Bademesterens Diamant 07
« Svar #176: 15 Apr 2007, 15:50 »

Nu har ikke læst tråden igennem, men har været mange forskellige klubber i mange forskellige lande, men er jeg den eneste som ikke har succes med denne opstilling i Spanien?

Kerm

Jeg har haft stor succes med den, med Real Madrid.
Logged


Kerm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Bademesterens Diamant 07
« Svar #177: 15 Apr 2007, 15:53 »

Jeg har haft stor succes med den, med Real Madrid.

Hmmm, okay.. Jeg er det andet Madrid-hold.. Hehe, og i starten af første kamp kom jeg bagud rimelig hurtigt, men har fået spillet mig ind i kampen nu og netop udlignet, så måske det begynder at ligne noget.. Smiley

Kerm
Logged

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Kerm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Bademesterens Diamant 07
« Svar #178: 15 Apr 2007, 16:42 »

Tjae, tror efterhånden jeg har fået fat i noget af det rigtige.. Klatten havner i den rigtige ende af banen. Jeg vandt ovenstående kamp mod Getafa med 1-2 og er i 1. halvleg foran med 3-0 mod Sociedad.. Smiley - Så det har sku nok bare været mig.. Smiley

Kerm
Logged

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

k0l0
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Bademesterens Diamant 07
« Svar #179: 15 Apr 2007, 18:11 »

Hvordan laver man de pile på højre og venstre midtbanespiller?
Logged

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010