home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 460 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  I Crociati - Vejen tilbage
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: I Crociati - Vejen tilbage  (Læst 20738 gange)
Nelzpn
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: I Crociati - Vejen tilbage
« Svar #30: 10 Jan 2017, 17:51 »

Fin sæsonstart


Jamen i denne update får man nærmest, det hele fortalt allerede i overskriften. Sæsonen starter godt i Serie B. Vi er seedet til, at blive nr. 19(det vil sige den er blevet ændret endnu engang fra 18 til 19) inden sæsonen gik igang. Det vil sige at bookerne har sat os til at rykke ned. Det er noget jeg tvivler kraftigt på kommer til at ske. Allerede efter de første 5 kampe i Serie B ser det godt ud. Holdet indtager pt. 6. pladsen med 3 sejre og 2 nederlag. Vi har slået hold, som i følge bookerne burde slutte over os. Vi har dog også ramte 2 nederlag. Et til en af nedrykkerne fra Serie A, nemlig Bologna. Det var også lidt forventet at tabte til dem.
Spillerstatistik
Topscorer: Emanuele Calaiò 5 mål
Højst gennemsnits rating: Leonardo Nunzella 7,30
Flest assist: Leonardo Nunzella 3 assist

Liga Kampe
Parma F.C. - Spezia 0-1
Brescia - Parma F.C. 1-3
Parma F.C. - Pro Vercelli Football Club 2-1
Virtus Entella - Parma F.C. 0-1
Parma F.C. - Bologna 0-2

Ny taktik
Der er blevet spurgt om, der er sket ændringer i taktik efter oprykningen og det er der. Vi er gået fra en 5-3-2(WB) til en 4-3-1-2(smal). Jeg forsøger vidt, det er muligt at skiftes til imellem taktikkerne, så vi ikke bliver for nemme at spille imod. Derudover er der også sket en ændring i taktikken for, at få Robert Skov ind på holdet og på en plads, som passer godt til ham. I 5-3-2 systemet passer han ikke, da jeg spiller uden kanter og han passer ikke så godt ind på den centrale midtbane, men det kunne han jo komme til.

En af de ret stor overraskelser efter de første 5 kampe er, at en af nedrykkerne Crotone ligger sidste med 0 point.


Håber stadig i vil læse med og i er mere end velkommen til, at skrive hvis der er noget i vil hører mere eller noget info i savner i mine updates  Smiley
Logged

Allstarxd
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: I Crociati - Vejen tilbage
« Svar #31: 12 Jan 2017, 13:45 »

Fin start  Peace
Ville da gerne se et SS af din bedste start 11'er og et af Skov Opstemt

Hvis du skulle komme med et bud - hvor slutter du så i tabellen ?

Ser frem til næste update
Logged

Nelzpn
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: I Crociati - Vejen tilbage
« Svar #32: 15 Jan 2017, 17:58 »

Fremgang


Det har været en ganske fin start på livet i Serie B. Resten af September gik rigtig godt og der kommer 9 ud 9 mulig point ind på kontoen. De mange point i September måned har også givet bonus og holdet indtager meget overraskende 1. pladsen i Serie B. Det giver selvfølgelig masser af selvtillid til truppen og alle holdet, men det er Jakob Winthers store opgave, at holde spillerne nede på jorden. September var lidt desværre også på en måde en lidt skidt måned grundet af en del skader. Truppen havde ramte 4-5 skader igennem hele måneden og det er med til at gøre endnu mere overraskende, at vi indtager 1. pladsen.

Spillerstatistik
Topscorer: Emanuele Calaiò 9 mål
Højst gennemsnits rating: Emanuele Calaiò 7,27
Flest assist: Leonardo Nunzella & Denson Bi Zamble 3 assist

Liga Kampe
Crotone. - Parma F.C. 0-2
Parma F.C. - Cittadella 3-1
Pisa. - Parma F.C. 1-3

En spiller der ikke har fået chancen rigtig endnu er Robert Skov. Han har dog også været skadet, men han skal nok få chancen. Grundet af de mange skader, som hovedsagligt har været på den midtenbane, så har klubben været ude kigge på det frie transfers market. Her har klubben fundet frem til, at Silvano Raggio Garibaldi er manden der kan gå ind og give klubben mere brede. Op til den nye sæson har vi forsøgt, at  få indspillet en ny taktik. Så nu har vi den taktik fra Serie C 5-3-2(WB) og så den nye taktik 4-3-1-2(smal). Imens Robert Skov har været skadet har spillet 5-3-2 og det er godt fantastisk. Så kommer vi nok til at kører lidt videre med og så skifte lidt imellem, så vi bliver ikke for nemme at læse.





Jeg håber at Allstarxd fik de svar du ønskede. Stil endelig gerne spørgsmål/ønsker. Og følg gerne med, jo flere jo bedre og det giver mere lyst til, at blive ved at skrive updates. Thumbs Up
Logged

Allstarxd
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: I Crociati - Vejen tilbage
« Svar #33: 16 Jan 2017, 08:56 »



Stærkt, der er ikke lang vej til serie A..
Skov kunne vel godt bruges i din 5-3-2 ?

Jeg følger helt sikkert med  Thumbs Up
Logged

Nelzpn
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: I Crociati - Vejen tilbage
« Svar #34: 16 Jan 2017, 10:38 »


Stærkt, der er ikke lang vej til serie A..
Skov kunne vel godt bruges i din 5-3-2 ?

Jeg følger helt sikkert med  Thumbs Up

Ja han kunne godt bruges på den centrale midtbane, som den fremskudte playmarker, men synes personligt han er bedre på den offensive midtbane Smiley
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: I Crociati - Vejen tilbage
« Svar #35: 17 Jan 2017, 07:28 »

God start i serie B, spændende om det fortsætter Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Nelzpn
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: I Crociati - Vejen tilbage
« Svar #36: 17 Jan 2017, 21:11 »

Up and down

Det blev to måneder med op og nedture. Det hårdeste i de to måneder har helt klart været skaderne. Vi har ramt en periode, hvor vi har fået skader hele tiden i løbet af de to måneder. Når det så er sagt, så synes jeg egentlig holdet forsatte den gode form fra September måned. Desværre gik det ned af bakke, det har nok også været grundet af skaderne, som har ramt hårdt i November måned. Der er også kommet et par røde kort. I November måned vandt de hold omkring os når vi satte point til desværre, så det har også betydet at vi er rykket ned i ligaen.
Spillerstatistik
Topscorer: Emanuele Calaiò 15 mål
Højst gennemsnits rating: Francesco Corapi 7,27
Flest assist: Leonardo Nunzella 5 assist

Liga Kampe(Oktober)
Parma F.C. - Spal 1-1
Cagliari - Parma F.C. 3-0
Avellino - Parma F.C 1-1
Parma F.C. - Cosenza Calcio 3-1
AC Cesena - Parma F.C 1-4


Hvis man skal se på de positive ting der er sket. Så er har Jakob Winther grundet af sin flotte måde at styre holdet på, så har der været henvendelse fra Santos fra Brasilien, FC Metz fra Frankrig og til FC Twente fra Holland. Alle henvendelse er selvfølgelig blevet afvist, da jeg ikke ønsker at forlade Parma F.C. og bestyrelsen meget glad for, at jeg har afvist dem.

Liga Kampe(November)
Parma F.C. - Frosinone Calcio 0-0
Alessandria - Parma F.C. 1-1
Parma F.C. - Carpi 2-3
Cremonese - Parma F.C. 1-0


Grundet problemer med Photobucket, så kan jeg kan upload billeder, så i må ha en ligastilling tilgode. Vi ligger pt. nr. 5 point, dog er der kun 3 point op til 1. pladsen  Thumbs Up
Logged

Allstarxd
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: I Crociati - Vejen tilbage
« Svar #37: 06 Feb 2017, 11:23 »

Hvordan går det med Parma?
Logged

Nelzpn
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: I Crociati - Vejen tilbage
« Svar #38: 19 Feb 2017, 14:47 »

Hvordan går det med Parma?

Jeg har lige haft noget travlt med nogle forskellige ting så der har ikke været tid til at spille desværre Ubeslutsom
jeg satser på at jeg får og finder til at lave en update en af dagene  Huh
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: I Crociati - Vejen tilbage
« Svar #39: 24 Feb 2017, 20:10 »

Jeg håber på at du fortsætter dit italienske eventyr i dit eget tempo.
Logged

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010