home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  1 Bruger, 282 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  Genrejsningen af Østtyskland - Januars challenge
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Genrejsningen af Østtyskland - Januars challenge  (Læst 6267 gange)
whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Genrejsningen af Østtyskland - Januars challenge
« : 05 Jan 2017, 20:52 »

Fokus ligger på at fremme fodbolden i det gamle Østtyskland, og derfor er europæiske resultater irrelevante for denne måneds challenge. Dog kan de hjælpe klubben økonomisk, og vil næppe være værd at lade sig slå ud af bevidst, af rent økonomiske årsager.

Opret dig som manager for én af nedenstående klubber, hvor du har:
Licens: National A-licens
Erfaring: Serie 6 spiller
Klubber:

Bundesligaen
RB Leipzig

2. Bundesligaen
Dynamo Dresden
FC Erzgebirge Aue
Union Berlin

3. Bundesligaen
Hansa Rostock
1.FC Magdeburg 
Chemnitzer FC
Hallescher FC
FC Rot-Weiß Erfurt
FSV Zwickau

•   95 point - Vinde bundesligaen

•   85 point - Vinde Pokalturneringen (DFB)

•   80 point - En spiller fra klubben fra start i 3. Bundesliga, spiller 25 kampe fra start i Bundesligaen.

•   75 point - Oprykning til bundesligaen

•   70 point - Have 5 eller færre udlændinge i truppen (alle hold), alle sæsoner i Bundesligaen.

•   65 point - Oprykning til 2. Bundesliga

•   60 point - Få en regen-spiller fra akademiet, som er født i østtyskland, på u21 landsholdet hvor denne skal spille minimum 1 kamp.

•   55 point - Sælg en spiller som var i klubben ved start (gælder kun klubber der starter i 3. Bundesliga), for mere end 100 millioner

•   50 point - Have overskud på transfers hvert vindue

•   45 point - Overleve som oprykker i Bundesligaen

•   35 point - Overleve som oprykker i 2. Bundesliga

•   20 point - Fuldføre din challenge, og fortæl løbende om det i en mini-blog

•   10 point - Gennemfør en sæson

Regler

•   Vi tillader at man kan starte med hold fra 1. og 2. Bundesliga, men man låser derved muligheden for at optjene point fra lavere rangerende rækker, også ved nedrykning. (Som det fremgår af points vil man gå glip af flere hundrede point ved kun at vinde bundesligaen med Leipzig)

•   Der spilles med seneste officielle patch

•   Challengen kan ikke gennemføres med FM Touch

•   Der spilles maximum 5 sæsoner

•   Deadline er tirsdag den 31. januar 2017 kl. 23.59 (herefter gives det halve antal point, hvis folk vil fortsætte med challengen)

•   Post screenshots i resultattråden eller egen tråd ved opnåelse af point

•   Challenges er en gentleman sport. Så alt brug af editor, ingame editor, scouting programmer, save/reload, ekstra brug af editor osv. er ikke tilladt. Det giver sig selv.

•   Reglen om overskud på transfer, opfyldes også af at gå i 0  da man som udgangspunkt overtager et hold der allerede har handlet ind til sæsonen (spillet udkommer jo netop så sent på året at sommerens handler er med), vælger man derimod at handle ind, uden at sælge fra således at man har røde tal for vinduet, frafalder muligheden for at opnå disse point stadigvæk.*


Præmier

Ved opnåelse af flest point i løbet af måneden, gives følgende:

1.     plads - 500.000 Freak$
2.     plads - 250.000 Freak$
3.     plads - 100.000 Freak$
Nå 100 point - 50.000 Freak$

Anbefalet opsætning

•   Nabolande: Danmark, Polen, Tjekkiet, Holland, Frankrig, Schweiz, Belgien og Luxembourg.

Links



*Til opklaring da flere uden at handle ind i første vindue, tror de har misset chancen for at opnå disse 50 point.
« Seneste Redigering: 07 Jan 2017, 21:13 af BelthazorDK » Logged

Guti14
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Genrejsningen af Østtyskland - Januars challenge
« Svar #1: 06 Jan 2017, 08:36 »

Den ser spændende ud :-)
Logged

ernemann
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Genrejsningen af Østtyskland - Januars challenge
« Svar #2: 07 Jan 2017, 02:28 »

Den er jeg på!! Dresden skal hermed vise sig frem på højeste hylde  funny
Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Genrejsningen af Østtyskland - Januars challenge
« Svar #3: 07 Jan 2017, 02:38 »

Den er jeg på!! Dresden skal hermed vise sig frem på højeste hylde  funny
Lyder super Ernemann - Jeg ved godt, man ikke altid skal være nostalgisk, men nu er jeg det alligevel. Dynamo Dresden er klubben, hvor Sammer stammer fra. Sammer var bedste spiller i Europa i 1996, og jeg husker ham fra sæsonen 1993-1994, hvor jeg så ham på Weser Stadion, hvor han sendte et drøn på overliggeren fra en position tættere på midterlinjen end end mållinjen Cool Sammer var en af de helt store Thumbs Up Det er vel kun spillere som Steffen Ernemann, der har en sådan sparketeknik Tunge - God weekend og god fornøjelse med månedens udfordring Thumbs Up
Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Genrejsningen af Østtyskland - Januars challenge
« Svar #4: 07 Jan 2017, 09:16 »

Den er jeg på!! Dresden skal hermed vise sig frem på højeste hylde  funny

Spændende! Husk at bide mærke i, at du ikke kan opnå pointene, der er gældende fra 3. Bundesligaen Smiley
Logged

ernemann
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Genrejsningen af Østtyskland - Januars challenge
« Svar #5: 07 Jan 2017, 12:56 »

Spændende! Husk at bide mærke i, at du ikke kan opnå pointene, der er gældende fra 3. Bundesligaen Smiley

Ja den er jeg klar over. Spørgsmål vedr plus på transfers. En af mine spillere skifter efter sæsonen for 15 mio i et skifte lavet inden spillet startede. Tæller den med i overskud/underskud ?
Logged

ernemann
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Genrejsningen af Østtyskland - Januars challenge
« Svar #6: 07 Jan 2017, 12:58 »

Lyder super Ernemann - Jeg ved godt, man ikke altid skal være nostalgisk, men nu er jeg det alligevel. Dynamo Dresden er klubben, hvor Sammer stammer fra. Sammer var bedste spiller i Europa i 1996, og jeg husker ham fra sæsonen 1993-1994, hvor jeg så ham på Weser Stadion, hvor han sendte et drøn på overliggeren fra en position tættere på midterlinjen end end mållinjen Cool Sammer var en af de helt store Thumbs Up Det er vel kun spillere som Steffen Ernemann, der har en sådan sparketeknik Tunge - God weekend og god fornøjelse med månedens udfordring Thumbs Up

Dresden er en fantastisk klub og især Sammer er en stor spiller men også Ulf Kirsten er en stor stjerne i klubben og hans målstatistik tæller for sig selv  Opstemt
Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Genrejsningen af Østtyskland - Januars challenge
« Svar #7: 07 Jan 2017, 13:13 »

Dresden er en fantastisk klub og især Sammer er en stor spiller men også Ulf Kirsten er en stor stjerne i klubben og hans målstatistik tæller for sig selv  Opstemt
Ulf Kirsten er en legende Thumbs Up Det var i Leverkusen, han for alvor gjorde sit indtog
Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Genrejsningen af Østtyskland - Januars challenge
« Svar #8: 07 Jan 2017, 15:29 »

Ja den er jeg klar over. Spørgsmål vedr plus på transfers. En af mine spillere skifter efter sæsonen for 15 mio i et skifte lavet inden spillet startede. Tæller den med i overskud/underskud ?

Ja, men først i det vindue, hvor spilleren skifter Smiley
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Genrejsningen af Østtyskland - Januars challenge
« Svar #9: 08 Jan 2017, 11:53 »

Jeg er ikke med i DFB-Pokalturneringen i første sæson med Chemnitzer? Det er da mystisk når alle andre hold er..
Logged

Arsenal <3

Erfurt
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Genrejsningen af Østtyskland - Januars challenge
« Svar #10: 10 Mar 2017, 18:38 »

Jeg tager Erfurt Opstemt
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010