home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 507 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Den pengebegærlige manager
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 41 Udprint
Forfatter Emne: Den pengebegærlige manager  (Læst 196447 gange)
Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #375: 25 Jan 2017, 23:20 »

Marts 2027


2. marts 2027
FA Cup 5. runde omkamp


Vi bliver bare ved med at gøre det godt mod Swansea. Spillerne elsker at møde lokalrivalerne. Jeg kan godt forstå dem. Det gør jeg også. Det eneste minus ved opgøret var, at vi måtte ud i forlænget spilletid for at sikre sejren. Det er ikke rart med ekstra minutter i et allerede tætpakket kampprogram. Vi kæmper videre.

6. marts 2027
Championship


Vi mødte et godt hold, og Morris gjorde det svært for os med sin udvisning. Vi var kommet bagud på Niall Annersons scoring forinden, og jeg er ikke sikker på, at vi havde fået noget med fra kampen med Morris på banen, men det gjorde det helt sikkert sværere for os.

9. marts 2027
Championship


Vi fik en fantastisk flot sejr over Wigan. Sam Thompson åbnede scoringen allerede efter ni minutter, og derfra var det ikke noget problem at besejre The Latics. Hughes blev dobbelt målscorer, og David Carter lavede selvmål.

13. marts 2027
FA Cup 6. runde


Efter sejren over Swansea var vi naturligvis klar til 6. runde i FA Cuppen, men netop som vi kunne begynde at ane finalen på Wembley, blev vi sat op imod Manchester City på Etihad. Storklubben viste klassen, og vi blev sendt ud af turneringen. Indsatsen var dog ikke helt slem, og vi havde bestemt chancer til en scoring. Skarpheden manglede dog desværre.

16. marts 2027
Championship


Puha, det er godt nok svingende det, vi leverer for tiden. Vi fik med nød og næppe et point med fra en udebane, hvor vi bare skal vinde. Det var bare ikke godt nok, og vi kunne endnu en gang takke Hughes for, at der kom point på kontoen.

20. marts 2027
Championship


Vi sluttede måneden af med en storsejr over Reading, som vi har haft det rigtig godt med i indeværende sæson. Sam Thompson var for anden gang i marts hurtigt ude af starthullerne, og angriberens scoringer lagde grobund for en vigtig sejr. Hughes og Lewis blev noteret for de andre scoringer, mens manden med det legendariske navn, Prince Adam, lavede selvmål for gæsterne.

Marts 2027
Championship


Wow, hvor bliver det en tæt afslutning. Reelt set er vi nok fire hold tilbage, der kan rykke direkte op. Med syv kampe tilbage er vi fem point foran to mandskaber, Leicester og Brighton, mens Crystal Palace hænger på syv point efter os. Wolves og Q.P.R. er henholdsvis 12 og 13 point efter, og det er nok for meget. Vi mangler nogle vigtige kampe, og jeg krydser fingre for, at der ikke går gummiben i spillerne. Det har set noget svingende ud de sidste måneder.
« Seneste Redigering: 25 Jan 2017, 23:22 af Roche » Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #376: 26 Jan 2017, 17:48 »

Det tegner godt for PL næste sæson, håber det lykkedes at komme op i PL igen!
Logged


Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #377: 26 Jan 2017, 22:04 »

Det tegner godt for PL næste sæson, håber det lykkedes at komme op i PL igen!
Det gør det bestemt! Jeg regner med at få afslutningen lavet og smidt op i morgen Smiley

Mange tak for kommentaren, Arsrea!
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #378: 27 Jan 2017, 22:37 »

April 2027


3. april 2027
Championship


Uheldig start på april. Vi havde 26 skud, de havde 5. Vi havde 11 skud inden for målrammen, de havde ét. Alligevel måtte vi tage hjem med blot et point i bagagen, og det eneste, vi kunne være utilfredse med, var skarpheden foran mål.

6. april 2027
Championship


Vi fik en rigtig fin sejr over Norwich, der på daværende tidspunkt kæmpede med om playoff-pladserne. Vores 2-0-føring holdt kun i et par minutter, og derfor blev sejren aldrig helt komfortabel, men i sidste ende var det tre fortjente point.




10. april 2027
Championship


Efter en jobsamtale med Middlesbrough, der lå nummer 17 i Premier League, valgte jeg at forlænge min kontrakt med Cardiff. Dagen efter samtalen med Middlesbrough blev jeg tilbudt en forbedret kontrakt af Cardiff, og selvom jeg aldrig fik svar fra Middlesbrough, var jeg ikke i tvivl om, at jeg ville føre Cardiff det sidste stykke tilbage i Premier League. Jeg fik en lønstigning på 40.000 kroner om måneden og yderligere 20%, hvis oprykningen skulle blive en realitet. Dejligt. Præstationen mod Preston var knap så dejlig, men efter en tæt kamp kunne vi tage et enkelt point.

16. april 2027
Championship


Mod Nottingham Forest var præstationen bestemt heller ikke prangende, men denne gang fik vi tilkæmpet alle tre point på en tidlig scoring af Sam Thompson. Det var forløsende og en lettelse at se kampen blive fløjtet af til sidst.

24. april 2027
Championship


Vi sluttede måneden af med en fuldkommen horribel præstation. Hvis det ikke var sæsonens dårligste, kandiderer den uden tvivl til at være det. Coventry kørte os over, og Hughes' scoring sørgede blot for, at det ikke blev en enorm afklapsning.


April 2027
Championship


Det var en lidt flad fornemmelse, da vi efter den forfærdelige præstation mod Coventry alligevel kunne konstatere, at vi havde sikret oprykningen. Brighton og Crystal Palace kiksede, og så var vi pludselig klar til Premier League. Nu handler det om førstepladsen, hvor vi fortsat har en lille fordel i forhold til Leicester. Vi mangler Derby og Brentford.
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #379: 27 Jan 2017, 23:11 »

Maj 2027


1. maj 2027
Championship


Vi havde det nødvendige held, og vi endte med at hente de tre point, som sendte os et point foran Leicester. Sejren var fortjent, selvom den afgørende scoring først faldt med mindre end ti minutter tilbage af kampen.

9. maj 2027
Championship


Brentford kom tidligt foran ved Gonzalo Da Silva, men efter et langt, langt pres fra vores side fik vi til sidst forceret et selvmål af Jamie Holt. Det gav os et enkelt point, der gjorde muligheden for at slutte over Leicester en smule større, men spørgsmålet var, om det ville være nok til at holde The Foxes bag os...

Maj 2027
Championship


Minsandten om det ikke lykkedes. Leicester fejlede også på sidste spilledag, da de blot fik 1-1 ude mod Blackburn, og så kunne vi kalde os vindere af The Championship. Cardiff vandt også, da de rykkede op forrige år, så det var rart at gentage præstationen. Nu handler det bare om ikke at rykke direkte ned igen. Det bliver en interessant sommer for mig og for klubben. Leicester og Brighton følger med op i det sjove selskab.
Logged

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #380: 28 Jan 2017, 02:38 »

Hvor mange kasser nåede Hughes op på?
Logged

Isolation

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #381: 28 Jan 2017, 05:15 »

Fedt med oprykningen og endnu bedre at Brighton skal med op.
Logged


Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #382: 28 Jan 2017, 15:46 »

Hvor mange kasser nåede Hughes op på?
Han nåede 44 kasser. Han er også eftertragtet nu...

Fedt med oprykningen og endnu bedre at Brighton skal med op.
Mange tak, darkalf! Brighton var også rigtig stærke og gode, da vi mødte dem Wink
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #383: 28 Jan 2017, 17:23 »

Tillykke med det, glæder mig til at følge dig og Cardiff i PL igen!
Logged


Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #384: 28 Jan 2017, 17:33 »

Tillykke med det, glæder mig til at følge dig og Cardiff i PL igen!

Mange tak, Arsrea. Det bliver helt sikkert fedt med den første fulde sæson i PL!
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #385: 28 Jan 2017, 19:48 »

Wow. Jeg er tilbage blandt de helt store. Jeg er tilbage i Premier League!

Jeg var ikke helt sikker på, om jeg kunne føre Cardiff direkte tilbage i Premier League, da jeg sagde ja til jobbet i sidste sæson, hvor holdet var blevet kørt over i Englands bedste række. Nu spørger jeg mig selv, hvordan jeg kunne tvivle sådan på egne evner?

Jeg endte også med at vinde Årets Manager. Det burde sige alt om, at jeg ingen grund havde til at være usikker på mig selv.



Overraskende nok var det til gengæld Leicester, der tog sig af andenpladsen, som endte med at have flest spillere Årets Hold. De havde fire, vi havde tre.

På holdet tog Peacock-Farrell sig af pladsen mellem stængerne, og det glædede mig, for det viste, at vi kunne undvære stjernekeeperen, Shugar-Powell, som blev solgt i sommer. Derudover tog Dennon Lewis sig af højrekanten og så var Sion Hughes naturligvis også med oppe foran ved siden af Wolverhamptons Niall Ennis.



Hughes bombede nemlig 44 kasser ind i sæsonen, og 38 af dem faldt i Championship. Det gjorde ham, ikke overraskende, til topscorer i rækken. Han vandt foran Q.P.R.'s Adalberto Peñaranda og førnævnte Niall Ennis.



Sunderland har allerede budt på Hughes, men han skal ingen vegne. Han skal være der, når John Ravn vender tilbage til Premier League. Jeg vil ikke miste mine profiler efter en fantastisk sæson. Kun nye skal ind.

Snart begynder forberedelserne til den største sæson i min karriere...
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #386: 30 Jan 2017, 07:45 »

Fantastisk Smiley Tillykke med oprykningen, det er sgu fedt.

Tillykke med årets manager, og lønforhøjelsen Smiley SEjt!

Sjovt at Nail Ennis er på årets hold, han er et ungt talent i Wolves i virkeligheden Smiley

Ps. I den 3.sidste update, der spillede du 1-1 med Bristol City, men det er en 3-1 sejr Swansea du har på billedet Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #387: 30 Jan 2017, 19:29 »

Fantastisk Smiley Tillykke med oprykningen, det er sgu fedt.

Tillykke med årets manager, og lønforhøjelsen Smiley SEjt!

Sjovt at Nail Ennis er på årets hold, han er et ungt talent i Wolves i virkeligheden Smiley

Ps. I den 3.sidste update, der spillede du 1-1 med Bristol City, men det er en 3-1 sejr Swansea du har på billedet Smiley

Tak for det hele Smiley

Præcis. Det er lidt sjovt, at han og Rob Holding er med, selvom vi er nået til 2027. Der er trods alt stadig lidt virkelige spillere tilbage endnu!

Ups, beklager fejlen. Sletter alle billeder fra den forgangne sæson, når den er ovre, så jeg kan desværre ikke rette det. Er mere opmærksom på det næste gang Thumbs Up

Update i aften!
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #388: 30 Jan 2017, 20:28 »

Der er sket ting og sager for John Ravn. En lønstigning, en oprykning og prisen som Årets Manager i Championship er realiteten efter 2026/27-sæsonen hos Cardiff.

Det lyder fantastisk. I hvert fald i mine egne ører. En oprykning til Premier League er da ikke langt fra, hvad Mourinho, Simeone og Jardim render rundt og opnår, tænkte jeg. Trioen forblev nemlig verdens tre bedst betalte managere efter sæsonen.



Jose Mourinho førte Manchester United til endnu et mesterskab. Det er fantastisk, hvad den mand kan. Fan af hans person bliver jeg dog aldrig. Udover Premier League-titlen var det en ret skuffende sæson for De Røde Djævle, som blev slået ud af Champions League i 1/8-finalen og tidligt i EFL Cuppen og FA Cuppen.

Diego Simeones sæson var en tand bedre, men alligevel lige ved og næsten. I Premier League sluttede man blot et enkelt point efter Mourinhos United, mens Champions League-finalen blev tabt til AS Monaco efter straffespark. FA Cuppen var dermed den eneste turnering, hvor man gik hele vejen efter en finalesejr over Manchester City.

Til slut var Leonardo Jardim den mest skuffende af de tre herrer. The Gunners tog sig blot af Premier Leagues femteplads, og man blev slået tidligt ud af EFL Cuppen og FA Cuppen. I Champions League sluttede det allerede i 1/8-finalen.

Måske bør London-klubben fyre Jardim og ansætte mig?



Jeg synes i hvert fald selv, at jeg har fortjent en højere løn. Cardiff kunne godt have givet mig lidt mere. Vinder af Championship, hvad mere kan man forlange?

Nå, det gode er, at der er sikret en klausul, som gav mig 20% lønstigning ved oprykning til Premier League. Medmindre jeg bliver fyret, vil top tre være tættere på næste sommer.

Det bliver spændende. Nu er det min tid til at vise mig frem på den allerstørste scene...
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #389: 01 Feb 2017, 11:37 »

Cardiff er tilbage i Premier League, det kan ikke siges nok gange, men det har ikke betydet en enorm udskiftning af truppen. Fem indkøb er det blevet til denne sommer, der er min ellevte som manager.

Jeg kan godt lide min trup, og kun enkelte spillere, som jeg ikke følte have niveau til Premier League, er blevet udskiftet.



Det gælder blandt andet sydkoreanske Bae Yoon-Suk, som jeg ellers hentede sidste sommer. Højrebacken var en habil spiller i Championship, men han ramte aldrig det niveau, jeg havde håbet på, og da jeg fik muligheden for at hente en anden back ind, blev Yoon-Suk skippet af sted til tyske Frankfurt.

Det næststørste navn var reservekeeper Tarjei Bakken-Ruud. Jeg ville have en målmand, der enten var bedre end eller kunne udfordre Peacock-Farrell, og det kunne nordmanden ikke tilbyde mig. Han blev derfor solgt til min tidligere klub, Exeter, for en lille million kroner.

Reserverne Charlie Davis og John Souttar blev samtidig sendt på leje, og så blev flere af klubbens talenter atter sendt på leje. Sam Petrie var igen det største navn, men efter at have set ham under dele af vores pre-season, er jeg ikke længere så sikker på, at midtbanespilleren nogensinde får sit gennembrud på holdet.



Det var altså ikke ligefrem salgene, der finansierede klubbens indkøb. Jeg valgte også blot at bruge små 200 millioner kroner på fem spillere, men det var ikke, fordi jeg ikke havde flere penge til rådighed. Min tro på spillerne var bare stor efter en fremragende sæson i Championship...



Fra: Melbourne City
Pris: 4 millioner DKK


... og første indkøb var da heller ikke en mand til startelleveren. Den 18-årige Denis Romein blev købt ind til fremtiden, og han kostede os blot fire millioner kroner. Romein er dog så en talentfuld en central forsvarsspiller, at han nok skal få sine kampe for klubben allerede i denne sæson. Jeg forventer mig store ting af den unge australier.



Fra: SEP
Pris: 16 millioner DKK


Sommerens andet indkøb var ligeledes et billigt et af slagsen. Planen var egentlig, at Peacock-Farrell også skulle fortsætte som førstevalg mellem stængerne i Premier League, men da brasilianske Roger blev tilgængelig for den nette sum af 16 millioner kroner, måtte jeg slå til. Roger er bestemt ikke den største keeper, men han behersker alligevel feltet fint, og så er hans reflekser på stregen yderst formidable.



Fra: AS Roma
Pris: 34 millioner DKK


Vladan Kostic var ligeledes en mand, jeg ikke kunne sige nej til, da jeg blev tilbudt ham. AS Roma ville blot have 34 millioner for den nyslåede serbiske landsholdsspiller, og med en skuffende Bae Yoon-Suk på samme position, blev jeg nødt til at slå til. Kostic kan være holdets højreback i mange år fremover.



Fra: Manchester City
Pris: 55 millioner DKK


Ales Kucera var nok den største stjerne, jeg hentede ind denne sommer, men det var ikke fordi, at vi måtte smide et svimlende beløb efter kantspilleren. Den tjekkiske landsholdspiller var kommet i overskud hos Manchester City, og det udnyttede vi til at hente den hurtige hørekant for 55 millioner kroner. Kucera forventes at overtage pladsen på højrekanten fra Dennon Lewis.



Fra: Hull
Pris: 87.5 millioner DKK


Sommerens sidste indkøb var også det dyreste, men Giacomo Mencagli var faktisk slet ikke mit førstevalg til det centrale forsvar, hvor jeg gerne ville have en stor stjerne ved siden af Caden Glasspool. Vi fik accepteret bud på både Malmös Viktor Storberget og Sunderlands Vladyslav Nazarenko, men Storberget valgte at tage til Stoke, og Nazarenko skiftede til Bayern München. Vi endte dog med en talentfuld italiener...

... og så var vi klar til den nye sæson!
« Seneste Redigering: 01 Feb 2017, 11:40 af Roche » Logged

Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 41 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010