home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 244 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Juventus Football Club
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Juventus Football Club  (Læst 11519 gange)
Maestrodk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Juventus Football Club
« Svar #15: 28 Aug 2017, 16:49 »

Som lovet kommer der lige et screenshot af mine transfers op til sæson to:



Dani Alves var jo efterhånden 34 år og blev kun langsommere. Så selvom han havde en god første sæson, så valgte jeg at få penge for ham. I stedet har jeg hentet Danilo, som direkte afløser.

Bayern bød release clause'n for Coman - OK med mig, da jeg alligevel ikke spillede med wings. Og da Valencia bød på Simone Zaza valgte jeg at skille mig af med ham - han var ikke god nok og ville hellere satse på unge Moise Kean, som i mine øjne ikke var meget dårligere.

Neto blev solgt - der var ikke plads til ham, da jeg hentede Donnarumma. Buffon stopper efter denne sæson. Planen er, at Donnarumma får de fleste Serie A kampe, mens Buffon foreløbig står i CL samt Coppa Italia. Så får vi at se, hvordan hans stats udvikler sig hen imod foråret.

Bakayoko er hentet ind som backup for Khedira og erstatning på lidt længere sigt. Netop Khediras position var den sværeste at dække ind i sidste sæson, når han var skadet eller havde karantæne. For både Stuaro og Marchesio vil gerne fremad i banen og jeg vil gerne have en decideret defensiv midtbanespiller på den plads. Så han var vigtig at få hentet.

Som skrevet tidligere, så stoppede Barzagli karrieren - i stedet er Riedewald hentet ind. Hierakiet er nu således, at Bonucci og Chiellini stadig starter med Rugani, som klar nr 3. Riedewald kæmper så med De Ligt, som nr. 4.

Mine foreløbige resultater i sæson 2 ser således ud:



Sejren i Manchester var en stor skalp. I en super første halveg kom jeg foran 0-3, hvorefter vi var ved at smide det hele væk i 2. halveg - kun et par store redninger fra Buffon gjorde, at vi fik alle tre point med. I Inter var vi heldige at slippe afsted med 2-2, da Afonso Sousa valgte at trække sit andet gule kort i 2. halveg ved stillingen 2-1 til Inter. Vi bliver dog reddet af Chiellini, som scorer efter en dødbold.

Roma moste vi 6-0 på en halveg, hvorefter vi kørte den roligt hjem i anden halveg.
« Seneste Redigering: 28 Aug 2017, 16:53 af Maestrodk » Logged

Maestrodk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Juventus Football Club
« Svar #16: 23 Sep 2017, 09:19 »

2. sæson overstået i suveræn stil. Serie A blev vundet som ubesejret. Der udover vandt vi begge Super Cups, World Cuppen, Coppa Italia og Champions League.

Paulo Dybala er virkelig trådt i karakter, som holdets store stjerne, som både scorer og assisterer. Manchester City scoutede ham mange gange, men det stoppede, da han skrev under på en ny kontrakt.

Det giver mig hovedpine, at Mandzukic er så god - han er en nøglespiller både i forhold til mål og til vores opspil - der udover er han virkelig en vindertype og en god tutor for de unge spillere. Men manden er 32 år og jeg er spændt på, om jeg kan finde én til at erstatte ham.

Generationsskiftet i midterforsvaret er lige så stille i gang, hvor Rugani får flere kampe i stedet for Chiellini. Udviklingen kommer til at fortsætte i denne sæson. De Ligt er også blevet god og ligner fremtidens mand på Bonuccis plads. Det efterlader Riedewald et sted, hvor han er 3. valg på venstre back - efter at jeg har købt Gaya i Valencia - og 5. valg i midterforsvaret. Heldigvis er han købt billigt.

Op til 3. sæson er Khedira blevet solgt. Han er 31 år, skadetsplaget og med kontraktudløb om et år, hvor vi evt. kunne blive tvunget til at lave en ny dyr kontrakt. Så da Bayern kom med et bud på £25 mio. pund, var det ikke svært at sige ja. Ind er hentet Walace fra HSV, som er en fysisk- og løbestærk brasilianer på 23 år, der skal kæmpe med Bakayoko om pladsen, som den forsvarende midtbanespiller.

1. Holdets to yngste, Afonso Sousa og Moise Kean, er efterhåndet blevet 18 år og gør det godt. Afonso Sousa får spilletid i næsten hver kamp, hvor han kommer ind i stedet for enten Pjanic og Dybala. Moise Kean fik meget spilletid i foråret, hvor Higuain havde en scoringskrise. Indenfor 2-3 sæsoner spår jeg, at begge er nøglespillere på holdet.
« Seneste Redigering: 01 Okt 2017, 10:01 af Maestrodk » Logged

Maestrodk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Juventus Football Club
« Svar #17: 06 Okt 2017, 16:47 »

Sæson 3 af slut og det italienske mesterskab blev vundet igen i sikker stil med et kæmpe forspring til Inter. Donnarumma satte rekord for flest clean sheets og Dybala blev holdets topscorer og assistkonge. Coppa'en blev også vundet med finalesejr på 1-0 over Atalanta.

I CL blev semifinalen desværre endestation, hvor det blev til at samlet nederlag på straffespark til PSG. Hele sæsonen har Real Madrid været ude efter Dybala - og op til PSG-kampen skulle rygterne selvfølgelig intensiveres. Dybala ville have en snak om at forlade os, hvilket jeg lod forstå, at det kunne der ikke være tale om. Før sæsonen havde han netop skrevet under på en ny fem-årig kontakt, som gav ham en pæn lønforhøjelse. Han blev tosset og er det stadig her i pre-season. Det var tydeligt, at rygterne mv. påvirkede hans præstation imod PSG.

Op til den nye sæson er der sket noget udskiftning. I bagkæden blev det et farvel til Cuardado og Alex Sandro. Cuardados lejeaftale udløb - og selvom hans sidste sæson var rigtig god, så er han efterhånden blevet 31 år. Det - sammenholdt med hans store hyre - gjorde at jeg valgte ikke at udnytte købsoptionen. Alex Sandro blev sendt til PSG. De lagde et bud på 70 mio. pund inkl. diverse bonusser. En udmærket pris for en 29 årig back. Istedet for de to, har jeg hentet Djibril Sidebe og Benjamin Mendy i Monaco. Om det bliver første valg, er for tidligt at sige endnu. Desværre havde ingen af mine unge spillere højt nok niveau til, at jeg ville give dem chancen, som backup. Det ændrer sig forhåbentlig.

Der udover er jagten gået ind på Mandzukic afløser og Marchisios afløsere. Således er det hentet nogle unge regens på 18-20 år, som skal være klar indenfor 2 sæsoner. Mest sandsynligt er det, at Mandzukic arvtager bliver en 198 cm høj brasilianer, som også har en fornuftig teknik. Han skal dog oplæres lidt på den mentale side af Mandzukic. Der udover har jeg hentet 19 årig peruvianer, som ligner Marchisios afløser.
Logged

Maestrodk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Juventus Football Club
« Svar #18: 08 Okt 2017, 15:24 »

OUCH, Valencia!

Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010