home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 387 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Celta Vigo
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Celta Vigo  (Læst 3822 gange)
Madin
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Celta Vigo
« : 06 Nov 2016, 10:46 »

Slet ikke nogen der har overvejet Celta Vigo der har 2 danskere på holdet? Smiley

Er selv lige startet med dem efter release, men er lidt usikker på hvad jeg skal kigge efter af eventuelle tilføjelser til holdet, samt at transferbudgettet er rimelig begrænset med kun 30 mio. kr, men adskillige spillere er eftertragtet fra starten, her kan Johnny nævnes som mange sikkert har købt i 2016 udgaven. Men hvis flere starter et save med Celta, så er i velkommen til at skrive Smiley
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Celta Vigo
« Svar #1: 06 Nov 2016, 12:21 »

Celta er helt sikkert et hold jeg starter med, når jeg om 3 ugers tid er i Danmark igen. De har en yderst interessant trup synes jeg!
Følger med i jeres andre spil indtil jeg selv får stratet. Smiley
Logged

Arsenal <3

marcojensen2500
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Celta Vigo
« Svar #2: 06 Nov 2016, 15:23 »

Startede med dem forleden - spurgte klubben om forøgede transferbudget og kom op på 170 mil +. Så vil råde folk til at spørge efter forhøjet transferbudget. Smiley
Logged

Fck_mester
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Celta Vigo
« Svar #3: 19 Dec 2016, 15:36 »

Jeg har startet et save med Celta Vigo, da jeg synes de har et virkelig spændende hold!
Jeg valgte at opgradere forventningen til slutplacering midt i tabellen, da jeg synes undgå nedrykning giver sig selv med det hold man har. Omvendt gav jeg mig selv lidt snor, ved ikke at sige 'slutplaceringen i øverste halvdel'.

Det meste af holdet er eftertragtet når man starter op, hvilket gjorde mig lidt nervøs. Men her tre dage før transfervinduet smækker i, har jeg formået at begrænse afgangene til følgende:

Bongondu - Solgt for frikøbsklausul (mener det var 130 mill) til Monaco
Jonny - Solgt for frikøbsklausul (172,5 mill) til Liverpool

Hugo Mallo har netop sagt at han gerne vil videre til Atl. Madrid (og han er også eftertragtet af de store klubber), og det lykkedes mig ikke umiddelbart at overtale ham til at blive, så nu håber jeg lidt at der ikke når at komme bud på ham før vinduet lukker.

Grundet den relativt stærke trup, sammenholdt med det lave transferbudget, valgte jeg at fokusere på at hente talenter til at starte med:

Jonas Wind
Luka Racic
Sead Haksabanovic
Tobias Svendsen
Toni Lato
Kuki

Efter at jeg solgte Bongondu og Jonny, og derfor lige pludselig stod med en god slat penge, valgte jeg at købe Kasper Dolberg (nogen af 80 mill + nogle klausuler).
Grunden til at valget faldt på ham, er at han kan dække mange af de offensive pladser + jeg håber han kan udvikle sig til at kunne være fremtidig førsteangriber.
Da Hugo Mallo begyndte at ville videre, søgte jeg efter gode erstatninger. Jeg endte med at konkludere at Daniel Wass vil være rigtig god på højre back, og jeg gik derfor efter en spiller til den centrale midtbane. Jeg hentede derfor Fred fra Shakhtar (190 mill + klausuler), hvilket giver mig følgende formodede stærkeste opstilling (4-2-3-1 bred):

Sergio
Mallo - Cabral - Gomez - Planas
Diaz - Fred
Aspas - Hernandez - Orellana
Guidetti

Fuldt reserve hold:

Blanco
Roncaglia - Costas - Fontas - Lato
Radoja - Wass
Sisto - Kuki - Dolberg
Rossi

Skulle Hugo Mallo blive solgt er tanken at Daniel Wass bliver førstevalg på højre back og Borja Fernandez "erstatter" ham på det fulde reserve hold.

Jeg har spillet to kampe i ligaen. Vandt 2-0 i første kamp på udebane mod Alaves, og derefter 3-0 hjemme mod Atletico Pamplona.
« Seneste Redigering: 19 Dec 2016, 15:37 af Fck_mester » Logged

Fck_mester
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Celta Vigo
« Svar #4: 27 Dec 2016, 10:07 »

Hermed en update på mi Celta Vigo save.

Jeg er kommet til marts måned i første sæson, så har dermed fået overstået vintertransfervindu et, og nærmer mig med hastige skridt slutningen på sæsonen. Jeg ligger aktuelt nummer 4 i La Primera, med tre point ned til Sevilla på femte pladsen. Jeg gik videre fra min Europa League gruppe som 2'er (gruppen bestod af Man United, FC Zurich og Norrkoping), hvorefter jeg blev slået ud af West Ham i første Knock Out runde (vandt 4-3 hjemme, og table 2-1 ude).

Jeg må indrømme jeg lidt endte med at nedprioritere Europa League, da jeg i samme periode spillede semifinaler i Copa Del Rey. Det betød at jeg i en forholdsvis lang periode havde kamp hver tredje dag, og der kom bredden i min trup til kort i Euopa League. Omvendt har denne prioritering nok været med til at sikre at jeg har kvalificeret mig til finalen i Copa Del Rey, hvor jeg skal møde Real Madrid (Mødte Atl. Madrid i kvart finale og Atl. Bilbao i semi finale). Samtidig med dette har jeg formået at holde fast i min topplacering i La Primera, og jeg har allerede nu med 98% sandsynlighed sikret mig europæisk i næste sæson. Jeg har 17 point til 8. pladsen, og 7. pladsen vil give europæisk deltagelse hvis pokalen vindes af et hold der kvalificerer sig til europa gennem ligaen (Eftersom jeg selv og Real Madrid er i finalen, vil dette ske).

Ligesom i sommer transfervinduet havde jeg rigtig mange eftertragtede spillere, så var meget spændt på hvordan jeg ville komme ud af transfervinduet. Det endte med at gå således:

Ud

Hugo Mallo, solgt for frikøbsklausul (150 mill)
Roncaglia, solgt for ca. 50 mill (kan ikke huske præcist beløb)
Cabral, solgt for 35 mill til en kinesisk klub
Claudio Beauvue (nok ikke stavet korrekt), solgt for nogen af 40 mill
Diaz, solgt for nogen af 20 mill

Ind

Roblas, fra Malaga (købt for frikøbsklausul, mener det var 25 mill)
Juanpi, fra Malaga (Købt for 132 mill + diverse klausuler)
Franck Kessie, fra Atalanta (Købt for ca. 60 mill + klausuler, sat til salg efter eget ønske)

Jeg er spændt på hvordan sæsonen ender, men siom skrevet ovenfor er jeg ret overbevist om at jeg nok skal slutte indenfor de eoropæiske pladser. Så er spørgsmålet bare om det bliver CL eller EL.
Logged

Sebastianmeyer16
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Celta Vigo
« Svar #5: 08 Jan 2017, 20:09 »

Er startet, ligesom mange andre, med Celta Vigo i det her FM. Fremragende hold.

Jeg kom sindssygt godt fra start og lå indtil december, på en 2. plads, 3 point efter Real Madrid. Efter jeg røg ud af Copa del Rey til selvsamme hold og jeg gik igennem et heftigt januarvindue, er jeg røget ned som nr. 4 med flere ustabile præstationer, hvilket også kostede Europa league mod Ajax i kvartfinalen.

Er i skrivende stund efter 28 kampe, nr. 4 med 57 point, hvor Atl. madrid, Barcelona og Real Madrid er hhv. 1, 4 og 8 point foran.

Før Januar var min start-ellever:

Sergio
Mallo, Cabral, Sergi Gomez, Jonny (Planas)

Diaz

Wass (Radoja), Hernandez (Ubeira)

Orellana (Bongonda), Sisto

Aspas (Guidetti)

I Januar røg følgende:
Jonny (145 millioner til Liverpool)
Carlos Planas (75 mill. til Liverpool)
Daniel Wass (137 millioner til Swansea. Ville til en større klub)
Gustavo Cabral (27 millioner til et Qatar hold. Ville tjene flere penge)
Facundo Roncaglia (22 mill. til Juventus, ville væk)
John Guidetti (125 millioner til Arsenal. Frikøbsklausul)

Som i kan se var det ret hardcore og det tog meget af kontinuiteten i min opstilling, da både Jonny, Cabral (endda som anfører), Wass og Guidetti (sommetider) var faste mænd.

Jeg fik dog reddet lidt i vinduet hvor jeg købte:

Tom Rogic (70 mill. fra Celtic)
Iker Muniain (34 mill. fra Athletic, var fri transfer fra sommer alligevel)
Sebas Moyano (8 mill. fra Cordoba)
Diego Gonzalez (36 mill. fra Sevilla)
Sergio Araujo (72,5 mill. fra Las Palmas)

- Har haft som fokus at finde gode spanske spillere til ok priser. Tom Rogic passede dog perfekt ind i mit system som en god central midt, med et fremragende spark (17 i langskud), som erstatning for Wass på central midt. Jeg har derudover købt Diego Gonzalez som et ungt back talent fra Sevilla og han er rimelig driftsikker indtil videre. Iker Muniain er en no-brainer, da han er på fri fra om sommeren og derfor kan få ham billigt og spille ham ind i en sæson med mange fløj spillere (regner med salg af Bongonda). Sebas Moyano er en kongespiller både i afleveringer og skud. Sergio Araujo er en direkte erstatning for Guidetti, kostede ikke alverden og lå nr. 3 på topscorerlisten og derfor aktuel både i kraft af form, alder og præstationer, hvor han kan være reserve for Aspas.

Har dog haft en svingende 2. halvsæson. Døjede med mange skader på nøglepositioner og svært at integrere de nye spillere i mit 4-1-2-3 system, hvor jeg har brugt 27 forskellige spillere og roteret meget for at prøve af. Det er endt med nogenlunde denne opstilling:

Ruben Blanco
Mallo, Sergi Gomez, Fontas, Diego Gonzalez
Diaz
Rogic, Moyano
Sisto (Bongonda), Muniain (Orellana)
Aspas (Araujo)

- Aspas har været helt vanvittig. Scoret 17 mål og lavet en del assist
- Sisto har ligeså været fuldstændig vanvittig især før februar. Scoret 13 mål og lavet 7 assist.
- Sebas Moyano er værd at holde øje med. Scorer mange langskudsmål og generelt dygtig offensiv med gode afleveringer
- Orellana er også en dygtig offensiv spiller med mange assist. Desværre meget skadet, men god back-up med fin løn.
Logged

JJohnsen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Celta Vigo
« Svar #6: 06 Apr 2017, 19:42 »

Jeg er ligeledes startet med Celta Vigo og det går strygende!

Jeg er i 4 sæson og ligger pt. nummer 1 efter ca 10 kampe. første sæson blev til en skuffende 7. plads men som alligevel gav kval grundet vindere af pokal og CL. Jeg har endnu ikke vundet nogle trofæer men kom langt i EL første og anden sæson. i tredje sæson kom jeg til kvartfinalen i CL og er igen godt med i gruppespillet i nuværende 4. sæson.

jeg er endt således 7. - 4. - 3. i de første 3 sæsoner så håber at jeg kan holde min stime hvor jeg har tabt første kamp og derefter vundet resten i denne 4. sæson.

Jeg har igennem de første sæsoner lavet gode handler syntes jeg selv. Er dog tynd på midtbanen da både Delaney og Ascacibar ville væk til større klubber lige inden transfer luk hvilket jeg lidt dumt tillod. Især Ascacibar er savner på midten. Der udover mangler jeg MEGET en målmand men har simpelthen ikke haft midlerne til det, da stort set alle er gået til at forlænge kontrakter på mine bedste spillere. Hvilket er en dyr fornøjelse.

Jeg stiller op i en 4-3-1-2 smal som ser således ud.

                      Blanco

Mallo -  Jorge Mere  - Lucas  - Gaya

        Bazoer - Recio  - Radoja

             Lincoln ( Coric)

         Vietto   -   Kuki (Dolberg)


I kikkerten har jeg til midtbanen Soler fra Valencia der gerne vil væk og er sat til salg. Mangler dog penge.
På mål er jeg ude efter Udineses wonderkid  Alex Meret jeg grundet penge heller ikke har hentet.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010