home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  2 Brugere, 403 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Den pengebegærlige manager
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 41 Udprint
Forfatter Emne: Den pengebegærlige manager  (Læst 196000 gange)
Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #315: 06 Jan 2017, 20:48 »

Held og lykke i Wales!
Logged


Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #316: 06 Jan 2017, 21:11 »

Verdens fedeste blog.. fulgt med fra starten..

Hvor drømmer du om at komme hen efter AaB og hvilken klub håber du at blive verdens bedst betalte manager i?

Keep up the good work! Smiley
Store ord - mange tak, mvinding!

Det betyder ikke så meget, hvor det bliver. I det her spil handler det bare om at blive den bedst betalte Wink

Held og lykke i Wales!

Mange tak, Arsrea!
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #317: 06 Jan 2017, 21:49 »

Den helt store scene venter på mig.

Mit omdømme har nydt godt af tiden hos AaB, og mens jeg forlod England som manager for en League One-klub, vender jeg tilbage som Premier League-manager. Det er stort og noget, jeg længe har drømt om.

Fra Jomfru Ane Gade og vante omgivelser i Danmark drager for første gang til Wales og landets hovedstad, Cardiff.

Cardiff er en stor klub, men ikke en af de største. Havde jeg håbet på mere? Nej. Ikke efter de mange afslag. Jeg tog med glæde imod walisernes tilbud, og jeg ser frem til nogle forhåbentlig gode år hos The Bluebirds. Det er en traditionsrig klub, dannet for 127 år siden, og jeg har to mål med klubben: gør dig selv attraktiv for en endnu større klub og gør dig selv til en manager, som klubbens fans vil huske fremover.

Eller vent... jeg er her faktisk bare for at tjene penge.



Jeg har skrevet under på min klart bedste kontrakt i karrieren. Næsten seks gange så meget som hos AaB kan jeg hver måned se tikke ind på kontoen. Jeg er sikker på, at det bliver et dejligt syn hver gang.

Kontrakten er også den første, der for alvor lader mig øjne Jose Mourinho ude i horisonten. Ti år tog det mig at nå hertil.

Med det sagt er det blevet tid til at kigge på klubben. Lad mig se, hvad der venter i Cardiff...




Okay, det her ser... interessant ud! Med 16 point og en målscore på -30 i 29 kampe vil det være synd at sige, at jeg går en let opgave i møde. Klubben er reelt set rykket ned. Der skal et større mirakel til at holde klubben oppe, men det passer mig fint. I Championship kan jeg sætte mit præg på klubben, inden vi forhåbentligt vender endnu stærkere tilbage.

Premier League er dog det eneste, vi har tilbage at fokusere på. I FA Cuppen røg man senest ud til Newcastle, og det efterlader mig med ni kampe tilbage af sæsonen. Nogle spændende mandskaber venter undervejs.

Lad os komme i gang...
Logged

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #318: 06 Jan 2017, 22:41 »

Feeeeedt! Bliver spændende at se hvor godt et spillermateriale Cardiff har, hvor mange penge du får stillet til rådighed osv Smiley Venter spændt på de kommende updates!
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #319: 06 Jan 2017, 22:48 »

Får helt lyst til at starte samme spil!
Logged


Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #320: 07 Jan 2017, 10:37 »

Feeeeedt! Bliver spændende at se hvor godt et spillermateriale Cardiff har, hvor mange penge du får stillet til rådighed osv Smiley Venter spændt på de kommende updates!
Spillermaterialet kommer der lidt om i næste update Wink

Får helt lyst til at starte samme spil!
Fedt, det glæder mig at høre!
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #321: 07 Jan 2017, 13:13 »

Enig med Arsrea - det frister lidt at starte samme slags spil.
Hvordan går det med Mourinho og United?
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #322: 07 Jan 2017, 13:21 »

Enig med Arsrea - det frister lidt at starte samme slags spil.
Hvordan går det med Mourinho og United?
Jeg er ret sikker på, at han stadig er i United. Når der kommer en update om de tre bedste betalte managere efter sæsonen, kan jeg lige tage et kig på, hvad Mourinho og de andre i top 3 har opnået de seneste år.
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #323: 07 Jan 2017, 13:54 »


Ni kampe resterer af Premier League-sæsonen for Cardiff City, og allerede nu er forberedelserne til en sæson i Championship så småt begyndt.

Jeg har fået en stor trup på 27 spillere. Kvaliteten er svingende, og man kan vel sige, at truppen minder meget om den, jeg havde at arbejde på det danske landshold. På visse positioner er der spillere med Premier League-kvalitet, mens der på andre positioner mangler spillere med denne kvalitet...



Jeg er dog sikker på, at der kommer til at ske en hel del med truppen henover sommeren. Profilerne kommer til at forlade klubben. Flere er allerede utilfredse, og de kommer nok ikke til at blive færre.

Hvad der er værd at bemærke er dog, at truppen indeholder en dansker. Måske var det derfor, at de gav mig chancen. Måske har klubben en svaghed for danskere. Tja, og den bliver nok ikke mindre, når jeg har været her i nogle år. Jeg kommer til at blive en manager, de ikke vil miste.

Inden det hele går i gang med hjemmekampen mod Sunderland, er det blevet tid til at kigge på et par af klubbens stjerner...



Christian Shugar-Powell. Vores førstekeeper er blot 23 år, men han er allerede fast mand på det walisiske landshold og en utrolig god målmand. Shugar-Powell er en stor og stærk keeper, og kan det lykkedes mig at holde på ham i Championship, kan han blive klubbens førstevalg mellem stængerne i mange år fremover.



Truppen indeholder flere fornuftige angribere, men danske Lasse Rasmussen skiller sig ud. Han har udviklet sig helt enormt, siden han skiftede fra FC Midtjylland i sommer, og med sine blot 20 år kan han blive meget, meget bedre. Det bliver dog så godt som umuligt at holde på Rasmussen, der har en indbygget klausul i sin kontrakt, som betyder, at andre klubber blot skal betale 100 millioner kroner efter nedrykning til Championship.

Sådan ser truppen ud, og nu er det tid til at komme i gang. Skuf mig ikke, drenge!
« Seneste Redigering: 07 Jan 2017, 14:56 af Roche » Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #324: 07 Jan 2017, 14:28 »

Peter Webb,Sam Petrie og Lars Pedersen ligner også nogle store talenter.
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #325: 07 Jan 2017, 14:32 »

Peter Webb,Sam Petrie og Lars Pedersen ligner også nogle store talenter.
Jeps, og de er ikke gode nok til, at de bare kan tage til en anden Premier League-klub endnu. Det bliver nok spillere som dem, at holdet skal bygges op om i næste sæson!
Logged

Nees
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #326: 07 Jan 2017, 16:19 »

Kanon blog du har dig, har længe fulgt med i "baggrunden" stor ros både for de opnåede resultater og bloggen.

Lars Pedersen lyder umiddelbart også dansk?? - Måske er det kun som anden nationalitet?
Logged

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #327: 07 Jan 2017, 17:17 »

Jeg er også med her. Fornøjelse at følge din rejse.
Logged

Isolation

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #328: 08 Jan 2017, 10:25 »

Kanon blog du har dig, har længe fulgt med i "baggrunden" stor ros både for de opnåede resultater og bloggen.

Lars Pedersen lyder umiddelbart også dansk?? - Måske er det kun som anden nationalitet?
Mange tak skal du have Nees, det er dejligt at høre!

Jeg var også overbevist om, at Lars Pedersen havde en eller anden tilknytning til Danmark, men jeg fandt ud af, at han er nordmand... og han har heller ikke Danmark som anden nationalitet.

Jeg er også med her. Fornøjelse at følge din rejse.
Lækkert, Sarl. Det glæder mig at høre!
Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #329: 08 Jan 2017, 10:51 »

Jeg bliver lige imponeret over hvert opslag. Bedste blog i længe, du her har gang i. Du kan ikke få ros nok Opstemt
Logged

Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 41 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010