home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 512 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  The Moneyman
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: The Moneyman  (Læst 7474 gange)
jepze
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: The Moneyman
« Svar #15: 14 Jan 2017, 19:21 »

Sæsonstart

Så starter den nye sæson snart. Vi skal frem over stepperne og ligge stærkt ud. Derfor kræver det at vi har den bedste manager som muligt, og derfor har jeg aftalt med bestyrelsen, at jeg skal ud og have nogle kurser, så jeg kan bruge min nye viden, til at forbedre klubben og mine videre muligheder.



Vi skal ud og vise hvorfor vi er en af favoritterne til at rykke op, og derfor skal vi forbedre truppen. Både start XI og bredden, så vi ikke bliver alt for svækkede ved at skifte ud. Her tænker jeg bestemt til midtbanen og forsvaret, hvor vi kun har haft få gode spillere, og resten har været til niveauet under os.



Vi har sluppet af med nogle af de spillere, som alligevel ikke ville kunne få en plads på holdet. 5 af spillerne gik på grund af, at deres kontrakt ikke blev forlænget. Den eneste af disser spillere, som vi virkelige kommer til at savne er Markus Svensson, som var en af vores bedste spillere. Den sidste spiller, som vi har sagte farvel til er Carl Hawunger, som blev solgt for 18.000 kr., Han var ikke inde over startopstillingen, og derfor så jeg mit snit til at sende ham afsted for lidt knaster, mens jeg har hentet spillere ind på denne position også.



Vi har forstærket holdet en masse efter sidste sæson. Vi har forstærket holdet på alle dele af banen, og jeg vil starte fra målet af og gå framad.

På målet har vi hentet Kristoffer Björk, som var på en lejeaftale i klubben sidste sæson. Han går ind og skal være 2. keeper, men har potentialet til at blive 1. keeper om et par sæsoner. Gerd er stadig et niveau over Björk.

Til at forsvare foran Gerd eller Björk, så har vi hentet en del forsvarsspillere, som kommer til at være en vigtig del af holdet. Vi har hentet Simon Henningsson, som går ind i rotation i centerforsvaret, men uden at være den store stjerne. På vestrebacken har vi hentet Pontus Frederiksson, som kan gå ind og være vores nye første førstevalg. Udover disse to, så har jeg hentet José Monteiro og Joakim Petersson som begge er backups.

På midten er der hentet en del spillere også. Til den centrale midtbane har vi hentet Filip Bergkvist, Jimmy Arnesson, Johannes Skoglund og Fredrik Gunnarsson. Vi skifter mellem at spille med 2 og 3 på den centrale midtbane, så det er vigtigt at vi har en masse gode spillere her. Johannes og Jimmy gå direkte ind i startopstillingen. Fredrik og Filip er to unge gutter, som jeg ser kunne gøre noget godt for holdet på længere sigt. Udover disse spillere, så har vi hentet Andreas Flyckt, som går ind i rotation på kanterne. Han kan også gå op i angrebet, hvis vi er meget skadesplaget der.

På den offensive midtbane, har vi ikke rigtigt haft nogle spillere. Derfor har jeg hentet Björn Larsson, som jeg forudser bliver en vigtig del af holdet. Han er ikke en verdensstjerne, men han er en vigtig spiler for alle hold i 2 division Øst Gotaland. Han kan også gå op og spille på toppen, hvis vi er skadesplaget her, men han er manden, som skal styrer angrebspillet. Jeg har også hentet en mand til angrebet. Dette er Behar Ferizi, som skal kunne supplerer Jonas Henriksson, som nu er 40 år gammel. De skal dog også kunne spille sammen på toppen.



Vi har vist at vi kan finde målet, men forsvaret er ikke helt godt nok endnu. Vi har skiftet rundt mellem nogle forskellige taktiker, for at finde ud af hvordan vi bedst kunne få point hjem i ligaen. Vi har kogt taktikkerne ned til 2 forskellige. Vi har både en 4-2-3-1 og         4-3-1-2, hvor vi skal prøve at udspille vores modstandere. Nogle af de nye spillere har alle vist karakter allerede nu, så vi ser frem til en god sæson, selvom holdet næsten er det samme, så er bredden forstærket en del.
Logged

Kenitho
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: The Moneyman
« Svar #16: 16 Jan 2017, 09:29 »

Dejligt ligetil at følge med i Smiley

Hvor ofte søger du andre jobs eller venter du på der kommer tilbud?
Logged

jepze
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: The Moneyman
« Svar #17: 16 Jan 2017, 11:12 »

Dejligt ligetil at følge med i Smiley

Hvor ofte søger du andre jobs eller venter du på der kommer tilbud?

Mange tak Smiley

Det er lidt en blanding. Jeg vil gerne være i klubberne i 1-2 sæsoner, for ellers bliver man lidt kendt som en "klubluder". Men hvis der kommer et tilbud, hvor jeg får flere penge, så smutter jeg afsted Smiley
Logged

jepze
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: The Moneyman
« Svar #18: 16 Jan 2017, 20:49 »

April



Så har vi startet den nye sæson igen, men det er dog ikke den start som vi ønskede. Den eneste kamp, hvor vi burde miste point, var kampen mod IK Gauthiod, som er favorit til at rykke op. Den uafgjorte mod Kumla er virkeligt dårligt af os, da de er seedet som nr. 13 og det var et hold som vi skulle besejre. En positiv ting er, at vi scorer i alle vores kampe, men vi skal lukke bedre af bagved.

12. April 2017
2. Division Øst Gotaland



Vi starter sæsonen med en dejlig sejr, men stadig med en del bekymringer. Vi dominerer det meste af kampen, hvor vi både har en masse skud og masser af boldbesiddelse. Let skulle det ikke være og selvfølgelig skulle der lidt spænding ind i kampen, men vi svarer hurtigt igen.

15. April 2017
2. Division Øst Gotaland



Nej, nej, nej… Dette var et tegn på, hvordan vi ikke skal spille… En masse gule kort, vi får overhovedet ikke spillet til at køre og vi taber derfor til det 13 seedede… Det eneste positive fra denne kamp er, at vi får spillet bolden rundt og scoret på alle vores skud på mål. Tak til Johannes Skoglund og David Olsson, for at sætte målene op.

22. April 2017
2. Division Øst Gotaland



Vi er tilbage på sporet igen. Der er ikke særlig meget at sige til dette resultat. Vi dominerer kampen fra start til slut, får 22 skud, og holder modstanderen nede på 7. Det er lidt bekymrende at vi ikke får scoret i starten af kampen, men det revancherer vi i slutningen af første halvleg og i hele anden halvleg.

26. April 2017
2. Division Øst Gotaland



Vi spiller en virkelig god kamp i dag, selvom vi taber. Gauthiod var bare et niveau bedre end os. Behar Ferizi fik dog bragt lidt spænding ind i kampen, men vi kunne ikke modstå deres pres efter vores scoring. Positivt er det, at vi ikke få tilkendt nogle kort, men dette kan også være et tegn på, at vi ikke er gået nok til den i denne kamp.

29. April 2017
2. Division Øst Gotaland



Hmm… Jeg har ingen ord der kan beskrive denne kamp… Den ligner lidt at vi er heldige med et 1-1 resultat, men det er ikke sandt. Vi spiller en god kamp og kan desværre slet ikke ramme målet. Vi ender med 7 skud på mål, men vi kan slet ikke få bolden ind over stregen. Lindals får en heldig med at få et point med hjem, og de scorer selvfølgelig på deres eneste skud på mål.

Ligastillingen


Det er dejligt at se at vi ligger oppe i toppen allerede nu, men det kan hurtigt gå ned af bakke, da ligaen er ret tæt. Efter sidste kamp havde jeg virkelig set os med 10 point i stedet for 8, så jeg håber ikke at disse 2 sølle point ville havde ændret noget når vi når sidst på sæsonen, men der kan selvfølgelig ske en masse og med en masse overraskende resultater både positivt og negativt.

Månedens spiller i April
Johannes Skoglund



Johannes har spillet en god måned, det er derfor også fortjent at han ender med månedens spiller-titlen. Han scorer 2 mål og laver 2 assists, og så har han været en fantastisk general på midten, hvor han har styret de defensive pligter godt. Der er ikke meget der er kommet forbi ham, og forhåbentligt kan han kæmpe med om titlen igen i næste måned. Han skal dog stadig arbejde lidt på hans pasningsspil, og så skal han passe på at han ikke rusher alt for meget frem, da dette har kostet et mål eller to, men det kan komme til at koste flere med tiden.
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Moneyman
« Svar #19: 17 Jan 2017, 07:45 »

Æv for en afslutning på sidste sæson Skuffet Og lidt en pose blandede bolsjer i denne.
Håber det begynder at kører nu Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

jepze
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: The Moneyman
« Svar #20: 17 Jan 2017, 12:19 »

Æv for en afslutning på sidste sæson Skuffet Og lidt en pose blandede bolsjer i denne.
Håber det begynder at kører nu Smiley

Det er en pose blandede bolsjer, men jeg har fornemmelsen af at det er ved at vende for os.Smiley
Logged

jepze
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: The Moneyman
« Svar #21: 17 Jan 2017, 14:07 »

Maj



3 sejr og 1 uafgjort er godt nok i denne måned. Vi går jo altid efter at vinde så mange kampe som muligt, men jeg får point i kampe jeg ikke regnede med, som Örebro, men så taber vi også i en kamp, hvor vi burde have fået point. Så igen, dette er en godkendt måned hod både jeg og bestyrelsen.

6. Maj 2017
2. Division Øst Gotaland



Det ver en ret god kamp i dag. Vi spiller godt, men vi er mod et hold, som har kunne spille med os. Karlskoga var ikke skarpe nok i dag, hvorimod vi kunne finde vejen til nettet. Dejligt at se at selvom Jonas er rundet de 40 år, så kan han stadig finde vejen til nettet, også selvom han bliver skiftet ind.

13. Maj 2017
2. Division Øst Gotaland



Dette kunne have gået begge veje. Vi dummede os ved at give dem straffe, men vi får kæmpet os tilbage i kampen. Örebro for lukke vores angribere helt ned, men så er det godt at midtbanen kan træde til. Johansson har sjældent fået minutter, så det er dejligt han er så skarp, når han endelig kommer på banen.

20. Maj 2017
2. Division Øst Gotaland



Hvorfor er holdet så aggressivt… De andre kampe har det ikke kostet os, men det gjorde det altså denne gang. Vi fik en perfekt start, men Vänersborgs får hurtigt udlignet. Vi dominerer ellers meget af kampen, indtil vi får det røde kort. Efter dette, så var det fortjent, at det var dem som scorede.

27. Maj 2017
2. Division Øst Gotaland



Vores store stjerne Jonas Henriksen bliver skadet op til kampen, taktikken bliver derfor ændret fra en opstilling med 2 angriber til 1, og det bæger frugt. Ferizi viser virkelig, at han sagtens kan tage over for Jonas i næste sæson, hvis jeg bliver her. Men tilbage til kampen, så spiller vi en god kamp, men forsvaret er lidt omtumlede efter taktikskiftet.

Ligastillingen


Vi er rykket længere op i tabellen. Vi er rykket lidt fra subtoppen, men det er også her hvor vi forventer at ende. Vi ligger dog stadig meget tæt med et par andre hold, og det skal vi ændre på når vi når ind i næste måned.

Månedens spiller i Maj
Björn Larsson



Björn har præsteret fantastisk i denne måned. Allerede nu har han fået et kælenavn blandt fansene. Han bliver kaldt arkitekten, fordi han er med i 44 % af alle mål i klubben i denne sæson. I denne måned har han lavet 4 assists og 1 mål. Efter sidste kamp er han desværre blevet skadet i op til 4 uger, så jeg vil håbe at han erstatning Johannes Skoglund, om vandt sidste måned, kan spille lige så godt i næste måned.
Logged

jepze
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: The Moneyman
« Svar #22: 18 Jan 2017, 22:12 »

Juni



Sikke en måned vi har haft. Vi gør rent bord og lukker kun 1 mål ind. Dette er en perfekt måned for os. Vi viser hvor stærke vi er, og at alle andre bør frygte os. Det eneste vi mangler er, at vi skal være mere sikrer i vores kampe, så det ikke er små tilfældigheder som afgøre nogle af vores kampe.

3. Juni 2017
2. Division Øst Gotaland



Vi fortsætter hvor vi slap i sidste måned. Dommeren var imod os i denne kamp, men Vimmerby får stadig ikke noget ud af det. Jeg var ved at bliver nervøs til sidst i kampen, da vi først får et virkelig dumt rødt kort. Vi har en del skud på mål, men de er bare ikke særlig kvalificerede. Derfor er det heldigt at Thuresson vil rette bolden af en gang.

10. Juni 2017
2. Division Øst Gotaland



Sikke en vanvittig dårlig start… Straffespark til dem i det 4 minutter… Men til gengæld er det vigtigt at Skoglund har fundet sig tilrette på den offensive midtbane, efter at Björn Larsson er blevet skadet. Skoglund sørger for 2 mål og den rutinerede Jonas Henriksson sørger for det sidste mål.

17. Juni 2017
2. Division Øst Gotaland



Stimen fortsætter, og dette er virkelig vigtigt. Vores rutinerede angriber, Jonas Henriksson, er på vej mod pensionen, og derfor har Johansson fået chancen fra start. Han tager chancen, og scorer hurtigt et mål for os. Ferizi er snart en stensikker mand på toppen. Han kommer til at blive vigtig for os i resten af sæsonen.

24. Juni 2017
2. Division Øst Gotaland



Det kunne tydeligt mærkes at Björn Larsson var kommet tilbage igen. Dette var både positivt og negativt. Vi skulle lige vendes os til, at der var ham der lå på den offensive midtbane, og det var ret svært i første halvleg. I anden halvleg spillede han dog ligesom før han blev skadet og han ender også med at blive kampens spille med et assist. Vi må også takke deres målmand for at afgøre kampen for os.

Ligastillingen


Vi ligger nr. 1! Hvor er det lækkert, at vi ender på førstepladsen efter denne måned. Der er virkelig hård konkurrence mellem os og Gauthiod, mens Örebro ligger lige bagved. Vi skal bare fortsætte hvor vi har sluppet. Vi har lagt en god bund for, at vi har mulighed for at ende med en titel.

Månedens spiller i Juni
Johannes Skoglund



Igen vinder han månedens spiller. Han har gjort det fantastisk igen, selvom det ikke er blevet til mange mål eller assists, så har han spillet fantastisk. Han har både ligget på den offensive midtbane og på den centrale, men han har udfyldt rollen begge steder fantastisk. Det blev til 2 mål og en assist, men det er mest sublime pasningsspil som giver ham denne titel.
 
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010