22
|
|
En sådan tråd må vi til FM17 også have. Her kan du dele eller efterspørge erfaring med diverse spillere.
Jeg kan selv lægge ud: Nogen der har erfaring med Mucolli-brødrene? De ser spændende ud, men kan de begå sig på Superliganiveau?
|
|
« Seneste Redigering: 06 Nov 2016, 13:42 af 22 »
|
|
|
|
|
|
jokke
|
|
En eller flere med erfaring med Dolberg og evt. kan berige os andre med et SS eller to?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tasla
Lilleputspiller
|
|
hej er der nogle som ved hvor gode Tobias Svendsen og Sanders Svendsen længer fremme ?
|
|
|
|
|
|
|
|
Sirstaal
|
|
Har i nogle erfaringer med et par angribere der bare banker mål ind.. er pt. chelsea og har virkelig brug for en måske 2 angribere som virkelig er målslugere... Gode erfaringer og råd modtages!!!!
Andrea Belotti er virkeligt en målfarlig herre i denne udgave af FM. Derudover har jeg haft stor succes med Balotelli, Icardi, Giroud og Lukaku
|
|
|
|
”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.
|
|
|
|
lundo88
|
|
Har i nogle erfaringer med et par angribere der bare banker mål ind.. er pt. chelsea og har virkelig brug for en måske 2 angribere som virkelig er målslugere... Gode erfaringer og råd modtages!!!!
Icardi. Har brugt ham som fremskudt med United.. og han banker mål ind!
|
|
|
|
|
|
|
|
johndennis
Lilleputspiller
|
|
Berahino gør det godt for mig i Milan! Fik ham på fri 
|
|
|
|
..Rossoneri..
|
|
|
|
22
|
|
Forkert tråd : )
|
|
|
|
|
|
|
|
Mp
|
|
Overvejer Cesc Fabregas til mit United hold, nogle der har erfaringer med ham i dette fm? Leje eller køb, han koster kun ca. 170 mill
|
|
|
|
|
|
|
|
JimmyGP
|
|
Er der nogen der kan poste et SS af Matthew Fearnley (Bolton) et par sæsoner ude i fremtiden? Jeg er startet med Bolton og har lige givet ham debut i League 1.. vil da gerne se om han skal med i PL 
|
|
|
|
|
|
|
|
andersnomanni
Lilleputspiller
|
|
Hej Freaks. Jeg har brug for jeres ekspertise! Emre Mor i fremtiden? han er labelled wonderkid, men hvad er jeres erfaringer med ham? Evt. send et screenshot af ham i fremtiden. kunne være lækkert på forhånd tak for hjælpen 
|
|
|
|
Glory Glory Man Utd!
|
|
|
|
DANzin22
|
|
Hej Freaks. Jeg har brug for jeres ekspertise! Emre Mor i fremtiden? han er labelled wonderkid, men hvad er jeres erfaringer med ham? Evt. send et screenshot af ham i fremtiden. kunne være lækkert på forhånd tak for hjælpen  Jeg har taget et screenshot fra 2020 
|
|
|
|
|
|
|
|
andersnomanni
Lilleputspiller
|
|
Jeg har taget et screenshot fra 2020  Mange tak!
|
|
|
|
Glory Glory Man Utd!
|
|
|
|
Highbury
|
|
Er der nogen der har erfaringer med Lewis Cook, og hvor god bliver han egentlig efter nogle år? Jeg overvejer at hente ham i mit Arsenal save, men jeg synes ikke hans skills som 19-årig er for prangende, men han får en god vurdering.
|
|
|
|
|
|
|
|
Est-1892
|
|
Er der nogle som har erfaringer med Jamaal Lascelles fra Newcastle ?
Kan henter ham til Liverpool, start første sæson for små 80 mio kr
gerne hurtig svar tak !
|
|
|
|
#Respect
The Captain says goodbye!
|
|
|
|