home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 231 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Milan - Vejen mod back to back CL triumf
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Milan - Vejen mod back to back CL triumf  (Læst 4575 gange)
Guti14
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Milan - Vejen mod back to back CL triumf
« : 31 Jan 2017, 14:57 »

Baseret på min personlige challenge:

**Milan er det seneste hold der har vundet mesterholdenes Europa cup back to back, da de vandt i sæsonerne 1988-90. Det var før Bosman dommen og før turneringen skiftede format og navn til Champions League. Holdet var fyldt med italienske spillere såsom Baresi, Costacurta og Maldini men dem man måske husker bedst er ”De flyvende hollændere” Gullit, Rijkaard og van Basten, som udgjorde de tre udlændinge, der var tilladt at bruge.

Vi griber fat i den periode og laver en lille KIN challenge til dig. Du skal opbygge en trup kun bestående af italienske spillere og tre hollandske spillere. Når det krav er opfyldt, så skal du vinde Champions League back to back men ikke nok med det, så skal alle dine hollandske spillere enten have scoret, lavet en assist eller blevet MOM i minimum en af finalerne.**

1. sæson er vel overstået, det blev til en flot 2. plads efter suveræne Juventus, så det er direkte adgang til CL gruppespillet. Her kom jeg i pulje med Zenit, Schalke og Anderlecht, hvilket var svineheldigt, især da jeg var 3.seedet.

Ydermere har jeg fået trimmet truppen fuldstændig, så jeg fremadrettet kun køre med 3 flyvende hollændere og så flotte italienere for resten  Smiley Det kostede en del hug fra bestyrelsen da Bacca osv. forsvandt fra klubben i et heftigt første transfervindue.



* Stilling.jpg (300,11 KB - hentet 311 gange.)
* Trup.png (1350,61 KB - hentet 349 gange.)
« Seneste Redigering: 31 Jan 2017, 14:58 af Guti14 » Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Milan - Vejen mod back to back CL triumf
« Svar #1: 31 Jan 2017, 15:26 »

Jeg ved godt at AC Milan er en klub med mange talenter, men det er alligevel lidt imponerende hvor hurtigt du har ryddet op i truppen! Kan man få lov at se dine transfers? Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Guti14
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Milan - Vejen mod back to back CL triumf
« Svar #2: 31 Jan 2017, 16:51 »

Her:


* Transfer 1.png (981,72 KB - hentet 371 gange.)
* Transfer 2.png (982,91 KB - hentet 337 gange.)
Logged

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Milan - Vejen mod back to back CL triumf
« Svar #3: 31 Jan 2017, 16:57 »

Det er sku en god sum, som du har fået Belotti og Benassi for! Thumbs Up
Logged

Guti14
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Milan - Vejen mod back to back CL triumf
« Svar #4: 01 Feb 2017, 11:49 »

Kender i det.. at pludselig så opstår der et par resultater, hvor man bare ikke fatter hvad der egentlig skete?!?


5-0 over selveste Barcelona i CL kvatfinalen - som så tilmed blev fuldt op med en 2-0 sejr på udebane.. Jeg ramte virkelig dagen og de var elendige.. men jeg er sgu lidt i chock.

I forhold til min challenge, så er det et problem at jeg simpelthen ikke kan få fat i 2 hollændere mere, som er gode nok til at spille på holdet.. men jeg leder med lys og lygte og håber f.eks. at Luke Jong eller Janssen snart er klar til et skifte til Milano.

* 50.png (1286,25 KB - hentet 266 gange.)
* Hold.png (1438,95 KB - hentet 300 gange.)
* Unavngivet.png (293,46 KB - hentet 271 gange.)
« Seneste Redigering: 01 Feb 2017, 12:26 af Guti14 » Logged

Guti14
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Milan - Vejen mod back to back CL triumf
« Svar #5: 01 Feb 2017, 14:42 »

Det er første gang jeg spiller med min nuværende taktik, men den har vist sig at ramme plet.. Efter 2 gange 0-0 Mod Real Madrid i semifinalerne vandt jeg 2-0 i forlænget spilletid - Herefter var det A. Madrid som ventede i finalen.

Det blev aldrig rigtig spændende, en sikker 3-1 sejr blev det til. Tilmed med 2 hollandske mål!!! Helt fantastisk er det at min reserve reserve reserve angriber Jürgen scorer.  Opstemt Opstemt  Så nu mangler jeg bare at vinde CL finale i den kommende sæson og at Vincent Janssen enten scorer, laver en assist eller bliver MOM.


* Unavngivet.png (315 KB - hentet 264 gange.)
* DK.png (1591,01 KB - hentet 260 gange.)
* JK.png (1545,44 KB - hentet 259 gange.)
Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Milan - Vejen mod back to back CL triumf
« Svar #6: 01 Feb 2017, 17:42 »

Vildt du får Milan til at gå hele vejen, godt klaret!  Cool Thumbs Up

Men WTF afslutninger Atl. 9 - Milan 31  Shockeret
Må vi se statistikken for finalen. Det jo vildt  funny
Logged

Guti14
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Milan - Vejen mod back to back CL triumf
« Svar #7: 01 Feb 2017, 23:48 »

Statistik fra finalen kommer her:


* Unavngivet.png (736,26 KB - hentet 232 gange.)
* Unavngivetrr.png (567,64 KB - hentet 217 gange.)
Logged

Guti14
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Milan - Vejen mod back to back CL triumf
« Svar #8: 02 Feb 2017, 17:22 »

Vi nærmer os juletid og tingene går nogenlunde som planlagt. Holdet har været fantastisk i CL med 5 sejre ud af 5 mulige.. så her er jeg sikkert videre til næste runde.

Serie A byder på en lidt skuffende 4. plads.. jeg synes ikke jeg er lige så dominerende i år som de foregående år, så jeg har prøvet at spille med 2 angribere i stedet for 2 off. midt, så får jeg også plads til Janssen i start 11, og han skal jo helst scorer i CL finalen, hvis jeg kommer så langt  Opstemt


* Unavngivet.png (1545,02 KB - hentet 199 gange.)
« Seneste Redigering: 02 Feb 2017, 17:33 af Guti14 » Logged

Guti14
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Milan - Vejen mod back to back CL triumf
« Svar #9: 06 Feb 2017, 19:13 »

LODTRÆKNINGHELD  Opstemt Opstemt

Ikke at Tottenham ikke er et godt mandskab, men de er bare et niveau under de andre klubber som jeg kunne have trukket - Så jeg er meget tilfreds. Samtidig er Vincent Janssen begyndt at lave mange mål i Serie A, så det ser bestemt godt ud.

* Unavngivet.png (1349,93 KB - hentet 160 gange.)
Logged

Guti14
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Milan - Vejen mod back to back CL triumf
« Svar #10: 10 Feb 2017, 20:26 »

Det startede ellers i ren kaos.. da jeg opdagede at jeg havde sat Vincent Janssen på bænken ved en fejl.. det kunne lige passe at jeg vandt CL finalen og så havde ham på bænken... Det var en irriterende fejl, men der var ikke andet for end få lavet en udskiftning med det samme, selv om der kun var gået 4 minutter...

Heldigvis var Janssen ikke mere fornærmet over at starte ude, end at han både fik scoret til 1-0 og tilmed også blev MOM.

Det har været et underligt spil, i ligaen blev jeg kun nr. 3, naturligvis blev Juventus suveræne mestre for 7-8 år i træk, men denne gang gik også Inter forbi mig.. Det er som om at min taktik nu virker fantastisk i CL, mens Serie A modstanderne har kigget den ud.

Det er en af de første gange nogensinde at jeg har spillet med et tophold, og jeg må indrømme at jeg har det lidt stramt med alle de penge som man har..  crazy At konstant have mellem 600 og 1000 mio. på kontoen, det er ikke lige mig.

Ellers har jeg været meget overrasket over hvor gode de Italienske spillere har været, de har virkelig været gode. Især Giacomo Bonaventura som vel er at betragte, som min 4.-5. bedste spiller.. han har bare været fantastisk .. og vel har 3.sidste fod på over halvdelen af mine mål.



* Unavngivet.png (1852,31 KB - hentet 102 gange.)
* Sæson.png (299,73 KB - hentet 101 gange.)
* GB.png (1462,86 KB - hentet 103 gange.)
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Milan - Vejen mod back to back CL triumf
« Svar #11: 13 Feb 2017, 07:33 »

Det kører bare I CL Smiley

Men træls med Serie A., måske spillerne er trætte efter alt den CL bold? Så der skal mere bredde til? Så du kan rotere mere?
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010