home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  1 Bruger, 266 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Hvem spiller I med?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Hvem spiller I med?  (Læst 12373 gange)
whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Hvem spiller I med?
« : 10 Dec 2016, 18:09 »

Ja overskriften siger vel egentlig sig selv.

Hvem spiller I med lige pt og gerne hvorfor kort fortalt. Jeg syntes jeg har fornemmelsen af de fleste herinde spiller med mindre klubber i år?
Logged

Boennelykke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem spiller I med?
« Svar #1: 10 Dec 2016, 18:55 »

Har startet et Journey man save.

Først var jeg 1½ sæson i Niigata Unicorn i Singapore hvor jeg vandt 2 ud af 3 titler i den første halve sæson, og alle 3 i min første fulde sæson.

Nu jeg så kommet til den kinesiske klub Huanghai i den næst bedste række.

Hvad med dig selv?
Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem spiller I med?
« Svar #2: 10 Dec 2016, 19:22 »

Spiller med Amiens SC, fordi de var det dårligste hold i Ligue 2. Synes den franske liga er fed bl.a. fordi der er plads til talentudvikling og fordi summerne der bliver handlet for ikke er helt vilde. Udover PSG selvfølgelig, som i øvrigt er en super konkurrent der aldrig falder af på den.

Derudover så havde klubben et flot logo og dårlige træningsfaciliteter men fine ungdomsfaciliteter. Og en smuk by med indbyggere nok til at fylde et topholds stadion Peace
Logged

Heckmann
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem spiller I med?
« Svar #3: 10 Dec 2016, 22:50 »

Jeg er igang med et spil hvor jeg er startet som arbejdsløs..

Det har indtil videre bragt mig omkring; Thisted - Horsens og Swansea. Her i august 2022 er jeg nu jobsøgende for første gang siden starten af spillet.

Spændende hvor jeg ender. Smiley
Logged

"Don't fuck with mediocrity eliminate it"

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem spiller I med?
« Svar #4: 11 Dec 2016, 01:40 »

Jeg kører på 3. sæson med Paris FC, som indtil videre har budt på 2 oprykninger og nu er en overlevelseskamp i første sæson i ligue 1. Herfra skulle der gerne komme penge til rådighed til transfers. Bliver jo meget sjovt at prøve Peace
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem spiller I med?
« Svar #5: 11 Dec 2016, 16:01 »

Startede i OB med ambition om at skulle få dem på ret køl igen.. Det lykkedes vel også med et mesterskab og en pokalsejr på 2 sæsoner, men stoppede kort inden 3. sæsons afslutning og tog til CSKA.. Så hvad der skulle starte som et langt OB save, er blevet til et prøv lidt af hvert save. Lige nu arbejder jeg på at gøre CSKA Moskva stolt igen, men har lidt på fornemmelsen at inden for en overskuelig fremtid, skal jeg prøve noget nyt igen Smiley
Logged

nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem spiller I med?
« Svar #6: 11 Dec 2016, 16:27 »

Jeg er startet et spil op, hvor jeg tog den bedste liga i Frankrig, England, Italien, Spanien og Tyskland. Simulerede frem til 1. Januar, hvor jeg så skulle overtage det hold som var mest spændende af holdende som lå på sidste pladsen i de forskellige lande.

Valget faldt på AS Saint-Etienne, som jeg fik ført op på en 11 plads i første sæson. Mens jeg her 19 januar i anden sæson er på en flot anden plads.

Har hentet alt hvad der står set er at hente på fri transfer. Bl.a. Fernando Torres, Rafinha, Lasse Schøne, Lucas Lima og Axel Witsel som de største navne.
Logged

champione
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvem spiller I med?
« Svar #7: 12 Dec 2016, 08:58 »

Wolverhampton fra Championship.

Rigtig gode træningsfaciliteter, samt ungdomsfaciliteter - og ingen gæld som en af de eneste i England.
De har masser af kvalitet - Ivan Caveleiro f.eks., med også et sindssygt stærkt forsvar - og der er lave ambitioner i første sæson.

Men truppen er til oprykning - og jeg røg op i første hug og klarer mig med få indkøb også over al forventning i Premier League.
Logged

Forlan
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvem spiller I med?
« Svar #8: 12 Dec 2016, 09:23 »

Stuttgart

Rykkede op i første sæson.. Har netop færdiggjort anden sæson, hvor jeg efter en kanon start faldt lidt i niveau, men i de sidste par runder fik jeg kæmpet mig op som nummer 5. Så den står på Europa League i sæson 3..

Jeg spiller (som jeg altid gør med alle klubber) med reglen om at jeg ikke må "købe" spillere.. De spillere jeg henter er på fri transfer og regens.. Jeg scouter alle regens og køber de bedste.. Dog må prisen ikke være højere end 20 mio..
Logged

champione
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvem spiller I med?
« Svar #9: 12 Dec 2016, 09:33 »

Stuttgart

Rykkede op i første sæson.. Har netop færdiggjort anden sæson, hvor jeg efter en kanon start faldt lidt i niveau, men i de sidste par runder fik jeg kæmpet mig op som nummer 5. Så den står på Europa League i sæson 3..

Jeg spiller (som jeg altid gør med alle klubber) med reglen om at jeg ikke må "købe" spillere.. De spillere jeg henter er på fri transfer og regens.. Jeg scouter alle regens og køber de bedste.. Dog må prisen ikke være højere end 20 mio..

Kan du fortælle lidt om dine scouting metoder?
Lyder spændende - har også lidt realistiske begrænser på mine tranfers - dog ikke helt på drastisk :-)
Logged

Forlan
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvem spiller I med?
« Svar #10: 12 Dec 2016, 09:37 »

Kan du fortælle lidt om dine scouting metoder?
Lyder spændende - har også lidt realistiske begrænser på mine tranfers - dog ikke helt på drastisk :-)

Jeg scouter simpelthen alle nye regens...

Nu sidder jeg på arbejder (og knokler selvfølgelig Smiley) så jeg kan måske ikke huske vejen og fanenavnene 100 %..

Men øverste i højre hjørne er der en knap så du kan komme ind til alle transfers.. Her vælger jeg så verden, derefter fanen "nye spillere".. Her kan man findes alle nye regens i de månederne der kom frem..

Logged

champione
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvem spiller I med?
« Svar #11: 12 Dec 2016, 09:44 »

Jeg scouter simpelthen alle nye regens...

Nu sidder jeg på arbejder (og knokler selvfølgelig Smiley) så jeg kan måske ikke huske vejen og fanenavnene 100 %..

Men øverste i højre hjørne er der en knap så du kan komme ind til alle transfers.. Her vælger jeg så verden, derefter fanen "nye spillere".. Her kan man findes alle nye regens i de månederne der kom frem..



Fandme smart! Jeg leder på den tunge vis efter dem.
Det dér virker jo super "nemt".

Og så kender du selvfølgelig til regen-dates - smart smart.  Wink
Logged

Allstarxd
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Hvem spiller I med?
« Svar #12: 12 Dec 2016, 09:51 »

Har startet et save med Las Palmas..
Udelukkende pga. Kevin-Prince Boateng

Det er dog gået over al forventning og ligger nr. 5 januar, første sæson.
Logged

kraessedam
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem spiller I med?
« Svar #13: 12 Dec 2016, 10:30 »

Er det muligt at starte som træner for ungdomshold?
Logged

ernemann
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvem spiller I med?
« Svar #14: 12 Dec 2016, 16:17 »

Er det muligt at starte som træner for ungdomshold?

Kun ungdoms landshold. Jeg er igang med at afslutte tredje sæson med Stuttgart og det går super. Fantastisk hold, super talenter og stor fan opbakning Wink
Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010