home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1102 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Den pengebegærlige manager
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 41 Udprint
Forfatter Emne: Den pengebegærlige manager  (Læst 241904 gange)
Desailly
Lilleputspiller
*

Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #225: 18 Dec 2016, 15:42 »

Kan man få lov og se Wessam Abou Ali? Smiley

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #226: 18 Dec 2016, 17:25 »

Jeg kan afsløre, at han skifter klub til januar, så jeg venter lige lidt med et screenshot, så der ikke allerede nu løftes sløret for, hvor han skal hen Wink

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #227: 18 Dec 2016, 17:40 »

September 2023

2. september 2023
Superligaen

Efter seks sejre i træk er vi pludselig uden sejr i to kampe. I sig selv er det ikke så slemt, men vores start mod Esbjerg var særdeles skuffende. På den anden side viste spillerne god moral ved at komme tilbage. Abou Ali og Meilinger stod for scoringerne.

17. september 2023
Superligaen

Lyngby formåede at give os kamp til stregen, det var bestemt ikke nogen walkover. Når Luís Henrique er i hopla, som han var denne søndag, må man bare sige, at det er svært for modstanderen at gøre noget.

22. september 2023
Superligaen

Efter en smule mere svingende periode lå det lidt i kortene, at vi skulle til at tabe vores første kamp, og det skete så mod Brøndby. Den talentfulde angriber, Emil Rasmussen, blev matchvinder for værterne.

27. september 2023
Superligaen

Ravn time? Okay, det lyder måske ikke så godt som Fergie time, men vi er godt nok gode til at vinde til sidst. Vi gjorde det usandsynligt svært for os selv ved at begå straffespark efter et lille kvarter og siden få smidt Michael Madsen ud, men det lykkedes alligevel at tage alle tre point mod Silkeborg. Luís Henrique blev helten igen.

September 2023
Superligaen

September var på ingen måde nogen perfekt måned, og vi har for en stund måtte overgive førstepladsen til FC København, som dog har spillet en kamp mere. Brøndby, Randers og Lyngby er heller ikke helt væk endnu, så vi skal holde fast, hvis mesterskabet skal til det nordlige Danmark.

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #228: 18 Dec 2016, 17:59 »

Oktober 2023

2. oktober 2023
Superligaen

Det holdt hårdt, men vi endte med alle tre point ude mod nedrykningstruede FC Fredericia. Casper Sloth har oftest været henvist til bænken i denne sæson, men den tidligere Leeds-spiller var denne gang på pletten og kronede en flot indsats med mindst lige så flot scoring.

6. oktober 2023
Superligaen

AGF fik deres hævn. Vi faldt fuldstændig fra hinanden. Daniel A. Pedersen bragte østjyderne foran inden pausen, og den tidligere Brøndby-angriber, Gustaf Nilsson slog det sidste søm i kisten i anden halvleg. Sæsonens med afstand værste præstation.

20. oktober 2023
Superligaen

Nederlaget gav en træls fornemmelse inden landskampspausen, hvorfor spillerne dog kom tilbage med stor motivation. Det udmøntede sig i en næsten fejlfri hjemmebanekamp mod Randers. Anders Bærtelsens udvisning var til gengæld fuldstændig unødvendig.

27. oktober 2023
Superligaen

Søreme om OB ikke også formåede at vinde det omvendte opgør imod os. Jeg glæder mig ikke til anden halvdel af sæsonen, hvis det er en tendens, at vi kun vinder det ene opgør mod hvert mandskab.

31. oktober 2023
Danske pokalturnering 3. runde

Vi indtrådte i turneringens tredje runde til opgøret mod Skjold, som slet ikke viste sig at kunne yde nogen form for modstand. Det blev til tenniscifre, 6-0, og vi er klar til næste runde, hvor HB Køge venter.

Oktober 2023
Superligaen

Den omvendte situation i forhold til sidste måned. Vi er tilbage på førstepladsen, men nu har FCK en kamp i hånden og kan tage føringen med en sejr der. AGF har afløst Lyngby i top fem af Superligaen, hvor der mangler 11 kampe af grundspillet. Oktober blev også måneden, hvor jeg begyndte på min A-licens.

« Seneste Redigering: 18 Dec 2016, 18:26 af Roche » Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller

« Svar #229: 19 Dec 2016, 08:20 »

Hold da op! Sikke en weekend! Elsker at komme tilbage og læse dine updates Smiley

Sikke en afslutning på tiden i Exter Smiley Nåede de egentlig at rykke op? I øvrigt en utroligt nærtagende formand Smiley

Men fed klub du endte i, jeg glæder mig til at følge det hele Smiley

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #230: 19 Dec 2016, 15:39 »

Hold da op! Sikke en weekend! Elsker at komme tilbage og læse dine updates Smiley

Sikke en afslutning på tiden i Exter Smiley Nåede de egentlig at rykke op? I øvrigt en utroligt nærtagende formand Smiley

Men fed klub du endte i, jeg glæder mig til at følge det hele Smiley
Det var lidt af en afslutning på tiden i Exeter, ja, men de formåede faktisk at rykke op alligevel. Det var imponerende nok Wink

Endnu en gang mange tak for kommentaren, b0nb0n Thumbs Up

Forlan
Ynglingespiller

« Svar #231: 19 Dec 2016, 15:51 »

Det var lidt af en afslutning på tiden i Exeter, ja, men de formåede faktisk at rykke op alligevel. Det var imponerende nok Wink

Kan vi ikke godt lave en aftale om at du, Mr. Roche, ikke poster indlæg i denne tråd uden indhold...

Jeg, og omtrent 600.000 andre danskere, har siden i morges ventet og ventet på ny update fra hr. Ravn... Og ENDELIG sker det... Men så er det blot en takketale...

Jeg bliver nødt til at se et dansk mesterskab komme i hus når jeg møder på arbejde i morgen tidlig.. (Jeg er ikke på FMF i min fritid - kun når jeg keder mig på arbejdet, læs hver dag) Ellers ryger der en computerskærm ned på gaden fra 2. sal... Og det tror jeg måske ikke der kommer en lønforhøjelse ud af...

Go Go Ravn...!!!

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #232: 19 Dec 2016, 16:32 »

Kan vi ikke godt lave en aftale om at du, Mr. Roche, ikke poster indlæg i denne tråd uden indhold...

Jeg, og omtrent 600.000 andre danskere, har siden i morges ventet og ventet på ny update fra hr. Ravn... Og ENDELIG sker det... Men så er det blot en takketale...

Jeg bliver nødt til at se et dansk mesterskab komme i hus når jeg møder på arbejde i morgen tidlig.. (Jeg er ikke på FMF i min fritid - kun når jeg keder mig på arbejdet, læs hver dag) Ellers ryger der en computerskærm ned på gaden fra 2. sal... Og det tror jeg måske ikke der kommer en lønforhøjelse ud af...

Go Go Ravn...!!!
Hahahahaha, indlæg uden indhold holder jeg mig nok ikke helt fra, og du får lige et mere her. Beklager, hvis du igen bliver skuffet, når du ser, at det ikke er en update Grin

At AaB i morgen tidlig har vundet mesterskabet bliver nok lige for meget at forlange, men til gengæld kan jeg love, at der kommer en update eller to senere i dag - håber du kan nøjes Wink

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #233: 19 Dec 2016, 20:52 »

November 2023

5. november 2023
Superligaen

På papiret var det her vores sværeste kamp i sæsonen, så det var en lettelse at se Giannis Oikonomou begå en ordentlig svinestreg på Fredrik Børsting og modtage direkte rødt kort allerede i første halvleg. Vi dominerede resten af opgøret og vandt forholdsvis sikkert.

10. november 2023
Superligaen

Jeg må bare erkende, at vi simpelthen er for svingende lige nu. Sambú gav os den bedst tænkelige start, men den tidligere Randers-angriber, som ikke fik succes i udlandet, Nicolai Brock-Madsen, sparkede sejren til Midtjylland til sidst. Jeg tror desværre, at vi lige nu er for svingende til at kunne konkurrere med FCK på længere sigt.

27. november 2023
Superligaen

Se, endnu et bevis på vores manglende kontinuitet. Efter en skidt præstation mod FC Midtjylland, tager vi til Nordsjælland og vinder en knusende sejr - ikke mindst takket være Abou Ali. Han var helt vild. Et vaskeægte hattrick og en scoring yderligere blev han noteret for.

November 2023
Superligaen

Situationen er den samme som efter kampene i oktober. Det har været en stille måned, hvor vi har holdt førstepladsen, men FCK mangler fortsat en kamp. De er stadigvæk favoritter og kan selv afgøre mesterskabet. I december venter fire kampe, hvor muligheden for i første omgang at sikre pladsen i mesterskabsslutspil let er tilstede. De fire kampe er også de sidste inden den lange vinterpause.

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #234: 19 Dec 2016, 21:28 »

December 2023

1. december 2023
Superligaen

Det holdt en anelse hårdt, men til sidst fik vi en forholdsvis komfortabel sejr ude over Vejle. Wessam Abou Ali ser ud til at have ramt sit absolutte topniveau og er nu på seks scoringer i to kampe. Ganske enkelt imponerende.

6. december 2023
Superligaen

Når Abou Ali ikke slår til, er det dejligt, at vi har to mindst lige så gode angribere. Vores tre spydspidser har virkelig været farlige for os, og de har endda fordelt scoringerne ganske ligeligt imellem dem. Vi tager fra Haderslev Stadion med en fremragende oplevelse i bagagen.

10. december 2023
Superligaen

Når et hold er kommet tilbage efter at have været bagud i denne sæson, har det oftest været os, men det var ikke tilfældet mod Esbjerg. Det ville være synd at sige, at jeg var tilfreds efter sådan en præstation.

17. december 2023
Superligaen

En ærgerlig, ærgerlig måde at afslutte efterårssæsonen på. Oliver Klitten var en enmandshær efter pausen, og vi var så ufatteligt tæt på at komme tilbage. Sambú fik den største af alle muligheder for at udligne, men han missede fra ellevemeterpletten. Jeg tvivler på, at han får lov til at sparke igen til foråret.

December 2023
Superligaen

Jeg må desværre sande, at FCK drog fordel af vores ringe afslutning, og de er nu foran os, selvom de stadigvæk har spillet en kamp mindre. Efter den ellers så flotte efterårssæson er det ikke en så sjov tabel at kigge på, men alt kan ske til foråret. Jeg forlod Danmark lige inden, at nedryknings- og mesterskabsslutspil let trådte i kraft, og selvom jeg har set lidt dansk fodbold, mens jeg har været væk, glæder jeg mig til endelig at opleve den for mig nye struktur på nærmeste hold.

QuesT
Reserveholdsspiller

« Svar #235: 20 Dec 2016, 10:04 »

Elsker din blog.

Men kan du muligvis tage top 6 med i dine opdateringer?

I hvert fald så længe du ligger i top 6, da det jo er den vigtigste del af ligaen.

Bare så vi kan se hvem du skal møde efter ligaen deles og hvordan holdene flytter rundt når i deles Smiley

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #236: 20 Dec 2016, 14:18 »

Nå, han var slet ikke så god som han så ud i fht. stjerner  crazy
Det går meget godt hjemme i DK!

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #237: 20 Dec 2016, 15:38 »

Elsker din blog.

Men kan du muligvis tage top 6 med i dine opdateringer?

I hvert fald så længe du ligger i top 6, da det jo er den vigtigste del af ligaen.

Bare så vi kan se hvem du skal møde efter ligaen deles og hvordan holdene flytter rundt når i deles Smiley
Tak QuesT, det glæder mig at høre!

Updaten efter næste update, der bliver en transferupdate, bliver den sidste i den indledende fase, så der får I hele tabellen med. Derudover skal jeg nok sørge for, at hele top seks kommer med fremover Thumbs Up

Nå, han var slet ikke så god som han så ud i fht. stjerner  crazy
Det går meget godt hjemme i DK!
Nej, mine trænere vurderer ham desværre lidt højere, end han egentlig er - men han har uden tvivl nogle fornuftige fysiske stats.

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #238: 20 Dec 2016, 16:28 »

Efterårssæsonen var forløbet næsten ligesom, jeg havde forestillet mig, at den skulle. Vi har lige nøjagtigt været et niveau under FCK, som fortjent fører ligaen efter de første 21-22 kampe. Jeg er godt nok tilfreds alligevel, men jeg skal ikke lægge skjul på, at transfervinduet henover vinteren ikke helt forløb, som jeg havde regnet med.

Det startede fint, da jeg slap af med unge Rasmus Gade, der tog til 2. divisionsklubben, Kolding IF, på en fri transfer, men kort efter bød Bordeaux 17 millioner på Luís Henrique, hvilket var brasilianerens frikøbsklausul. Jeg havde mulighed for at give Henrique en ny kontrakt uden klausulen, men han ville have alt for meget om måneden og er derfor fortid på Nordjyske Arena.

Unge Brian Pors tog til 1. division og Vendsyssel, og John Boye blev udlejet til nedrykkede AC Horsens på sidste dag af det danske transfervindue, og så troede jeg ligesom, at vi var færdige på markedet... men de rumænske klubber havde åbenbart endnu længere til at handle spillere, og i midten af februar, blot en uge inden starten på forårssæsonen, kom FC Steaua med et tilbud på Wessam Abou Ali, der potentielt vil kunne indbringe os 29 millioner kroner. Ledelsen accepterede på mine vegne, og så er der ikke så meget, man kan gøre som manager. Desværre.

Fra: IFK Norrköping
Pris: 8 millioner DKK

Det sene salg af Abou Ali betød naturligvis, at vi ikke kunne hente en erstatning for landsholdsbobleren, men nogle af pengene fra salget af Luís Henrique fik jeg da brugt. Otte millioner kroner blev spenderet, da venstrebacken blev forstærket med den tidligere finske U/21-landsholdsspiller, Aki Schüller. Schüller kommer til klubben fra svenske IFK Norrköping og overtager pladsen som venstreback fra Jakob Blåbjerg, der rykkes ind i midterforsvaret. Emil Peter Jørgensen glider ud af min foretrukne startopstilling.

Vi fik efterfølgende spillet nogle venskabskampe, og så var vi klar til at tage hul på forårssæsonen.

24. februar
Superligaen

Februar bød på en enkelt kamp. Brøndby var modstanderen, og et godt resultat var nødvendigt for at holde klubben fra Vestegnen væk fra andenpladsen. Missionen lykkedes heldigvis, på et selvmål af Vojislav Adamek og en scoring af Marco Meilinger tog vi alle tre point. Sejren var endegyldigt med til at sikre vores plads i mesterskabsslutspil let, men da FCK også vandt deres kamp, forbliver vi indtil videre på andenpladsen. Hvilke fire hold, der følger os og FCK ind i mesterskabsslutspil let, finder vi ud af i næste måned, hvor de sidste kampe i grundspillet afvikles.
« Seneste Redigering: 20 Dec 2016, 16:50 af Roche » Logged

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #239: 20 Dec 2016, 16:31 »

Så blev det afsløret, at Abou Ali skulle til Steaua, så her kommer et screenshot af ham Smiley:

Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 41 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010