home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  1 Bruger, 250 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  Min personlige challenge: Haarlem-Kennemerland FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Min personlige challenge: Haarlem-Kennemerland FC  (Læst 12280 gange)
b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Min personlige challenge: Haarlem-Kennemerland FC
« Svar #15: 03 Jan 2017, 09:53 »

flot du er midterhold. Men træls med pokalturneringen, og de små crash Skuffet

Kunne du evt. prøve at rette sådan noget med en savegame editor? Hvis sådan en findes.
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Guti14
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Min personlige challenge: Haarlem-Kennemerland FC
« Svar #16: 06 Jan 2017, 13:52 »

Første sæson i den fornemmeste række er overstået, ikke ligefrem prangende, men den er i hvert fald overstået.

Der spilles 34 kampe og de endte således:
6 – 6 – 22 og en meget sløj målscore på 28 – 69.  Det resulterede i en 17. plads som betyder at jeg skulle i playoff om at blive i rækken, jeg skulle spille mod FC Dordrechts i første runde, dem slog jeg sammenlagt 5-3 efter de brændte 2 straffespark i de sidste 8 minutter, pænt heldigt. Så var det NAC Breda som var next in line, her var der ingen slinger i valsen 2-0 og 2-1 til mig.

Pokalturneringen deltog jeg pludselig i, og det gik meget bedre.. endestationen blev Roda i kvartfinalen som vandt 3-1 i overtid.

Jeg kan dog prale med at jeg satte en rekord i allerførste kamp jeg spillede i rækken, desværre var det en negativ en af slagsen, da mine 625 tilskuere til 1-1 kampen mod Feyenoord ikke imponerede nogen, den   tidligere bundrekord i Eredivisie var på 2.979 .. Der er ringe udsigter til at få flere på stadion, da klubben ikke vil bygge et nyt stadion og bystyret ikke tillader at der kommer flere pladser.. det er satme op ad bakke her..

Jeg har fået 2-3 ganske gode spillere – Bl.a. John Docherty - men de forsvinder nok her i sommerpausen, da de har klausuler på 1,3 til 2,1 mio.

Datoen siger 2027 og et hurtigt gæt er, at jeg skal bruge mindst 4-5 år mere for at komme i betragtning til mesterskabet.
Databasen laver større og større problemer, jeg har flere perioder hvor jeg er nød til at gå på ferie, for at komme over en given dato, hvor spillet ellers crasher hver gang. Normalt orker jeg ikke at bruge tid på den slags, men nu er det jo en personlig challenge, så den SKAL bare gennemføres!!

 
[img][/img]

* Dok1.pdf (362,2 KB - hentet 3 gange.)
Logged

Guti14
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Min personlige challenge: Haarlem-Kennemerland FC
« Svar #17: 11 Jan 2017, 09:57 »

Så blev det sommer 2028 og jeg har netop overstået 2. sæson i den bedste række.

Det gik noget bedre i år, jeg var ikke rigtig i nedrykningsfare på noget tidspunkt og endte på en 13. plads med 10 - 9 - 15 og en målscore på 44 - 59.
Vi spiller stadigvæk i det der nærmest er en skolegård og har kun plads til de 625 tilskuer.

Min bedste spillere forsvinder lidt for let, da jeg ikke kan give dem mere end 225.000 i løn og de altid vil have friløbsklausuler med i deres kontrakter. Så jeg bruger meget tid på at finde nye unge spillere, som jeg kan beholde i 2-3 år før de forsvinder.

Målet i år er at komme tæt på top 8, det burde være muligt, med lidt held :-)

Logged

Guti14
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Min personlige challenge: Haarlem-Kennemerland FC
« Svar #18: 15 Jan 2017, 22:57 »

Av goddav.. 3.sæson er overstået og den gik bestemt IKKE efter planen.
Det blev til en elendig 15.plads, med kun 5 sejre i 34 kampe og hele 17 nederlag, hvoraf 13 af dem var med mindst 2 mål :-/

Det startede ellers fantastisk med 3-3-1 i de første 7 kampe...

Mesterskabet er sindsygt langt væk, jeg overvejer at kun spille med 18-22 årige, så jeg kan forsøge at skabe et mesterhold til fremtiden, men det ser lidt sort ud lige nu..

Men positivt at min stadion nu rummer knap 2.000 pladser...
Logged

Guti14
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Min personlige challenge: Haarlem-Kennemerland FC
« Svar #19: 19 Jan 2017, 17:23 »

Endelig er der lidt positivt at skrive om  Opstemt Dette år blev det en 7.plads og hermed også et pr kval kampe om en EC plads, som jeg tilmed fik i hus (Dog mente Toulouse at de var bedre end mig, hvilket de to kampe også viste.. 0-0 og 1-3)
Men som sagt en fin fin 7.plads blev det til.. de 34 kampe blev vekslet til 10 sejre, 17 uafgjorte og kun 7 nederlag.. tilmed med flotte +3 i målscore.

Jeg blev nr. 3 i årets manager og min skarpskytte blev nr. 2 på topscorelisten.

Balancen ser fin ud, med plus på 51 mio. men det er ene og alene pga. de højre placerings præmier og de årlige 15-19 mio. i TV penge.

Jeg har et meget ungt hold, så hvis jeg kan fastholde stammen på det, så er der måske medaljer i vente indenfor de næste 2-3 år.

Spillet crasher konstant desværre, så jeg saver automatisk hver uge, uanset om jeg har spillet kamp eller ej, og jeg tør godt skrive at det er første og sidste gang jeg har spillet med en *anderledes* database..  crazy
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Min personlige challenge: Haarlem-Kennemerland FC
« Svar #20: 20 Jan 2017, 08:02 »

Hvor træls med alle de crash Skuffet Det er så pisse træls!

Men flotte resultater, håber du kan komme højere på i næste sæson!
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Guti14
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Min personlige challenge: Haarlem-Kennemerland FC
« Svar #21: 22 Jan 2017, 22:53 »

Så er der metal  Opstemt Opstemt Opstemt
I form af fine bronze medaljer, som kom i hus efter en rigtig god sæson. Feyenoord var i klasse for sig og jeg slutter 12 point efter dem. Men Ajax og PSV var i den grad til at tale med.
Jeg har tilmed undgået af sælge ud af de gode spillere, så målet er helt sikkert top 3 igen i den kommende sæson, måske endda mesterskabet, så jeg har gennemført min challenge.
Ellers sejler økonomien fuldstændig, jeg taber ca. 50 mio. om året, så præmie pengene på godt 50-60 mio. falder på et virkelig tørt sted.
Australien har vist sig fra sin bedste side, jeg har hele 4 landsholdsspillere derfra, som nærmest er rygraden på holdet.
Stadion er oppe på 5.300, så det ikke er helt katastrofe agtigt mere.


 [img][/img]

* Dok1.pdf (317,06 KB - hentet 3 gange.)
Logged

Guti14
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Min personlige challenge: Haarlem-Kennemerland FC
« Svar #22: 24 Jan 2017, 16:25 »

[img][/img]

Det kan kun blive en spændende forårssæson :-)

* thumbnail_IMG_3864.jpg (390,24 KB - hentet 47 gange.)
Logged

Guti14
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Min personlige challenge: Haarlem-Kennemerland FC
« Svar #23: 25 Jan 2017, 08:49 »


Så kom jeg igennem, og med et betonforsvar i en 4 2 3 1 opstilling (2 DM) tabte jeg kun 2 gange. Det har været et langt og sjovt spil, men helt sikkert sidste gang jeg spiller med en *anden* database  Wink

Lidt tal fra spillet:
Omdømme 60%
Kontinental Pro-licens
Indtjening: godt 4 mio.
564 kampe - 256 vundet  - 128 uafgjort - 150 tabt
Målscore 834-666
Købt 158 spillere, dyreste til 3,75 mio.
Højeste salg 11 mio.
Spillede 6 år i Eredivisionen, sluttede som nr. 17 13 15 7 3 1

Ender med minus 19 mio, før diverse placeringspenge.

* thumbnail_IMG_3866.jpg (232,6 KB - hentet 29 gange.)
* thumbnail_IMG_386wqrqwwqrqrwrw7.jpg (390,65 KB - hentet 29 gange.)
« Seneste Redigering: 25 Jan 2017, 08:56 af Guti14 » Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Min personlige challenge: Haarlem-Kennemerland FC
« Svar #24: 25 Jan 2017, 09:43 »

Flot flot Smiley Stort tillykke med at du har gennemført din challenge. Ret sejt!
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010