home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23280
  4 Brugere, 239 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofsjaipur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  Fortæl om din personlige challenge
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Fortæl om din personlige challenge  (Læst 17903 gange)
whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Fortæl om din personlige challenge
« : 13 Dec 2016, 20:48 »

Tråden her bruges til at fortælle om den challenge, Guti14 har uddelt til dig. God fornøjelse Smiley
Logged

Kenitho
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Fortæl om din personlige challenge
« Svar #1: 13 Dec 2016, 21:24 »



Så er din challenge klar og du skal en tur til det skønne Frankrig, der venter en klub og opgave, hvor du får rig brug for dine evner som talentudvikler og gode relationer til både SønderjyskE og Man Utd.
Du skal nemlig skaffe Saint-Etienne deres første mesterskab siden 1981 og du skal have en pokal title med hjem også - Men der skal en større udrensning til i klubben først.

De to pokaler skal nemlig vindes, med spillere som er født i Frankrig, de må max. være fyldt 24 år og så skal de komme fra eget akademi (Som i øvrigt er ganske godt)
I og med det er en halv svær opgave, så er det tilladt at hente spillere fra SønderjyskE og Man Utd., som er over de 25 år.

Du har max 7 år til at gennemføre denne challenge.


Challenge

•   Du skal oprette dig som manager for Saint-Etienne

•   Din managerprofil: Seriespiller og C-licens

Udrydningen er igang - en holdopdatering/transferopdatering kommer senere, måske først i morgen Smiley

Logged

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fortæl om din personlige challenge
« Svar #2: 16 Dec 2016, 10:43 »

Så er jeg dælme igang!!

Så udfordringen er ganske simpel, du skal have Dynamo Moskva tilbage på toppen af Russisk klubfodbold - Men der er nogle regler som du skal følge:

Efter 2 år og resten af spillet:

må du max have 5 udlændinge i truppen
må dine spillere højst få en månedsløn som er 10 * din egen månedsløn

Challenge løber i max 15 år og i det tidsrum skal du have opnået følgende:

5 russiske mesterskaber
5 pokaltitler
1 CL eller 2 EL triumfer


Held og lykke :-)


Challenge

•   Du skal oprette dig som manager for Dynamo Moskva

•   Din managerprofil: Seriespiller og C-licens

Jeg har netop overstået min første sæson i Moskva, og hold nu op en klub i ruiner....
Jeg har at gøre med en klub der i den første sæson bruger 12 milioner kr om måneden på lønninger, men har lejet det meste der emmer lidt af kvalitet ud til større klubber uden at få dækket lønnen. klubben har 1 sponsorat som indebringer 3.2 milioner kr og ellers har jeg forsøgt at sælge spillere for at spare lidt penge. mit minus hver måned i første sæson var på ikke mindre end gennemsnitligt 12.250 milioner.

men alt handler jo ikke om penge. jeg valgte en fin defensiv opstilling, for ligesom at klargøre holdet til at spille i den bedste række. dette medførte en helt fantastisk start på sæsonen jeg spillede de første 12 kampe med kun 2 mål lukket ind, også kom den første landsholdspause ellers, jeg var lidt presset da 5 startspillere skulle med landshold stort set hver gang der var pause, men da jeg spiller i den 2. bedste række i Rusland tager ligaen ikke hensyn til dette, så jeg har måtte spille en del kampe med unge og uprøvet kræfter.

Det lykkedes dog alligevel for mig at komme igennem sæsonen og fik en okay 2. plads som skulle sikres på sidste spille dag, som sikrede oprykning til premier league.
af nævneværdige spillere der er i truppen havde jeg tidligere United spiller Alexander Büttner.

da 2. pladsen kom i hus, var det som om sponsorerne fik øjnende op for mig igen. så 2 sponsorater blev hevet i hus til en årlig indkomst på 125 milioner.

Mht. challengen har jeg allerede nu skåret spillere fra så jeg overholder det regelsæt der er sat op. og med den nyelige forlængelse af min kontrakt betyder det jeg max må give en månedsløn på 710.000 kr. som jeg PT. ikke har noget problem med at holde mig indenfor. dog har nogle spillere nogle trælse klausuler som gør de stiger mellem 15 og 25% hver sæson, så der skal forhandles lidt med nogle spillere så jeg kan få dem fjernet.


2. sæson er lige startet. 2 kampe spillet og jeg har fået 1 point skrabet sammen. truppen er som sagt skåret godt ned så jeg kun har lønninger hver måned for 5,9 milioner, så på en sæson har jeg mere en halveret mine udgifter.
Jeg forventer dog svær modstand i min første sæson i Premier league, da truppen bestemt ikke er den bedste.
Alt i alt en okay start i det russiske.
Logged

Guti14
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Fortæl om din personlige challenge
« Svar #3: 16 Dec 2016, 12:10 »

@pati924

Hurtigt gæt.. hvad nr. slutter du her i 2.sæson? :-)
Logged

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fortæl om din personlige challenge
« Svar #4: 16 Dec 2016, 12:33 »

jeg vil tro en 12. plads, så jeg ligepræcis kan undgå at spille med om nedrykning, men det ser lidt svært ud på nuværende tidspunkt
Logged

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fortæl om din personlige challenge
« Svar #5: 16 Dec 2016, 19:41 »

2. sæson færdig spillet, og det blev meget heldigt til en 12. plads. jeg var efter de første 12 kampe i ligaen helt håbløst sidst jeg havde kun formået at skrabe 5 point sammen, samtidig med havde jeg scoret 7 mål og lukket 23 ind. hvilket resulterede i jeg forsøgte mig med nogle andre formationer og spille stile.

jeg kom frem til en mere "normal" opstilling og satsede på boldbesiddelse, det lykkedes for mig i 4 kampe at skrabe 10 point sammen, men i vinterpausen legede jeg lidt med nogle forskellige formationer, og da jeg har nogle okay hurtige kanter valgte jeg igen at spille en mere direkte form for fodbold. og det var i perioder tæt på at være helt håbløst, men i sidste ende lykkedes det lige akkurat at sikre den vigtige 12 plads, som kun kan takkes et nederlag til nr. 13.

I perioden er jeg ligeledes blevet overtaget af en flok rigmænd, som har købt gælden i klubben som var på 558 milioner, dog har de optaget et nyt lån som løber sig op i 26.5 milion, så et fint bytte for mit vedkommende.

Nu gælder den nye sæson hvor jeg for første gange har "mange" penge at gøre med, hele 35 milioner og 6 milioners pusterum i mit løn budget.
Logged

Kenitho
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Fortæl om din personlige challenge
« Svar #6: 20 Dec 2016, 11:12 »

Så blev 1. sæson med Saint-Etienne færdigspillet og hvilken sæson det blev..!

Endte på en 2. plads - men 30 point efter PSG som tromlede ligaen.
Tabte i EL til Lyon men resultaterne har givet noget mere i omdømme, hvilket har gjort jeg op til den nye sæson har hentet Januzaj i United, som bliver en vigtig brik i min fremtidig mulighed for succes.

Derudover hentede jeg i vinter transfervinduet Kasper Dolberg som gerne skulle indbringe nogle €$ til opgradering af faciliteter mm.

Jeg har solgt 5 spillere og lejet 3 ud - så udskiftningen er godt i gang. Forventer flere salg op til den nye sæson..
Logged

Guti14
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Fortæl om din personlige challenge
« Svar #7: 20 Dec 2016, 11:46 »

@Kenitho

Flot med 2.pladsen!!!

Husk at du ikke kan benytte f.eks. Dolberg i mesterskabs sæsonen, med mindre han er købt fra Man Utd.
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fortæl om din personlige challenge
« Svar #8: 20 Dec 2016, 14:06 »

Så blev 1. sæson med Saint-Etienne færdigspillet og hvilken sæson det blev..!

Endte på en 2. plads - men 30 point efter PSG som tromlede ligaen.
Tabte i EL til Lyon men resultaterne har givet noget mere i omdømme, hvilket har gjort jeg op til den nye sæson har hentet Januzaj i United, som bliver en vigtig brik i min fremtidig mulighed for succes.

Derudover hentede jeg i vinter transfervinduet Kasper Dolberg som gerne skulle indbringe nogle €$ til opgradering af faciliteter mm.

Jeg har solgt 5 spillere og lejet 3 ud - så udskiftningen er godt i gang. Forventer flere salg op til den nye sæson..

Flot første sæson  Smiley
Logged


Kenitho
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Fortæl om din personlige challenge
« Svar #9: 20 Dec 2016, 15:23 »

@Kenitho

Flot med 2.pladsen!!!

Husk at du ikke kan benytte f.eks. Dolberg i mesterskabs sæsonen, med mindre han er købt fra Man Utd.

Jep, det skal jeg huske.. planen er også kun at han skal indbringe nogle DOLLARS..Smiley
Skal jo også have solgt bl.a. min topscorer Nolan Roux, som er for gammel...
Logged

Kenitho
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Fortæl om din personlige challenge
« Svar #10: 21 Dec 2016, 17:34 »

2. sæson færdigspillet...

En lidt skuffende sæson hvor de forventede bærende kræfter ikke slog til. Vi endte på 7. pladsen lige uden for Europa pladserne med 1. point...!!

Udover Januzaj, lykkedes det at hente Rojo, Johnstone og Varela fra United, mens vi sagde farvel til ca. 10 spillere plus det løse.
Der er spændende talenter i folden som fra den nye sæson får chancen og planen er vi skal skille os af med størstedelen af de resterende oprindelige spillere.

Har et voldsomt budget på 10 mio til køb af spillere, men det skyldes klubbens køb af stadion som kostede en del.

EDIT: Rooney er blevet lejet i United!! Han skal agere styrmand og leder på midtbanen Opstemt
« Seneste Redigering: 21 Dec 2016, 18:22 af Kenitho » Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Fortæl om din personlige challenge
« Svar #11: 21 Dec 2016, 18:06 »

Du får ellers godt nok hentet mange man u spillere Peace
Logged

Kenitho
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Fortæl om din personlige challenge
« Svar #12: 21 Dec 2016, 18:12 »

Du får ellers godt nok hentet mange man u spillere Peace

Det er sku også nødvendigt med alle dem jeg skal sige farvel til Smiley
Logged

Tkvj
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Fortæl om din personlige challenge
« Svar #13: 21 Dec 2016, 18:53 »

Så er første sæson spillet med Brescia!! Og min Challenge lød:

Jamen jeg har fundet en ganske fin klub til dig, som ikke har vundet noget som helst - andet end den meget mærkelige Anglo-italien cup tilbage i 1994 - tilmed er det klubben hvor den fantastiske Baggio, afsluttede sin fine karriere.

Det er naturligvis Brescia der er tale om, og nu skal det være slut med at være en middelmådig klub!

I løbet af max. 20 år, skal du nemlig få fyldt pokalskabet godt op.. opgaven lyder som følgende:

Du skal vinde 3 mesterskaber, 3 pokalturneringer og 2 EL eller CL pokaler
Samtidig skal du få klubbens klub-koefficient til at være i top 15 i Europa
Der skal være overskud på transfer kontoen hvert år, du skal altså sælge for mindst lige så meget som du køber for


Det første jeg lagde mærke til da jeg startede op i klubben var, at der var ekstremt mange unge spillere, nogle bedre ind andre. Det første jeg tænkte efter jeg så det, var at det bliver en sæson hvor jeg bare skal klare skærende. Og det gav  min bestyrelse mig ret i. Da jeg skal sælge for lige så meget som jeg køber for, gik jeg ind og hentede nogle erfarende spillere på fri transfer. Ikke meget mere end nogle stykker.

Jeg vælger at prøve at spille med en 4-2-3-1smal, og som spilstyrende, da jeg har gode erfaringer med den taktik. Jeg spiller så min første kamp som er i pokalturneringen, og ender med at ryge ud til et serie c hold.

Ligaen begynder, og jeg stormer frem med 9-10 kampe som ubesejret, og ligger nr 1. Det går så helt galt efter de første 10 kampe og jeg vinder ikke en kamp i de næste 7! Jeg ændre på holdet og smider nogle af de gamle drenge af og starter mange af de unge, det hjælper og jeg kommer igen til at ligge nr 1 med 5-6 kampe igen og 6 point ned til 2. pladsen. Mine drenge får så gummiben og jeg ender på en røv syg 3. plads så jeg skal ud i playoffs om at ryge i serie a. Jeg vinder min semifinale kampe samlet 3-2 og skal derfor i finalen. Det er selvfølgelig imod Capri som jeg ikke har vundet over hele sæsonen. Jeg starter på udebane og taber 2-1, et brugbart resultat. Den afgørende kamp garner min topscorer som jeg har lånt fra verona, og kampen ender 1-0, så hedder den forlænget spilletid og jeg der for jeg bassen der afgøre det! JEG ER I SERIE A EFTER FØRSTE SÆSON!!!!

Det kommer til at holde hårdt, da jeg havde sygt mange låne spillere og min trup er lige på kun på en 13-15 stykker så der skal arbejdes hårdt for at hive nogle hjem!!!
Logged

Kenitho
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Fortæl om din personlige challenge
« Svar #14: 21 Dec 2016, 18:59 »

@Kenitho

Flot med 2.pladsen!!!

Husk at du ikke kan benytte f.eks. Dolberg i mesterskabs sæsonen, med mindre han er købt fra Man Utd.

Hvis en spiller har en anden nationalitet, f.eks Cap Verde, end fransk, men kommer fra akademiet "regen" er han så godkendt eller skal han sælges?
Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010