Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23453
0 Brugere, 1077 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Seraphinang
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Football Manager 2017
Kategori: Blogs
Den pengebegærlige manager
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
13
14
[
15
]
16
17
...
41
Forfatter
Emne: Den pengebegærlige manager (Læst 241825 gange)
Roche
Landsholdsspiller
Sv: Den pengebegærlige manager
«
Svar #210:
16 Dec 2016, 15:33 »
Citat af: Kozorevas 16 Dec 2016, 15:28
Nu er jeg pisse spændt, og kan ikke vente til næste update! Forrygende blog!
Mange tak Kozorevas. Næste update kom dér, men spændingen trækker jeg lidt endnu
Roche
Landsholdsspiller
«
Svar #211:
16 Dec 2016, 16:11 »
Februar 2023
4. februar 2023
League One
Sådan, Loft. Min nye angriber blev helten i en hårdt spillet kamp mod Charlton med fire gule kort til hvert hold. Den 191 centimeter høje angriber steg til vejrs midt i anden halvleg og headede sejren til Exeter.
11. februar 2023
League One
Den dårligste præstation i rigtig lang tid. Når vi før har haft problemer med at score, har vi i stedet været gode til at holde modstanderne fra at score, men end ikke det magtede vi mod Port Vale. Port Vale, som endda ligger under nedrykningsstregen. Stankovic er desuden blev lidt af en ekspert inden for selvmål. Det var hans andet på kort tid.
15. februar 2023
League One
Forsvaret var tilbage på vanlig standard, mere er der ikke at sige om den kamp. Jeg tror, at de tilskuere, der kom på stadion, fortryder det. Det var noget af en langgaber på Pirelli Stadium denne onsdag aften.
18. februar 2023
League One
Vi mangler målene for tiden. Mod Barnet skulle der en udvisning til at sætte os i gang, og så var det endda den defensive midtbanespiller, Jack Fitzwater, som sparkede scoringen ind til sidst. Det var nærmest i allersidste sekund, så jeg kan kun være tilfreds med resultatet.
25. februar 2023
League One
Jeg var langt mere tilfreds med, hvad jeg så fra mine spillere mod Preston. Preston er et væsentligt bedre hold end vores seneste modstandere, og vi var over flere omgange tæt på at score. Loft og Hope var desværre uheldige og manglede måske den sidste selvtillid.
Februar 2023
League One
Fem point i fem kampe blev det blot til i februar, men vi har alligevel holdt fast i andenpladsen. Det er vel bare en understregning af, at ligaen er vanvittig tæt. Til Walsall på 11. pladsen har vi eksempelvis kun seks point. Meget kan ske endnu, selvom jeg må indrømme, at det ser lovende ud. Jeg glæder mig som et lille barn til afslutningen på sæsonen.
Roche
Landsholdsspiller
«
Svar #212:
16 Dec 2016, 17:21 »
Marts 2023
1. marts 2023
League One
Scoringskrisen er ovre. Det blev endda til tre mål mod et stærkt hold, som MK Dons uden tvivl er. Kigbu fik åbnet sin målkonto, da han headede 3-0-scoringen ind på Bradley Carrs hjørnespark efter 38 minutter.
4. marts 2023
League One
Endnu en ny målscorer. Der er godt nok mange spillere, som gerne vil vise sit værd her mod slutningen af sæsonen. Denne lørdag eftermiddag blev det til en formidabel sejr ude over Carlisle på Camachos scoring og Andrews' selvmål.
11. marts 2023
League One
Andet opgør mod Macclesfield blev endnu en fuser. Fitzwaters udvisning var højdepunktet. Hvis jeg skulle have tabt en kamp, skulle det ellers have været til Macclesfield. Det er godt nok ikke gået godt for min tidligere klub, som nu er at finde under nedrykningsstregen. Jeg kunne godt unde dem tre point.
På forhånd havde jeg dog ikke vidst, at kampen mod Macclesfield skulle blive min sidste som Exeter-manager. Sheffield United blev meldt interesseret i mig, og jeg erkendte i medierne, at det ville være stort at blive manager for dem. Ikke mere. Championship-klubben valgte dog at give deres midlertidige manager en permanent kontrakt.
Siden opstod samme interesse fra Peterborough, og jeg gik endnu en gang ud i medierne og sagde, at det ville være en ære at blive manager for The Posh. Jeg tænkte, at det ville give dem endnu større lyst til at ansætte mig. Uheldigvis gav udtalelserne bagslag, og jeg blev indkaldt til møde med bestyrelsesformande
n, Matt Hunt. Han var ikke tilfreds med, hvad jeg havde sagt om Sheffield og Peterborough. Jeg beklagede, men samtidig erkendte jeg, at det ville være umuligt at afvise klubber som dem. Det fik bægeret til at flyde over for Hunt. Han fyrede mig øjeblikkeligt.
Nårh ja, tænkte jeg. Hvis de vil være uden en fantastisk manager, skal de da have lov. Exeter nåede aldrig at blive en klub, jeg kunne lide. Man kan vel sige, at jeg bare udnyttede dem til at få en B-licens. Det bliver nok alligevel ikke noget problem at finde en bedre klub.
Nodiem
Blogmester
«
Svar #213:
16 Dec 2016, 17:28 »
Woooooot cliffhanger much !!! ...
Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog :
Balkan Dreaming
Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018
claus-vest
Landsholdsspiller
«
Svar #214:
16 Dec 2016, 17:40 »
Super gennemført blog, har fulgt med på sidelinjen i en længere periode
Glæder mig til at se hvad der sker i karrieren nu
Fortsæt det gode arbejde, med at underholde os..
Roche
Landsholdsspiller
«
Svar #215:
16 Dec 2016, 17:54 »
Citat af: claus-vest 16 Dec 2016, 17:40
Super gennemført blog, har fulgt med på sidelinjen i en længere periode
Glæder mig til at se hvad der sker i karrieren nu
Fortsæt det gode arbejde, med at underholde os..
Mange tak skal du have, claus-vest. Sætter stor pris de flotte ord
Roche
Landsholdsspiller
«
Svar #216:
16 Dec 2016, 21:16 »
Tiden hos Exeter sluttede tidligere end forventet, ikke engang en sæson fik jeg. Men det er okay. Efter interesse fra to Championship-klubber ville det da være let at finde en ny arbejdsgiver...
Eller måske ikke alligevel.
Peterboroughs interesse var åbenbart bare spekulation, og Gareth Taylor blev valgt til at overtage den ledige stilling. Fulham fra Championship ville heller ikke have mig, men det kunne jeg acceptere. Hvad værre var; AFC Fylde fra League Two valgte en anden kandidat. Jeg havde spillet med om oprykning til Championship, men end ikke en League Two-klub kunne bruge mig.
Diverse sæsoner sluttede efterfølgende, og det var uden, at jeg havde fundet en ny klub. Det gav mig lyst til at tage en kort pause, så det gjorde. Det var et sats, men jeg havde brug for at samle tankerne og overveje, hvad der var gået galt. Imens kunne jeg se Mourinho, Simeone og Jardim blive på toppen.
For mig så det anderledes ud. Pludselig var jeg arbejdsløs. Tilbage, hvor det hele startede. Ukvalificeret, ulønnet og uden job.
Livet som en pengebegærlig manager kan være voldsomt, brutalt. Efter nogle fuldkommen fantastiske år befandt jeg mig pludselig i min karrieres krise. Netop som det hele synes at have nået sit lavpunkt, opstod til gengæld et glimt af håb. En måneds tid efter afvisningen fra Fulham, skete der noget.
Helt glemt er jeg alligevel ikke. Selv uden for England er der nu interesse. Mulighederne for jobsamtaler tikkede pludselig ind, og jeg tog hver og en. Jeg ville tilbage på jobmarkedet for hver en pris.
Interessen var forholdsvis varieret. Championship-nedrykkerne fra Huddersfield, Fleetwood fra League Two og Halmstads BK fra den bedste svenske række, Allsvenskan, overvejede at give mig muligheden. Huddersfield ville på nuværende tidspunkt være drømmejobbet. Ovenpå tidligere jobsamtaler var jeg dog ikke ligefrem optimistisk.
Interessant var det også, at jeg pludselig var et emne i Superligaen. Jeg kunne måske få muligheden for at vende hjem. Sønderjyske og AaB indkaldte mig, og jeg afventer nu deres svar. Det er svært at vente. Jeg vil have nogle penge ind på bankkontoen igen.
Roche
Landsholdsspiller
«
Svar #217:
17 Dec 2016, 11:48 »
Mit navn var pludselig i spil til intet mindre end fem klubber - og jeg troede på, at nu skulle det være. Jeg ville for alt i verden have et job inden sæsonstart...
Huddersfield var de første med en negativ tilbagemelding. Sønderjyske fulgte trop. De valgte at hente klublegenden, Jakob Michelsen, tilbage til Sønderjylland efter nogle år i Silkeborg og OB.
Få dage efter fik jeg samme besked fra Fleetwood, og der begyndte jeg igen at blive nervøs. Afvist at endnu en League Two-klub. Det lovede ikke godt. Halmstads BK kunne heller ikke bruge mig. Det var hårdt med så mange 'nej tak', men heldigvis skulle jeg hurtigt komme mig over det, da jeg fik et tilbud, jeg ikke kunne sige nej til...
Jeg skal hjem til Danmark!
Da Sønderjyske valgte Michelsen, troede jeg ikke ligefrem på, at svaret ville blive et andet fra AaB. AaB er en bedre og større klub end Sønderjyske. Nordjyderne døjer en smule med økonomien, men de har en fantastisk trup, en af de bedste i Danmark - men det kommer jeg tilbage til.
For anden gang i min karriere har jeg måttet acceptere en lønnedgang. Heldigvis er det en lille og næsten ubetydelig lønnedgang. Færre penge er selvfølgelig ikke ubetydeligt, men det er en løn, jeg kan leve med - og så vender jeg samtidig hjem. Lige nu kunne det ikke blive meget bedre. Jeg er tæt på at være lykkelig. Helt lykkelig bliver jeg vidst først, når jeg er den bedst betalte manager i verden.
Fresse94
Landsholdsspiller
«
Svar #218:
17 Dec 2016, 12:23 »
Det er høj klasse, Roche. Vil du stadigvæk bruge din 4-4-2 (2DM) eller hvad den hedder i Aab?
Roche
Landsholdsspiller
«
Svar #219:
17 Dec 2016, 12:50 »
Citat af: Fresse94 17 Dec 2016, 12:23
Det er høj klasse, Roche. Vil du stadigvæk bruge din 4-4-2 (2DM) eller hvad den hedder i Aab?
Fedt, tak Fresse! Sjovt, at du spørger, for jeg har faktisk valgt at skifte til en mere offensiv taktik med flere mål.
Roche
Landsholdsspiller
«
Svar #220:
17 Dec 2016, 14:13 »
Efter så mange år i det store udland var det en lidt sjov følelse at vende hjem til Danmark. Tilbage til mere vante rammer. Fodbolden i Irland, Nordirland og de lavere engelske rækker kendte jeg næsten intet til, inden jeg drog ud. Dansk fodbold ved jeg noget om. Jeg kender klubberne. Jeg kender spillerne - og jeg ved, at AaB er en af landets største klubber.
AaB har vundet det danske mesterskab fire gange, senest i 2014. Det er ni år siden... men det er ikke, fordi nordjyderne er forsvundet fra toppen, imens jeg har været væk. Jeg vender tilbage til en klub, der blev nødt til at fyre manager, Anders Nielsen, selvom man sluttede på fjerdepladsen. Det vidner om kvalitet.
Truppen indeholder stadigvæk en række navne, jeg huske. Nicolai Larsen vogter fortsat buret, og Frederik Børsting og Marco Meilinger er på kanterne. Kasper Pederson, Jakob Blåbjerg, Jakob Ahlmann, Casper Sloth, Christian Bassogog samt Wessam Abou Ali er også langvarige AaB-drenge.
Flere af dem er stadig med omkring klubbens startellever, nogle endda omkring landsholdet. Nicolai Larsen og Wessam Abou Ali har været blandt boblerne i Åge Hareides landsholdstrupper de seneste sæsoner. I AaB er duoen blandt de første på holdkortet. Blåbjerg og Meilinger er også med. Pedersen, Ahlmann, Sloth og Bassogog skal ikke forvente den store spilletid.
Ahlmann har endda også forladt klubben. Han er blevet udlejet til finske FC Inter og er en af mange, der har forladt Nordjylland denne sommer. Unge Preben Sørensen og den tidligere Randers-mand, Mikkel Kallesøe, er også blevet udlejet. Grundet klubbens, som tidligere omtalt, dårlige økonomi, er to spillere også blevet solgt permanent. Kasper Pedersen er blevet 30 og var alligevel ikke i startopstillingen, mens Sigma Olomouc' tilbud på Torben Berendt var for godt til at afvise.
Salgene gav mig egentlig råderum til at hente en spiller eller to - om ikke andet på fri transfer - men jeg lod være. Over sommeren var jeg nået til den erkendelse, at mine hyppige klubskifter gav andre mindre lyst til at ansætte mig. Klubberne ville have stabilitet, og det havde jeg sjældent vist tidligere i min karriere.
I AaB kunne jeg godt se mig selv blive nogle år, men det forudsætter, at økonomien er i orden. Det skal jeg for en gangs skyld være med til at sørge for. Jeg vil ikke bare handle økonomien i stykker for så at forlade klubben sommeren efter. Nu vil jeg bygge noget op. Jeg kommer ikke til at udtrykke min interesse i at være manager for andre klubber i medierne. Nu må klubberne komme til mig, og forhåbentlig kan det give pote på den lange bane.
Vi har spillet fem træningskampe inden første spillerundes opgør mod AGF, og lad mig sige det mildt: vi har scoret masser af mål. Klubberne har været små, men jeg mindes ikke at have vundet 8-0 før. Det tegner godt, og det tegner til, at mine taktiske ændringer har virket. Måske kan det også øge interessen, hvis mine hold spiller attraktivt fodbold.
Arsrea
Landsholdsspiller
«
Svar #221:
17 Dec 2016, 18:12 »
Meget dansk trup, kan man få lov at se Betzer?
Følg mig på twitter, hvor jeg skriver en del om Football Manager.
Roche
Landsholdsspiller
«
Svar #222:
18 Dec 2016, 11:01 »
Citat af: Arsrea 17 Dec 2016, 18:12
Meget dansk trup, kan man få lov at se Betzer?
Roche
Landsholdsspiller
«
Svar #223:
18 Dec 2016, 11:30 »
Juli 2023
23. juli 2023
Superligaen
Fuldkommen perfekt start på min trænerkarriere i Danmark. Hvis danskerne ikke kendte mig i forvejen, gør de det i hvert fald nu. Alle vores tre mål faldt inden pausen, og to af dem blev endda sat ind af forsvarsspillere.
28. juli 2023
Superligaen
Hvad skete der lige der? Sikke en præstation af holdet. Sikke en præstation af Sambú. Sikke en præstation af Abou Ali. Fansene på Nordjyske Arena må elske mig allerede.
Juli 2023
Superligaen
Jeg ved slet ikke, hvordan jeg skrive beskrive den start, jeg har fået. Jeg er en fantastisk taktiker, mine offensive ændringer har resultatet i flere mål - og det har endda ikke kostet i den anden ende. Det er vildt. Vi ligger selvfølgelig nummer et efter to så fantastiske kampe, men vi er skarpt forfulgt af Lyngby og FC København. I august finder jeg for alvor ud af, om det her virkelig er vores niveau.
Roche
Landsholdsspiller
«
Svar #224:
18 Dec 2016, 11:50 »
August 2023
4. august 2023
Superligaen
Det var en ikke så overbevisende sejr som mod AGF og OB, men jeg var mindst lige så glad for den. Jeg fik ødelagt nogle drikkedunke, da Jack Boesen udlignede i overtiden. På forunderligvis formåede vi dog alligevel at vinde, da brasilianske Luís Henrique sikrede os sejren med sin tredje scoring på det efterfølgende angreb. Vild kamp.
12. august 2023
Superligaen
Man skulle måske tro, at opgøret mod FC Midtjylland var det vildeste, man ville komme til at se i sæsonen - men det var slet ikke tilfældet. Mod FCK kom vi bagud 0-3 ved pausen, og selvom vi fik reduceret til 1-3 og 2-3, formodede jeg, at kampen ville være lukket, da Shani Tarashaj nettede til 2-4. Det var dog på ingen måde tilfældet, for Luis Henrique reducerede til 3-4, indskiftede Olivier Kitten udlignede, og til sidst sparkede Abou Ali sejren til Aalborg med sin anden scoring. Vi havde fuldendt et vanvittigt comeback.
16. august 2023
Superligaen
Spændingen var væk for en stund. Vi havde ingen problemer med at besejre Vejle, som skal være glade, hvis de formår at spille sig til endnu en sæson i Superligaen.
20. august 2023
Superligaen
FC Nordsjælland gjorde det særdeles svært for os, men Morten Thøgersens udvisning kort inde i anden halvleg gav os det sidste skub, og Frederik Børsting blev matchvinder med sin scoring efter 63 minutters spilletid.
28. august 2023
Superligaen
Første pointtab. Og første kamp uden scoring for vores vedkommende. Det var helt underligt, men alligevel også lidt befriende, at se et opgør uden scoringer ovenpå kampe med henholdsvis syv, ni, fem og fem scoringer. Sådanne kampe er utrolig nervepirrende som træner.
August 2023
Superligaen
Sejren over FCK betyder, at vi holder fast i førstepladsen, men kampen mod os er den eneste, københavnerne har tabt. OB er overraskende på tredjepladsen trods vores nedsabling af dem i anden spillerunde. Det ligger vidst tydeligt for alle nu, at AaB kommer til at kæmpe med om mesterskabet med mig i spidsen.
Sider:
1
...
13
14
[
15
]
16
17
...
41
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »