home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 352 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Spillernes værdi?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Spillernes værdi?  (Læst 1507 gange)
Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Spillernes værdi?
« : 16 Dec 2016, 18:49 »

Hej alle,

Jeg har et rimeligt succesfuldt FC Nordsjælland save kørende, hvor jeg blandt andet nåede helt til semifinalen i Europa Leauge i 3 sæson.
Min (og til dels FCK's, dog ikke i samme grad) succes har taget superligaen fra nr. 25 til 11 på listen over tuneringer i verden.

Min klub klarer sig fremragende, sportsligt & økonomisk, Superligaen ligger højere end nogensinde før i verden, og min klub er også blevet langt mere velanset . Men mine spillere stiger ikke i værdi? Og jeg er ved at være træt af at sælge spillere lavt, grundet andre klubber tit ikke byder meget over deres markedsværdi.


Og her kommer mit spørgsmål så til jer;

Hvornår kan jeg forvente mine spilleres værdi bliver højere? Hvad skal der til før deres grundværdi bliver højere end den er nu?

Håber der er nogen med svar, for jeg har svært ved at se hvad jeg ellers kan gøre for at de bliver mere værd...

« Seneste Redigering: 16 Dec 2016, 18:51 af Robberman » Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spillernes værdi?
« Svar #1: 16 Dec 2016, 19:31 »

På mit FCK-hold var værdien i mange sæsoner også max 24-25 mio. kr. Så pludselig fra en sæson til den anden steg det til 120-30 mio. kr. Kan ikke sige hvorfor, men vil skyde på at det har med klubben og måske især ligaens reputation.
Logged

Isolation

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spillernes værdi?
« Svar #2: 16 Dec 2016, 20:59 »

men vil skyde på at det har med klubben og måske især ligaens reputation.

Ja det er nemlig også det jeg forventede, men der er bare næsten intet sket på den front ... Man må vel væbne sig med tålmodighed og utilfredse spillere, der synes jeg forlanger for meget for dem  Rullende Øjne
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spillernes værdi?
« Svar #3: 17 Dec 2016, 01:17 »

Ja det er nemlig også det jeg forventede, men der er bare næsten intet sket på den front ... Man må vel væbne sig med tålmodighed og utilfredse spillere, der synes jeg forlanger for meget for dem  Rullende Øjne

Hos mig kom det fra den ene dag til den anden. Så måske det samme sker for dig snart?
Logged

Isolation

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spillernes værdi?
« Svar #4: 17 Dec 2016, 01:38 »

'Omdømme' er super statisk og unuanceret i mine øjne - f.eks. Hobros omdømme var jo kæmpe stort i Danmark efter oprykningen som semi-pro, og den efterfølgende overlevelse, men det synes jeg slet ikke FM formår at efterligne. At vinde pokaler og ligaplacering/division synes at fylde stort set alt. På samme måde ville man også kunne lokke langt bedre spillere til, end Leicester kunne, hvis man gjorde det samme som de gjorde.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010