home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 531 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  LYON
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: LYON  (Læst 2400 gange)
wannabelord
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
LYON
« : 20 Nov 2016, 20:29 »

Nogen her der ligesom jeg selv har startet et save op med LYON ? Hvis ikke kan det helt sikkert varmt anbefales. Der er massere af talent i truppen, med en fantastisk ungdomsudvikling til at sikre dette os er der i fremtiden, og med Lacacette som den store stjerne, er der også god mulighed for at vinde en pokal allerede for start. Det har været min jomfru sæson da jeg ved hvert tidligere spil med forskellige hold, har kæmpet med taktikken osv og aldrig rigtig kom videre end venskabskampen. Men dette spil har bragt glæden tilbage. Jeg kommer med et par screenshorts og en lidt mere detaljeret fremvisning af min sæson senere. I mellemtiden er jeg spændt på at høre om der er andre end mig som har nogle erfaringer med LYON  Peace
Logged

Arny
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: LYON
« Svar #1: 23 Nov 2016, 21:25 »

Jeg er også i gang med et save med Lyon og jeg er fuldstændig enig med dig! det er et super fedt hold, med en stærk trup og en masse spændende unge talenter Opstemt
Logged

RasmusB95
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: LYON
« Svar #2: 24 Nov 2016, 15:05 »

Jeg er også lige startet med Lyon, rigtig spændende trup, dog lidt svært med det lille transferbudget... Fik dog hentet Maximiliano Romero (9, Januar 2017 kommer han) og Ronaldinho på fri :-D
Logged

Rosengart
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: LYON
« Svar #3: 25 Nov 2016, 01:33 »

Lyon fristede også mig meget pga. alt det talent der findes i truppen og deres evne til og levere talenter fra akademiet. Smiley

Har netop overstået første sæson og WOW en sæson en jeg fik med en meget smal trup  Opstemt Opstemt

Jeg lavede ingen transfers i første sæson, da økonomien ikk var til det, kunne dog have solgt Lacazette og Fekir for fornuftige priser men valgte og sige nej, hvilket jeg slet slet slet ikke fortryder Opstemt Opstemt

Mesterskabspokalen:

Sæsonens allerførste kamp, som åbner det hele.

her er det jo Paris man skal møde og jeg forventede egenligt ikk så meget da det som sagt var sæsonens første kamp.

vi taber med et smalt 1-0 nederlag men der var masser af positive ting og tage med til sæsonen, så ikke et nederlag der sad for dybt..

LIGAEN:

Jeg blev nr. 2 med 89 point mens Paris nappede mesterskabet med 92 point (så pisse tæt på)  crazy

Jeg havde en målsætning om og komme i CHL igennem liga'en og dette lykkes ret hurtigt og var meget tilfreds med vores præsentation.

Lacazette bombede løs som det passede ham og endte KLART som nr.1 på topscorer listen med hele 34 mål i 36 kampe (6 assists)..

Vil også lige fremhæve Nabil Fekir som lavede 19 mål i 34 kampe og 15 assists i Ligue 1..

CHL:

Her var målsætning og gå videre fra gruppen HVIS lodtrækningen var til det.

MEN jeg fik en svær lodtrækning med Bayern, Arsenal og Dinamo Zagreb.

Trods en svær gruppe spillede vi frisk til med tro på os selv.

Tabte første kamp hjemme til Bayern med 1-2.

Anden kamp blev vundet sikkert 0-4 ude over Dinamo.

trejde kamp var Arsenal hvor vi spillede sæson bedste kamp hvor alt bare gik op i en højere enhed og vi vandt SIKKERT 4-0 hjemme

fjerde kamp var ude mod Bayern hvor vi flot og heldigt for 2-2 med et mål i overtiden..

femte kamp var ude mod Arsenal hvor vi taber 2-1, Arsenal scorer 5 min før tid men fortjent da de havde alt..

stilling var sådan at jeg havde 3 point op til Bayern og 5 point op til Arsenal mens Dinamo havde 0 så vi havde ikk mere og spille om da Bayern var bedre indbyrdes.

så sidste kamp bliver stillet med total reserver mod Dinamo. Kampen ender 1-1 i en dårligt spillet kamp.

Stillingen bliver.

Arsenal 13
Bayern 11
Lyon 8
Dinamo 1


så jeg er egenligt meget godt tilfreds med at vi gav de 2 store hold kamp til stregen og kun uheld at vi ikk gik videre. men efter vores spil er jeg optimistisk på at komme langt i Europa League..

EUROPA LEAGUE.

målet var her at komme frem til mim. en semifinale da jeg synes vores spil i sæsonen har været fantastisk.

og SATME JO vi gik sgu hele vejen og vandt med en finalesejr på 2-1 over Inter.

1/16-finale:

Sparta Prag 1-3 Lyon

Lyon 2-0 Sparta Prag

1/8-finale.

Dortmund 1-2 Lyon (2 mål i overtiden af Lacazette Wink )

Lyon 4-1 Dortmund

Kvartfinale:

Lyon 3-2 Sporting Lissabon

Sporting L. 1-3 Lyon

Semifinale:

Lyon 2-0 Man Utd

Man Utd 3-2 Lyon

Finale:

Inter 1-2 Lyon...

Lacazette ender som topscorer i Europa League med 12 mål i 9 kampe (vildt at ende som topscorer uden at være med i gruppespil)


Liga cuppen:

havde jeg ikke noget målsætning i.

Jeg træder ind i runde 4 hvor den står på Paris.

mine Reserverer levere en kæmpe indsats mod Paris Reserver hvor vi vinder. 5-0 !!

næste stop er Nantes i Kvartfinalen og her satser Nantes mere på succes end mig og stiller op i stærkeste og vinder kampen 1-2, så farvel og tak til Liga cuppen for denne gang...

Franske Pokalturnering:

ligesom med Liga cuppen bliver der ikk satses det store da jeg med en meget smal trup vælger Europa og ligaen frem for pokalcupperne.

Men mine reserver/talenter viser at fremtiden ser lys ud for Lyon og vi ender med at gå hele vejen og vinder turneringen, dog fik vi også en masse lodtrækningsheld og de store hold blev hurtigt slået ud.

vi møder faktisk kun Saint-Etienne på vejen som eneste Ligue 1 hold, og den vandt vi sikkert 2-0

og finalen vinder vi i sikker stil med 3-0 over Stade Brestois 29


ALT i ALT:

en SUPER sæson hvor mine 2 angribere i Fekir og Lacazette var rent BARCELONA Wink

2 pokaler og en 2 plads i ligaen kunne jeg næsten ikke have bedt om mere.

dog var det så uheldigt/surt og kun at tabe ligaen med 3 point til Paris, men at få 89 point er simpelthen godkendt og vi må bare bukke os i støvet for at Paris henter så mange point !!..

2. Sæson har jeg ikke lige tænkt på endnu da jeg først lige er blevet færdig med første og den skal lige nydes lidt Wink....



« Seneste Redigering: 25 Nov 2016, 01:42 af Rosengart » Logged

haaaps
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: LYON
« Svar #4: 08 Dec 2016, 17:12 »

fedt at høre at jeg ikke er den eneste der nyder LYON iår  Smiley

Min sæson mindet meget om den hr.Rosen beskriver, med en 2.plads i Ligaen hvor vi gav PSG kamp til stregen helt indtil sidste spillerunde, hvor PSG desværre for os ikke var i nærheden af at snuble. Tabte også snævert til PSG i mesterskapspokalen, i en kamp vi ellers dominerede, hvilket trods alt gav en tro på tingene. Champions League var en stor succes hvis jeg selv skal sige det, selvom vi ikke kunne gå hele vejen. Vi gik ubesejret igennem gruppespillet og endte dermed som étter i en gruppe som ellers talte Leverkusen, Zenit og Arsenal. Vi slog derefter Man. City og Juventus ud i sikker stil inden vi skulle op imod mægtige Barcelona. Vi vinder hjemme hjemmekampen 2-1 hvor vi igen spillet markant bedre end modstanderen. Vi tog vores gode form med os til Camp Nou og spillet en forrygende kamp, men fodbold/Fm-guderne var ikke med os, og vi taber kampen 2-1 på 2 sene mål. I den forlængede spilletid var det stadig os der presset på men stillingen holdte til slut og vi blev derefter sendt ud på straffespark .

Jeg blev faktisk så glad for dette save at jeg har besluttet mig for at starte et nyt save op med dem, da jeg gerne vil gøre det til mit langtidssave. Hvilket kræver jeg for nogle flere nationer og ligaer tilgængelig, og at jeg tager mig langt bedre af mine ungdomstrupper fra start af  Smiley
Logged

What's the difference between a Scouser and a broken clock?
Even a clock is right twice a day!

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010