home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 469 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Valencia C.F tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 Udprint
Forfatter Emne: Valencia C.F tråden  (Læst 82341 gange)
bibo123
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Valencia C.F tråden
« Svar #180: 18 Jun 2009, 22:39 »

når men jeg ville sgu ønske david villa held og lykke i real madrid for det er der meget der tyder på at han skifter håber sgu i får lige så meget glæde af ham som vi gjorde næsten men i må se jer(real og barca) slået af KLUBBEN Valencia CF
Logged

,,

bibo123
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Valencia C.F tråden
« Svar #181: 06 Jul 2009, 02:03 »

Der er noget der kraftigt tyder på at vi endelig har solgt mestalla for omegnen af 300mio euro hvilket vil betyde at vi ikke har behov for nogle salg for at fjerne den ellers enorme gæld
Logged

,,

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Valencia C.F tråden
« Svar #182: 06 Jul 2009, 06:15 »

Der er noget der kraftigt tyder på at vi endelig har solgt mestalla for omegnen af 300mio euro hvilket vil betyde at vi ikke har behov for nogle salg for at fjerne den ellers enorme gæld

Hvor har du det fra? For det er da i sandhed en glædelig nyhed Opstemt
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Valencia C.F tråden
« Svar #183: 06 Jul 2009, 07:00 »

fantastisk! Opstemt

men omvendt så er det godt nok at holde på dem vi har, men jeg så da også gerne et par forstærkninger komme ind også, men okay det vigtigste er at slette de røde tal på bundlinien og det tyder det på vi har gjort Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Valencia C.F tråden
« Svar #184: 06 Jul 2009, 07:11 »

Det lyder lækkert, men vil gerne lige se hvor du har det fra. Wink

Mht. forstærkninger synes jeg også det ville være dejligt, men vi har jo sikret os et par spændende navne i de to backs Jeremy Mathieu (Tolouse) og Bruno Saltor fra Emerys gamle klub, Almeria, og målmanden Moya fra Mallorca. Jeg ser først og fremmest at vi holder på Mata, Joaquin, Marchena og Silva, som har været på vej væk ifølge forskellige sider, og så kan vi eventuelt hvis vi som ventet sælger Villa, hente lidt nyt blod til offensiven. Smiley
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Valencia C.F tråden
« Svar #185: 07 Jul 2009, 13:06 »

Satme en lækker nyhed at vågne op til! Vi er reddet folkens! Opstemt
http://www.bold.dk/nyt/Investorer-redder-Valencia
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Valencia C.F tråden
« Svar #186: 07 Jul 2009, 17:00 »

Satme en lækker nyhed at vågne op til! Vi er reddet folkens! Opstemt
http://www.bold.dk/nyt/Investorer-redder-Valencia


Det er i sandhed en go' dag..... Hvis dog bare dette var sket inden Albiol skiftede til Real Putas, så vi stadig havde ham Græder
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Valencia C.F tråden
« Svar #187: 07 Jul 2009, 17:05 »

Satme en lækker nyhed at vågne op til! Vi er reddet folkens! Opstemt
http://www.bold.dk/nyt/Investorer-redder-Valencia


Selvom i er reddet ser det ikke ud til i bruger mange penge på spillerindkøb...

Dette indkøb kan jeg da i hvert fald slet ikke se fornuften i  Huh

http://www.bold.dk/nyt/Valencia-henter-spiller-i-Northampton
Logged

bibo123
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Valencia C.F tråden
« Svar #188: 11 Jul 2009, 14:58 »

Selvom i er reddet ser det ikke ud til i bruger mange penge på spillerindkøb...

Dette indkøb kan jeg da i hvert fald slet ikke se fornuften i  Huh

http://www.bold.dk/nyt/Valencia-henter-spiller-i-Northampton

F*** spillerindkøb vi skal ikke sælge villa nu det ville være hul i hovedet
Logged

,,

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Valencia C.F tråden
« Svar #189: 17 Jul 2009, 18:34 »

Med redningen ser det ud til at vi beholder ihvertfald spillere som Silva, Joaquin og Marchena, og måske endda Villa hvis vi er heldige. Især Silva og Joaquin er jeg glade for, da de virkelig betyder meget for vores offensiv. Silva er vores offensive spilfordeler, og jeg ville ikke undvære hans dejlige spark og fine overblik. Joaquin er en humørspiller, men på dagen er han blandt de bedste. En finurlig spiller jeg holder meget af, selvom han ikke har præsteret helt 100% for Valencia. Marchena er jeg også glad for, en spiller der til tider er direkte farlig for vores eget hold, men som vi så under EM er en stærk forsvarsspiller, som kan skralde lidt igennem og sætte sig i repsekt, overfor de mange små finurlige spillere i Spanien.

Vi har også fået handlet lidt ind. De to backs, Bruno Saltor fra Almeria og Jeremy Mathieu fra Toulouse. Kender ikke meget til dem, men Mathieu blev kåret til den bedste venstre back i Ligue 1, og Bruno Saltor var en del af vores nuværende træner Unai Emerys bomstærke bagkæde i Almeria. Så dem ser jeg fortrøstningsfuldt på, specielt fordi vi ikke altid er lige stabile på især venstreback.

Så er der også et par spillere tilbage fra lån, blandt andet Ever Banega og Nikola Zigic. Ever Banega bliver spændende, da han eftersigende har et stort potentiale, men han var tæt på en katastrofe under Koeman. Zigic har man ikke troet på, men det lader til at troen er der nu, efter han nok en gang bombede kasser ind i massevis for Santander. En god grund til min tro på at de giver ham en chance til, er at han har fået nummer 9. En anden vi har fået hjem fra lån, er Ignacio fra Newcastle, men ham kender jeg ikke noget til. Endelig er der David 'Hit and Run' Navarro som er kommet tilbage efter sin karantæne, og et ophold på Mallorca. En ok backup.

Glæder mig også til at se de 3 talenter, Thiago Carleto, Michel og Jordi Alba. Sidstnævnte er lige blevet rykket op, og skulle være et af spaniens største midtbanetalenter. Michel og Carleto har fået lidt spilletid, men ingen af dem har gjort noget godt indtryk endnu, så det bliver 'sjovt' at se hvad de har at byde på. Udover dem glæder jeg mig til at se hvor meget spilletid Manuel Fernandes og Pablo Hernandez får.

Peace
« Seneste Redigering: 17 Jul 2009, 18:39 af Ghertesteas » Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Valencia C.F tråden
« Svar #190: 17 Jul 2009, 18:38 »

Jeg glæder mig meget til at se Carleto i kamp! Men hvad med Sunny og Ñiguéz? Henholdsvis tilbage fra lån i Osasuna og Rangers? Ñiguéz har altid gjort det godt i FM!
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Valencia C.F tråden
« Svar #191: 17 Jul 2009, 18:40 »

Jeg glæder mig meget til at se Carleto i kamp! Men hvad med Sunny og Ñiguéz? Henholdsvis tilbage fra lån i Osasuna og Rangers? Ñiguéz har altid gjort det godt i FM!

Sunny er i Betis og Aaron Ñiguez er i Rangers. De to bliver rigtig spændende, men to dem ikke med af gode grunde, da de ikke spiller for os i denne sæson. Opstemt
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Valencia C.F tråden
« Svar #192: 17 Jul 2009, 18:44 »

Sunny er i Betis og Aaron Ñiguez er i Rangers. De to bliver rigtig spændende, men to dem ikke med af gode grunde, da de ikke spiller for os i denne sæson. Opstemt

Så Sunny er udlejet endnu en sæson og det samme med Ñiguéz?! Den havde jeg ikk lige luret Ubeslutsom

Men uanset hvad, glæder jeg mig til at høre om dem senere på sæsonen, så vi kan få et endnu bedre hold i fremtiden Opstemt
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Valencia C.F tråden
« Svar #193: 17 Jul 2009, 18:46 »

Så Sunny er udlejet endnu en sæson og det samme med Ñiguéz?! Den havde jeg ikk lige luret Ubeslutsom

Men uanset hvad, glæder jeg mig til at høre om dem senere på sæsonen, så vi kan få et endnu bedre hold i fremtiden Opstemt

Ja det er de efter hvad jeg har læst. Opstemt

Jaa vi har et par fine talenter, og en masse i en god udviklingsalder, så formidler vi dem rigtigt, jamen så kan de se godt ud. Men vi er efterhånden blevet kendt for at fucke ting op på en eller anden måde. Rullende Øjne
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Valencia C.F tråden
« Svar #194: 07 Aug 2009, 14:15 »

Så trak vi Stabæk i EL. Et hold vi skal slå, vi er en del bedre. De har jo den fordel med kunstgræs, men vi har også en del spillere der har fremragende boldkontrol, så jeg tror ikke det bliver den helt store fordel. Stabæk kunne ikke udnytte det mod en forkølet FCK-hold, så jeg tror da nok vi skal gå videre. Egentlig utroligt at Stabæk trækker mine to yndlingshold. Grin
Logged

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010