home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:38:13 Dorner Træningsbanen Hjælp til spilleroller
I dag kl. 08:39:59 Wester Blogs The Great Lion
I går kl. 22:05:34 Wester Klubsøgnin... FM17: Hvem skal jeg være?
I går kl. 22:02:47 Wester Træningsbanen Taktikker ?
I går kl. 17:01:48 Wester Træningsbanen FM 17 Støttepligter ?
I går kl. 14:43:10 pallestar Klubsøgnin... Crewe Alexandra F.C
I går kl. 10:20:22 Roberto_Baggio Klubsøgnin... Chelsea FC
Antal Registrerede Brugere: 20705
  4 Brugere, 159 Gæster Online.

Nyeste Bruger: math9538
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Den pengebegærlige manager
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 38 39 [40] Udprint
Forfatter Emne: Den pengebegærlige manager  (Læst 65954 gange)
Roche
Landsholdsspiller

Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #585: 15 Jul 2017, 11:14 »

Sommeren føltes uendelig lang. Der var egentlig masser af at lave, masser at arbejde med. Spillere kom ind, spillere røg ud. Sådan som det altid er. Men jeg ville bare i gang, for jeg følte mig tættere på toppen end nogensinde før.

Desværre er økonomien i Malaga ikke den samme som mange andre steder - selv ikke efter et mesterskab og en semifinale i Champions League.

Sommerens salg gav os heller ikke ligefrem mere råderum. Jairo Riedewald valgte at stoppe karrieren, og det fik vi naturligvis ikke noget for. Kun lidt sparede lønkroner.

Antonio Raúl Gómez var den eneste, som rent faktisk blev solgt. Op til 30 millioner kroner indbragte han. Han var utilfreds med den manglende spilletid efter Ickerts ankomst, og så havde jeg det faktisk fint med at lade ham gå.

Det centrale forsvar, hvor Riedewald spillede, og den offensive midtbane, hvor Gómez spiller, var netop to af de positioner, hvor vi så forstærkede holdet. To unge talenter og en rutineret brasilianer var udbyttet, da vinduet lukkede.

Fra: Belgrano
Pris: 44 millioner DKK

Endelig fik jeg min angriber. Basáñez er sindssygt spændende og allerede landsholdsspiller hos en stor fodboldnation som Uruguay. Han kommer til at udfordre Souloganis og Koné - i hvert fald Koné - fra dag et, og jeg er helt sikker på, at han kommer til at blive en stor gevinst for os de næste mange år.

Fra: Uden klub
Pris: Fri transfer

Det kan være svært at finde gode spillere, når jeg ikke har flere penge at købe for, men så er det heldigt, at Real Madrid ikke ville forlænge med Pedrinho. Pedrinho er en rutineret stopper, som har haft sine bedste dage, men han kan blive en suveræn backup/rotationsspiller til midterforsvaret. Han har tidligere været forbi klubber som Sevilla, PSG, Inter og AC Milan.

Fra: Boca Juniors
Pris: 32 millioner DKK

Salget af Gómez gav os mulighed for at hente Germán Espinosa, og det er jeg utroligt glad for, at vi kunne. Han er yngre end Gomez, han er mere talentfuld end Gómez, og han er nærmest allerede på niveau med Gomez. Han bliver reserve for Ickert, men han skal nok få sine kampe. Tyskeren er også utilfreds med, at jeg afviste flere tilbud fra Chelsea henover sommeren. Før eller siden må vi nok slippe ham, og så skal Espinosa være klar til at tage over på den offensive midtbane.
« Seneste Redigering: 15 Jul 2017, 11:15 af Roche » Logged

Roche
Landsholdsspiller

Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #586: 16 Jul 2017, 09:53 »

August 2031

17. august 2031
Super Cup

Sådan skal det gøres. Real Sociedad kan være svære at slå, og især på deres hjemmebane, men det her var en overbevisende præstation. Ickert og Johansen kom på tavlen, og vi fik et perfekt udgangspunkt inden returkampen.

20. august 2031
Super Cup

Vi cruisede os hjem til Super Cup-trofæet. Vi havde det fint med at overlade initiativet til baskerne, og det kunne de ikke udnytte. 0-0 blev slutresultatet, og vi kunne dermed løfte sæsonens første trofæ.

24. august 2031
La Liga

Stærk præstation. Vi fik alle de store profiler på tavlen: Ricardo Busciglio, Edvaldo, Souloganis og Ickert... og så fik Basáñez da også lige scoret sit første mål for klubben. Hvad mere kan man forlange som træner?

Imellem sejren over Levante og opgøret mod Deportivo blev grupperne til årets Champions League udtrukket, og vi endte i den overkommende Gruppe F med Marseille, Shakhtar Donetsk og Malmö FF. Det er dog overhovedet ikke givet på forhånd, at vi går videre fra gruppen, for Marseille er blevet rigtig stærke over de seneste år. Jeg vil faktisk sige, at de ligger omkring top 10 i verden. Desuden er Shakhtar Donetsk altid en svær modstander - især i Ukraine. Og Malmö, som på papiret er gruppens svageste hold, har tidligere givet os problemer og bør ikke undervurderes.

30. august 2031
La Liga

Vi må siges at have fået et bedre og bedre tag om Deportivo. Engang gav de os problemer, nu slår vi dem ganske komfortabelt. Basáñez var med fra start igen, og minsandten om han ikke fik scoret igen. Det tegner virkelig lovende for den uruguayanske angriber.

August 2031
La Liga

Seks point og en målscore på 7-0 er naturligvis nok til at tage førstepladsen, men vigtigst af alt: der er ingen tegn på, at spillerne hviler på laurbærrene efter sidste sæsons triumf. Valencia og oprykkede Alcorcón er overraskende nærmeste forfølgere, mens Real Madrid allerede har tabt deres første kamp og befinder sig på niendepladsen. Sædet brænder under Rui Vitoria.
« Seneste Redigering: 17 Jul 2017, 12:09 af Roche » Logged

Sider: 1 ... 38 39 [40] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2014, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010