home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 271 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Challenges
| | |-+  Kategori: Galiciens helte
| | | |-+  Broens Galiciske helte
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Broens Galiciske helte  (Læst 12503 gange)
Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Broens Galiciske helte
« Svar #15: 12 Dec 2016, 21:51 »

Her er vintertransfervindu ets handler så - Er godt tilfreds med at have sikret mig et par stærke midtbanespillere! Smiley

Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Broens Galiciske helte
« Svar #16: 13 Dec 2016, 11:04 »

Taktikmæssigt startede jeg med den efterhånden meget populære 4-1-2-2-1, på trods af at jeg langt fra har kunnet få den til at fungere i de seneste par år. Vandt da alle mine træningskampe, men så skal jeg lige love for at virkeligheden skulle komme til udtryk! Forfærdelige resultater gang på gang på gang betød at vi i slutningen af november lå nummer 19, og bestyrelsen ville have en samtale grundet dårlige resultater (skal dog siges at de to seneste kampe var mod Real Madrid og Barcelona).

De forlangte 10 point i 5 kampe, hvilket burde være overkommeligt, men jeg prøver altid - når jeg står i situationen - at skubbe lidt til deres forventninger, og det lykkedes da også - nu 8 point der skal skaffes.

Det har i samme omgang betydet at jeg vælger at skifte taktik fra 4-1-2-2-1 til min taktik i Sheffield som er 4-3-1-2. Det giver nogle begrænsninger i forhold til at bruge Sisto og Bongonda på deres bedste pladser, men det er der ikke noget at gøre ved - jeg vil forsøge at omskole dem begge til fremskudt playmaker eller angriber for at kunne bruge dem - Sisto er fornuftig på den offensive allerede.

Taktikændringen var livsvigtig, og det lykkedes mig da også at skaffe de ønskede point så godt og vel - nåede 11, så bestyrelsen er tilfreds! Derfor er jeg også så småt begyndt at kravle op i tabellen, hvor jeg på nuværende tidspunkt (1. februar 2017) ligger som 14'er.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Broens Galiciske helte
« Svar #17: 13 Dec 2016, 13:14 »

Jeg føler lidt jeg skylder en forklaring til mine transfers, men havde ikke lige tiden i går aftes, så her kommer de:

Kristoffer Ajer
På en relativt tyndt besat mindtbane, hvor jeg bruger fire centrale spillere, stod jeg og manglede kvalitet. Jeg har på forhånd Diaz, Hernandez, Radoja, Granero (leje) samt Kosovic (endnu ikke klar til at spille fast), samt Fernandez på B-holdet. Jeg havde brug for en stærk defensiv spiller til primært at supplere Radoja, og her faldt valget altså på Ajer i første omgang. Han kan dog dække alle de tre centrale midtbanepladser, så han vil blive brugt hvor der er behov for ham.

Lewis Cook
Egentlig samme forklaring som ovenstående - han er dog kun lejet for resten af sæsonen i det tilfælde at jeg har for mange skader. Han er dog bestemt bedre end de nuværende reserver Kosovic og Fernandez.

Yann M'Vila
Behøver vel ikke den store introduktion. han er bare bomstærk og styrker en efterhånden stærkt besat midtbane yderligere. Han kan snart gå ind og erstatte både Diaz, Hernandez og Granero, hvor sidstnævnte dog primært spiller den offensive midtbaneplads, hvor M'Vila ikke skal spille.

Olexandr Yakovenko
Det er til gengæld muligt for denne herre at supplere på denne plads, hvor han klart kan gøre en forskel. Han er dog i første omgang handlet ind til at supplere Memphis på den ene angriberplads (indvendig angriber - venstre), således at vi ikke er alt for sårbare her. Sisto kan til nød spille denne, mens Bongonda ikke har for gode stjerner her endnu, men jeg håber det ændrer sig.

Jesus Navas
Jesus kan ligeledes bruges på disse to offensive pladser, men har bare langt fra egenskaberne til det. Det eneste der taler for dette er hans hurtighed. Jeg overvejede en overgang om jeg kunne bruge ham som højre back, men med Jonny og Mallo stadig i klubben kommer dette nok ikke til at ske. Navas er købt fordi jeg skulle have en spiller med over 25 landskampe for Spanien, og Arbeloa sagde nej (han forlangte en væsentligt lavere løn). Desværre valgte Arbeloa at forlænge med West Ham, så jeg måtte tage det næstbedste. Jeg havde aldrig købt Navas hvis ikke det var for den pointgivende effekt! Fernando Torres' kontrakt udløber til sommer, men han er endnu dyrere end Navas, og ham ville jeg heller ikke få brug for.

Alvaro Dominguez
Sidste spiller i dette transfervindue. Han er udset til at erstatte Cabral som var rygtet til Al Ahly. De endte dog med slet ikke at byde på ham denne gang, men jeg forventer at han snart skal ud af klubben. Gomez er ligeledes med i kampen om denne plads, mens jeg tænker at Fontas fortsætter som sikker starter.

Størstedelen af disse spillere er ikke fra Spanien - i know - og det vil jeg nu engang helst, specielt også med tanke på enkelte delmål i challengen. Desværre synes jeg ikke jeg kunne få fat i de spanske spillere jeg gerne ville, til de priser der var fornuftige. Det må tiden vise om det var dumt - indtil videre er jeg tilfreds! Smiley

Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Broens Galiciske helte
« Svar #18: 13 Dec 2016, 13:20 »

Lækre opdateringer. Sikke en start, lad os håbe det vender :-)
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Broens Galiciske helte
« Svar #19: 13 Dec 2016, 13:42 »

Spændende! Får vi nogle informationer om taktikken? Wink

Så må jeg hellere få lagt fast hvordan jeg spiller med Celta. Jeg har allerede nævnt at det er som i min Sheffield-blog, men der er dog mindre ændringer.

Opstillingen er en skæv 4-3-1-2. Skæv fordi den ene angriber er blevet placeret ude til venstre som indvendig angriber, for at få plads til Memphis, men mere om det senere.

Målmand er Sergio Alvarez. Han er langt fra den bedste målmand i mine øjne, men bedre end Ruben Blanco, og bedre end de alternativer jeg kan finde til fornuftige penge. Det bliver nok den sværeste post at erstatte, da målmænd af en hvis kvalitet som regel er i høj kurs, og jeg vil jo gerne have en Spanier, så jeg ved ikke om jeg når at skifte ham ud på det fem år challengen kører.

Højre back er Hugo Mallo, som ligeledes er anfører. Jeg synes han er noget bedre end Jonny, hvor både indlæg og hurtighed er bedre hos Mallo. Jonny bliver brugt lidt på skift til højre og venstre, og jeg forventer selvsagt at han overtager højre back hvis Mallo engang skulle blive solgt.

Venstre back sidder Charles Planas tungt på. Han er klart den bedste og fra starten mere eller mindre den eneste på denne plads. Tyrone Mings er lejet ind de kommende to sæsoner og Jonny kan ligeledes spille pladsen, så der er vi efterhånden dækket godt ind.

Centralt forsvar dannes på nuværende tidspunkt af Gustavo Cabral og Andreu Fontas - sidsnævnte som boldspillende. Sergio Gomez skifter med Cabral for det meste, da Fontas åbenbart restituerer en del bedre. Alvaro Dominguez er som nævnt handlet ind til at erstatte aldrende Cabral snart, og det kan meget vel lade sig gøre at det kommer til at ske indenfor det næste halve år.

Den centrale midtbane består af Marcelo Diaz, Nemanja Radoja og Pablo Hernandez på nuværende tidspunkt (inden nyeste tilføjelser til truppen). Den eneste af disse tre der kan føle sig sikker fremover er Radoja, da de to andre er ved at nå en alder, hvor jeg begynder at kigge mig omkring efter alternativer, og det er altså sket her. Kristoffer Ajer og Yann M'Vila vil snarest muligt overtage deres pladser som playmaker og felt-til-felt, når jeg føler mig sikker på at de er integreret ordentligt. Lewis Cook er backup sammen med Kosovic.

Offensiv midtbane er besat af Esteban Granero som er lejet i to sæsoner. Denne aftale bliver ikke forlænget derefter grundet hans alder, men for nu er han noget af det bedste jeg kan finde af spaniere til den position. Pione Sisto er backup sammen med Guiseppe Rossi og nu også Oleksandr Yakovenko og Jesus Navas.

Den indvendige angriber til venstre er udelukkende flyttet fra fronten på grund af at Memphis klart er bedre her, og han gør det virkelig godt! At jeg kunne hente ham på en lejeaftale og endda for to sæsoner var for mig helt vildt, så han er selvfølgelig selvskrevet til positionen. Yakovenko, Sisto, Navas og Theo Bongonda er backup på denne plads, hvor jeg har mest fidus til Yakovenko og Sisto.

Frontangriberen kan der ikke være så meget tvivl om efter Aspas' exit. John Guidetti er selvskrevet til denne plads når han er skades- og karantænefri, hvor han gør det rigtig godt sammen med Memphis på toppen. Rossi er backup, omend en lidt dyr en af slagsen, men det lever jeg med for resten af sæsonen. Borja Iglesias er tredje-/fjerdevalg til denne plads sammen med Bongonda, som godt nok er en noget anden type angriber end jeg gerne vil have sammen med Memphis.

Vi spiller Kontra og Fleksibel med et par holdinstrukser på, men dem kan jeg ikke huske lige nu. Er der nogen der vil se dem, må de sige til. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Broens Galiciske helte
« Svar #20: 13 Dec 2016, 16:32 »

Hvordan gør Depay det?
Logged


Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Broens Galiciske helte
« Svar #21: 14 Dec 2016, 08:23 »

Hvordan gør Depay det?

Jeg glemte helt at få svaret i går! Beklager.

Jamen efter lidt startvanskeligheder (som resten af holdet) har han vist sig som farligste mand. Jeg ligger lige et SS ind i aften, både af ham og hans præstationer indtil nu. Peace
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Broens Galiciske helte
« Svar #22: 14 Dec 2016, 12:25 »

Jeg glemte helt at få svaret i går! Beklager.

Jamen efter lidt startvanskeligheder (som resten af holdet) har han vist sig som farligste mand. Jeg ligger lige et SS ind i aften, både af ham og hans præstationer indtil nu. Peace
Det er skam helt okay, jeg har selv lejet ham til Valencia, dog uden speciel succes.
Logged


Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Broens Galiciske helte
« Svar #23: 14 Dec 2016, 12:31 »

Det er skam helt okay, jeg har selv lejet ham til Valencia, dog uden speciel succes.

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor langt du er men han brugte også lige det meste af efteråret på at finde på plads i truppen, og det var først i midten af december hvor han begyndte at spille stabilt. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Broens Galiciske helte
« Svar #24: 14 Dec 2016, 18:23 »

Memphis


Analyse


Det syner måske ikke af meget, men i forhold til resten af holdet er jeg tilfreds. Han er topscorer med 12 mål, Guidetti har scoret 9 fra fronten. Smiley

Historie


Trup
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Broens Galiciske helte
« Svar #25: 17 Dec 2016, 12:21 »



Jeg er meget tilfreds!! Opstemt Barca er nummer 1. Jeg har dog ændret taktikken til en traditionel 5-3-2 dog med en indvendig angriber og en fremskudt playmaker som offensiv midt. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Broens Galiciske helte
« Svar #26: 17 Dec 2016, 14:50 »

Sæsonen er slut og det er tid til status - Skidt placering, men ledelsen er dog tilfreds, og har ligeledes givet mig en ny kontrakt med en lønforhøjelse på 100.000 kr. om måneden så den nu er på 730.000 kr. om måneden.

En sjov lille ting - Barcelonas nederlag til os kom til at koste dem titlen Real Madrid vandt med ét point hvor Barca ikke tabte efter kampen mod os - et enkelt uafgjort resultat med Leganes i kampen efter os (så det var selvfølgelig også medvirkende til Barcas nedtur). Leganes havde krammet på Barca i denne sæson med fire point i to kampe! Smiley







Det betyder en sæson gennemspillet og lidt ekstra point til challengen. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Broens Galiciske helte
« Svar #27: 20 Dec 2016, 18:22 »

Transfervinduet til 2. sæson:

Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Broens Galiciske helte
« Svar #28: 21 Dec 2016, 10:26 »

SEJR!! 1-0 over Deportivo La Coruna i første kamp hjemme, så det mål er halvvejs hjemme! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Broens Galiciske helte
« Svar #29: 22 Dec 2016, 16:43 »

Tak for denne gang gutter....

Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010