home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 350 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  From scratch to Barcelona
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: From scratch to Barcelona  (Læst 3192 gange)
kwabatinga
Gæst
 
From scratch to Barcelona
« : 07 Jan 2017, 17:31 »

Hey alle.

Dette er mit første forsøg på at lave en Blog/følg mit save.

som overskriften antyder er dette vejen fra ingenting til en ansættelse i Barcelona.
Jeg starter mit save uden trænerlicens og kun med serie 6 erfaring. (meget lig virkeligheden)

Som træner har jeg en lille force i angreb og forsvars træning.


Som træner i FM har jeg en forholdvis angrebsmæssig og meget pres på modstanderen.
Jeg har altid været meget trofast overfor min opstilling. 4-1-2-3 DM. Selvfølgelig er der til tider brug og andre metoder.

I savegamet vil jeg så vidt muligt "skynde" mig og ad rangstien. Det skal dog ikke være for enhver pris.
Derfor vil jeg til tider forblive loyal overfor den pågældende klub jeg har kontrakt med.

Jeg håber der vil være nogle ligesindede herinde som vil være så flinke at give feedback til det jeg går og laver i de forskellige klubber jeg kommer til. og ligeledes til hvordan jeg kan gøre oplevelsen bedre for læseren.



 Smiley På forhånd tak og god fornøjelse. Smiley

« Seneste Redigering: 08 Jan 2017, 16:42 af kwabatinga » Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: From scratch to Barcelona
« Svar #1: 08 Jan 2017, 11:24 »

Jeg følger med - fint sprog og godt koncept! Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

kwabatinga
Gæst
 
Første trænerpost.
« Svar #2: 08 Jan 2017, 12:16 »



De ligaer der er med i savegamet er fra følgende lande, fra den laveste mulige division og opefter.

Danmark.
Sverige.
Norge: .
Holland.
Italien.
Tyskland.
Spanien.
Frankrig.
England.
Belgien.
Portugal.
Skotland.

Med Dette setup er der mange muligheder for at der viser sig en mindre klub hvor jeg kan starte min rejse.

Den første jobsamtale kom da også allerede efter en måned med Stirling Albion i ladbrokes league 2.
Klubben blev grundlagt i 1945 og har semipro status. Medieprognoses siger en 5. plads, og efter at have set spiller materialet igennem og spillet de første par kampe mener jeg meget gerne skulle være muligt at nå.

I de første par måneder er der blevet truffet aftale med Ross County om at etablere et samarbejde klubberne imellem. ligeledes er der givet lov til at hyre en ekstra træner da vi på det punkt foruden mig kun havde en fysisk træner og assistenten. Så nu har vi skabt et godt fundament for at sæsonen kan forløbe på bedst mulige måde.

Jeg har skrevet kontrakt for indeværende sæson. Så må vi se om der ved slutningen af sæsonen kan være tale om en forlængelse. Smiley
Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: From scratch to Barcelona
« Svar #3: 08 Jan 2017, 12:47 »

Altid interessant med nye skribenter Wink
Jeg følger med!
Logged

kwabatinga
Gæst
 
Sv: From scratch to Barcelona
« Svar #4: 08 Jan 2017, 16:55 »

Jeg følger med - fint sprog og godt koncept! Smiley

Mange tak. konceptet er vel det at spille spillet på maksimal sværhedsgrad Smiley og jeg synes at det giver en god kontrast til de savegames hvor man starter med max licens og spillererfaring. Smiley
Logged

kwabatinga
Gæst
 
Sv: From scratch to Barcelona
« Svar #5: 08 Jan 2017, 16:56 »

Altid interessant med nye skribenter Wink
Jeg følger med!

Mange tak. Det tilføjer lidt mere motivation til spillet at man har noget at skrive ned og dele med andre. Smiley
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: From scratch to Barcelona
« Svar #6: 08 Jan 2017, 18:08 »

Godt at se at der er nogle nye skribenter, der giver det en chance. Med det valgte setup er der også god mulighed for en spændende rejse, som der kan skrives en del om.

I forhold til det æstetiske, så er jeg ikke den store fan af at skrive det hele som centreret tekst. Læsevenligheden bliver bedre hvis du rykker det ud til venstre. For at give bloggen noget mere visuelt, kunne du eventuelt indsætte billeder, men ikke et must. Fint sprog, at jeg savner et komma et par steder, er nok bare mig Smiley

Så er det bar afsted mod Catalonien!
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: From scratch to Barcelona
« Svar #7: 11 Jan 2017, 08:39 »

Jeg er med! Altid spændende!

Jeg er enig med Highbury, så er centereret tekst træls Smiley
Men elsker konceptet med at målet at komme til Barca er fedt!
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010