home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 433 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Træningsbanen
| | |-+  Herlevs taktiske hjørne
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Herlevs taktiske hjørne  (Læst 11014 gange)
Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Herlevs taktiske hjørne
« : 25 Nov 2016, 14:59 »



Indledning:


Navnet er Herlev og har spillet Football Manager i godt og vel 12 år. Min store passion i forhold til FM er taktik delen, hvor jeg hvert år får lavet utrolig mange taktikker med stor succes. Det er egentlig derfor jeg nu har valgt, at oprette denne tråd. Jeg synes FMF og den danske FM scene skal have noget ud af dette. Derfor har jeg oprettet denne tråd, hvor jeg løbende vil ligge mine taktikker op, så folk kan tyv stjæle dem. Du hørte faktisk korrekt "Tyv stjæle". Jeg vil ikke køre denne tråd som en blog, men blot ligge mine taktikker op, samt råd til hvordan de bliver benyttet bedst muligt.

Jeg har allerede 3 taktikker klar og den første bliver lagt op hen over weekenden.
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Herlevs taktiske hjørne
« Svar #1: 27 Nov 2016, 14:52 »

Mourinho


Download ---> Mourinho v1







Udebane/Træk tiden version:


Download ---> Mourinho v1


Til de virkelig svære udekampe eller de sidste 15-20 min af en kamp, hvor de bare skal holde på føringen. Taktikken er ikke garanteret de andre ikke scorer, men den er mere solid defensivt end den oprindelige taktik.


Taktik og træning:


1) I opstarten put den oprindelige taktik i alle 3 slots, når turneringen starter kan du bytte den ene ud med "træk tiden" versionen

2) I opstarten skal du have din træning til at være som følgende for at lære taktikken hurtigt:




3) I opstarten spil et sted mellem 7-8 træningskampe mod små hold, så dine spillers moral bliver meget høj og de lærer taktikken

4) Når taktikken er flydende, så sæt træningen til følgende;






Moral:


Noget af det vigtigste i FM17 er holdet moral. Hvis den er dårlig, så taber du selv med den bedste taktik. Derfor har jeg et link til en video der viser hvordan du kan booste dine spillers moral.

Link til video ---> Boost moral
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

ulle2408
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Herlevs taktiske hjørne
« Svar #2: 27 Nov 2016, 22:00 »

Kan ikke få den til at downloade..??
Kommer ind på Mega File Upload, og kan vælge mellem free og premium, vælger free, men den åbner bare alle mulige andre sider op, end at downloade..?
Logged

Doncaster Rovers på vej i PL..

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Herlevs taktiske hjørne
« Svar #3: 27 Nov 2016, 22:06 »

Kan du anbefale en bedre side, så forsøger jeg at ligge filerne op der.
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

ulle2408
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Herlevs taktiske hjørne
« Svar #4: 27 Nov 2016, 23:31 »

Nej, kan jeg desværre ikke..

Men kan se mange andre bruger - http://www.mediafire.com/ Kender det dog ikke, da det er meget længe siden, jeg selv har lagt taktik op..
Logged

Doncaster Rovers på vej i PL..

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Herlevs taktiske hjørne
« Svar #5: 28 Nov 2016, 17:11 »

Jeg har afprøvet din taktik med Liverpool og fulgt dine råd i forhold til træning og taktik, men bliver udspillet kamp efter kamp. Skyldes det, at taktikken er udarbejdet til mindre hold som f.eks. Bournemouth, eller hvad tænker du? Smiley
Logged

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Herlevs taktiske hjørne
« Svar #6: 28 Nov 2016, 17:14 »

Jeg har afprøvet din taktik med Liverpool og fulgt dine råd i forhold til træning og taktik, men bliver udspillet kamp efter kamp. Skyldes det, at taktikken er udarbejdet til mindre hold som f.eks. Bournemouth, eller hvad tænker du? Smiley

Hvordan har dine spillers moral været?

Jeg har rykket Wimbledon op i Premiere League med denne taktik og har også brugt den i Vaduz challengen.

Så det kan godt ske, den er bedst med mindre hold.
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Herlevs taktiske hjørne
« Svar #7: 28 Nov 2016, 17:16 »

Hvordan har dine spillers moral været?

Jeg har rykket Wimbledon op i Premiere League med denne taktik og har også brugt den i Vaduz challengen.

Så det kan godt ske, den er bedst med mindre hold.


Jeg spillede alle træningskampe mod dårlige hold for at opnå en god moral. Stort set alle mine spillere havde "super" i moral, da Premier League startede.
Logged

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Herlevs taktiske hjørne
« Svar #8: 28 Nov 2016, 18:16 »


Jeg spillede alle træningskampe mod dårlige hold for at opnå en god moral. Stort set alle mine spillere havde "super" i moral, da Premier League startede.

Liverpools spillermateriale passer ikke skide godt til denne taktik det må jeg indrømme. Jeg har dog selv lige testet taktikken på Liverpool og det går altså ganske fint for mig. Jeg mistænker lidt, at du har lavet "for mange" indkøb eller du ikke formår at skabe minimum god moral på spillerne inden hver kamp. Hvordan stiller du op med Liverpool?

Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Herlevs taktiske hjørne
« Svar #9: 28 Nov 2016, 18:29 »

Liverpools spillermateriale passer ikke skide godt til denne taktik det må jeg indrømme. Jeg har dog selv lige testet taktikken på Liverpool og det går altså ganske fint for mig. Jeg mistænker lidt, at du har lavet "for mange" indkøb eller du ikke formår at skabe minimum god moral på spillerne inden hver kamp. Hvordan stiller du op med Liverpool?



Jeg bruger denne opstilling, hvor jeg dog benytter Koulibaly i stedet for Klavan.

* Skærmbillede 2016-11-28 kl. 18.28.46.png (113,02 KB - hentet 349 gange.)
Logged

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Herlevs taktiske hjørne
« Svar #10: 28 Nov 2016, 20:15 »

Jeg ved ikke om det hjælper men brugte Sturridge oppe foran samt en venstrebenet på MV og en højrebenet på MH
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Herlevs taktiske hjørne
« Svar #11: 28 Nov 2016, 22:39 »

Den taktik giver da heller ingen mening at spille med som Liverpool??

Prøv at spille Ove P.-fodbold med Barcelona, så får du nok samme resultat Opstemt


Ikke et ondt ord om taktikken, den kan være verdens bedste FM-taktik, men når spillerne passer SÅ dårligt så er det da klart at resultaterne lader vente på sig Wink
Logged

Quando
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Herlevs taktiske hjørne
« Svar #12: 29 Nov 2016, 11:41 »

Jeg har overtaget AGF, som efter nogle sæsoner ligger i bunden af suppen, og jeg vil gerne bruge denne taktik. Dog ligger spillermaterialet ikke lige til det og de passer meget dårligt til nogle af rollerne, specielt kantspillerne vil hellere være fløjspillere eller lignende. Er der nogle alternativer til rollerne, som kan fungere bedre, indtil jeg får købt spillerne som passer til den her taktik eller?
Logged

Vejle Boldklub!

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Herlevs taktiske hjørne
« Svar #13: 29 Nov 2016, 11:46 »

Du vil sagtens kunne benytte fløjspillere på disse positioner.
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Tasla
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Herlevs taktiske hjørne
« Svar #14: 03 Dec 2016, 13:18 »

Hey Herlev

Tror du os din taktik kan bruges på Esbjerg?
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010