home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1161 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Den pengebegærlige manager
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 41 Udprint
Forfatter Emne: Den pengebegærlige manager  (Læst 241722 gange)
Roche
Landsholdsspiller

Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #180: 11 Dec 2016, 20:47 »

Hvordan kan du få tilbud fra så mange forskellige ligaer? Har du tilføjet alle ligaer eller hvorledes?  Smiley
Jeg har loadet mindst en division i lidt over halvdelen af de europæiske ligaer, så der er rimelig mange ligaer med, ja Smiley

Forlan
Ynglingespiller

« Svar #181: 12 Dec 2016, 08:15 »

John Ravns vej mod millionerne er sq vigtigere end mit eget save...

Har bevidst ikke været på FMF i weekenden så jeg kunne læse en ordentlig røvfuld opdateringer hertil mandag morgen...

Det er genialt det her...

b0nb0n
Landsholdsspiller

« Svar #182: 12 Dec 2016, 08:54 »

Forlan - Det samme her Smiley

Fornuftigt skifte i forhold til penge, men dumt i forhold til holdet tror jeg Smiley

Men glæder mig til at følge dig i Exter!

Kom så med næste update!

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #183: 12 Dec 2016, 15:40 »

John Ravns vej mod millionerne er sq vigtigere end mit eget save...

Har bevidst ikke været på FMF i weekenden så jeg kunne læse en ordentlig røvfuld opdateringer hertil mandag morgen...

Det er genialt det her...
Haha, dine kommentarer er simpelthen også geniale, Forlan. Du skal have mange tak for dem Thumbs Up

Forlan - Det samme her Smiley

Fornuftigt skifte i forhold til penge, men dumt i forhold til holdet tror jeg Smiley

Men glæder mig til at følge dig i Exter!

Kom så med næste update!
Er også lidt i tvivl. Jeg tror heller ikke, at de flere penge kommer til at hjælpe mig så meget her i starten. Jeg skal ud og hente spillere, der passer til min taktik, hvilket ikke havde været nødvendigt hos Macclesfield, og så kommer det sikkert til at tage lidt tid med tilvænning.
Jeg skal lige have lavet en længere aflevering færdig, så regner med ny update en gang i aften Wink
« Seneste Redigering: 12 Dec 2016, 15:42 af Roche » Logged

TheDuck
Reserveholdsspiller

« Svar #184: 12 Dec 2016, 16:46 »

Det er indtil videre lykkes mig at glemme alt om Boston, Finn Harps og Crusaders, mens Macclesfield var "The one and only". Om et par updates vil vi følgere ikke tænke på andet en Exeter. For en som mig, der ser klubberne som et langvarigt projekt, er det fedt at følge en rigtig journeyman, der kun har øjne for nullerne på lønchecken. Fortsæt endelig Smiley

Så gik den ikke længere, FM 2016 er hermed købt som opvarmning til FM 2017.

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #185: 12 Dec 2016, 17:22 »

Det er indtil videre lykkes mig at glemme alt om Boston, Finn Harps og Crusaders, mens Macclesfield var "The one and only". Om et par updates vil vi følgere ikke tænke på andet en Exeter. For en som mig, der ser klubberne som et langvarigt projekt, er det fedt at følge en rigtig journeyman, der kun har øjne for nullerne på lønchecken. Fortsæt endelig Smiley
Det er super, at det er sådan. Det er også min intentionen med den pengebegærlige manager: han skal helst ikke udvise nogen klubfølelse. Når han først er videre, er den sidste klub glemt.
Mange tak for kommentaren Thumbs Up

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #186: 12 Dec 2016, 23:36 »

Efter nogle kampe mod Exeter i sidste sæson kendte jeg naturligvis lidt spillerne, da jeg tog over hos The Grecians. Jeg havde især hørt en smule om den unge brasilianer, Almeida, som skulle være meget talentfuld. Han blev rygtet til flere Premier League-klubber, og det er jo ganske sjældent for en spiller, der for ikke mange dage siden spillede League Two.

Mit første indtryk af Almeida var dog ikke helt, at han allerede nu var blandt klubbens bedste spillere. Det synes jeg snarere, at man kunne sige om nogle af spillerne i det centrale forsvar. Pierce Sweeney var anfører for klubben og styrmanden på holdet. Han kunne blive vital for mig, men problemet er lige nu, at han gerne vil væk. Indtil videre er ingen interesserede klubber dog dukket op.

Ved siden af Sweeney fandt jeg Ash Kigbu. Stopperen var en eftertragtet herre som ungdomsspiller, hvor han havde muligheder for at tage til både Manchester United og Manchester City. Sidstnævnte blev valgt, men gennembruddet kom aldrig. For nogle sæsoner siden blev han løst af sin kontrakt med The Citizens, og så blev han hentet til Exeter. Jeg ser meget frem til deres samarbejde, hvis jeg altså kan holde på Sweeney.

På andre positioner var vi dog mindre godt besatte, og jeg måtte forsøge at ændre nogle ting inden sæsonstart. Enkelte navne havde forladt klubbens inden min ankomst. Phil Gregory blev mit første salg. Han var talentfuld, men jeg kunne ikke helt se ham have en fremtid på holdet. Det samme gjaldt Cameron Llewellyn, som var oppe mod nogle stærke konkurrenter i det centrale forsvar. På transfervinduets sidste dag blev det så også til et salg af Almeida. Watfords tilbud var simpelthen for stort til, at jeg kunne afvise det, og vi får samtidig en god procentdel ved næste salg.

Salget af Almeida betød, at der skulle forstærkes på pladsen som højrekant. Bradley Carr kom til klubben, men det skal jeg nok komme nærmere ind på. Kantspilleren blev sommerens sjette og sidste indkøb, og jeg var meget godt tilfreds med alle mine forstærkninger.

Fra: Oldham
Pris: 1.9 millioner DKK

Første indkøb blev dog nordirske Matthew Shevlin. Exeter-truppen var uden en eneste ægte angriber, og det ville jeg hjertens gerne lave om på. Jeg fandt en fin løsning hos Oldham, hvor jeg måtte slippe 1.9 millioner kroner for Shevlin nu og her - beløbet kan stige til 2.1 milllioner, hvis nogle klausuler opfyldes.

Fra: Crystal Palace
Pris: 870.000 DKK

Der var ligeledes mangel på defensive midtbanespillere, og så var det meget heldigt, at Crystal Palace havde engelske Antonio Venosi til salg. 870.000 kroner måtte vi blot slippe for den talentfulde ankermand, der er udset en plads som fast mand på mit hold. Jeg har store forventninger til, at Venosi toppræsterer i næste sæson.

Fra: Uden kontrakt
Pris: Gratis

Med udsigt til et salg af Sweeney ville jeg gerne forstærke min defensiv, og Stankovic var bestemt en mand, jeg var glad for at kunne hente til netop den opgave. Den tidligere Huddersfield-spiller, som også har fået tre landskampe for Slovenien, kan sagtens kæmpe på lige fod med Sweeney og Kigbu om spilletiden i det centrale forsvar.

Fra: Doncaster
Pris: 4.25 millioner DKK

Problemet for Stankovic er bare, at jeg også hentede Harrison Bennett til klubben. Da muligheden bød sig for at hente en så stærk spiller, der både kan spille i det centrale forsvar og den centrale midtbane, kunne jeg ikke sige nej. Det tidligere Reading-talent kommer primært til at blive brugt i bagkæden, men kan også blive en løsning på midtbanen i tilfælde af skader.

Fra: Uden kontrakt
Pris: Gratis

Købet af Jack Fitzwater var muligvis sommerens bedste. Englænderen kan både dække pladsen i det centrale forsvar, på højrebacken og på den defensive midtbane - og så fik jeg ham gratis. Fitzwater er udset til en fast plads på den defensive midtbane ved siden af Venosi.

Fra: Wolves
Pris: 2.4 millioner DKK

Sidste indkøb blev Wolverhamptons Bradley Carr. Der var, som sagt, brug for en direkte erstatning for Almeida, og Carr var det bedste, jeg kunne nå at diske op med. Jeg måtte slippe 2.4 millioner kroner for den engelske kantspiller, som senere kan komme til at koste op mod 2.7 millioner. Carr har nogle store sko at skulle udfylde.

Jeg nåede blot tre træningskampe, inden det var tid til sæsonstart. Det blev til tre fuldkommen sikre sejr, men jeg synes ikke, det er nok til at fortælle, om vi er klar til sæsonstart. Det må den første kamp mod AFC Wimbledon vise. Kampen spilles hjemme på St. James Park, så det må siges at være lidt en drømmekamp at starte ud med - mod en anden oprykker.
« Seneste Redigering: 12 Dec 2016, 23:39 af Roche » Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller

« Svar #187: 13 Dec 2016, 07:47 »

Nogle rigtig god indløb. Carr er så vidt jeg ved talentfuld i virkligheden, og i et save jeg havde med Torquay i FM16, der var han blevet ret god.
Jeg kan også fortælle at jeg havde Ash Kigbu også i et par sæsoner, dog uden han blev den store stjerne Smiley

Glæder mig som altid til næste update Smiley

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Allstarxd
Lilleputspiller
*

« Svar #188: 13 Dec 2016, 08:25 »

Spænedne Opstemt
Ser frem til at følge Dem pengebegærlige manager i Exeter!  
Krydser fingre for B-licensen kommer i hus!  Peace

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #189: 13 Dec 2016, 14:58 »

Nogle rigtig god indløb. Carr er så vidt jeg ved talentfuld i virkligheden, og i et save jeg havde med Torquay i FM16, der var han blevet ret god.
Jeg kan også fortælle at jeg havde Ash Kigbu også i et par sæsoner, dog uden han blev den store stjerne Smiley

Glæder mig som altid til næste update Smiley
Mine talentspejder rater Carr til 3.5 stjerner, så umiddelbart er han nok ikke så talentfuld som i virkeligheden så. Hvis Kigbu udvikler sig rigtigt tror jeg dog sagtens, at han kan være med i Championship!

Spænedne Opstemt
Ser frem til at følge Dem pengebegærlige manager i Exeter!  
Krydser fingre for B-licensen kommer i hus!  Peace
Krydser jeg virkelig også fingre for crazy

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #190: 13 Dec 2016, 16:35 »

Det er en rigtig god blog du har gang i Roche!

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #191: 13 Dec 2016, 16:42 »

Det er en rigtig god blog du har gang i Roche!
Det er jeg rigtig glad for at høre, Arsrea!
Der kommer en ny update om lidt Thumbs Up

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #192: 13 Dec 2016, 17:09 »

August 2022

6. august 2022
League One

Hallum Hope blev første målscorer i den nye Exeter-æra, og jeg fik lige præcis den start, jeg havde håbet på at få. Kampene mod AFC Wimbledon er nogle, vi skal vinde, men det var rart at komme godt fra start.

9. august 2022
EFL Cup 1. runde

Vi gik videre til anden runde efter en noget speciel kamp. Woolerys mål var ganske reelt, men herefter scorede Brennan selvmål, og Sweeney brændte straffespark, inden Maguire omsatte sit spark fra ellevemeterpletten. Divisionsrivalerne fra Leyton Orient er ude af turneringen.

14. august 2022
League One

Rotherham blev alligevel for stor en mundfuld i denne omgang. Det var tæt på, men Wayne Rae kunne ikke holde hjemmeholdet fra fadet til sidst, og så blev Tyler Walker matchvinder for oprykningsfavoritte rne.

17. august 2022
League One

Vi er meget godt på vej, hvis vi kan være så overbevisende mod oprykkerne og andre mindre klubber, som vi har været indtil videre. Hallum Hope blev dobbelt målscorer for anden gang.

20. august 2022
League One

Hope havde denne gang overladt rampelyset til Woolery, der leverede sin anden og tredje sæsonscoring mod Portsmouth. Opgøret blev lidt for spændende efter Lockyers reducering, men vi endte med at tage alle tre point.

23. august 2022
EFL Cup 2. runde

Jeg er mand for et EFL Cup-eventyr på ny. Bournemouth stillede med en del reserver, men det skal ikke tage noget fra vores fantastiske præstation. Almeida nåede at blive en af heltene, inden han blev købt af Watford.

27. august 2022
League One

Bournemouth-sejren var dog også dårligt for noget, da spillerne så alt for selvsikre ud mod Bristol Rovers. Selvom vi kom lynhurtigt bagud, var spillerne for nonchalant i mange situationer, og det kostede hjemme på St. James Park.

30. august 2022
Checkatrade Trophy Gruppe I

Jeg ved ikke, hvad jeg gør galt, men jeg kan simpelthen ikke få mine hold til at præstere i denne turnering. Det virker utrolig underligt. Denne gang tabte vi til League Two-mandskabet, Oxford United.

August 2022
League One

Nederlaget havde heldigvis ikke noget at sige i ligaen, hvor vi indtager rækkens femteplads efter fem kampe. Her vil jeg uden tvivl have det godt med at ligge, når sæsonens 46 kampe er færdigspillede. Lige nu rækker vores pointhøst dog kun til en femteplads på grund af en bedre målscorer end Millwall og Bradford. Jeg er ikke så sikker på, at vi kan holde positionen, men jeg har før overrasket mig selv.

SkjoldManden
Reserveholdsspiller

« Svar #193: 13 Dec 2016, 23:18 »

Synes det er stærkt at Macclesfield at ligge over dit nuværende hold :p

QuesT
Reserveholdsspiller

« Svar #194: 14 Dec 2016, 09:28 »

Ja, som SkjoldManden siger så må du have lavet et godt arbejde med Macclesfield op til sæsonen når de nu ligger som de gør.

Men jeg glæder mig til at følge Exeter videre.
Det er en super fed indgangsvinkel du har i denne blog. I Love It.
Jeg kan ikke selv få sådan noget til at virke, jeg starter som regel i enten OB eller Juve, og spiller så der nogle sæsoner og så er det det.

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 41 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010