home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  1 Bruger, 280 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  Spillererfaringstråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Spillererfaringstråden  (Læst 17344 gange)
Allstarxd
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Spillererfaringstråden
« Svar #15: 19 Jan 2017, 07:44 »

Er der nogle som har erfaringer med Jamaal Lascelles fra Newcastle ?

Kan henter ham til Liverpool, start første sæson for små 80 mio kr

gerne hurtig svar tak !


Måske det er forsent - men jeg har haft rigtig god erfaring med ham, i et tidligere save med newcastle...
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spillererfaringstråden
« Svar #16: 22 Jan 2017, 20:49 »

Er der nogen der har erfaringer med at hente Saido Berahino fra West Brom til en topklub i prl?
Han er engelsk, og han ser ud til at være hurtig, men er han værd at hente, når prisen er nede på 26 mio i kompensation?
Logged

allansoren
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spillererfaringstråden
« Svar #17: 23 Jan 2017, 13:51 »

Nogen der har erfaring med Mikkel Rygaard i FCK eller Brøndby?
Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spillererfaringstråden
« Svar #18: 23 Jan 2017, 16:00 »

Er der nogen der har erfaringer med at hente Saido Berahino fra West Brom til en topklub i prl?
Han er engelsk, og han ser ud til at være hurtig, men er han værd at hente, når prisen er nede på 26 mio i kompensation?
Jeg var tæt på at hente Berahino i mit save, fordi han ganske enkelt er god nok til Premier League, da han er rigtig hurtig og en god afslutter. Beklageligvis havde jeg ikke økonomi til at hente ham. 26 m i kompensation er efter min mening et rent røverkøb Thumbs Up
Logged

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spillererfaringstråden
« Svar #19: 23 Jan 2017, 17:15 »

Har haft Saido i 1-2 spil og han bomber PL i stykker som indvendig angriber på højre kant...  HENT HENT HENT
Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spillererfaringstråden
« Svar #20: 05 Mar 2017, 12:22 »

Jeg tænker det er en bug, men man kan købe alejandro Gomez i Atalanta, for omkring 10k i starten af spillet, med vinter transfer patchen.

Han er en rigtig god backup på højre/venstre kanten til de fleste større hold, eller en god starter til mange andre hold.

Screenshottet er fra et nyt test-save med Napoli, men jeg har brugt ham i mit Inter-save, hvor han gør det rimelig godt som backup for Candreva på højrekanten.

Logged




Bom
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spillererfaringstråden
« Svar #21: 09 Maj 2017, 17:44 »

Er der nogen der har erfaring med Leroy Sane?...  Er Liverpool og han kommer i venter pausen i min 4 sæson, har givet 245 mil som jeg tror er et røverkøb, men jeg kan jo tage fejl, han har ikke slået igennem i City i mit save
Logged

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spillererfaringstråden
« Svar #22: 14 Maj 2017, 10:33 »

Jeg har haft fine erfaringer med ham. Han er den af de spillere der er lidt svær at holde tilfreds, og hans lønkrav er tit ublu, men potentialet er der, og får han fast spilletid tror jeg nok han både skal levere og forbedre sig.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spillererfaringstråden
« Svar #23: 16 Maj 2017, 13:00 »

Har en trequartista pr. automatik en fri rolle.?
Eller skal jeg slå det til et sted som jeg ikke lige kan finde?
Logged

Love the Blues

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spillererfaringstråden
« Svar #24: 16 Maj 2017, 17:18 »

Har en trequartista pr. automatik en fri rolle.?
Eller skal jeg slå det til et sted som jeg ikke lige kan finde?

en trequarstista har en meget fri rolle offensivt, men han laver intet defensivt. Jeg har endnu ikke slået noget til for at få ham til at bevæge sig frit, men har ofte oplevet ham nede på midten for at hente bolden, samt score mål som spidsen i mit angreb. Jeg vil sige på det seneste har jeg fundet rigtig gode præstationer fra en trequartista med en defensiv angriber ved siden af/foran. Det gjorde at min trequartista blot fandt hen i de positioner hvor han var farlig, og når så den defensive angriber tog bolden så kunne han spille den videre og så var man pludselig rigtig farlig.

Med dette sagt skal ham have en stærk defensiv organisation for at få det maksimale ud af en trequartista hvis han ikke ligger som den forreste angriber - her oplever jeg ofte at modstanderen finder et hul at spille i, som en fremskudt playmaker eller lignende ville have dækket af når han spillede offensiv midt
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

bryllen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spillererfaringstråden
« Svar #25: 31 Aug 2017, 13:46 »

Søger en makker til Bailly har hentet Höwedes i S04 hertil vinter pausen.. men ville egentligt gerne have en britisk makker til Bailly i united, men da hverken Smalling eller Jones er stabile første valg ved siden af ham kommer jeg til at mangle en udover Höwedes.. hit me
Logged

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

Zittlau
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spillererfaringstråden
« Svar #26: 12 Sep 2017, 10:52 »

Dybala er for vild. Købte ham i anden sæson i mit Arsenal save for omkring 500 mio. 51 mål + 15 assist i 53 kampe. 38 mål i Premier League. Stor tendens til at lave mål mod de store hold (Hattrick mod Madrid, Barcelona og Chelsea)
Logged

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spillererfaringstråden
« Svar #27: 20 Sep 2017, 19:48 »

Dybala er for vild. Købte ham i anden sæson i mit Arsenal save for omkring 500 mio. 51 mål + 15 assist i 53 kampe. 38 mål i Premier League. Stor tendens til at lave mål mod de store hold (Hattrick mod Madrid, Barcelona og Chelsea)

i hvilken formation?
hvilken rolle.?
Logged

Love the Blues

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Spillererfaringstråden
« Svar #28: 20 Sep 2017, 19:52 »

Søger en makker til Bailly har hentet Höwedes i S04 hertil vinter pausen.. men ville egentligt gerne have en britisk makker til Bailly i united, men da hverken Smalling eller Jones er stabile første valg ved siden af ham kommer jeg til at mangle en udover Höwedes.. hit me

Eric Dier?
Logged

H A L A   M A D R I D!

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spillererfaringstråden
« Svar #29: 07 Okt 2017, 11:19 »

Denne post kunne måske også være smidt ind i Liverpool tråden  ( og det gør jeg måske også senere )
- men nogen har måske købt ham til andre hold, så derfor her..

Er der nogen der har erfaring med Emre Can - i hvilken rolle man får mest ud af ham.?
Han har jo vanvittige stats og kan flere roller og midtbanen og sågar som centerforsvar..

Men hvor er han absolut bedst.? Og i hvilken rolle.?
Logged

Love the Blues

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010