home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 323 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  FM 17 - Computertråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: FM 17 - Computertråden  (Læst 26682 gange)
Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM 17 - Computertråden
« Svar #30: 26 Mar 2017, 10:18 »

« Seneste Redigering: 26 Mar 2017, 10:32 af Roberto_Baggio » Logged

Love the Blues

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM 17 - Computertråden
« Svar #31: 26 Mar 2017, 13:27 »


Med 8 gb ram er du godt med uanset hvilken model du vælger - det er klart at de hurtigere ramm er bedre, men jeg tvivler på om du kan måle den store forskel - men jeg ville istedet gå efter at tage den hurtigste og bedst ydende  cpu.

grafikafviklingen vil æde af dine ram til spillet og derfor kunne det være en fordel at finde en model med 16 gb ram hvis det er til at finde for rimelige penge - held og lykke med købet Thumbs Up
Logged

YNWA

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM 17 - Computertråden
« Svar #32: 27 Mar 2017, 17:26 »

Med 8 gb ram er du godt med uanset hvilken model du vælger - det er klart at de hurtigere ramm er bedre, men jeg tvivler på om du kan måle den store forskel - men jeg ville istedet gå efter at tage den hurtigste og bedst ydende  cpu.

grafikafviklingen vil æde af dine ram til spillet og derfor kunne det være en fordel at finde en model med 16 gb ram hvis det er til at finde for rimelige penge - held og lykke med købet Thumbs Up

Tak for en godt og brugbart svar Thumbs Up

Jeg er godt med på at HD Graphics tager hukommelsen fra de installerede RAM, men er der ikke et max for hvor meget de kan optage.??
Pt, hælder jeg mest til den første pc fra komplet - netop fordi den kan udvides til 16gb RAM.
Selvom jeg klart synes den alternative er den fedest designet Cool
Logged

Love the Blues

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM 17 - Computertråden
« Svar #33: 28 Mar 2017, 06:56 »

Tak for en godt og brugbart svar Thumbs Up

Jeg er godt med på at HD Graphics tager hukommelsen fra de installerede RAM, men er der ikke et max for hvor meget de kan optage.??
Pt, hælder jeg mest til den første pc fra komplet - netop fordi den kan udvides til 16gb RAM.
Selvom jeg klart synes den alternative er den fedest designet Cool

På nogle modeller kan mængden af ram reserveret til gfx kortet indstilles i bios - med 16 gb ram kan du roligt lade den bruge 2 gb ram.
Logged

YNWA

kuneho
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM 17 - Computertråden
« Svar #34: 20 Apr 2017, 14:35 »

Hej alle mine medfreaks. har et spørgsmål,ville nedestående computer kunne kører manager uden problemer?

https://www.bilka.dk/elektronik/computere/baerbar-computer/hp-15-aw002no/p/100246487?event=32&point=1&facetString=Pris_(kr)%3A3.000_-_3.999%2CHarddisktype%3ASSD%2CGrafik%3AAMD_Radeon_R3_Grafik

det skal siges jeg idag spiller på en computer, hvor jeg får en halv stjerne hvis jeg har flere ligaer med. hvis jeg kun tager den danske med til og med 2. division får jeg to og en halv stjerne... så der skal ikke meget til for at spiloplevelsen bliver bedre - men med familieliv , arbejde osv. så ønsker man at man nogen gange kan sætte sig ned og spille ganske kort, og så stadig nå noget i spillet...
Logged

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: FM 17 - Computertråden
« Svar #35: 20 Apr 2017, 15:22 »

Hej alle mine medfreaks. har et spørgsmål,ville nedestående computer kunne kører manager uden problemer?

https://www.bilka.dk/elektronik/computere/baerbar-computer/hp-15-aw002no/p/100246487?event=32&point=1&facetString=Pris_(kr)%3A3.000_-_3.999%2CHarddisktype%3ASSD%2CGrafik%3AAMD_Radeon_R3_Grafik

det skal siges jeg idag spiller på en computer, hvor jeg får en halv stjerne hvis jeg har flere ligaer med. hvis jeg kun tager den danske med til og med 2. division får jeg to og en halv stjerne... så der skal ikke meget til for at spiloplevelsen bliver bedre - men med familieliv , arbejde osv. så ønsker man at man nogen gange kan sætte sig ned og spille ganske kort, og så stadig nå noget i spillet...

Manager, burde den godt kunne klare. Men hvis du også skal spille andre spil, så er dens grafikkort ikke så godt. Men igen, hvis det kun er manager der skal spilles, så kan det godt klare det.
Logged

kuneho
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM 17 - Computertråden
« Svar #36: 21 Apr 2017, 13:05 »

Manager, burde den godt kunne klare. Men hvis du også skal spille andre spil, så er dens grafikkort ikke så godt. Men igen, hvis det kun er manager der skal spilles, så kan det godt klare det.

Det er udelukkende manager og så generel internet surfing den skal bruges til.. men vil også bare gerne at når jeg køber en ny computer, så er det en der også kan spille spillet optimalt, gerne med flere ligaer eller lign. gider ikke ofre de penge for en ny computer og jeg så ikke får en bedre spiloplevelse
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM 17 - Computertråden
« Svar #37: 22 Apr 2017, 07:36 »

Det er udelukkende manager og så generel internet surfing den skal bruges til.. men vil også bare gerne at når jeg køber en ny computer, så er det en der også kan spille spillet optimalt, gerne med flere ligaer eller lign. gider ikke ofre de penge for en ny computer og jeg så ikke får en bedre spiloplevelse

Jeg vil ikke anbefale en bærbar med AMD CPU - de bliver relativ varme og har en del fejl - gå efter en Intel I5 og tjek hvordan de yder her http://www.cpubenchmark.net/

12-16 gb ram og en sdd HD er også væsentlige elementer i en bærbar så se efter de modeller og et dedikeret gfx kort

prisen bliver fra ca 5500 kr og op efter.
Logged

YNWA

TheLiin
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM 17 - Computertråden
« Svar #38: 28 Apr 2017, 03:35 »

Det er udelukkende manager og så generel internet surfing den skal bruges til.. men vil også bare gerne at når jeg køber en ny computer, så er det en der også kan spille spillet optimalt, gerne med flere ligaer eller lign. gider ikke ofre de penge for en ny computer og jeg så ikke får en bedre spiloplevelse

Microsoft kører i øjeblikket med en kampagne, hvor du får penge tilbage, hvis du køber en computer med én Intel CPU og Windows 10. http://microsoft-rebates.com/cashback-denmark/Pages/Home.aspx?MerchantName=MSMarketingNordics

Jeg har kigget lidt rundt på diverse hjemmesider og har fundet denne, som er sat 800 kr. ned og du kan få 400 kr. tilbage fra Microsoft:
http://cdon.dk/hjemme-elektronik/acer-aspire-e5-575g-51dk-p39339006
Du får en i5, 8GB RAM, 256GB SSD, Full HD skærm og et  GTX950M fra Nvidia, hvilket ikke er dårligt til 4300 kr.
« Seneste Redigering: 28 Apr 2017, 23:41 af TheLiin » Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM 17 - Computertråden
« Svar #39: 28 Apr 2017, 16:30 »

Microsoft kører i øjeblikket med en kampagne, hvor du får penge tilbage, hvis du køber en computer med én Intel CPU og Windows 10. http://microsoft-rebates.com/cashback-denmark/Pages/Home.aspx?MerchantName=MSMarketingNordics

Jeg har kigget lidt rundt på diverse hjemmesider og har fundet denne, som er sat 800 kr. ned og du kan få 400 kr. tilbage fra Microsoft:
http://cdon.dk/hjemme-elektronik/acer-aspire-e5-575g-51dk-p39339006
Du får en i5, 8GB RAM, 256GB SSD, Full HD skærm og et  GTX950M fra Nvidia, hvilket ikke er dårligt til 4000 kr.

Det er et rigtig godt tilbud og personligt har jeg aldrig haft problemer med de Acer produkter jeg har haft købt
Logged

YNWA

dredde1
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: FM 17 - Computertråden
« Svar #40: 30 Apr 2017, 23:34 »

Jeg skal ud og investere i en ny maskine og håber I kan hjælpe lidt. Den skal udelukkende bruges til manager og surf på nettet.
Min forhenværende pc dræbte meget af spillelysten pga. hastigheden i spillet. Jeg kunne dårligt have mere end 1-2 ligaer med og grafikken kunne ikke klare mere end medium i kampene. Den nye jeg skal købe skal kunne køre i højeste grafik og meget gerne have min. 5 ligaer med uden at bruge en krig fra dag til dag ingame. Jeg er virkelig træt af alt den ventetid.

Jeg har haft kig på denne: https://www.proshop.dk/Baerbar/Lenovo-IdeaPad-310-15IKB/2570103

Nogen råd? Jeg ofrer gerne mere hvis det skal til.

På forhånd tak  Smiley
Logged

Keep calm and love football <3

TheLiin
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM 17 - Computertråden
« Svar #41: 01 Maj 2017, 09:09 »

Jeg skal ud og investere i en ny maskine og håber I kan hjælpe lidt. Den skal udelukkende bruges til manager og surf på nettet.
Min forhenværende pc dræbte meget af spillelysten pga. hastigheden i spillet. Jeg kunne dårligt have mere end 1-2 ligaer med og grafikken kunne ikke klare mere end medium i kampene. Den nye jeg skal købe skal kunne køre i højeste grafik og meget gerne have min. 5 ligaer med uden at bruge en krig fra dag til dag ingame. Jeg er virkelig træt af alt den ventetid.

Jeg har haft kig på denne: https://www.proshop.dk/Baerbar/Lenovo-IdeaPad-310-15IKB/2570103

Nogen råd? Jeg ofrer gerne mere hvis det skal til.

På forhånd tak  Smiley

Processor og RAM er hovedsageligt det, der bestemmer hastigheden af simuleringen fra dag til dag i Football Manager. Grafikkortet bestemmer grafikken i kampene.

Jeg fandt denne, som er sat 20% ned og du kan få 550 kroner tilbage fra Microsoft: https://www.komplett.dk/product/908076/gaming/gaming-pc/baerbar/asus-fx553vd-156-fhd-mat#
Den har en bedre processor og et meget bedre grafikkort, men har færre RAM og en mindre harddisk.
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM 17 - Computertråden
« Svar #42: 01 Maj 2017, 14:45 »

Jeg skal ud og investere i en ny maskine og håber I kan hjælpe lidt. Den skal udelukkende bruges til manager og surf på nettet.
Min forhenværende pc dræbte meget af spillelysten pga. hastigheden i spillet. Jeg kunne dårligt have mere end 1-2 ligaer med og grafikken kunne ikke klare mere end medium i kampene. Den nye jeg skal købe skal kunne køre i højeste grafik og meget gerne have min. 5 ligaer med uden at bruge en krig fra dag til dag ingame. Jeg er virkelig træt af alt den ventetid.

Jeg har haft kig på denne: https://www.proshop.dk/Baerbar/Lenovo-IdeaPad-310-15IKB/2570103

Nogen råd? Jeg ofrer gerne mere hvis det skal til.

På forhånd tak  Smiley
Skal det være en laptop eller må det gerne være en stationær også?

Ellers hop på TheLiins computer, mens tilbuddet stadigvæk gælder.
Logged

dredde1
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: FM 17 - Computertråden
« Svar #43: 01 Maj 2017, 16:22 »

Processor og RAM er hovedsageligt det, der bestemmer hastigheden af simuleringen fra dag til dag i Football Manager. Grafikkortet bestemmer grafikken i kampene.

Jeg fandt denne, som er sat 20% ned og du kan få 550 kroner tilbage fra Microsoft: https://www.komplett.dk/product/908076/gaming/gaming-pc/baerbar/asus-fx553vd-156-fhd-mat#
Den har en bedre processor og et meget bedre grafikkort, men har færre RAM og en mindre harddisk.

Skal det være en laptop eller må det gerne være en stationær også?

Ellers hop på TheLiins computer, mens tilbuddet stadigvæk gælder.

Tak for feedback. Grafikken er ikke det mest afgørende. Hastigheden i spillet er klart første prioritet Smiley

Søger kun bærbar da jeg godt kan lide at have min computer med rundt.

Logged

Keep calm and love football <3

TheLiin
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM 17 - Computertråden
« Svar #44: 01 Maj 2017, 21:18 »

Tak for feedback. Grafikken er ikke det mest afgørende. Hastigheden i spillet er klart første prioritet Smiley

Søger kun bærbar da jeg godt kan lide at have min computer med rundt.


Personligt havde jeg valgt ASUS'en. Hvis du føler, at der er brug for mere RAM, så kan du altid købe noget og sætte i den. Jeg hjælper gerne, hvis du ikke ved hvordan det skal gøres.
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010