home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:50:01 jakob95kp Spillersøg... Den gyldne egenskab
I dag kl. 16:46:31 jakob95kp Blogs Hull da helt fast!
I dag kl. 13:29:56 stadio comunale Blogs Heath Rangers - Vi sta...
I dag kl. 11:23:16 jakob95kp Træningsbanen Hjælp til taktik
I dag kl. 10:24:48 Ninja777 November c... Næsby Boldklub - Novem...
I dag kl. 02:38:28 Nephilim Omklædning... Se realiteten i øjnene!
I går kl. 22:55:19 andreasmorch Skadestuen Sæsonen i Superliga bl...
Antal Registrerede Brugere: 20886
  9 Brugere, 150 Gæster Online.

Nyeste Bruger: erikboye
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Vejle Boldklub
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Vejle Boldklub  (Læst 2010 gange)
Svart Svane
Gæst

Vejle Boldklub
« : 08 Nov 2016, 11:44 »

BAGGRUND
Vejle Boldklub (forkortet Vejle BK, Vejle B eller VB) er en dansk fodboldklub fra Vejle, der spiller i den danske 1. division. Klubben blev grundlagt som cricketklub i 1891 og begyndte først som fodboldklub i 1902. I 1922 flyttede klubben ind på Vejle Stadion.

Klubben har vundet 5 mesterskaber og 6 pokal-titler igennem tiden. Den har desuden vundet the double - det vil sige mesterskabet og landspokalen to gange i hhv. 1958 og 1972.

Kilde: Wikipedia

VEJLE I FM17
I mine øjne er dette et af de mest spændende hold i det danske land, når det kommer til FM. De har på førsteholdet nogle få spillere med niveau til mere end 1. division, nogle løntunge spillere som ikke er gode nok og en god omgang talentmasse. En intersssnt blandning som der skal plejes og sorteres i.

Medieprognosen sætter Vejle til at få sølv, men med nogle gode handler og en solid taktik er der mulighed for en direkte oprykning i form af førstepladsen. Det vigtigste er nu engang at rykke op, da økonomien hurigt hænger i tynd tråd, da lønbudgettet overstiger indtægterne fra 1. division med mangle længder.

Jeg har selv spillet én enkelt sæson med klubben, og jeg poster en opdatering senere i dag.

Svart Svane
Gæst

Sv: Vejle Boldklub
« Svar #1: 08 Nov 2016, 18:07 »

Første sæson er overstået, og det blev til en tilfredsstillende førsteplads i ligaen, og dermed adgang til Superligaen i næste sæson. Vi stiller op i en 4-3-1-2 med offensivt flydende fodbold, primært igennem midten, og så noget hjælp fra backsene.

I mine øjne var den absolutte nøglespiller peruvianeren Juan Diego Gutiérrez, som allerede er i Vejle fra spillets start. Fra sin plads på den offensive midt lavede han hele 13 mål og 16 assists i 30 ligakampe. Derudover blev ligaens topscorer en der også allerede er i klubben fra start, nemlig den columbianske angriber Mario Álvarez, som lavede hele 20 mål i 32 kampe.

madso
Juniorspiller
**

« Svar #2: 08 Nov 2016, 19:20 »

hvordan gør agon mucolli det?

Svart Svane
Gæst

« Svar #3: 08 Nov 2016, 19:59 »

Han havde elendige mentale stats fra start (blandt andet 3 i målrettethed), så jeg har haft en tutor på ham hele året, hvilket har gjort ham godt. Hans stats ser pt. sådan ud i starten af anden sæson.

http://i.imgur.com/lxDXa9e.png

madso
Juniorspiller
**

« Svar #4: 08 Nov 2016, 21:01 »

Ja okay, man kan håbe lidt superliga bold kan hjælpe på hans udvikling

Svart Svane
Gæst

« Svar #5: 08 Nov 2016, 21:08 »

Han er desværre bare ikke fast starter, da jeg spiller med Guitérrez fra start. Han kommer dog altid ind ved en sikker føring.

Det har været en hård start på Superligaen, hvor vi har haft svært ved at få bolden i kassen. I sjette runde lykkedes det endelig at hive en sejr hjem, og endda med 4 mål.

http://i.imgur.com/ftldFwG.jpg

Husted6950
Juniorspiller
**

« Svar #6: 09 Nov 2016, 10:24 »

hvordan er økonomien i klubben efter de er blevet opkøbt Smiley

Svart Svane
Gæst

« Svar #7: 09 Nov 2016, 10:51 »

Den er virkelig skidt. Man starter i plus, men efter et par måneder er man helt på røven, medmindre man får halveret lønbudgettet. Den udenlandske ejer har ikke bidraget med en eneste krone indtil videre, så han gør ikke nogen forskel.

Anden sæsons transfervindue er lige smækket i, og der er sket en lille smule. Danskerne som er hentet ind, er alle bredde spillere med potentiale til mere i fremtiden. Alle låneaftaler jeg har lavet igennem både første og anden sæson inkluderer købsoptioner. Ham der stikker ud er naturligvis rekordkøbet af angriberen Tomislav Kis. Et screenshot af ham kan ses forneden.

« Seneste Redigering: 09 Nov 2016, 10:53 af Svart Svane » Logged

Svart Svane
Gæst

« Svar #8: 09 Nov 2016, 11:38 »

Den udenlandske ejer har ikke bidraget med en eneste krone indtil videre, så han gør ikke nogen forskel.

http://i.imgur.com/xphcidQ.png

madso
Juniorspiller
**

« Svar #9: 09 Nov 2016, 17:58 »

man kan ikke indlæse dine screenshots

Svart Svane
Gæst

« Svar #10: 09 Nov 2016, 18:03 »

Jeg kan sagtens, både på mobil og pc? Klikker du på linket?

Svart Svane
Gæst

« Svar #11: 09 Nov 2016, 18:29 »

Fuck det her lort.

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2014, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010