home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23280
  2 Brugere, 236 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofsjaipur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Internazionale
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Internazionale  (Læst 8086 gange)
Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Internazionale
« : 07 Nov 2016, 21:07 »


Vi skal da også have en tråd med Inter - Nogle må føle trang til at rette op på De Boers massakre.
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Internazionale
« Svar #1: 07 Nov 2016, 21:08 »

Dato: 1/9-2016

Transfers:
Jeg fik ind til transfervinduet, med ambitionen om at rydde ud i nogle af de overskydende spillere, og så ellers hente én central forsvarsspiller - Her var Nacho foretrukket, da han var billigt til salg, men også kunne bidrage til holdet. Ellers var jeg meget tilfreds med truppen. Men det skulle vise sig, at transfervinduet blev markant mere hektisk, end jeg havde forestillet mig. Nok fik jeg skilt mig af med D'Ambrosio (23 Mio), Palacio (6,5 Mio) og Biabiany (65 Mio), men pludselig bød City på Murillo og så ville han spille Champions League. 162 Mio, Potentielt 205 = Solgt! Kort efter kom PSG så for Perisic, og han valgte pengene. 230 Mio, potentielt 250 = Solgt!
Det betød så, at idéen om kun en rotationsspiller i forsvaret blev skråttet. Mit førstevalg Matija Natasic, måtte jeg skyde en hvid pil efter, da Inter allerede har købt to ikke EU-Borgere. Feltet blev herefter skåret ned til Kongolo, Kjær, De Vrij og Jedvaj, og her blev 160 mio smidt efter Jedvaj. En erstatning for Perisic var dog markant sværere at finde, da ingen rigtigt ville til Inter. Det lykkes dog at få fingre i Muniain for 75 millioner. Samtidig har jeg hevet 3 unge gutter på fra ungdomsholdene - Vladan Dekic som reserve målmand, Zinho Vanheusden som backup midterforsvar og Moises Eboko som backup angriber. Så troede jeg ligesom vinduet var slut, men Miranda løb ind i en lang skade kort inden vinduet lukkede. Så gik jagten ind på De Vrij og jeg troede aftalen var i hus, lige indtil hans agent forlangte en latterlig lav frikøbsklausul. Glem det; I stedet valgte jeg Sven van Beek for 40 millioner.

Taktikken:
Planen er at spille en 4-5-1, med offensive backs, og en indvendig angriber i venstre side. På midten har jeg så en dybdeliggende playmaker på den defensive, en tovejsspiller i Brozovic , og så en fremskudt playmaker i form af Mario eller Banega. Foretrukne start 11'er:
Handanovic
Nagatomo-Jedvaj-Miranda-Santon
Kondogbia
Brozovic-Mario
Candreva-Munian
Icardi

Bænken er ganske bred, med både Eder, Jovetic, Barbosa, Banega, Medel, Melo, Van Beek, Ranocchia og de tre omtalte talenter.

Liga og EL:
Ligaen er startet med 2 sejre, men spillet har ikke været prangende. Det er dog rart at vinde, selvom man spiller skidt, men taktikken skal tweakes lidt, for der er alt for meget boldflytteri i forhold til chancer. I Europa League er jeg kommet i gruppe med Spartak Moskva, FC Steuna og Basaksehir - En gruppe jeg bør gå smertefrit igennem. Klubbens ambitioner er CHL-kval i ligaen og EL semifinale, hvilket passer meget godt til mine. Ligaen har dog klar topprioritet, da det kan blive svært at holde på profilerne, hvis vi ikke skal med i det fine selskab.
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Internazionale
« Svar #2: 09 Nov 2016, 09:57 »

Dato 1/1-2017


Det har godt nok været en pose blandet bolcher at være manager for Inter (KAMPPROGRAM). Sæsonens første 10 kampe, bød på 3 sejre, 2 uafgjorte og 5 nederlag. Jeg var helt nede og skrabe 13. pladsen i Serie A, inden jeg igennem slut september og Oktober lå og svingede omkring 10. pladsen. Men efter nederlaget til Napoli d. 15/10, har jeg ikke tabt (14 kampe i streg), og tiderne ser markant lysere ud i Inter i starten af januar, end de gjorde nogle måneder tilbage. Derfor ligger jeg noget overraskende 3'er og opfylder faktisk bestyrelsens forventninger. Hvis jeg kan ride videre på bølgen, så ser det faktisk meget positivt ud, hvad angår den Champions League kval.

I Europa League hvilede en forbandelse over mig, og efter 4 kampe var jeg noteret for 3 point og 2 mål. Faktisk stod jeg i den situation at jeg ikke selv kunne afgøre det, da Basaksehir var 2 point foran mig, og jeg havde spillet mod dem begge gange. De fik dog gummiben, og jeg begyndte at lave mål, så det hele endte nogenlunde lykkeligt, med at jeg gik videre som Nr. 2 med 9 point - Langt efter Spartak Moskva med 15. I 16-delsfinalen har jeg trukket Panathinaikos, det bør blive overkommeligt.

Taktikken:
Taktikken har været finjursteret en hel del i indledningen, men nu ser det ud til at det fungerer, også selvom spillerne ikke helt passer til rollerne. Spiller med 2 fløje, på trods af hverken Eder, Muniain eller Gabigol er fløjspillere, og på midten er Medel blevet ankermand. Men virker det, så virker det.

Sæsonens store skuffelse so far, har været Gabigol og Banega. Gabigol er kun noteret for 1 mål og 3 assists i 13 kampe. Jeg er klar over at han bruges uvant, men det gør andre også med markant bedre resultater. Banega spillede som skrald i sæsonens indledning, og jeg havde egentlig gjort ham til reserve for Joao Mario. Han bad om en sidste chance, og har spillet sig op, men langt fra det niveau han bør være på. 14 kampe, 2 oplæg og 6.99..

Sæsonens store overraskelser har været Santon og Ansaldi på backerne, og så Muniain og Eder på venstrekanten. Santon og Ansaldi har leveret konstante toppræstationer og spiller med 7.30 og 7.50, mens Muniain og Eder sørger for at jeg altid er farlig på venstrekanten uanset hvem der spiller. Muniain med 5 mål og 5 oplæg i 16 kampe og Eder med 10 mål og 1 oplæg i 10(8) kampe.

Transfer:
Mit håb er, at der sker så lidt som muligt. Melo er sur og utilfreds og er formegentlig på vej til New York for en lille slat, men som giver fine penge på lønkontoen. Jeg regner ikke med at finde en erstatning, da han kun er noteret for 2(1) kamp. Santon løb ind i en skade i vinterens sidste kamp, så jeg er tvunget til at finde en højreback i vinduet, og det håber jeg inderligt er det eneste jeg skal foretage mig. Miranda og Icardi er interesseret i et skifte til United, men jeg håber virkelig på, at jeg kan beholde dem!
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Internazionale
« Svar #3: 11 Nov 2016, 17:55 »

Dato: 8/6-2017
Vinterpause Transfers:
Vintervinduet var noget mere stille og roligt end i sommers. Melo smuttede som forventet, men det lykkedes mig ikke at finde en højreback, så Nagatomo måtte vikariere, mens Santon var skadet. Til gengæld tikkede et 250 mio. bud ind fra City på Kondogbia, hvilket jeg accepterede og hentede Mousa Dembele for 75 mio som erstatning. En handel jeg har været svært tilfreds med.

Forårssæsonen:

Det var langt fra lige så smukt, som efterårshalvåret havde været. I Start februar blev Icardi sur over at jeg blokerede et skifte (Selvom der aldrig var nogen der havde budt på ham?), og det smittede af på truppen, og det kom aldrig helt til at glide ordentligt. Specielt ikke sidst på sæsonen, som blev præget af skader og karantæner ud over det sædvanlige. Og meget symptomatisk sluttede jeg med at blive afklædt af Atalanta, hvilket meget godt illustrerede at når tingene var skidt, så var det virkelig skidt, men når det var godt, så var det virkelig godt (7-2 over Zenit, 4-0 over Roma, 5-1 over Milan). Ligaen bød dog samlet set på en 3. plads, hvilket var målet. Så jeg skal spille CHL-kval næste år. I pokalen blev endestationen Napoli med et samlet 1-1 nederlag, mens EL sluttede i Semifinalen med et 4-2 nederlag til Juventus. Icardi strålede dog, og blev topscorer med 16 basser.

Spillere:
Ansaldi og Santon tog titlen som årets spillere, og generelt var mine backer altid garant for gode præstationer. Selvom jeg aldrig troede jeg skulle klandre en spiller med 41(6) kampe og 33 mål for at spille dårligt, så har jeg været skuffet over Icardi. Det kom i stimer, og jeg havde aldrig en solid angriber oppe foran, for den ene kamp lavede han 6 mål, og så gik der ellers 3-4 kampe med store afbrændere. Ellers var en mand som Eder en fornøjelse af følge, hvilket betød jeg aktiverede hans frikøbsklausul, mens Brozovic og Barbosa aldrig helt kom op i omdrejninger. Banega og Mario fik deres forår ødelagt af skader, hvilket også smittede af på en i forvejen halvtynd midtbane.

Fremtiden:
Der er to opgaver til den kommende sæson. 1) Jeg skal blive mere stabil i præstationerne og 2) Alle spillere med dårlig attitude skal væk. Det betyder at Icardi, Jovetic, Banega, Brozovic og Miranda skal væk. Icardi har længe været utilfreds, og Jovetic var hurtigt til at støtte ham og svine mig til. Ideelt set ville jeg gerne beholde Icardi, men med alt det påstyr han skabte, er det nok bedst han forsvinder og tager Jovetic med sig - Jeg brugte ham alligevel aldrig. Brozovic, Banega og Miranda har alle vist dårlig attitude, og ikke taget skideballerne til sig, når de spillede skidt og tabte. Miranda har også et ønske om at komme hjem, så det har jeg tænkt mig at indfri.

Det betyder at de fem skal erstattes plus det løse. Jeg vil gerne have en trup på 22 mand (2 til hver position), og så krydret til med unge talenter. Så (hvis alle fem bliver skippet afsted) skal der som minimum 7 nye navne ind. Jeg er selvfølgelig begyndt at kigge på nye spillere, og folk som Origi, Belotti, Berradi, Silva, Belotti, Dolberg og Babacar er dem der bejler til angrebet, mens Cataldi, Hector Herrera, Ndidi, van Ginkel, Cristante og Thiago Maia er ønskerne på midtbanen. Matija Nastatic er det klare førstevalg til at erstatte Miranda. Til alt det har jeg fået 420 mio. og 120 mio til løn + hvad jeg måtte sælge (Og Icardi er ikke billig).. Så jeg synes det virker overskueligt, og tror at jeg med min CHL-plads kan få forbedret holdet!
Logged

rani2109
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Internazionale
« Svar #4: 20 Dec 2016, 11:14 »

Første sæson er veloverstået i Internazionale og anden sæson er lige begyndt.

Første sæson var godkendt. 2. plads i Serie A (Langt efter suveræne Juve) Sejr i pokalturneringen og sejr i Europa League.
Specielt 4-0 sejr over Man United i Euro League kvartfinale 2. kamp, står tilbage, som en af de store præstationer. I finalen blev Leverkusen kørt over 4-2.

Det så længde ud til, jeg kun skulle blive nr. 4 og var fyringstruet. Men med en god slutspurt, fik jeg overhalet ærkerivalen AC Milan og Napoli.
Mauro Icardi var suværen med 50 mål samlet i alle turneringer. Specielt 21 mål i Europa League var vigtige.

Af indkøb i første sæson blev Dolberg, Bazoer (Fra 1. januar) og Ante Coric hentet som de vigtigste.
Der blev solgt Ranoccchia, Palacio, Biabany, Melo, Andreolli, Medel og Danilo D'Ambrosio. Nogle i starten af sæsonen og et par stykker i januar.

Til starten af 2. sæson har jeg Gabriel Jesus på leje, Kingsley Coman, Pedrag Rajkovic (Som på sigt skal tage over for Handanovic) og Niklas Sule. Samt jeg hentede en masse Regens.
Afsted røg Miranda (ville gerne hjem), Nagatoma (Fra Januar) og Candreva, samt udlejede spillere som kom tilbage og ikke var plads til i truppen.

Fik en fremragende start på sæsonen med Sejr på i den Italienske Super Cup, 3-1 over Juventus og sejr i den Europæiske Super cup, 1-0 over Atl. Madrid
Samt 2 sejr i Serie A. Håber at kunne bide skeer på Juventus og presse på til Mesterskabet.

Økonomien ser fin ud, og kørte med et overskud første år på 177 mio. og nedbringelse af gælden, så den pt. er på 650 mio.
På sig skal gælden helt væk, og jeg drømmer om et top moderne stadion, som ikke skal deles med Milan.
Logged

Winners never quit and quitters never win

rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Internazionale
« Svar #5: 20 Dec 2016, 14:08 »

Jeg er også i gang med et Inter save.

Taktik:
                 GK
FB(a) - BSF(f) - CF(f) - FB(a)
         BEM(f) - RGA(s)

       IA(s) - FP(s) - IA(s)
                 FA(a)

Jeg har forsøgt at bygge min taktik op efter teorierne i guidetofootballmana ger.com. Jeg spiller klassisk possesion fodbold, hvor mine wings(inside forwards) rykker ind mod midten, og bliver overlappet af mine backs. Inde i midten ligger mine wings så sammen med den fremskudte playmaker og min regista. De skal så i følge planen forsøge at finde huller til min fremskudte angriber, så han kan score. I realiteten kommer langt de fleste mål fra fløjen, hvor et indlæg ryger ind fra enten mine wing eller mine backs, hvor enten den anden wing eller min angriber scorer.

Første sæsons transfers.

Sommer:
Ud:
Melo - 4 mio
D'Ambrosio - 37 mio
Nagatomo - 40 mio
Jovetic (endt leje)

Ind:
Fabregas - 170 mio
Assane Dioussé - 35 mio
Emmanuel Mas - 24 mio
Maicon - fri

Vinter:
Ud:
Biabiany - 55 mio (77,5)
Brozovic - 175 mio
(de passede ikke ind i taktikken)

Ind:
Jovetic - 107 mio (tvangskøb)
Cambiasso - 25 mio

A opstilling

           Handanovic
Santon - Murillo - Miranda - Mas
           Medel - Banega

Barbosa - Fabregas - Candreva
               Icardi


B opstilling

                    Carrizo
Maicon - Ranocchia - Andreolli - Ansaldi
   Brozovic/Cambiasso - Kondogbia

      Perisic - Joao Mario - Eder
                   Palacio

Overskydende Biabiany (1. halvdel) - Jovetic (2. halvdel) og Berni

1. sæson startede rigtig godt ud med en treble. Serie A blev vundet knebent med 1 pointned til Juventus. Det var kun en smal 2-1 sejr over netop Juventus i 5 sidste spillerunde der gjorde at jeg hentede den hjem. Før den sejr lå jeg lige i røven Juventus på en anden plads, gennem det meste af sæsonen. Icardi blev liga topscorer med 26 mål i 30 optrædener. Higuain scorede samme antal, dog med 37 optrædener, derfor vandt Icardi.
Euro cuppen startede rigtig dårligt ud. Jeg tabte den første kamp og stod den næste lige. Jeg fik dog kæmpet mig op, og stod til sidst som nummer 1 i gruppen. 1. knockoutrunde var jeg tæt på at blive ekspederet ud af Hertha, men jeg gik videre på udebanemål. Herefter gik det som smurt, med blandt andet en 8-2!! sejr på hjemmebane over Leicester, med 6 mål af Icardi. Finalen blev vundet 2-1 over Manchester United, med blandt andet 2 kasser af Gabigol, og rødt til Melo, samt mål til united, i overtiden.
Coppaen var der ikke nogle problemer med. Jeg var dog også ret heldig i lodtrækningen, og det blev egentlig først svært i finalen mod Napoli, der dog blev vundet 4-2.



Anden sæson er lige gået i gang, og det går udemærket. Super cuppen i Italien blev vundet, og super cuppen i Europa tabt til Barcelona. Efter 6 spillerunder er jeg nummer to efter Juventus.

Transfers:

Ud:
Kondogbia - 500 mio (600 mio)
Gabriel Barbosa - 350 mio (640 mio
Jovetic - 120 mio (162 mio)
Taider - 67,5 (tvunget)
Juan Jesus  - 67,5 (tvunget)
Caner Erkin - 35 mio
Caprari - 22 mio
Bardi - 12 mio
Andreolli - 11 mio
div - ca 30 mio
Berni - fri
Carrizo - fri

(Miranda skifter til vinter for 2,5 mio da han havde hjemve)

Ind
Mehdi Benatia - 110 mio (til salg)
Hulk - 82,5 mio (til salg)
div unge - ca 43 mio
Holger Badstuber - fri
Thiago Motta - fri
Morgan de scantis - fri
Coutinho - leje (8,75 p/m + evt køb for 250 mio) (til salg)

A opstlling:

             Handanovic
Santon - Murillo - Benatia - Mas
          Medel - Banega

Hulk - Fabregas - Coutinho/Candreva
                  Icardi

B opstilling:

                 De Scantis
Eloge Yao - Ranocchia - Badstuber - Ansaldi
             Gnoukouri - Motta

Perisic - Joao Mario - Coutinho/ Candreva
                   Rey Manaj

Overskydende: Di Gennaro (3. målmand), Maicon, (gammel, slidt og til salg, satser på den unge Eloge Yao, som backup på højrebacken), Miranda (på orlov og skifter til vinter), Palacio og Cambiasso (begge gamle, og de har fået en tjans som spiller/træner)



PS. første post i 2 år!!
« Seneste Redigering: 20 Dec 2016, 14:15 af rolighed99 » Logged




rani2109
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Internazionale
« Svar #6: 21 Dec 2016, 10:53 »

Hvordan har du fået solgt Kondogbia til 500 mio? og til hvem? Brugte du ham meget første sæson?
Men godt gået at vinde Serie A i første sæson. Synes dælme Juve var svære at hænge på, det var ikke mange point de smed i sæsonen. Selvom jeg ikke tabte til dem.
Håber snart de sælger Dybala.

Har du haft problemer med Icardi, der gerne vil væk? Eller andre spillere?
Jeg har lovet et par spillere, at vi vil vinde ChL i år. En af dem Bazoer, da Real og Barca bød på ham

Jeg spiller altid med samme taktik.

                   GK
FB(A) - CF (F) - CF (F) - FB (A)
  Dybdeliggende P (F) - Flydende P (S)
FLØJ (S) - FP (S) - FLØJ (S)
           SKARPRETTER (A)

Spiller boldbesiddende, hvor jeg arbejder op nedefra forsvarert og prøver at tilspille mig chancer inde i feltet.
« Seneste Redigering: 21 Dec 2016, 11:04 af rani2109 » Logged

Winners never quit and quitters never win

rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Internazionale
« Svar #7: 21 Dec 2016, 20:16 »

Hvordan har du fået solgt Kondogbia til 500 mio? og til hvem? Brugte du ham meget første sæson?

Jeg solgte ham til Real Madrid, og fik forhandlet mig til en rigtig god pris. Mener det blev til 200 nu og 300 i løbet af 24 mdr. + 100 mio spredt efter præstationer. De havde så også lige solgt Kovacic for 440 lige ud til Chelsea og Casemiro til PSG for 350 (475), så de stod og manglede midtbanespillere og havde rigeligt med penge.

Taktikken var at jeg ved deres første bud forhandlede til 600 mio mener jeg, og efter de forhandlede ned afslog jeg. Han blev lidt utilfreds, hvilket jeg ignorerede, da det enten betyder, hvis jeg tog samtalen, at det bliver værre, og jeg er nødsaget til at sætte ham til salg, og ende med ikke at få så mange penge for ham, eller at han blev tilfreds, fik en bedre kontrakt, men så ville jeg ikke tjene på ham. Ved andet bud begyndte forhandlingen så, og jeg endte ud i et meget lukrativ tilbud. Det er en taktik jeg også brugte med Gabigol, som røg til Barca. De havde dog ikke så mange penge som Real, så det blev med en masse klausuler, som dog kan nå højere op end Kondogbia.

Jeg brugte ham i et rotationsprincip hvor han fik 23, Medel 26 og Banega 30 kampe. Brozovic og Cambiasso blev så sorteper her og fik ikke nær så mange i hver af deres halve sæsoner. Kondogbia endte med et snit på 7,23.

Men godt gået at vinde Serie A i første sæson. Synes dælme Juve var svære at hænge på, det var ikke mange point de smed i sæsonen. Selvom jeg ikke tabte til dem.
Håber snart de sælger Dybala.

Jeg havde godt nok også mange problemer med Juventus, og troede ikke jeg ville vinde den. Jeg var 5 point bagud i lang tid. De taber så til Napoli en håndfuld kampe inden vores kamp, hvilket gav et håb og to points forskel, og så vandt jeg jo så den kamp, og kørte den hjem.

Har du haft problemer med Icardi, der gerne vil væk? Eller andre spillere?

Ja for hulan, jeg lovede ham at vi vandt serie A, den sæson for at få ham til at blive. Havde vi ikke vundet var han nok smuttet. Da jeg havde vundet serie a, var det første jeg gjorde at tilbyde ham en ny kontrakt. På den måde holdte jeg også bejlere væk.

Jeg har lovet et par spillere, at vi vil vinde ChL i år. En af dem Bazoer, da Real og Barca bød på ham

Held og lykke Thumbs Up

Jeg spiller altid med samme taktik.

                   GK
FB(A) - CF (F) - CF (F) - FB (A)
  Dybdeliggende P (F) - Flydende P (S)
FLØJ (S) - FP (S) - FLØJ (S)
           SKARPRETTER (A)

Spiller boldbesiddende, hvor jeg arbejder op nedefra forsvarert og prøver at tilspille mig chancer inde i feltet.

Du mangler klart en holding midfielder, da en DLP fungerer ikke særlig godt i den funktion. Plus du har for mange spillere der har samme funktion, både din DLP, flydende og FP spiller som playmakere. Der anbefales det at du maks har to, såfremt den ene også fungerer runner, hvilket en flydende gør. Jeg kan anbefale dig at skifte din DLP ud til enten at være en CM(d) eller en BEM(d). Dette vil også være en fordel når du spiller med offensive backs, da han så kan rykke ned og danne en defensiv trekant sammen med dine to central forsvarer, og du på den måde ikke bliver så udsat ved et kontra angreb.

læs evt mere her: http://www.guidetofootballmanager.com/tactics/central-midfielders

Hvis ikke du allerede har det, så kan jeg anbefale dig at spille med overlap, og at dine backs laver indlæg fra baglinjen, da du på den måde er en større trussel på kanten, samt at dine wings bliver skubbet lidt mere ind midt på, så de kan deltage i spillet der.
Logged




rani2109
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Internazionale
« Svar #8: 21 Dec 2016, 21:46 »


Du mangler klart en holding midfielder, da en DLP fungerer ikke særlig godt i den funktion. Plus du har for mange spillere der har samme funktion, både din DLP, flydende og FP spiller som playmakere. Der anbefales det at du maks har to, såfremt den ene også fungerer runner, hvilket en flydende gør. Jeg kan anbefale dig at skifte din DLP ud til enten at være en CM(d) eller en BEM(d). Dette vil også være en fordel når du spiller med offensive backs, da han så kan rykke ned og danne en defensiv trekant sammen med dine to central forsvarer, og du på den måde ikke bliver så udsat ved et kontra angreb.

læs evt mere her: http://www.guidetofootballmanager.com/tactics/central-midfielders

Hvis ikke du allerede har det, så kan jeg anbefale dig at spille med overlap, og at dine backs laver indlæg fra baglinjen, da du på den måde er en større trussel på kanten, samt at dine wings bliver skubbet lidt mere ind midt på, så de kan deltage i spillet der.


Jeg har tidligere spillet med enten CM (d) eller boldvindende.
Men den boldvindene fik for mange gule og røde kort, så det droppede jeg og synes ikke CM (d) fungere optimalt heller. Normalt ville jeg heller ikke spille med 3 playmakere, men overraskende nok, fungere det godt. Det DP (D) tager alle de defensive pligter

Både Kovacic og Pierre Emil er sat til salg. Kunne virkelig godt tænkte mig Kovavic tilbage. Men pladserne er fuldt ud, og det er d. 31 august, så bliver sgu svært at få ordenlige penge nu.
Logged

Winners never quit and quitters never win

rani2109
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Internazionale
« Svar #9: 21 Dec 2016, 21:56 »

Hvor mange sæsoner er du henne?
Regner du med at Pinamonti kan udvikle sig, til at blive 1. angriber ?
Logged

Winners never quit and quitters never win

Gungner
Gæst
 
Sv: Internazionale
« Svar #10: 10 Jan 2017, 21:10 »

Hulk og Benatia er da røverkøb Tunge
Fedt nok at de var sat til salg.
Logged

Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Internazionale
« Svar #11: 05 Feb 2017, 19:25 »

Første sæson er veloverstået !

SERIE A
Vi har været total dominerende gennem hele sæsonen hvor vi har scoret 102 mål og kun lukket 20 mål ind.
Jeg havde regnet med det skulle være en tæt kamp med Juventus om mesterskabet, men billedet blev noget helt andet. Jeg vandt suveræn liga'en med 96 point, hvor Napoli kommer ind som 2er med 79 point og Juventus som 3er med 78 point.

UEFA EUROPA LEAGUE
Vi havde lidt start problemer, men det hele endte lykkeligt og vi kunne sikre os sejren i finalen mod Schalke 04 med en sejr på 2-1.

TIM CUP
Ingen problemer her og det blev en walk over hele vejen, og Milan blev slået med 4-1 og der med kunne vi tage titel nr 3 denne sæson.

TRANSFER IND
Frank Kessie 140 mio kr fra Atalanta
Christian Pulisic 140 mio kr fra Dortmund

TRANSFER UD
Jonathan Biabiany 55 mio til Stoke
Felipe Melo 4.5 mio til Monaco
Gary Medel 67.5 mio kr til Guangzhou

SPILLERSTATISTIK
Gabriel Barbosa spillet 41 kampe og lavet 23 mål og 8 oplæg, og en godkendt sæson.
Mauro Icardi spillet 47 kamp og lavet 57 mål og 12 oplæg, han har været fuldstændig vanvittig.
Christian Pulisic spillet 32 kamp og lavet 7 mål og 11 oplæg, må os siges at være godkendt at en knægt på 18.
Ivan Perisic spillet 32 kampe og lavet 14 mål og 16 oplæg.
Antonio Candreva 33 kampe og lavet 12 mål og 21 oplæg.

Nu glæder jeg mig til at se hvad der skal ske på transfer fronten her op til anden sæson, og der skal sælges et par stykker og lidt nye ind. Mauro Icardi er nok det mest varme navn lige pt alle de store klubber er efter ham, men han er glad i klubben så må se om jeg kan holde ham!

i får lige et par billeder med på vejen.

https://gyazo.com/1e93645fbd283cccb55934203a2642d7

https://gyazo.com/b8119230191295c3e80db41611474a5e
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

nik1907
Gæst
 
Sv: Internazionale
« Svar #12: 07 Feb 2017, 19:33 »

Første sæson er veloverstået !

SERIE A
Vi har været total dominerende gennem hele sæsonen hvor vi har scoret 102 mål og kun lukket 20 mål ind.
Jeg havde regnet med det skulle være en tæt kamp med Juventus om mesterskabet, men billedet blev noget helt andet. Jeg vandt suveræn liga'en med 96 point, hvor Napoli kommer ind som 2er med 79 point og Juventus som 3er med 78 point.

UEFA EUROPA LEAGUE
Vi havde lidt start problemer, men det hele endte lykkeligt og vi kunne sikre os sejren i finalen mod Schalke 04 med en sejr på 2-1.

TIM CUP
Ingen problemer her og det blev en walk over hele vejen, og Milan blev slået med 4-1 og der med kunne vi tage titel nr 3 denne sæson.

TRANSFER IND
Frank Kessie 140 mio kr fra Atalanta
Christian Pulisic 140 mio kr fra Dortmund

TRANSFER UD
Jonathan Biabiany 55 mio til Stoke
Felipe Melo 4.5 mio til Monaco
Gary Medel 67.5 mio kr til Guangzhou

SPILLERSTATISTIK
Gabriel Barbosa spillet 41 kampe og lavet 23 mål og 8 oplæg, og en godkendt sæson.
Mauro Icardi spillet 47 kamp og lavet 57 mål og 12 oplæg, han har været fuldstændig vanvittig.
Christian Pulisic spillet 32 kamp og lavet 7 mål og 11 oplæg, må os siges at være godkendt at en knægt på 18.
Ivan Perisic spillet 32 kampe og lavet 14 mål og 16 oplæg.
Antonio Candreva 33 kampe og lavet 12 mål og 21 oplæg.

Nu glæder jeg mig til at se hvad der skal ske på transfer fronten her op til anden sæson, og der skal sælges et par stykker og lidt nye ind. Mauro Icardi er nok det mest varme navn lige pt alle de store klubber er efter ham, men han er glad i klubben så må se om jeg kan holde ham!

i får lige et par billeder med på vejen.

https://gyazo.com/1e93645fbd283cccb55934203a2642d7

https://gyazo.com/b8119230191295c3e80db41611474a5e


Hey Est-1892.
Er der nogle spillerinstrukser til din taktik og hvad med OI's?
Tak på forhånd Smiley
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010