home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23283
  2 Brugere, 366 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hotpayalkapoor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Vitesse.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Vitesse.  (Læst 2290 gange)
sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Vitesse.
« : 09 Jan 2017, 20:38 »

Kunne være fedt at høre fra andre der spiller med Vitesse.
Jeg er selv i opstartsfasen til den tredje sæson med dem. Noget skuffende måtte jeg smide mesterskabet sidste sæson, eftersom jeg tabte de sidste to kampe. Ajax vandt desværre begge og løb med mesterskabet. På et tidspunkt var jeg ellers foran med 6 point.
På den positive side er jeg med i Champions League kvalifikation og mange af de unge spillere, er virkelig ved at blive til noget. Bedst set ved Thomas Buitink og Mitchell van Bergen. Begge bør man holde på, selvom flere klubber byder på begge til at starte med.




Med hensyn til formation, så spiller jeg en 4-2-3-1 som jeg gerne "tweaker" lidt fra kamp til kamp. Det er selvfølgelig alt efter om jeg møder Ajax eller eksempelvis Heracles, NAC Breda mm. Jeg plejer gerne, at ændre i en af disse - presset, tacklingerne og bevægelsen. Dertil kommer ændring i mentaliteten.

Logged

B-rock
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Vitesse.
« Svar #1: 10 Jan 2017, 01:19 »

Lyder virkelig som et fedt spil du har gang i 😉

Hvorfor blev det Vitesse?
Kan du evt. smide en transferupdate op?
Logged

Nu er vi her igen
De berygtede fra Vestegnen
I kamp for gul og blå
Og jeg kan mærke mit hjerte slå

Tro håb og kærlighed
Fanatismen den varer ved
Livet er fuld af valg
Brøndby IF er vores kald!

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Vitesse.
« Svar #2: 11 Jan 2017, 23:03 »

Det var ret tilfældigt, at det blev Vitesse fordi jeg kiggede blot spillertrupperne igennem på de forskellige hold i Holland. Derudover har de også et par interessante navne, som de har lånt fra blandt andet Chelsea. Konkurrencen er selvfølgelig hård fra PSV, Feyenoord og Ajax, men det gør det blot endnu bedre, synes jeg.

Tænker du en transferupdate for de første to sæsoner eller? Smiley Tænker du selv at starte op med dem eventuelt?
Logged

B-rock
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Vitesse.
« Svar #3: 13 Jan 2017, 15:29 »

Det var ret tilfældigt, at det blev Vitesse fordi jeg kiggede blot spillertrupperne igennem på de forskellige hold i Holland. Derudover har de også et par interessante navne, som de har lånt fra blandt andet Chelsea. Konkurrencen er selvfølgelig hård fra PSV, Feyenoord og Ajax, men det gør det blot endnu bedre, synes jeg.

Tænker du en transferupdate for de første to sæsoner eller? Smiley Tænker du selv at starte op med dem eventuelt?


Synes det lyder super interessant i hvert fald Wink Det ville jeg gerne tro at der er.

Ja, det tænker jeg kunne være fedt at se Smiley Måske, lige pt spiller jeg med Leeds som jeg har fået i Premier League, så ved ikke helt om jeg bliver der og prøve udvikle dem, til at etablere sig i ligaen

Logged

Nu er vi her igen
De berygtede fra Vestegnen
I kamp for gul og blå
Og jeg kan mærke mit hjerte slå

Tro håb og kærlighed
Fanatismen den varer ved
Livet er fuld af valg
Brøndby IF er vores kald!

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Vitesse.
« Svar #4: 15 Jan 2017, 22:38 »

@B-rock - det er faktisk ikke mange af mine spillere som jeg har holdt på fra de to første transfervinduer. Men hvis du alligevel vil se, kan du blot skrive. Faktisk har jeg kun holdt på Zelalam(Arsenal), Warner Hahn(Feyenoord) og så Julian Green (Bayern).

Jeg har spillet min tredje sæson færdig i klubben. En smule skuffende var jeg på ingen måder med i mesterskabskampen, hvor Ajax igen vandt. Faktisk var jeg hele 27(!) point fra og måtte skuffende slutte på fjerdepladsen, efter PSV og Groningen også.
Det var virkelig en kæmpe skuffelse, eftersom jeg havde håbet på et mesterskab.  Forlegen Ubeslutsom

Heldigvis var Europa League en kæmpe succes, det var dog ikke givet idet jeg trak Leverkusen i kvalifikationen. De blev heldigvis fejet af banen med en samlet 3-2 sejr og så var vejen ellers banet til Europa League gruppespil.

Her trak jeg så Dnipro, Stuttgart & Anderlecht. Måske ikke den bedste gruppe ved første øjekast, men i sidste ende var det hele meget godt - jeg formåede at tage 5 sejre og en uafgjort.
Derefter mødte jeg Konyaspor og Lokomotiv Moskva, som begge blev slået med hhv 3-1 og 5-1 samlet. I kvartfinalen ventede Athletic Bilbao desværre og det blev også endestationen - 4-5 sammenlagt. Det havde været et kæmpe boost, hvis Vitesse pludselig var endt i semifinalen.

I mit seneste transfervindue har jeg desværre måtte slippe N. Chalobah for 47 mio, bestyrelsen accepterede desværre buddet fra Watford.  Græder Græder Til gengæld har jeg indtil videre formået at holde på Buitink. Hans udvikling er virkelig ved at tage fart.  Thumbs Up





« Seneste Redigering: 15 Jan 2017, 22:41 af sebbe » Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010