home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 328 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Den pengebegærlige manager
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 41 Udprint
Forfatter Emne: Den pengebegærlige manager  (Læst 195966 gange)
Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #540: 08 Jun 2017, 10:59 »

Puha, en halv skidt sæson start Skuffet Men er sikker på du nok skal komme igang!

Gode indkøb Smiley Kan du ikke skrive deres plads, og sørge for at billedet kan blive stort når man klikker på det Smiley Fordi jeg kan ikke nær-studerer det Smiley

Deres plads er skrevet ind i teksten under Wink

Mht. billederne ved jeg ikke lige, hvad jeg kan gøre. Jeg har skåret det til og gjort det mindre, så det passer til sidens mål. Hvis jeg gør det større, kommer det ikke til at passe. Hvis du eller andre ved, hvordan man kan beholde den nuværende størrelse på billedet, hvor det samtidig bliver større ved at klikke på det, må I meget gerne sige til!
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #541: 08 Jun 2017, 12:59 »

Deres plads er skrevet ind i teksten under Wink

Mht. billederne ved jeg ikke lige, hvad jeg kan gøre. Jeg har skåret det til og gjort det mindre, så det passer til sidens mål. Hvis jeg gør det større, kommer det ikke til at passe. Hvis du eller andre ved, hvordan man kan beholde den nuværende størrelse på billedet, hvor det samtidig bliver større ved at klikke på det, må I meget gerne sige til!

Doh! Havde ikke set det med positionen i teksten, trods det man læser teksten Smiley HEHE!

Jeg ved ikke det med billederne, det er ikke nemt synes jeg - det kommer an på hvad link man vælger og hvilken billede uploader man bruger Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #542: 09 Jun 2017, 17:49 »

Oktober 2030


2. oktober 2030
Champions League


Wow. Den havde jeg ikke set komme. Edvaldo spillede en fænomenal kamp og kronede det med en flot langskudsscoring. Ickert var desuden vendt hjem til Tyskland for en stund og var opsat på at bevise sit værd, og så vandt vi 2-1 ude over Bayern München.

5. oktober 2030
La Liga


Han leverer virkelig bare i de store kampe, ham Edvaldo. Endnu en suveræn indsats og endnu et forrygende mål. Barcelona er ikke, hvad de har været, men det var en flot sejr. Uheldigvis er Aleñá skadet de næste 6-7 uger... og nårh ja, så var kampen også et gensyn med Joseph Birikwalira, som Barcelona hentede til fra Cardiff i sommer. Han var heldigvis flink og lod være med at score.

19. oktober 2030
La Liga


Jeg synes sgu, at vi kan være stolte af vores indsats. Det var en svær kamp, og vi tabte først til allersidst. Den afgørende scoring blev sat ind af Fred Willems. Kone og Qaba havde sat målene ind for os forinden.

23. oktober 2030
Champions League


Så kom kampen hvor vi ikke kunne være med længere. 1-2 lyder måske ikke af så meget, men havde det været helt retfærdigt, var kampen endt 1-5. Vi blev kørt god og grundigt over og fik kun scoret på grund af et ukoncentreret forsvar til sidst. Der var bare ikke noget at stille op. Kone er ude de næste 4-5 uger.

26. oktober 2030
La Liga


Sevilla ligger overraskende og kæmper med om nedrykning i indeværende sæson, men det tog os alligevel en halvleg at komme i gang. To knap så vanlige målscorere i form af Jamarauli og reserven Gomez kom på tavlen, da vi vandt 3-1.

30. oktober 2030
La Liga


Jeg tror aldrig, at jeg har prøvet at være foran med 3-0 efter otte minutter. Eller 2-0 efter fire minutter for den sags skyld. Desuden kom Souloganis endelig på tavlen igen. Tyskeren har ikke ramt sidste sæsons niveau foran mål endnu. Måske var det bare en enlig svale. Målene var hans syvende og ottende i sæsonen. Martin Johansen fik samtidig scoret sit første mål for klubben.

Oktober 2030
La Liga


10 runder inde i sæsonen, og det er fortsat fuldkommen åbent. Fem point adskiller førstepladsen, Atletico Madrid, og ottendepladsen, Athletic Bilbao. Alt kan ske, men vi hænger godt på trods et par skuffende resultater og en svær måned. Oktober er nok den sværeste måned, jeg har været ude for som manager. Bayern, Barca, Real, Monaco, Sevilla og Villarreal er søreme nogle store hold, og så mødte vi dem endda lige oveni hinanden.

Oktober 2030
Champions League


Det ser stadig svært ud i Champions League, men sejren over Bayern har givet os håb, og det er da slet ikke urealistisk, at vi går videre. Monaco bliver svære at gøre noget ved, men kan vi slå Bayern på udebane, kan vi da også gøre det på hjemmebane - og Besiktas bør vi kunne udfordre, selvom det er en svær udebane.
« Seneste Redigering: 09 Jun 2017, 17:51 af Roche » Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #543: 12 Jun 2017, 09:45 »

November 2030


2. november 2030
La Liga


Endnu en virkelig, virkelig flot sejr. Souloganis kom på tavlen to gange igen og havde endda muligheden for at fuldende hattricket. Sådan skulle det desværre ikke gå, men vores fire mål var nok til at sikre en overbevisende sejr over Deportivo, som vi ikke længere har det så svært imod.

5. november 2030
Champions League


Sådan, mand. Vi har fandme slået Monaco... og det var helt fortjent. Jamarauli fik hul på bylden med et suverænt langskud fra 30 meter, og Souloganis mere eller mindre lukkede opgøret med sin 2-0-scoring efter 80 minutter. Jean-Charles Gonzalez fik ganske vist reduceret kort efter, men udligningen nåede franskmændene aldrig at sætte ind.

10. november 2030
La Liga


Der var ingen undskyldninger for at tabe. Zaragoza burde vi være klart overlegne. Det var meget frustrerende at se på mine spillere misbruge chance efter chance, når hjemmeholdet scorede på én af deres meget få af slagsen.

22. november 2030
La Liga


Vi kom tilbage efter landskampspausen med en professionel sejr over oprykkerne fra Cadiz. Grundet skader til Koné og Moura fik Galdeano chancen fra start, og minsandten om den 16-årige angriber ikke bragte os foran. Souloganis så godt som lukkede kampen ikke mange minutter efter, men det fedeste var helt klart at se Galdeano komme på tavlen.

27. november 2030
Champions League


Satans! Det havde de ikke fortjent. Vi var det bedste hold, det kan ingen være uenige i... men Lasse Rasmussen bliver åbenbart ekstra motiveret, når han står over for mig. Jeg har nemlig hørt, at han normalt ikke scorer særlig mange mål i Tyrkiet.

30. november 2030
La Liga


Det var slet ikke nogen let kamp. Det frustrerede også spillerne, selvom vi kom foran forholdsvis tidligt. Jeg tror, de havde regnet med, at vi bare kunne køre Getafe over. Vi fik fire gule kort, og andre spillere var tæt på at få et. I sidste ende er de tre point dog det eneste, der betyder noget.

November 2030
La Liga


Nu begynder det for alvor at ligne noget. Det har ikke altid været lige kønt, men vi har hentet de nødvendige point og ligger nu på førstepladsen i La Liga. Kampen mod Zaragoza var en svipser, og det er da også utrolig tæt endnu, men vi begynder at hente mange point. Kan vi mon holde Atletico og Real bag os?

November 2030
Champions League


I Champions League er det også vanvittig tæt. Vi har alle kort på hånden og kan gå videre med uafgjort hjemme mod Bayern, mens et nederlag vil sende os ud af turneringen. Europa League burde være sikret, men taber vi til Bayern, og skulle Besiktas levere overraskelsen mod Monaco, bliver afgjort på målscoren.
« Seneste Redigering: 12 Jun 2017, 09:47 af Roche » Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #544: 12 Jun 2017, 13:01 »

Det går sgu da meget godt. Du mangler lige de sidste for at være helt suveræn, men håber du kan nappe trofæet i Spanien, og kommet langt i CL.

Glæder mig som sædvanlig til næste update.
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #545: 12 Jun 2017, 19:16 »

Det går sgu da meget godt. Du mangler lige de sidste for at være helt suveræn, men håber du kan nappe trofæet i Spanien, og kommet langt i CL.

Glæder mig som sædvanlig til næste update.

Det går bedre og bedre, ja Smiley Jeg tror, der bliver tid til en ny update senere i aften
Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #546: 12 Jun 2017, 20:04 »

Det går bedre og bedre, ja Smiley Jeg tror, der bliver tid til en ny update senere i aften


Bordet fanger! ;-)
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #547: 12 Jun 2017, 21:53 »

Bordet fanger! ;-)

Det er så okay Wink den kommer lige om lidt
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #548: 12 Jun 2017, 22:29 »

December 2030


4. december 2030
Copa del Rey 4. runde


Lad mig lige tage jer igennem skudsstatistikken. Vi havde 35 skud, Huelva havde to. Vi havde 18 skud inden for målrammen, Huelva havde to. Hvordan kan vi kun vinde 2-1? Jeg har ikke svaret, og det er der nok heller ikke andre, der har. Nå, det er højst sandsynligt nok til at gå videre alligevel.

7. december 2030
La Liga


Mærkelig, mærkelig kamp. Vi tabte til et af bundholdene, men denne gang var det ikke fordi, at vi misbrugte vores chancer. Vi blev rent faktisk kørt over af Levante. Det var en pinlig præstation og en forfærdelig optakt til braget mod Bayern.

10. december 2030
Champions League


Vi gjorde det! Jeg har kvalificeret et hold til Champions Leagues knockoutfase for første gang nogensinde. Hvilken bedrift! Kampen startede nervøst ud for begge mandskaber, men da Zé Gomes ganske tidligt fik åbnet scoringen, blev alle hæmninger smidt. Det var en suveræn kamp, der næste havde alt, hvad man vil have af sådanne kampe. Det var lige ved at gå galt, men hvem andre end Souloganis og Edvaldo skulle klare ærterne for os?

14. december 2030
La Liga


"Sejren" over Bayern har uden tvivl givet selvtillid. Vi var virkelig overbevisende på en svær udebane, og tre vigtige point kom ind på kontoen. Jeg havde regnet med det, men det er altid dejligt at se det lykkes.

18. december 2030
Copa del Rey 4. runde


Puha, det er næsten ikke til at holde styr på, hvad jeg kan huske den her kamp for. Jeg slog den utrolige rekord, vi satte tidligere på sæsonen: denne gang var vi foran med 3-0 efter bare tre minutter. Jeg har aldrig oplevet noget lignende. Vi var også foran 4-0 efter bare ti minutter. Desuden fik Rodríguez scoret sit første mål for klubben, Jedrzejczyk scorede sit første sæsonmål, og Aleñá lavede sit første mål efter sin langvarige skade. Det var en skam, at han skulle brænde et straffespark, men det tror jeg næsten også, at han selv har glemt meget snart.

22. december 2030
La Liga


Det har ikke været nogen let sæson for Koné. Ivorianeren har været skadet af flere omgange, men han blev den helt store helt i årets sidste kamp mod Athletic Bilbao. Angriberen afgjorde kampen til vores fordel med to scoringer, og da slutfløjtet lød, kunne jublen bryde løs.

December 2030
La Liga


En lille udskilning er der sket i ligaen. Seks hold har mere eller mindre løsrevet sig fra resten, og det må næsten siges at være alle de største. Kun Sporting Gijon skiller sig ud og hænger på de store drenge. Alt kan ske endnu, og ingen ser ud til at tage titlen i sikker stil.

December 2030
Champions League


Sådan endte gruppen. Det er et dejligt syn, hva? Vi skal spille ottendedelsfinaler i verdens største klubturnering, og modstanderen er italiensk. Juventus hedder de. Første kamp spilles på La Rosaleda.




Efter opgøret tikkede et par gode nyheder ind. Klubben ville forlænge min kontrakt, som stod til at udløbe til sommer, og uden udsigt til et større job inden for den nærmeste fremtid, accepterede jeg tilbuddet. Efter nogle forhandlinger endte min løn på 1.280.000 kroner om måneden og altså en lille stigning. Det blev fulgt op af, at Souloganis vandt Golden Boy-prisen. Jeg kan som sådan ikke bruge det til noget, men jeg er nu alligevel lidt stolt af min unge tysker.
« Seneste Redigering: 12 Jun 2017, 22:32 af Roche » Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #549: 12 Jun 2017, 23:17 »

Kan man få et screenshot af Souloganis? Virker temmeligt fortjent, at han løber med prisen med alle de vigtige mål, han har fået sat ind!
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #550: 12 Jun 2017, 23:47 »

Kan man få et screenshot af Souloganis? Virker temmeligt fortjent, at han løber med prisen med alle de vigtige mål, han har fået sat ind!

Du har ham her:
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #551: 13 Jun 2017, 10:53 »

Januar 2031


4. januar 2031
La Liga


Træls start på det nye år. Det blev hverken til af- eller tilgange, men set i bakspejlet kan det være, at vi skulle have ændret lidt ved truppen. Det var ikke nogen god kamp for vores vedkommende.

8. januar 2031
Copa del Rey 5. runde


Det efterfølgende opgør kom vi ganske godt igennem. En 3-0-sejr ude over nedrykkerne fra Numancia på scoringer af Jamarauli, Aleñá og Moura, og så var vi så godt som videre til Copa del Reys kvartfinaler.

11. januar 2031
La Liga


Fin kamp. Professionel indsats. Jeg kan godt lide at se klubbens egne talenter få succes, og Rodríguez fik scoret sit andet mål for klubben. Det var en fornøjelse at se.

15. januar 2031
Copa del Rey 5. runde


Det var ikke nogen sjov dag på kontoret for Numancia-keeper, José Carlos Bellvís. To selvmål og yderligere fire scoringer lukket ind. Det skal dog siges, at fem af målene blev scoret inden pausen, så han kom da lidt efter det i anden halvleg.

18. januar 2031
La Liga


Utrolig kedelig kamp. Celta Vigo har tidligere været gode til at neutralisere vores angreb, og det blev også tilfældet denne lørdag eftermiddag. Vi bør kunne vinde disse kampe.

22. januar 2031
Copa del Rey kvartfinale


Ikke ligefrem en præstation der gjorde det let for os at gå videre fra kvartfinalen. Yepik lavede "en Jesper Olsen" ved Kukis scoring til 0-2, og han fik heldigvis rettet lidt op på det kort efter ved at reducere til 1-2, men jeg ville hellere have tabt 0-1.

26. januar 2031
La Liga


Udmærket kamp. Udmærket præstation. Moura begynder at leve op til de forventninger, jeg havde til ham, da han blev lejet, og det er godt, at han kan aflaste Souloganis lidt, imens Koné er til African Cup of Nations med Elfenbenskysten.

29. januar 2031
Copa del Rey kvartfinale


Det var søreme lige ved at lykkes. Souloganis fik scoret lige inden pausen, men vi kunne ikke omsætte vores tryk mod Atletico-målet efter pausen. Madrid-klubben blev bødlen i Copa del Rey for andet år i træk. Heldigvis tillader det os at fokusere fuldt ud på La Liga og Champions League.

Januar 2031
La Liga


Januar er altid en ekstrem hård måned med utrolig mange kampe, men jeg synes, at vi kom fornuftigt igennem den. Vi er stadigvæk med helt fremme, selvom der blev tabt fire point undervejs, og jeg tror, det vil gavne vores ret smalle trup, at der ikke længere er Copa del Rey at tænke på. Mere og mere tyder på, at mesterskabet afgøres i en af de allersidste spillerunder.
« Seneste Redigering: 13 Jun 2017, 10:55 af Roche » Logged

Collymore
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #552: 13 Jun 2017, 11:17 »

Simpelthen fantastisk, Roche. Thumbs Up

Har været med på sidelinjen hele vejen, en fornøjelse at følge.
Logged

hoyen
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #553: 13 Jun 2017, 11:42 »

Fedt med alle de updates på kort tid ! Fortsæt gerne i den stil  Thumbs Up
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #554: 13 Jun 2017, 19:23 »

Simpelthen fantastisk, Roche. Thumbs Up

Har været med på sidelinjen hele vejen, en fornøjelse at følge.
Fedt med alle de updates på kort tid ! Fortsæt gerne i den stil  Thumbs Up

Mange tak begge to Smiley Der kommer en update mere i aften
Logged

Sider: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 41 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010