home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 438 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Olympique de Marseille
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Olympique de Marseille  (Læst 3787 gange)
Gungner
Gæst
 
Olympique de Marseille
« : 20 Jan 2017, 20:02 »

Marseille
Det eneste franske hold der har vundet Champions League




Hvorfor spille som Marseille?
Fordi nogle skal jo bryde PSG's stime af mesterskaber.
Fordi det er længe siden klubben har vundet noget.
Fordi det er en sovende kæmpe, med den største fanbase I Frankrig.
Fordi de spiller på Stade Velodrome, det største stadion i Ligue 1

Der er sket en del ting i Marseille siden sidste år. Klubbens bedste spillere er smuttet, her i blandt Mandanda, Mendy, N'Koulou, Nkoudou og Batshuayi. Det positive er, at klubben har fået ny ejer og er nu på amerikanske hænder, hvilket betyder... Flere penge! Så selvom truppen har set bedre dage, er dette din mulighed for at starte forfra og bygge en ny trup op fra bunden. Du har allerede 7 spillere på lån i truppen, så den mulighed er væk. Du er nødt til at købe. Og klubben mangler virkelig gode spillere... Jeg vil råde dig til at investere i en målmand, backs, en angriber, en offensiv midbane og en central midtbane spiller.

Så held og lykke med Marseille! Gå ud og slå PSG for første gang siden 2011, og bring endnu et CL trofæ til Velodrome!
Logged

B-rock
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Olympique de Marseille
« Svar #1: 20 Jan 2017, 22:44 »

Marseille
Det eneste franske hold der har vundet Champions League




Hvorfor spille som Marseille?
Fordi nogle skal jo bryde PSG's stime af mesterskaber.
Fordi det er længe siden klubben har vundet noget.
Fordi det er en sovende kæmpe, med den største fanbase I Frankrig.
Fordi de spiller på Stade Velodrome, det største stadion i Ligue 1

Der er sket en del ting i Marseille siden sidste år. Klubbens bedste spillere er smuttet, her i blandt Mandanda, Mendy, N'Koulou, Nkoudou og Batshuayi. Det positive er, at klubben har fået ny ejer og er nu på amerikanske hænder, hvilket betyder... Flere penge! Så selvom truppen har set bedre dage, er dette din mulighed for at starte forfra og bygge en ny trup op fra bunden. Du har allerede 7 spillere på lån i truppen, så den mulighed er væk. Du er nødt til at købe. Og klubben mangler virkelig gode spillere... Jeg vil råde dig til at investere i en målmand, backs, en angriber, en offensiv midbane og en central midtbane spiller.

Så held og lykke med Marseille! Gå ud og slå PSG for første gang siden 2011, og bring endnu et CL trofæ til Velodrome!

Fedt klubvalg! Jeg følger med og kunne godt overveje et save med dem
Logged

Nu er vi her igen
De berygtede fra Vestegnen
I kamp for gul og blå
Og jeg kan mærke mit hjerte slå

Tro håb og kærlighed
Fanatismen den varer ved
Livet er fuld af valg
Brøndby IF er vores kald!

Gungner
Gæst
 
Sv: Olympique de Marseille
« Svar #2: 20 Jan 2017, 23:37 »

Jeg synes helt sikkert du skal prøve dem af! Det er som sagt lidt af en udfordring, med masser af penge men et ret trist hold. Ny ejer betyder flere penge, og ikke de store forventninger det første år. Du har nogle gode spillere på lån, bl.a. Gomis og Thauvin, men du har de 7 man må have. Det er et hold med stort potentiale...
Logged

B-rock
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Olympique de Marseille
« Svar #3: 20 Jan 2017, 23:42 »

Jeg synes helt sikkert du skal prøve dem af! Det er som sagt lidt af en udfordring, med masser af penge men et ret trist hold. Ny ejer betyder flere penge, og ikke de store forventninger det første år. Du har nogle gode spillere på lån, bl.a. Gomis og Thauvin, men du har de 7 man må have. Det er et hold med stort potentiale...

Hvor langt er du kommet med dem indtil nu og har du fået forstærket dig?
Logged

Nu er vi her igen
De berygtede fra Vestegnen
I kamp for gul og blå
Og jeg kan mærke mit hjerte slå

Tro håb og kærlighed
Fanatismen den varer ved
Livet er fuld af valg
Brøndby IF er vores kald!

Gungner
Gæst
 
Sv: Olympique de Marseille
« Svar #4: 20 Jan 2017, 23:52 »

Er omkring nytår i første sæson, og ligger på en mere end acceptabel 3.plads.
Med hensyn til transfers har jeg hentet Predrag Rajkovic fra Maccabi Tel-Aviv til målet. Derefter var det faktisk svært at finde folk der ville til Marseille, så jeg hentede også Rodrigo Betancour som lidt af et panik køb, men han har været fremragende! Derudover har jeg hentet 4-5 unge spillere til fremtiden. I januar går jeg benhårdt efter Yann M'Vila, Moussa Dembele og Khouma Boubacar.
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Olympique de Marseille
« Svar #5: 25 Jan 2017, 13:58 »

Hvordan går det for jer der spiller med Marseille?
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Olympique de Marseille
« Svar #6: 25 Jan 2017, 22:25 »

Jeg er startet på sæson 2. Første sæson endte med en 3.plads, og dermed CL-kval, hvilket er super.
Indtil videre er følgende hentet ind:
Rajkovic, Betancourt, Costil, Boubacar, M'Vila, Dembele og Coman... Har kun spillet et par træningskampe, og der kommer helt sikkert flere transfers. Holdet skal forstærkes.
Logged

RasmusB95
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Olympique de Marseille
« Svar #7: 19 Mar 2017, 13:34 »

Jeg har også startet et save med Marseille. De har en virkelig spændende trup især nu hvor Payet og Evra er kommet til. Jeg ligger på en delt 1. plads med Lyon efter 12 kampe (8 Vundne 3 Uafgjort 1 Nederlag). Eneste nederlag er 1-2 på udebane mod PSG, hvilket jeg synes er acceptabelt.

Af transfers har jeg hentet Donnarumma for 235 mio. og Maximiliano Romero for 48 mio. (kommer først til Januar).
Derudover har jeg opsagt nogle lejeaftaler og lejet nogle talenter ud.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010