|
Fresse94
|
|
Der er jo intet galt med den anden plads - efterhånden vil andet jo være mærkeligt. Lidt ligesom Arsenals evige 4 plads / top 4 i Premier League.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
|
|
Sikke noget .... .... L!!!!!!!!!! Nåh men om ikke andet må vi starte vores eget hold så vi kan få et job gutter! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Boennelykke
|
|
Sådan man, hvis så oprykningen kunne blive en realitet i Jammerbugt, må interessen stige !
Super update igen !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Seller95
|
|
Fedt med job i det skotske! En skam det ikke er som manager eller assistent dog. Det kommer nok! Forhåbentlig kan jeg få taget nogle trænerkurser og udvikle mig!  Fremragende arbejde som altid og en fornøjelse at være med i, Nodiem.
|
|
|
|
|
|
Arsenal <3
|
|
|
|
|
jepze
|
|
Så er der gang i den for Fagot. Så skal vi bare fortsætte, og se om vi ikke kan nå Ræven 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Robberman
|
|
Så er der gang i den for Fagot. Så skal vi bare fortsætte, og se om vi ikke kan nå Ræven  Umuligt (Siger jeg og jinxer den garanteret, skal vi vædde med at jeg snart bliver fyret  )
|
|
|
|
|
|
He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez
|
|
|
|
|
jepze
|
|
Umuligt (Siger jeg og jinxer den garanteret, skal vi vædde med at jeg snart bliver fyret  ) Vi får se 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nodiem
|
|
Umuligt (Siger jeg og jinxer den garanteret, skal vi vædde med at jeg snart bliver fyret  ) Kan røbe så meget at du trækker fra resten af feltet 
|
|
|
|
|
|
Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014 Nuværende blog : Balkan DreamingVinder af FMFreaks Ligaen 14/15. Vinder af FMF udfordre dig 2015 Vinder af BLOG konkurrencen 2018
|
|
|
|
|
Robberman
|
|
Kan røbe så meget at du trækker fra resten af feltet   Haha stærkt
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
|
|
Du skal lade være med at lave den slags gode initiativer! Vi sidder jo konstant og venter i spænding på hvornår der igen sker noget Nodiem!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nodiem
|
|
Haha jeg skal forsøge at blive færdig i aften - men har fået af vide jeg skal være far  Så har brugt tid med Kæresten 
|
|
|
|
|
|
Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014 Nuværende blog : Balkan DreamingVinder af FMFreaks Ligaen 14/15. Vinder af FMF udfordre dig 2015 Vinder af BLOG konkurrencen 2018
|
|
|
|
Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
|
|
Haha jeg skal forsøge at blive færdig i aften - men har fået af vide jeg skal være far  Så har brugt tid med Kæresten  TILLYKKE!!! Det er så lige en lille smule vigtigere (også kun en lille smule!!) så helt iorden!  Det er sgu fedt! DET skal fejres!! FM til laaaaangt ud på natten!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Robberman
|
|
Stort tillykke med det Nodiem! Min virtuelle succes kan vente, forståeligt du prioriterer tiden anderledes i disse dage 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|