home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 378 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  I Crociati - Vejen tilbage
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: I Crociati - Vejen tilbage  (Læst 20736 gange)
Nelzpn
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
I Crociati - Vejen tilbage
« : 23 Dec 2016, 02:45 »

Hej. Jeg har ikke lavet en blog før og vil gerne forsøge mig
så håber at der er nogle der vil hjælpe med grafikken og andre fif som kan gøre min blog bedre. I stedet for at bare hakke ned over stavefejl. Skriv gerne hvis i følger med. Smiley



Parma F.C. Calcio 1913



Efter den stor økonomiske skandale sæsonen 2014-15. Hvor klubben gik konkurs og man blev tvangsnedrykket efter at have kæmpet flere sæsoner i træk for at undgå nedrykning. Skete det så pga. at økonomiske årsager, det var ikke kun klubben, men også hele Italien der blev overrasket, da man fik at vide. at klubben skulle spille i Serie D fra 2015-16 sæsonen. Parma F.C. har ikke været i Serie D siden sæsonen 1969-70, men det skulle blive den nye hverdag for klubben. Selvom det så skidt ud for klubben økonomisk og at man måtte starte fra nærmest bunden, gik det let som en leg i Serie D. Parma F.C. gik igennem sæsonen uden,at, tabe en eneste kamp og fik 94 point imens fik nr 2 "kun" 77 point som var Alto Vicentino. Efter den direkte oprykning til Serie C og kendt som Lega Pro er kommet i pulje 2. Efter oprykning valgt klubbens daværende manager Stefano Morreno at gå andre græsgange, så klubben måtte på udkig efter en ny manager. Dette valgt er meget overraksende ikke faldet på en italiener, men en dansker. En ung dansker ved navn Jakob Winther. Dette bliver hans første træner job. Klubbens bestyrelsesformand Nevio Scala stod selvfølgelig klar til at, modtage spørgsmål efter at det blev officelt hvem den nye manager var.



Journalist fra Gazetta dello Sport
Hvorfor har I valgt Jakob Winther som ny manager?

Bestyrelsesformand - Nevio Scala
Jamen grunden til at vores valg er faldet på Jakob Winther, det er at det var en nødvendighed at finde en ny manager, som skal styre klubben efter Stefano Morreno valgte at sige op. Jakob Winther er ikke helt ny gamet her, han har jo tidligere spillet professionel, men vi er glad for at kunne byde ham velkommen i klubben, som manager.

Journalist fra Gazetta dello Sport
Hvad håber i at Jakob Winther kan bringe ind på et holdet, som er gået ubesejret igennem Serie D?

Bestyrelsesformand - Nevio Scala
Vi håber at vi forsætte den gode stime, men vi ved også at det bliver en sværere sæson vi går imøde, men vi håber at Jakob Winther kommer med nye inputs, som vil klubben endnu bedre og vil få klubben til, at vokse igen via gode resultater selvfølgelig.


Journalisten fangede også Jakob Winther efter pressemødet til et par spørgsmål.


Journalist fra Gazetta dello Sport
Jakob Winther tillykke med jobbet, hvordan følelse det at står i spidsen for sådan et stort hold?

Manager - Jakob Winther
Det er en kæmpe forløsning for mig og en stor klub at starte ud med. Efter jeg fik min trænerlicens A(forslået af spillet baseret på Parma) har jeg bare ventet på at få chancen. Forhåbentlig bliver det lige så godt som klubbens ledelse håber på.


Journalist fra Gazetta dello Sport
Ja der er jo nok nogle store forventerninger forud for den nye sæson?

Manager - Jakob Winther

Det har du helt ret i. Klubbens forventninger til sæsonen er at, vi minimum skal spille os i play-off. Det er også noget jeg føler der burde være realistisk, men der sker meget i løbet af en sæson.


Journalist fra Gazetta dello Sport
Hvad vil du bruge den første tid i klubben på?

Manager - Jakob Winther

Jamen det første stykke tid vil gå med at kigge truppen igennem, finde ud af hvilke spillere jeg vil bruge som min stamme på holdet, hvilken taktik der vil være mest effektiv for holdet, om klubben skal forstærkes på nogle måder, og så vil jeg også gennemgå klubbens U20 og U18 hold for mulige talenter, som kan udvikle sig endnu i A-truppen.
Ikke flere spørgsmål for idag tak.



Dette er starten på min blog, ved godt den ikke er så vild grafisk, men jeg satser på at det bliver bedre i løbet af de næsten af opslag, håber i vil løse med og komme med inputs til hvordan jeg kan forbedre min blog. Thumbs Up
Logged

Frederik2561
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: I Crociati - Vejen tilbage
« Svar #1: 23 Dec 2016, 03:27 »

Følger!
Logged

Nelzpn
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: I Crociati - Vejen tilbage
« Svar #2: 23 Dec 2016, 20:21 »

Overblikket


Efter en lang dag med masser af spørgsmål, var det nu tid for Jakob Winther at komme i gang med arbejdet. Lørdag morgen d. 9 Juli 2016 lå der en helt frisk rapport på skrivebordet fra min assisterende manager Nicola Campedelli. Ud fra et hurtigt blik nedover trup listen kunne det ses, at det er en trup med erfaring. Gennemsnitsalderen ligger på 27 år. Der er nogle unge spillere på 19-20 år, som nok ikke får der stor indflydelse på den trup, som skal udgøre holdet der skal sikre en plads i play-off. Dog skal det også nævnes, at der nogle mere erfarende spillere, ud fra truppen på 23 spillere er der 9 spillere på 30 år eller derover, hvor den ældste er 38 år. Det er nogle tal jeg, som manager håber at kunne bringe ned med tiden. I rapporten har Nicola også sat stjerner ved tre spillere, tre spillere som er truppens profiler. Manuel Scavone som er den kreative mand på midten, Emanuele Calaiò og Felice Evacuo  som begge to er targetangriber og som nok skal stå for at scorer målene. Allerede der begyndte min taktiske tanker at gå i gang, om man skulle spille med begge to eller den ene kun. Derudover har klubben 2 unge målmænd, en på 21 år og en 19 år. Det bliver tæt om hvem der kommer til at stå i buret, men mest fidus har jeg til den 19 årige, men venskabskampene vil give et godt blik på, hvem der starter til sæsonstart.
I U/20 og U/18 truppen er der 2-3 spillere, som der måske er en stor fremtid i, de er dog 16 år, så der bliver ikke før om 3-4 sæsoner de kommer til at spille en stor rolle, hvis det sker.
Taktisk vil jeg forsøge i de første venskabskampe at spille 5-3-2 (WB). At slå tidlige indlæg, hvor Emanuele Calaiò og Felice Evacuo  kan bruge deres store fysisk til at komme højst og heade kuglen i kassen.Manuel Scavone kommer til at fungere som alt muligmanden, da det er funktion, som er nødvendig at have på holdet. På dødbolde skal jeg nok ud og kigge efter en til at tage friskspark, da mine målmænd ligger som nogle af de bedste på den liste.
 
Økonomisk synes jeg egentlig, at det er som jeg havde i tankerne. Klubben har givet mig et transferbudget på 2,3 mio kr.- at handle for og et lønbudget på 20,9 mio kr.-(årligt). Balancen ser pt. rimelig ud, da der er et plus på 8,28 mio kr.- og der skulle forhåbentlig være vokset når sæsonen er slut. Klubben har dog budgetteret med et underskud på 9,32 mio kr.- når sæsonen er slut.
Min plan er at rykke de 2,3 mio kr.- over på lønbudgettet og så forsøge at leje nogle spillere eller hente nogle på fri transfer.


To do listen før sæsonstart:

  • 1 Forstærk truppen med en eller flere spiller(e) der kan spark frispark
  • 2 Forstærk A-truppen og fremtiden med bedre unge spillere
  • 3 Sælg nogle spillere som unødvendige
    • 4 Få spillerne i form og få styr på deres træning

    Håber stadig i vil følge med!  Peace
    Logged

    Nelzpn
    Reserveholdsspiller
    ****

    Offline Offline


     
    Sv: I Crociati - Vejen tilbage
    « Svar #3: 25 Dec 2016, 20:01 »

    Så småt igang


    Efter at have rykket penge fra mit transferbudget over på klubbens lønbudget, så er lønbudgettet på 23,1 mio. kr.-(årligt). Det betyder at pt. er der 2,4 mio. kr.- at bruge på nye spillere ved at fx leje nogle, eller hente nogle på fri transfer. Det første klubben jagter er, som sagt en der skal spark friskpark og efter noget overvejelse burde klubben investere i en målmand, da det nok ikke er holdbart i længden med to, så unge målmænd.

    Første træningskamp bliver imod klubben U-20 hold. Det vil være en god mulighed for at både at se A-truppen og U-20 truppen an.

    Parma F.C. – Parma F.C. U-20
    3-0 (1-0) Sejr

    Det blev en kamp hvor næsten alle spillere i truppen fik spilletid. Det var en lidt stille kamp til at starte med og det første mål i kamp kom først efter 34 minutter, hvor truppens ældste spiller Alessandro Lucarelli scorede til 1-0. Det blev også stillingen ved pausen og kort tid efter pausen kom Emanuele Calaiò også på tavlen ved målet til 2-0. I det 70. minut blev kampen lukket, da Lorenzo Simonetti scorede til slut resultat 3-0. En fin kamp, hvor truppen fik nogle minutter i benene. 

    Efter 3 ugers tid valgt jeg at gå til bestyrelsen og efter muligheden for at få en senior-samarbejdsklub så klubben kan låne spillere uden at skulle betale løn. Samtidig fik jeg udvidet mine talentspejders rækkevidde, så de nu kan rejse rundt i Europa og ikke kun i Italien.

    Første indkøb er hentet Angelo Casadei. Angelo Casadei er en målmand på 28 år som gerne skulle skab en form sikkerhed i målet og blive en god rollemodel for de to unge keepere. Han har fået en 2 årig kontrakt med en løn på 475.000kr.- om året. Han har en værdi på 3,25 mio. kr.- og det må man sige at være ganske fint når han er hentet på fri transfer.

    Næste træningskamp er imod KRC Genk

    Parma F.c. – KRC Genk
    1-2 Nederlag

    10. min 1-0 (selvmål af Sandy Walsh)
    22. min 1-1 (Jere Uronen)
    66. min 1-2 (Nikos Karelis)


    Efter det første nederlag, som manager for Parma F.C. kiggede jeg igen på transfermarket. Det har så udviklet sig til at klubben har lejet en anden ung  målmand Lukas Zima fra Genoa for resten af sæson, samt klubben har lejet en ung central midtbanespiller fra Roma Matteo Adamo, begge to er hentet for at skabe en bedre brede i truppen, da jeg har vurderet at der er for langt forskelle imellem dem der starter inde og så resten af truppen. Derudover bliver der i øjeblikket kigger fremtidige handler. Spillere som første kommer til nytår. Dette er en transfer funktion jeg har planer om at bruge en del, da jeg på den måde vil forsøge at spare penge. Kan har afslører at klubben pt. jagter en tidligere superliga-spiller og så kigger klubben også muligvis på et talent, som nok kan gå ind i startopstilling. Hvis han kommer til klubben, er der lavet en særlig aftale med ham, men det kan i hører mere hvis sker.

    Hvordan kan i bedst lide det med hensyn til kampene?
    At der er et lille tekst om kampen eller bare kort med hvem der har scoret, røde kort osv?
    Logged

    Nelzpn
    Reserveholdsspiller
    ****

    Offline Offline


     
    Sv: I Crociati - Vejen tilbage
    « Svar #4: 25 Dec 2016, 21:46 »

    Arbejde på forbedre truppen



    Så kan klubben nu efter lidt overraskende nemme forhandleninger præsentere det mulige omtale talent Zan Benedicic. Han er en 20 årig fyr fra Slovenien. Han spiller på  Sloveniens U/21 landshold. Pt. spiller han i Leyton Orient, hvor han spiller på venstre midtbane, men hans naturlig position er centralmidtbane. Den omtalte særlig aftale der er lavet med ham det er at han har fået lavet en aftale om at han bruger klubben, som et springbræt. I hans kontrakt  er der lavet en aftale om at højere klubber i Italien kan købe ham for 6,25 mio. kr.-. Som i også kan se på billedet har han en fortid i AC Milan, hvor han spillet i 5 sæsoner, dog ingen kampe for førsteholdet. Zan Benedicic kommer på en fri transfer og har fået en 2 årig kontrakt.


    Den tidligere superliga-spiller er også blevet sikret. Det er den tidligere OB'er Mohammed Diarra. Han lyder måske ikke til at være det vildest indkøb, men endnu er en spiller for at skabe noget brede. Mohammed Diarra er også en "ung" fyr på 24 år, så der er mange år tilbage i ham. Han kan spille det centrale forsvar og defensiv- og centralmidtbane. Han har også fået en 2 årige kontrakt og planen med Mohammed Diarra er, som sagt at få noget mere brede, men forhåbentlig tjene lidt kroner på ham.

    Desværre er der kommet en besked fra bestyrelsen om, at de ikke har kunne finde samarbejdsklub.

    Efter et par vellykket transfers blev tid til, at få nogle meter i benene igen. Denne gang var modstanderen Chievo fra Serie A. Den god modstander at prøve spillerne af på. Det skulle vise sig ikke at gå helt skidt.

    Parma F.C. - Chievo Verona (Serie A)
    1-1 (0-1)
    25 min. - 0-1 (Riccardo Meggiorini)
    56 min. - 1-1 (Felice Evacuo)



    Det var en fornuftig kamp. Gode meter i benene, det meste af truppen kom ind og fik nogle minutter, næste kamp blive mere seriøs, da det er en kamp i den Italienske Serie C Cup turnering imod vi er kommet i pulje med Santarcangelo og Forlì.

    Første kamp i gruppen var imod Santarcangelo, det var samtidig også første udebanekamp for os.

    Santarcangelo - Parma F.C.
    1-4 (0-3)
    06 min. - 0-1 (Emanuele Calaiò)
    20 min. - 0-2 (Emanuele Calaiò)
    38 min. - 0-3 (Selvmål af Niccolò Urso)
    55 min. - 0-4 (Felice Evacuo)
    90 min. - 1-4 (Leonardo Fuchi)

    En rigtig god kamp for holdet. Det gav godt for selvtilliden. Lidt træls at vi lukker et mål ind, så kort før tid, men sejren er det vigtigste.


    Hvad synes i indtil videre? Skal jeg lave længere updates eller er de fine som de er? Der selvfølgelig til at være flere kampe i de næste updates da jeg kommer over transfervinduet og skal spille flere kampe. Giv gerne feed back Thumbs Up
    Logged

    Nelzpn
    Reserveholdsspiller
    ****

    Offline Offline


     
    Sv: I Crociati - Vejen tilbage
    « Svar #5: 25 Dec 2016, 23:55 »

    Godt igang

    Sidste træningskamp var imod Siena, som spiller Serie C pulje A, så det burde være en modstander vi burde kunne spille op med.

    Siena - Parma F.C.
    2-2 (0-2)
    24 min. - 0-1 (Emanuele Calaiò)
    36 min. - 0-2 (Selvmål af Ivan Castiglia)
    71 min. - 1-2 (Alessandro Marotta)
    73 min. - 2-2 (Alessandro Marotta)



    Lidt træls at smide en 0-2 føring, men som kloge Preben Elkjær sagde "2-0 er den farligste føring". Jeg tror grunden til dette lille kolaps var, at jeg måtte ændre taktikken grundet af Emanuele Calaiò, blev små skadet, og jeg havde desværre ikke en ekstra angriber med til dagens træningskamp. Emanuele Calaiò er dog kun ude 2-3 dage. Det lader til at Emanuele Calaiò bliver ham der skal scorer målene for holdet. 4 mål i 5 kampe er det blevet til i opstartsfasen, bestemt godkendt. Han skal nok blive klar til næste kamp om 7 dage i den Italienske Serie C Cup turnering imod gruppens anden modstander Forlì.

    Parma F.C. - Forlí
    1-0 (0-0)
    54 min. - 1-0 (Manuel Scavone)
    78 min. - Rødt kort ( Desiderio Garufo(Parma))

    Det skulle vise sig at blive en spændende kamp. En kamp som vi styrede og holdet Forlí væk fra chancerne og skabt selv få, men fik heldigvis puttet en enkelt ind i kassen og sikrede os adgang første runde i knock-out runderne. Før kampen gik min venstre wingback Giacomo Ricci i stykker og er desværre ude i 4-5 uger med en sportsbrok.



    Efter at have sikret videre adgang til pokalturneringen for Serie C hold, så blev det tid til at spille den første liga kamp. Det var imod AlbinoLeffe, de er seedet til at blive nr. 12 i ligaen. Første kamp i liga, første udebanekamp forhåbentlig første sejr og dermed komme godt fra start.

    AlbinoLeffe - Parma F.C.
       0-3 (0-3)

       03 min. - 0-1 (Alessandro Lucarelli)
    17 min. - 0-2 (Felice Evacuo)
       41 min. - 0-3 (Emanuele Calaiò)






    Første liga sejr!!! Holdet kommer fantastisk ud fra starten selvfølgelig er anføreren der fører an og sætter vores første liga mål ind på kontoen. Begge angriber kom på tavlen også og det er selvfølgelig rart at have dem begge to igang. Sejren på 0-3 giver også klubben øjeblikke førsteplads.


    Logged

    cartoon
    Reserveholdsspiller
    ****

    Offline Offline


     
    Sv: I Crociati - Vejen tilbage
    « Svar #6: 26 Dec 2016, 12:16 »

    Fed Blog Smiley
    Logged

    Nelzpn
    Reserveholdsspiller
    ****

    Offline Offline


     
    Sv: I Crociati - Vejen tilbage
    « Svar #7: 26 Dec 2016, 12:56 »

    Fed Blog Smiley
    Tak Cartoon, jeg håber selvfølgelig på at flere følger med end to indtil videre men det kommer forhåbentligt når folk ikke har travlt med jul  Thumbs Up
    Logged

    Nelzpn
    Reserveholdsspiller
    ****

    Offline Offline


     
    Sv: I Crociati - Vejen tilbage
    « Svar #8: 26 Dec 2016, 18:40 »

    De første to måneder i klubben


    Efter glæden over den første ligasejr kom der endnu en god nyhed. Denne gang fra bestyrelsen der kunne fortælle, at der pt. var solgt 9.000 sæsonkort og det synes jeg egentligt klubben kan være ganske tilfreds med. Vi håber da selvfølgelig på at denne forhåbentlig gode resultater vil give flere sæsonkortholdere næste år.

    Dagen er kommet til, hvor transfervinduet snart smækker i. Klubben kigger selvfølgelig altid på at forbedre truppen. Pt. kigger klubben på en spillere mere til midtbanen. Klubben jagter en boldvindende spiller til at bryde modstandens spil. Derudover klubben også på danske spillere. Manager Jakob Winther ser udtil gerne at ville have nogle flere danskere i klubben. Det er dog ikke de største danske navne der vil til klubben. Den mest kendte spilere fra Danmark må nok være Mathias Greve, men den mest værdi satte spiller Jens Jakob Thomasen fra OB der er har en værdi på 1,35 mio. kr.-. Det skulle dog vise sig, at den ene spiller det blev hentet i de sidste timer det blev en fra Italien. Michele Pazienza en 34 årig central midtbane spiller, som netop en spiller klubben mangler. En boldvindende spiller som samtidig også kan ligge nogle gange afleveringer. Han er hentet ind på en 2 årige kontakt, da Michele Pazienza ikke er yngre herre længere mener klubben, at det her er en optimal aftale.


    Alt i alt mener jeg at de to første to måneder er gået ganske fint. Truppen er kommet i form og har haft en god optakt, der er ikke blevet solgt nogen. Der er hentet et par forbedringer til truppen og samtidig er blevet to spillere til efter nytår. Alle omkring klubben kan fornemme, at det bliver en kanon god sæson med mange for oplevelser, måske kan klubben overraske lidt ved at vinde ligaen og måske snuppe pokalturneringen.
    Logged

    Bubbles
    Førsteholdsspiller
    *****

    Offline Offline


     
    Sv: I Crociati - Vejen tilbage
    « Svar #9: 26 Dec 2016, 19:33 »

    God læsning indtil videre  Thumbs Up
    Logged

    "My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

    whapz
    Førsteholdsspiller
    *****

    Offline Offline


     
    Sv: I Crociati - Vejen tilbage
    « Svar #10: 26 Dec 2016, 21:42 »

    Jeg er med! Smiley
    Logged

    Nelzpn
    Reserveholdsspiller
    ****

    Offline Offline


     
    Sv: I Crociati - Vejen tilbage
    « Svar #11: 26 Dec 2016, 22:34 »

    God læsning indtil videre  Thumbs Up
    God læsning indtil videre  Thumbs Up

    Tak Bubbles og fedt i læser med, giver lysten til at forsætte Thumbs Up
    Logged

    Nelzpn
    Reserveholdsspiller
    ****

    Offline Offline


     
    Sv: I Crociati - Vejen tilbage
    « Svar #12: 26 Dec 2016, 22:37 »

    September måned


    Det har været en kanon god start for klubben i Serie C. Alle kampe er vundet. Kun lukket et mål ind. Felice Evacuo blev skadet i 11-14 dage i kampe imod Alto Adige, så han måtte desværre sætter over i 2-3 kampe. Min anden venstreback Leonardo Nunzella blev desværre skadet i 3 uger i kampen imod Mantova. Dermed er begge mine venstrebacks ude med skade, dog er Giacomo Ricci på vej tilbage og burde være klar til næste kamp. Imens Felice Evacuo var ude i 2 ugers tid holdte Emanuele Calaiò modstanders forsvar godt igang. Skaden til F. Evacuo gjorde også at 17 årige Denson Bi Zamble fik debut for første holdet. Denson Bi Zamble er faktisk i klubben på en lejeaftale fra Fiorentina. Det blev en rigtig god debut for ham, da han lagde op til begge mål i sejren over Venezia. Jeg håber lidt kunne endte forlænge lejeaftalen eller købe ham når sæsonen er slut. Så indtil videre er sæsonen startet perfekt. Klubben indtager pt . 1. pladsen med 18 point og allerede et lille hul ned til nr. 2/3, som er Modena Bassano, som begge har 13 point.
    Spillerstatistik

    Topscorer: Emanuele Calaiò 7 mål
    Højst gennemsnits rating: Francesco Corapi 7,74
    Flest assist: Francesco Corapi 3 assist
    Liga Kampe

    Parma F.C. - Maceratese 2-1

    Südtirol - Alto Adige - Parma F.C. 0-2

    Parma F.C. - Venezia Football Club 2-0

    Mantova - Parma F.C. 0-3

    Parma F.C. - Bassano 2-0

    Logged

    Nelzpn
    Reserveholdsspiller
    ****

    Offline Offline


     
    Sv: I Crociati - Vejen tilbage
    « Svar #13: 27 Dec 2016, 00:54 »

    Oktober måned

    Efter en rigtig god September måned, gik det lidt op og ned i Oktober. Det startede ellers godt med en sejr, men så ramte holdet et lille bump på vejen. Efter den første sejr i Oktober blev det til to sejre og  to uafgjorte og desværre sæsonen første nederlag. Måneden stødte også på et rødt kort, et par karantæner grundet af for mange gule kort. Det blev også en måned for angriberne ikke kunne få bolden i kassen ellers oven på en god start i de første 6 kampe. Selvom det har været en halv sløj September måned og nederlag til nr. 3 i ligaen, så ligger klubben forsat nr. 1 dog kun med et forspring på 3 point. I næste måned bliver det spændende, da klubben møder Pistoiese i pokalen.
    Spillerstatistik
    Topscorer: Emanuele Calaiò 8 mål
    Højst gennemsnits rating: Francesco Corapi 7,37
    Flest assist: Francesco Corapi & Desiderio Garufo 3 assist

    Liga Kampe
    Padova - Parma F.C. 0-1
    Parma F.C. - Fano 0-0
    Gubbio - Parma F.C. 0-0
    Parma F.C. - Santarcangelo 2-1
    Sambenedettese - Parma F.C. 1-0

    En status fra bestyrelsen er at de er utrolig glade for det arbejde jeg udfører i klubben. Pt. ligger min jobsikkerhed på 82%(Urørlig). Økonomisk siver pengene stille og roligt ud. Balancen er pt. på 2,97 mio kr.-. Hvilket ikke er godt i min verden. Derudover kan de fortælle mig, at fansene er glade for den investering klubben har gjort sig på målmandsposten.

    Så stauts efter 11 kampe i ligaen er, at det går lidt bedre end forventet. Forhåbentlig point får vi lidt flere point i den kommende måned og forbliver på 1. pladsen.

    Logged

    Allstarxd
    Lilleputspiller
    *

    Offline Offline


     
    Sv: I Crociati - Vejen tilbage
    « Svar #14: 27 Dec 2016, 08:14 »

    God start  Peace
    Følger helt sikkert med i Parma's vej tilbage til toppen  Thumbs Up
    Logged

    Sider: [1] 2 3 Udprint 
     



    This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
    ©2005-2018, FmFreaks.dk
                                             Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010