home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 580 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Luxembourg - Vejen til EM
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Luxembourg - Vejen til EM  (Læst 6351 gange)
b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Luxembourg - Vejen til EM
« Svar #15: 11 Nov 2016, 13:50 »

Øv.... Træls du ikke lige kunne følge op på de flotte resultater i de sidste par kampe.

Spændende med næste kval.
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Marcif
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Luxembourg - Vejen til EM
« Svar #16: 11 Nov 2016, 22:58 »

Den fjerde halvsæson er ret kedelig.

Jeg spillede som sagt to træningskampe i november mod Kenya og Haiti.
Det blev til en positiv og en negativ oplevelse. Dette var på en lidt anden baggrund, da jeg har ændret i opstillingen. Det skyldes mest af alt at jeg har fundet David Caiado, som spiller højre kant. Han har portugiske rødder, og han havde intet problem med at blive udtaget til Luxembourgs landshold. Desværre er han allerede 31 år, men spiller i Las Palmas i den bedste spanske række.



Deville er i startopstillingen, da Ibra var skadet. Ibra er dog klart første valget, når han er frisk! Deville spiller i Kaiserslautern, men får desværre intet spilletid.

Kampen ender således :




Christopher Martins som scorer mod Haiti er også en ny og spændende spiller. Han er 21 år gammel og har rødder i Kap Verde. Heldigvis valgte han Luxembourg. Han spiller på andetholdet i Lyon, men er en spiller som der forventes meget af.

Foråret er dødsygt. Jeg har en træningskamp og det er imod Kosovo. Denne kamp bliver vundet med sikre 2-0. Blandt andet et flot frisparksmål af Janisch.


Desværre er der ikke noget imponerende i dette års udvalg af spillere heller. Efter de to første sæsoner har FM derfor ikke været sød ved mig. Håber det bliver bedre!

I den tidlige sommer bliver der trukket lod til Europæiske Nation League, hvor jeg selvfølgelig er placeret i division D. Jeg skal matche op mod andre lilleputter nationer, og ser frem til den lille og korte turnering. Dog får jeg en rigtig dårlig lodtrækning!



Lichtenstein skal slås i begge kampe! De frister en placering som nr 177 på verdensranglisten. De to andre er dog straks værre. Georgien må regnes som favoritter, og ligger også nr 81 på verdensranglisten imens Letland ligger nr 119. Luxembourg er at finde som nr 127. Jeg regner derfor med at skulle kæmpe om anden pladsen i puljen, som forhåbentlig kan give en bedre seedning til EM lodtrækningen!

En anden spændende ting er den unge Vincent Thill, som nu er rundet de 18 år. Han har i denne sæson spillet på Bayern II og sikke en sæson han har haft!! 34 kampe, 20 mål, 7  assist og kampens spiller 11 gange!!

Jeg krydser nu fingre for at han bliver lejet ud og udvikler sig endnu mere, så vi får større glæde af ham på landsholdet. Han har nemlig ikke lavet mange mål for Luxembourg, men er rigtig god til at sætte sine holdkammerater op!
Logged

Marcif
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Luxembourg - Vejen til EM
« Svar #17: 13 Nov 2016, 09:25 »

HUSK at i har mulighed for at se Luxembourg spille i aften mod Holland på 6'ern! Hold øje med Vincent Thill og husk at han er 16 år gammel!
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Luxembourg - Vejen til EM
« Svar #18: 14 Nov 2016, 07:52 »

Jeg kan ikke se billederne desværre Skuffet

Men kedelig gennemgang, men det er jo fordi det er træningskampe Smiley
Glæder mig til Nations League og EM kval Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010