home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1113 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Den pengebegærlige manager
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 41 Udprint
Forfatter Emne: Den pengebegærlige manager  (Læst 241815 gange)
Arsrea
Landsholdsspiller

Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #195: 14 Dec 2016, 12:25 »

Fin start på sæsonen Smiley

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #196: 14 Dec 2016, 14:16 »

Synes det er stærkt at Macclesfield at ligge over dit nuværende hold :p

Ja, som SkjoldManden siger så må du have lavet et godt arbejde med Macclesfield op til sæsonen når de nu ligger som de gør.

Men jeg glæder mig til at følge Exeter videre.
Det er en super fed indgangsvinkel du har i denne blog. I Love It.
Jeg kan ikke selv få sådan noget til at virke, jeg starter som regel i enten OB eller Juve, og spiller så der nogle sæsoner og så er det det.

Haha ja, det havde faktisk slet ikke tænkt over... men I har ret, mit arbejde har nok hjulpet en hel del på forudsætningerne for en god sæson Wink

Mange tak for kommentarerne!

Fin start på sæsonen Smiley
Bestemt! Modstanderne har dog også været på ganske lavt niveau ift. nogle af ligaens andre hold.

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #197: 14 Dec 2016, 15:50 »

September 2022

10. september 2022
League One

Woolery og Hope har virkelig overrasket indtil videre, og Matthew Shevlin er blevet begrænset til få minutter på banen. Mod Charlton leverede frontduen endnu en gang varen, mens Bennett og Williams samtidig kom på måltavlen i storsejren.

13. september 2022
League One

Vi skulle aldrig have tabt denne kamp. Vi var Bolton klart overlegne, men spillerne fandt ikke målet, og så kostede et sekunds uopmærksomhed. Bolton havde ellers haft svært ved at få tingene til at spille indtil videre i sæsonen.

17. september 2022
League One

Igen var det bare for dårligt, at vi ikke endte med at tage alle tre point. To gange smed vi en føring, og det var nok en gang mod et hold, der havde underpræsteret kraftigt i kampene forinden.

20. september 2022
EFL Cup 3. runde

Da vi skulle i kamp igen tre dage senere, kan man til gengæld ikke ligefrem sige, at vi skuffede. West Bromwich havde flere gode spillere med på holdet, men efter 73 minutter dukkede Venosi op og sparkede sejren til Exeter. Eventyret fortsætter denne gang længere end tredje runde.

24. september 2022
League One

Sejren var uden tvivl med til at løfte moralen blandt spillerne, som også leverede en flot præstation fire dage senere mod Burton. Woolery blev sparet efter den krævende kamp mod The Baggies, og så fik Shevlin endelig scoret sit første mål for klubben. En forløsning.

28. september 2022
League One

Uden at overdrive kan jeg vidst sige, at Barnets Dominic Hyam havde en utrolig skidt dag på kontoret, da vi afsluttede måneden med en 3-0-sejr. Det var praktisk talt hans skyld, at vi endte med at vinde kampen. Han bragte os foran, og han lukkede kampen ved stillingen 2-0, hvor Barnet ellers var ved at spille sig tilbage i opgøret. Jeg takker ham mange gange.

September 2022
League One

Jeg kan vidst sagtens kalde september for en godkendt måned. Det blev til enkelte skuffende resultater mod Bolton og Port Vale, men præstationerne var ikke skuffende. Vi er videre til fjerde runde af EFL Cuppen, hvor spillerne får en once-in-a-lifetime oplevelse, når vi gæster Stamford Bridge - og så indtager Exeter City nu League Ones fjerdeplads. Jeg kan ikke andet end at være tilfreds.

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #198: 14 Dec 2016, 17:49 »

Oktober 2022

1. oktober 2022
League One

Vi skulle prise os lykkelige for, at det blev til et point hjemme mod Preston. Wayne Rae reddede et straffespark, og vi var over flere omgange heldige med, at det ikke blev til flere Preston-scoringer.

4. oktober 2022
Checkatrade Trophy Gruppe I

Det er da helt vildt. Vi gjorde alt rigtigt, men alligevel fik Louis King udlignet til sidst. Jeg kan simpelthen ikke se, hvad jeg gør forkert, og det er rent faktisk begyndt at irritere mig lidt, selvom turneringen vel nok er den mest ligegyldige af de fire.

8. oktober 2022
League One

Tilbage i League One var vi igen godt tilfredse med udfaldet af kampen efter de 90 minutter - denne gang mod MK Dons. Vi fik en smule heldigt udlignet ved Morris, som sparkede returbolden fra et frispark ind bag modstanderens keeper.

15. oktober 2022
League One

Vi manglede selvtillid, som det også havde været tilfældet i nogle af de senere kampe. Vores angriber var især uden tro på egne evner. Carlisle kæmper dog også med i toppen af rækken, så et point er nok til at tilfredsstille mig.

19. oktober 2022
League One

For anden gang i karrieren vendte jeg tilbage til en af mine tidligere hjemmebaner. Scenen var denne gang noget større, og der var mere fokus på det i medierne. Macclesfield var nede i en bølgedal efter en forrygende start på sæsonen, men vi kunne ikke tage alle tre point. Det uafgjorte resultat var sådan set retfærdigt nok, selvom en sen udligning aldrig er sjov.

22. oktober 2022
League One

Cifrene kan indikere, at der ikke var så stor forskel på mandskaberne... men det var slet ikke tilfældet! Jeg ved egentlig ikke, hvordan det lykkedes os at score to gange. Barnsley forblev dog det førende hold, og vi tabte fortjent til ligaens bedste hold.

25. oktober 2022
EFL Cup 4. runde

EFL Cup-eventyret sluttede - og det sluttede med et brag. The Blues var, som vi før har oplevet det, uden de sædvanlige stamspillere, men de gav os alligevel en lektion i fodbold. Shevlin fik reduceret undervejs, men vi er ude af turneringen.

29. oktober 2022
League One

Det er begyndt at se problematisk ud. Vi har ikke hentet mange point den sidste tid, og præstationen mod Chesterfield var også skuffende. Gæsterne lå placeret på 20. pladsen lige over nedrykningsstregen inden opgøret, men de tog kontrol og først til sidst fik vi lagt, hvad der bare mindede om et pres. Jonathan Obikas to scoringer var dog for meget at hente.

Oktober 2022
League One

Puha, det var godt nok en måned af de værre. Vi vandt ikke en eneste kamp i hele oktober, og i ligaen har vi oplevet noget af et dyk rent placeringsmæssigt. Vi er helt nede på 12. pladsen, men det er heldigvis tæt endnu. Der er blot fem point op til playoff-pladserne, og alt fortsat muligt. Spillerne er dog utilfredse med min behandling af Sweeney, selvom jeg gjorde alt for at få ham solgt, og det er for alvor begyndt at påvirke deres moral nu. Det bliver en svær opgave at få det her vendt.

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #199: 15 Dec 2016, 15:09 »

November 2022

5. november 2022
FA Cup 1. runde

Det er ovre. Det er endelig ovre. Hallam Hope scorede det måske mest forløsende mål i min karriere. Det betyder ikke så meget for mig, at Aldershot spiller nogle rækker under os, eller, at de spillede med ti mand gennem det meste af opgøret. Vores dårlige stime blev brudt for en stund, og vi kan forhåbentlig bygge videre på sejren, der også sender os videre til anden runde i FA Cuppen.

8. november 2022
Checkatrade Trophy Gruppe I

Jeg er endelig begyndt på min B-licens. Nyheden kom dagen efter sejren over Aldershot, hvor jeg var til møde med bestyrelsen. Den var længe ventet. I Checkatrade Trophy fortsætter mit uheld til gengæld, og mens vi længe så ud til at skulle få den første sejr i turneringen, fik modstanderen igen udlignet til sidst. Jeg kan trøste mig med, at vi er særdeles skarpe i straffesparkskonkur rencerne.

12. november 2022
League One

Det blev til den tredje "sejr" i træk, og Bradley Carrs scoring mod Bradford var nærmest endnu mere forløsende end Hopes mod Aldershot. Når man tager vores seneste resultater i betragtning, var det helt vanvittigt af spillerne at få vendt kampen. Jeg kan ikke beskrive følelsen af at se Bradley Carr banke 2-1-scoringen ind.

19. november 2022
League One

Vi er vidst tilbage på sporet. Mod stærke Gillingham tog vi ligeledes alle tre point. Shevlin grundlagde sejren med sine to scoringer inden pausen, og til slut lukkede Venosi opgøret.

23. november 2022
League One

Okay, helt tilbage på sporet er vi vidst ikke... men det er også svært, når Jon Stankovic begår straffespark med mindre end ti minutter tilbage. Det var tæt på at blive femte kamp i træk uden nederlag.

26. november 2022
League One

Kampen mod Leyton Orient blev valgt til at være "Fan Dag," hvor tilskuerne kunne komme på stadion til billigere penge - og de blev ikke skuffede. Ikke vores fans i hvert fald. Efter Morrisons føringsmål kort inde i anden halvleg kom vi tilbage på to hurtige scoringer af Norman og Dunne, og så kunne vi juble sammen med vores mange fans på stadion.

November 2022
League One

November blev lige sådan en måned, jeg havde brug for. Masser af tiltrængte sejre sendte os videre i FA Cuppen og tilbage i kampen mod playoff-pladserne i ligaen. Det kan have noget at gøre med, at jeg endelig fik succes med at skippe Sweeney af sted. Det kommer der mere om til januar, hvor stopperen endegyldigt forlader os.

Robberman
Landsholdsspiller

« Svar #200: 15 Dec 2016, 15:43 »

Spændende med den kommende B-licens, og ikke mindst om det i sidste ende er det der lander dig et bedre betalt job!  Smiley

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #201: 15 Dec 2016, 16:12 »

Spændende med den kommende B-licens, og ikke mindst om det i sidste ende er det der lander dig et bedre betalt job!  Smiley
Helt sikkert spændende. Jeg tror på det, hvis vi kan fastholde de gode resultater i denne sæson Wink

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #202: 15 Dec 2016, 16:38 »

December 2022

4. december 2022
FA Cup 2. runde

Stille og rolig dag på kontoret. Vi har været ganske heldige med lodtrækningen i FA Cuppen indtil videre, og denne gang var det National League-mandskabet, Bishop's Stortford, der blev sendt ud af to Hope-scoringer.

10. december 2022
League One

Hallum Hope har virkelig fundet målformen her for tiden. Denne gang nedlagde han Plymouth med et hattrick i en kamp, hvor også Shevlin kom på tavlen. Den tidligere Hull-spiller, Jarrod Bowen, nettede for gæsterne.

17. december 2022
League One

Ikke nok med at vi vinder, så er heldet, der var med mig i Macclesfield og begyndelsen af denne sæson, tilbage, og på en sen scoring af Shevlin snuppede vi alle tre point hjemme mod Rotherham. En god, tidlig julegave.

26. december 2022
League One

Vi skulle nemlig først i aktion igen anden juledag på den traditionsrige Boxing Day. Vi mødte et næsten lige så traditionsrigt Birmingham-mandskab, men hverken det ene eller det andet hold kunne finde netmaskerne, og så blev det til en nulløsning.

31. december 2022
League One

Heller ikke årets sidste kamp fandt en vinder, og hold op hvor skal vi være glade for, at det blev tilfældet. Kampen var ganske lige, men vi kunne ikke score før til sidst, hvor Wycombe hjalp os med et straffespark. Det er en fornøjelse at være manager lige for tiden.

December 2022
League One

På en smule heldig vis går Exeter ubesejret gennem december, og det betyder, at vi er tilbage på playoff-pladserne. Det er dog fortsat ubeskriveligt tæt, og mandskaberne på syvende- og ottendepladsen står noteret for blot et point færre end os. Vi er over halvvejs mod en fremragende sæson.
« Seneste Redigering: 15 Dec 2016, 16:50 af Roche » Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller

« Svar #203: 16 Dec 2016, 07:53 »

Sikke det går op og ned i denne sæson Smiley Men godt kommet tilbage de sidste 2 måneder!

Har du overvejet at kigge på nogle af dine gamle spillere i Macclesfield, fordi de kender din taktik, og kunne måske forstærke dit hold?

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #204: 16 Dec 2016, 14:26 »

Sikke det går op og ned i denne sæson Smiley Men godt kommet tilbage de sidste 2 måneder!

Har du overvejet at kigge på nogle af dine gamle spillere i Macclesfield, fordi de kender din taktik, og kunne måske forstærke dit hold?
Jeg har kigget på det, men spillerne i Exeter er alligevel begyndt at vænne sig mere og mere til taktikken, og de er trods alt en smule bedre end Macclesfield. Det bliver ikke til nogen indkøb derfra Smiley

Allstarxd
Lilleputspiller
*

« Svar #205: 16 Dec 2016, 14:36 »

Store ting er i vente for John Ravn!!

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #206: 16 Dec 2016, 14:44 »

Tiden hos Exeter har indtil videre budt på både op- og nedture. Oktober var en forfærdelig tid for mig, men de sidste to måneder har været flotte og givet tro på tingene. Jeg tror på, at vi kan holde kadencen - og med de samme spillere. Transfervinduet i januar blev derfor en anelse stille for vores vedkommende. Fire spillere forlod dog klubben, og Pierce Sweeney var en af dem, som det allerede er blevet pointeret. Jeg forsøgte at lade stopperen spille hver kamp, men det hjalp intet. Scunthorpes bud var ganske lavt, men jeg blev nødt til at komme af med en utilfreds spiller.

Det samme gjaldt Chris Newman. Han var utilfreds med manglen på spilletid, og jeg kunne ikke love ham, at det ville ændre sig. Crawley bed på krogen og købte ham for trekvartmillion. Sidst, men ikke mindst, mistede jeg også Conor Davis. Han havde ganske vidst været bag Louis Dunne på venstrekanten, men han var egentlig ikke utilfreds med spilletiden. Han ville bare gerne til Oxford. Oxford spiller i League Two, så jeg forstår det stadig ikke helt, men han fik lov til at skifte på Deadline Day.

Min trup var forinden ganske bred, så det var ikke nødvendigt at erstatte samtlige solgte spillere. Jeg hentede kun én ny ind: Ryan Loft. Jeg skrev forhåndskontrakt med Loft omkring starten af november, hvor vi havde store problemer at score mål.

Fra: Gillingham
Pris: 3 millioner DKK

Loft blev hentet for 3 millioner kroner i Gillingham, hvor han havde været ganske flittigt scorende. 12 scoringer stod han noteret for. Han blev hentet, da jeg var bange for, at Shevlin, Hope og Woolery ikke kunne løse opgaven. Shevlin og Hope har leveret den sidste tid, men der kommer sikkert formdyk igen, og Loft bliver uden tvivl en god tilføjelse til truppen.
« Seneste Redigering: 16 Dec 2016, 14:45 af Roche » Logged

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #207: 16 Dec 2016, 14:46 »

Store ting er i vente for John Ravn!!

Uden at afsløre for meget kan jeg sige, at der kommer til at ske vanvittige ting for John Ravn inden længe - så følg med!

Kozorevas
Ynglingespiller

« Svar #208: 16 Dec 2016, 15:28 »

Nu er jeg pisse spændt, og kan ikke vente til næste update! Forrygende blog!  Smiley

Arsenal
Silkeborg IF

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #209: 16 Dec 2016, 15:30 »

Januar 2023

2. januar 2023
League One

AFC Wimbledon blev en walkover. Vi vandt med fire overskydende mål og kunne sikkert have vundet større, hvis spillerne ikke havde stillet sig tilfredse efter pausen. Bradley Carr var flyvende og scorede et vaskeægte hattrick på 18 minutter.

7. januar 2023
FA Cup 3. runde

Da Wolverhampton kom op af bowlen til tredje rundes lodtrækning, fik jeg et lille håb om, at vi kunne komme rigtig langt i FA Cuppen. Uheldigvis kunne vi ikke levere overraskelsen på Molineux, hvor Ivan Cavaleiro blev kampens eneste målscorer.

10. januar 2023
League One

En hæsblæsende affære. Loft fik scoret sit første mål for Exeter, da vi kom tilbage fra Denny Johnstones føringsmål. Hele to gange formåede vi dog også at smide føringen, og med sit selvmål blev Stankovic til sidst skurken, som han også har været det før i denne sæson.

14. januar 2023
League One

Hope havde ikke scoret siden hattricket mod Plymouth i begyndelsen af december, men scoringen mod Portsmouth kom lige på det rigtige tidspunkt. Vi var på vej mod endnu en skuffende pointdeling, da Hope dukkede op og sparkede de tre point til Exeter. Vigtig, vigtig sejr.

21. januar 2023
League One

Vi har det desværre med at smide føringer. Conor Davis fik scoret sit første sæsonmål ikke mange dage inden, at han forlod klubben, og selvom Carr ligeledes kom på tavlen, var det ikke nok til sejren mod Bristol Rovers.

28. januar 2023
League One

Måske kommer jeg alligevel til at savne Davis lidt. Det vil tiden vise. Kantspilleren fik i hvert fald sat et formidabelt punktum på sin Exeter-karriere, og han ønskes alt held og lykke i League Two.

Januar 2023
League One

Januar blev den tredje godkendte måned i træk. Det gør mig ikke så meget, at vi er ude af FA Cuppen, for nu kan jeg fokusere på League One. Lige nu ser det jo ud til, at vi rykker op. Barnsley er stukket af, så jeg kigger efter andenpladsen. 17 kampe resterer af sæsonen... det begynder at spidse til.
« Seneste Redigering: 16 Dec 2016, 15:52 af Roche » Logged

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 41 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010