home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 236 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Challenge: Pengene over alt.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Challenge: Pengene over alt.  (Læst 2778 gange)
Frederik2561
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Challenge: Pengene over alt.
« : 11 Dec 2016, 00:48 »

Halløjsa FM freaks.
Efter inspiration fra Roche (den pengebegærlige manager), har jeg begivet mig ud i samme challenge, som går ud på at starte jobløs, uden licens og med serie 6 erfaring. Derfra gælder det om at blive den bedst betalte manager i hele verden.

Efter få jobansøgninger blev jeg tilbudt jobbet hos FC Baranovichi i Hvideruslands næst bedste række. En løn på 18.000 i mit første jobtilbud, synes jeg er en meget god start. Tabellen ser meget lovende ud på trods af vi kun har ét point til nedrykningsstregen, men til gengæld også kun fire point op til ottende pladsen.Da jeg ankommer, er der spillet fjorten kampe. Ligaen består af fjorten hold og seksogtyve kampe om året. Da der kun er tolv kampe tilbage, håber jeg på at jeg kan give klubben noget luft fra nedrykningsstregen og så se hvad vi kan udrette fra næste sæsons opstart.

Situationen er værre end først antaget. Der er ikke én eneste person ansat i klubben udover mig, og vi kan ikke hente nogle, da vi allerede har overskredet lønningsbudgettet. Spillermaterialet er mildesat talt ringe.

- Fortsættes


Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Challenge: Pengene over alt.
« Svar #1: 11 Dec 2016, 09:03 »

Dejligt at kunne inspirere. Glæder mig til at se, hvordan din rejse bliver!
Logged

Frederik2561
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Challenge: Pengene over alt.
« Svar #2: 11 Dec 2016, 10:15 »

Det kommer nok næppe til at gå lige så godt som i dit save. Haha. Mine evner indenfor FM er ikke de største. Vi får se hvor langt mine evner rækker.
Held og lykke i dit save Smiley
Logged

Frederik2561
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Challenge: Pengene over alt.
« Svar #3: 11 Dec 2016, 14:39 »

Da jeg for første gang kommer ud på træningsbanen, ser jeg tydeligt et hold der ikke har nogen selvtillid, et hold der ikke har nogen rygrad, og et hold uden nogen sammenhold.

I og med jeg ikke har nogle ansatte i klubben, kan jeg heller ikke rigtigt danne mig et overblik over spillerne i klubben. Så jeg må bare eksperimentere. Jeg starter ud med en 4-1-3-2 bred formation. Det resulterer i mange nederlag og nogle uafgjorte hist og pist, selvom jeg føler at vi spiller godt med i kampene lige indtil de sidste 15-20 minutter, hvor målene så begynder at blive lukket ind. Vi spiller og spiller og jagter bare vores første sejr, men den vil bare ikke komme. Jeg tænker og tænker over hvad jeg kan gøre for at stoppe vores dårlige stime, så jeg prøver at ændre formation til 4-2-2-2 dm bred. Det begynder at hjælpe på det, da vi får en sejr i første kamp, og spiller vildt godt i den næste selvom vi taber 2-0.

Lige før sidste sæsonkamp får jeg simpelthen smasket en fyreseddel i hånden. Det er nok lidt min egen skyld, og min research´ skyld, da jeg ikke tog mig nok tid til at overveje mine muligheder..

Nu er jeg fri på markedet og leder efter en ny klub.


* baranovichi start.jpg (340,89 KB - hentet 135 gange.)
* program baranovichi.jpg (234,34 KB - hentet 133 gange.)
* fyret.jpg (116,91 KB - hentet 129 gange.)
Logged

dreamdrea
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Challenge: Pengene over alt.
« Svar #4: 11 Dec 2016, 23:02 »

Jeg følger også med!
Logged

Frederik2561
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Challenge: Pengene over alt.
« Svar #5: 11 Dec 2016, 23:37 »

Det er jeg glad for at høre! Opstemt Håber i kan bære over med at jeg er virkelig dårlig til at blogge da det er min første gang Smiley
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Challenge: Pengene over alt.
« Svar #6: 12 Dec 2016, 09:24 »

Hehe! God start Smiley

Håber du får god gang i bloggen Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Frederik2561
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Challenge: Pengene over alt.
« Svar #7: 12 Dec 2016, 15:35 »

Da jeg har fået ny computer er mit save desværre også mistet. Skuffet

Tak til alle der trods alt viste støtte på trods af mine knap så stærke evner. Smiley

Regner med at jeg starter en ny blog, med en ny ide, men nok ikke en challenge. Opstemt
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010