home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 291 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Engelske spillere
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Engelske spillere  (Læst 2463 gange)
Forlan
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Engelske spillere
« : 21 Dec 2016, 08:49 »

I de tidligere udgaver (FM 15, 14, 13 osv.) kunne man som engelsk klub først skrive kontakt med en spiller, som spiller i en anden engelsk klub og har kontraktudløb, en måned før kontraktudløb.. Normalt er det jo 6 måneder.. Ved ikke hvor den regel kommer fra.. Men når det er med i FM har jeg altid troet at det også var sådan i virkeligheden..

Hvis man spillede med hold i andre lande kunne man godt skrive kontrakt med engelske spillere 6 måneder før kontraktudløb... Har altid synes det har været mærkeligt..

Men nu oplever jeg så i FM 16 at man slet ikke kan skrive kontrakt med engelske holds spillere før de er helt væk fra klubben... Man kan ikke engang efter kontraktudløb hvis spilleren stadig er i klubben uden en kontrakt.. Og det skal siges at jeg spiller med Stuttgart og er i 2021..

Er der andre som oplever lignende eller har en forklaring...?

Er det noget med at gøre med Brexit eller med nye opdatering 17.2.. Jeg har nemlig først lagt mærke til det efter den nye opdatering kom, men der var jeg ca i 2019-20 så det kunne også nemt være at Brexit reglerne gik igennem der...

Vil bare gerne have en forklaring på disse mærkeligheder...

På forhånd tak...
Logged

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Engelske spillere
« Svar #1: 21 Dec 2016, 09:25 »

Sjovt du nævner det. Jeg lagde også mærke til det igår, og tror det må være en fejl der er kommet efter seneste patch for har ikke set det før.
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Engelske spillere
« Svar #2: 21 Dec 2016, 09:57 »

Sjovt du nævner det. Jeg lagde også mærke til det igår, og tror det må være en fejl der er kommet efter seneste patch for har ikke set det før.

Det har hele tiden været tilfældet i FM17, at man ikke kunne skrive kontrakt med englændere seks måneder før. Heller ikke som udenlandsk klub. Det har jeg også undret mig over.
Logged

Isolation

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Engelske spillere
« Svar #3: 21 Dec 2016, 11:52 »

Det har hele tiden været tilfældet i FM17, at man ikke kunne skrive kontrakt med englændere seks måneder før. Heller ikke som udenlandsk klub. Det har jeg også undret mig over.

Hej Sarl.

Den tror jeg vi alle er med på, man har kunne skrive en forhåndskontrakt med dem én måned inden udløb.

Efter nyeste patch kan man ikke skrive med dem før deres kontrakt er udløbet og spilleren derved står uden klub.
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Engelske spillere
« Svar #4: 21 Dec 2016, 15:43 »

https://community.sigames.com/topic/392434-bosman-ruling-stops/

A possible brexit scenario will see UK players protected from being signed on pre-contracts or bosmans once the England/UK has left the EU. It may still be possible to sign players from outside the EU on pre-contracts. -Ben Kenney, SI staff.

Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010