home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 510 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Den pengebegærlige manager
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 41 Udprint
Forfatter Emne: Den pengebegærlige manager  (Læst 196010 gange)
Forlan
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #345: 12 Jan 2017, 16:27 »

Kald mig bare en gammel liderbuk... Men udsigten til 3 updates på én aften får mig sq i stødet...

Lillemor må vente til i morgen - jeg sidder foran computeren hele aftenen...

Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #346: 12 Jan 2017, 19:41 »

Mit tiende år som manager er ovre, og det har været et mindeværdigt jubilæum for mig.

Jeg har taget et ekstremt stort skridt tættere på den absolutte managerelite. Jeg har været manager for et Champions League-hold. Jeg har været manager for en Premier League-klub. Tingene har aldrig set bedre ud...



... og det samme gælder for top tre.

Der sker bare ikke noget på denne front. Kigger man på Mourinhos bedrifter de seneste år, er der dog bestemt ikke noget at sige til, at portugiseren stadig er i Manchester United. De seneste tre sæsoner er det blevet til to mesterskaber og en tredjeplads i Premier League. Undervejs er EFL Cuppen, Charity Shield, Champions League og Klub VM samtidig blevet vundet én gang hver. Champions League blev vundet i 2023/24-sæsonen, mens man de følgende år nåede henholdsvis semfinalen og kvartfinalen.

Noget mere uforstående er det, at den tidligere Atletico Madrid-succes, Diego Simeone, fortsat udfylder rollen som manager på Stamford Bridge. De seneste tre sæsoner har udmøntet sig to femtepladser og én fjerdeplads. Ikke et eneste trofæ har London-klubben fået, og en semifinale i Champions League er det bedste europæiske resultat.

Ikke meget bedre ser det ud for Arsenals Leonardo Jardim. De seneste tre sæsoner er det blevet til henholdsvis en fjerdeplads, en andenplads og en tredjeplads i Premier League. The Gunners har ikke været tættere på et trofæ end et nederlag til de evige rivaler fra Tottenham i FA Cup-finalen, mens man har en kvartfinaleplads i Champions League som bedste europæiske resultat.

Simeone og Jardim kunne måske lære noget af en trænerkomet som mig...



Jeg har endelig fået et stort internationalt job, og det har betydet en enorm lønstigning. Det har bestemt gjort sæsonen til en af mindeværdig en af slagsen.

I næste sæson hedder det Championship for John Ravn og Cardiff City, men det gør ikke lønnen mindre, og det er det vigtigste. Jeg er endelig blevet færdig med mine trænerkurser, og hvem ved? Måske er jeg hos en topklub til en kæmpeløn i en af de store ligaer om et par sæsoner.
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #347: 12 Jan 2017, 22:30 »

Mit første transfervindue som Cardiff-manager er netop blevet lukket, og aldrig er der sket så meget på transfersiden for mig. Man kan dog sige, at det også er første gang, at jeg får lov til at blive i en klub efter en nedrykning...



Inden vi skal omkring indkøbene, er det nødvendigt at kigge på de spillere, der forladt klubben. Jeg har været nødt til at tage mig af en lang række salg. Mange har ønsket at spille for større klubber, og den store utilfredshed har betydet, at flere har forladt klubben for mindre end det, de egentlig er værd. Det irriterer mig.

Første store navn, jeg ikke kunne holde på, var venstrebacken, Para. Han tog til Sunderland, som betalte 46 millioner kroner. Vores anden venstreback, Vitor Augusto, forlod klubben til fordel for Watford for nogenlunde samme pris, og så stod det klart, at vi skulle ud og finde os en anden venstreback.

Af større navne måtte jeg desuden vinke farvel til Admiral Muskwe, der alligevel ikke var tiltænkt en plads i startopstillingen, samt Christian Shugar-Powell, Izzy Brown og Lasse Rasmussen. Til trods for at sidstnævnte gerne ville væk, var det længe planen, at han skulle blive i klubben. Inden sæsonstart virkede det dog som om, at han var ufokuseret og uden lyst til at spille for klubben, og da Norwich så bød potentielle 60 millioner plus en videresalgsklausul på 50%, måtte jeg se min landsmand forlade klubben.

Vi solgte for knap 325 millioner kroner, og jeg skal lige love for, at jeg fik mulighed for at sætte mig eget præg på truppen.




Fra: Fulham
Pris: 33 millioner DKK


Første indkøb blev Fulhams australske stopper, Brendan Ruthven. Ruthven er blot 22 år, men han er allerede begyndt at blive fast inventar på Australiens landshold, og det er der ligeledes en fornuftig chance for, at han gør på Cardiffs hold. Han kommer til at kæmpe med Eddie Morris om en plads i det centrale forsvar.



Fra: BK Häcken
Pris: 1.3 millioner DKK


Mattias Wallin blev hentet ind på en forhåndskontrakt af den tidligere manager, men jeg ser ikke den store fremtid i Cardiff for den unge svensker. Angriberen har en fin fysik og et godt spark, men han mangler en del for at kunne begå sig på dette niveau - også i fremtiden.



Fra: Chelsea
Pris: 26 millioner DKK


Erstatningen for Para og Vitor Augusto. Peter Campbell var i overskud hos Chelsea, og det benyttede jeg mig af. Campbell har en del tekniske mangler, men han er endnu blot 24 år gammel, og en sæson i The Championship vil gøre ham godt.



Fra: Leicester
Pris: 102 millioner DKK


Vi havde brug for en klassekeeper efter salget af stjernen, Christian Shugar-Powell, og det fandt jeg i Leicester. Vi måtte betale mere end 100 millioner kroner for manden med det fantastiske navn, Bailey Peacock-Farrell, men jeg er overbevist om, at han bliver hver en øre værd. En 29-årig keeper bør have mange gode år i sig endnu.



Fra: Crystal Palace
Pris: 42 millioner DKK


Bae Yoon-Suk minder på mange måder om kollegaen på den anden back, Peter Campbell. Han er en stærk 24-årig back med nogle tekniske mangler, men han bliver førstevalg på højrebacken, hvor Charlie Davis ikke havde den store succes i sidste sæson.



Fra: Southampton
Pris: 11 millioner DKK


En af vinduets største scoops for vores vedkommende. Stuart Devlin er en af de store stjerner på Nordirlands landshold, men han kunne ikke spille sig til en fast plads i Southampton, og så hentede vi ham for blot 11 millioner kroner. Han er udset til en fast plads på venstrekanten, hvor vi, som bekendt, måtte vinke farvel til Izzy Brown.



Fra: Crystal Palace
Pris: 127 millioner DKK


Sommerens dyreste indkøb og den anden spiller, der kom til fra Crystal Palace denne sommeren. Sam Thompson var det bedste, vi kunne få til prisen, da vi skulle finde en erstatning for Lasse Rasmussen, og jeg krydser fingre for, at han lever op til det flotte prisskilt. Han ser i hvert fald lovende ud.



Fra: Lyon
Pris: 19 millioner DKK


Hentet ind som backup for Stuart Devlin. Cédric Graziani er et utroligt spændende talent, som jeg glæder mig til at se tørne ud for Cardiff. Han skal nok få sine minutter på banen, for han kan blive en vigtig spiller klubben i mange år fremover.



Fra: Universitario
Pris: 5.75 millioner DKK


Hvis købet af Stuart Devlin var et scoop, så var tilgangen af Andrés Goyoneche noget af det bedste købmandskab, der nogensinde er set. Meget skal gå galt, hvis angriberen fra Peru ikke bliver en stjerne i Premier League om nogle år. Som en del af aftalen bliver Goyoneche dog hos Universitario på en lejeaftale for resten af sæsonen.

... puha. Jeg skal vidst lige have lidt luft. Det har været en hektisk sommer, men nu er vi klar til sæsonstart.
« Seneste Redigering: 12 Jan 2017, 22:33 af Roche » Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #348: 12 Jan 2017, 22:34 »

Transferupdaten bliver det sidste, I får i aften. Der var lidt mere at skrive om, end jeg havde regnet med, så lidt skriverier om truppen kommer engang i morgen!
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #349: 12 Jan 2017, 23:51 »

Hvad er egentlig den dyreste transfer der er foretaget i dit game? Ikke fra din side af, men overall.
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #350: 13 Jan 2017, 07:56 »

Nogle super gode indkøb, nogle der allesammen er klar fra start, men ikke afdanket gamle spillere! Lækkert!

Synes der plejer at komme nogle gode unge danske angribere ala Lasse Rasmussen som regens Smiley Men her gælder det om at vinde kampe, ikke forkæle ens dansker hjerte Smiley

Dejligt med en god lang update fra morgenstunden!
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #351: 13 Jan 2017, 09:55 »

Som så mange andre er din blog fandme en fornøjelse at følge! Smiley

Jeg syntes dog dine indkøb i denne omgang lige halter lidt, specielt på dine backs. Jeg ved godt de har gode egenskaber mentalt og fysisk, men til den pris burde du havde kunne fundet noget bedre rundt omkring
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #352: 13 Jan 2017, 18:09 »

Hvad er egentlig den dyreste transfer der er foretaget i dit game? Ikke fra din side af, men overall.
Det er en regen, der hedder Ismael Cabañas. Han blev solgt fra Monaco til Manchester City for 910 millioner. Den dyreste, som spiller i virkeligheden, er Ante Coric, der blev solgt fra Arsenal til Monaco for 850 millioner.

Nogle super gode indkøb, nogle der allesammen er klar fra start, men ikke afdanket gamle spillere! Lækkert!

Synes der plejer at komme nogle gode unge danske angribere ala Lasse Rasmussen som regens Smiley Men her gælder det om at vinde kampe, ikke forkæle ens dansker hjerte Smiley

Dejligt med en god lang update fra morgenstunden!
Præcis, forsøger så vidt muligt at købe ungt ind! Mange tak for kommentaren Smiley

Som så mange andre er din blog fandme en fornøjelse at følge! Smiley

Jeg syntes dog dine indkøb i denne omgang lige halter lidt, specielt på dine backs. Jeg ved godt de har gode egenskaber mentalt og fysisk, men til den pris burde du havde kunne fundet noget bedre rundt omkring

Tak Boxx, det er jeg glad for at høre.

Jeg kan godt følge dig, og specielt mine backs halter lidt efter, ja, men jeg har to overordnede kriterier, når jeg skal hente spillere. De skal ikke være for gamle, og indkøbene skal være realistiske. Jeg gider ikke at købe spillere fra alle verdenshjørner. Jeg kunne med al sandsynlighed have fundet et bedre alternativ i en anden liga, men det er ikke i min interesse at samle en fandens masse spillere, som ikke har tidligere erfaring med engelsk fodbold, når klubben ikke er større. Jeg brugte lang tid på at undersøge det engelske marked, men jeg kunne simpelthen ikke finde bedre spillere på samme alder til prisen.
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #353: 13 Jan 2017, 20:05 »

Citat

Tak Boxx, det er jeg glad for at høre.

Jeg kan godt følge dig, og specielt mine backs halter lidt efter, ja, men jeg har to overordnede kriterier, når jeg skal hente spillere. De skal ikke være for gamle, og indkøbene skal være realistiske. Jeg gider ikke at købe spillere fra alle verdenshjørner. Jeg kunne med al sandsynlighed have fundet et bedre alternativ i en anden liga, men det er ikke i min interesse at samle en fandens masse spillere, som ikke har tidligere erfaring med engelsk fodbold, når klubben ikke er større. Jeg brugte lang tid på at undersøge det engelske marked, men jeg kunne simpelthen ikke finde bedre spillere på samme alder til prisen.

Så det giver det mere mening. Jeg følger selv lidt de samme regler, dog ikke så striks Smiley
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #354: 13 Jan 2017, 21:33 »

2026/27-sæsonen står for døren, og der bliver brug for hver en spiller i min trup.

Transfervinduet er lukket, og truppen er på plads. Der er blevet arbejdet på en startellever, og jeg synes endelig, at jeg er nået frem til et godt bud på den. En klassisk 4-4-2 er formationen, der skal bringe os tilbage i den bedste engelske række.



Når jeg kigger på spillerne, der har fundet vej til min idealopstilling, ved jeg aldrig helt, om jeg skal grine eller græde... der er ikke mange svage punkter. Samtlige elleve spillere er fornuftige, og det er jo meget godt. Problemet er, at ingen skiller sig ud. Vi mangler en eller to helt store navne, som kan gøre forskellen. Jeg håber derfor, at vi som hold er gode nok til at gøre os gældende i toppen af tabellen.

Størstedelen af idealopstillingens spillere er allerede blevet introduceret. De er nye i klubben.

Måske kommer det til at betyde, at vi får det svært i begyndelsen af sæsonen. Måske kender vi ikke hinanden godt nok endnu. Glasspool, Anderson og Lewis var de eneste, der var fast mand på holdet i sidste sæson...



Glasspool er muligvis vores vigtigste mand. Han er kaptajnen i en halvsvag defensiv og en af få på holdet, der rent faktisk har niveau til Premier League. Glasspool var jagtet henover sommeren, men selv store lønninger fra amerikanske LA Galaxy kunne ikke lokke englænderen væk fra Wales, og det sætter jeg stor pris på. Jeg elsker allerede Glasspool, og jeg tror på en stor sæson for hans vedkommende.



Trods Glasspools stjernestatus må man ikke glemme Jermaine Andersons vigtighed. Den 30-årige jamaicaner er klubbens anfører og styrmanden på midtbanen. Han har været her siden 2019 og kender klubben ud og ind. Jermaine Anderson er en leder af rang, og selvom han skulle dale i niveau de næste par sæsoner, har jeg ikke intentioner om at lade ham gå. Han kan hjælpe de unge, og når støvlerne engang stilles på hylden, vil jeg hjertens gerne se Anderson blive en del af klubbens trænerstab.



Ian Fox er ikke helt lige så vigtig som Glasspool og Anderson... endnu! Men angriberen er et enormt talent, og han kan blive klubbens nye store stjerne. Han blev en del af klubbens U/19-hold i sidste sæson, men han har på rekordtid slået sit navn fast på Wales U/21-landshold og er jagtet af flere større, engelske klubber. Everton bød blandt andet 40 millioner på Fox, som dog forbliver hos os i denne omgang. Han er blevet rykket op i førsteholdstruppen og kommer uden tvivl til at få nogle minutter hist og pist.
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #355: 14 Jan 2017, 20:14 »

August 2026


8. august 2026
Championship


Sikke en start på sæsonen! Bradford er ganske vidst oprykkere fra League One, men enhver 5-0-sejr mod et hold fra samme række kan man kun være stolt af. Sion Hughes kom flyvende fra land, og Lasse Rasmussen fik scoret en enkelt kasse, inden han drog til Norwich. Jeg håber, at han fortryder det nu.

14. august 2026
Championship


Vi var ikke helt skarpe nok foran mål, og sejren skulle have været meget større. Hughes var atter den helt store profil. Hvad kan det ikke blive til for angriberen? Efter to kampe står han allerede noteret for fem scoringer.

18. august 2026
Championship


En svær udebanekamp endte med et skidt nederlag. Den tidligere Newcastle-spiller, Aleksandar Mitrovic, lukkede kampen med sin scoring til 2-0, og så måtte vi indkassere vores første nederlag i sæsonen.

22. august 2026
Championship


Waow for en kamp mod en af de helt store favoritter til oprykning i denne sæson. Sam Field gjorde det svært for os med sin udvisning, og det så nærmest umuligt ud, da Sacha Miniotto bragte gæsterne foran ikke mange minutter efter... men Sion Hughes fortsatte den vilde målform, og lige inden dommerens overtid fuldendte han et vanvittigt comeback med sin anden scoring. Det var en af de dage, hvor det er sjovt at være manager.

25. august 2026
EFL Cup 2. runde


Det var tæt på at være den perfekte pokalkamp. Jeg fik prøvet en masse reserver af, og en række nye spillere kom på måltavlen. Sam Thopmson fik scoret sine første mål, Graziani kom på tavlen, og Lars Pedersen blev noteret for sin første Cardiff-scoring, selvom han også var hos klubben i sidste sæson. Det eneste negative ved opgøret var, at vi måtte se reservekeeper, George Alexander, lukke to mål ind.

29. august 2026
Championship


Nyt skuffende udebanenederlag mod et fornuftigt Championship-mandskab. Caden Glasspool fik udlignet James Walkers føringsmål, men Hrvoje Franic sparkede sejren til Brighton tyve minutter før tid.

August 2026
Championship


Det bliver ikke nogen let opgave at rykke direkte op i Premier League igen. Det ligger fast. Vi kæmper med om pladserne i toppen af tabellen, men det er en tæt række, og hver eneste kamp kommer til at kræve det ypperste fra spillerne. Næste måned byder desuden på en EFL Cup-kamp mod Swansea. Det glæder mig, at vi alligevel får et walisisk brag i denne sæson.
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #356: 15 Jan 2017, 14:03 »

September 2026


12. september 2026
Championship


Vi kom godt tilbage efter nederlaget til Brighton og landskampspausen. Vi lukkede igen et unødvendigt mål ind til sidst, landsmanden, Jonas Wind, scorede på straffespark, men i sidste ende blev det alligevel til de forventede tre point.

15. september 2026
Championship


En super udebanesejr. Målene måtte vente på sig, men Sam Thompson fik scoret sit første ligamål for klubben mod kampens slutningen, inden Dennon Lewis lukkede opgøret.

19. september 2026
Championship


Mod Fulham leverede vi ikke nogen speciel god indsats, og vi var bestemt ikke uheldige med at vinde 1-0. Kampen kunne være gået begge veje, men Sam Thompsons scoring i første halvleg endte med at blive opgørets eneste.

23. september 2026
EFL Cup 3. runde


Efter den smalle sejr var det blevet tid til det vigtige, men alligevel lidt ligegyldige, opgør mod Swansea. EFL Cuppen prioriterede jeg ikke særlig højt, men når nu modstanderen var rivalerne, kunne jeg lige så godt stille med stærkeste hold - og det gav pote. Det kan godt være, at Swansea spiller Premier League, men vi har håneretten over de indbyrdes opgør. Jeg takker min landsmand, Jonas Rask, for, at vi spillede os videre til næste runde.

26. september 2026
Championship


Puha, vi var utrolig tæt på at tabe. Vi så ud til at have lidt spillermæssige tømmermænd efter sejren over Swansea, og vi kan endnu en gang takke Sion Hughes for, at der kom point på kontoen.

29. september 2026
Championship


Efter en række smalle sejre og nogle småheldige point var det rart at afslutte måneden med en stor og sikker sejr. Stuart Devlin fik samtidig scoret sit første mål for klubben, og Sam Thompson er virkelig kommet i gang med tre vigtige scoringer i september.

September 2026
Championship


En helt fantastisk måned har sendt os op på tabellens førsteplads. Vi har flere gange haft heldet med os, men det er der også brug for i en tæt liga. Vi fører rækken, men der er kun fire point ned til syvendepladsen, og med to-tre dårlige resultater i træk vil vi pludselig være helt uden for playoff-pladserne. Vi skal bevare fokus.
Logged

LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #357: 16 Jan 2017, 11:17 »

Lækker læsning på en mandag morgen!
Flyt du bare op i PL! Smiley
Logged

Kolo Abib Touré

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #358: 16 Jan 2017, 19:42 »

Lækker læsning på en mandag morgen!
Flyt du bare op i PL! Smiley
Mange tak Smiley det ville ikke være så dårligt!
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #359: 16 Jan 2017, 21:48 »

Oktober 2026


3. oktober 2026
Championship


Jeg fik en mere end tilfredsstillende præstation fra spillerne ude mod Wolverhampton, og vi endte med at vinde 3-0. Ian Fox kom på banen i stedet for Sam Thompson i løbet af anden halvleg og scorede sit første mål for klubben. Det var dejligt at se.

17. oktober 2026
Championship


Vi havde lidt svært ved at komme i gang efter landskampspausen, og 1-1 var bestemt et fair resultat. Jeg havde forventet en sejr mod Crystal Palace, der kæmper en brav kamp i bunden af tabellen, men i det mindste tabte vi ikke det hele på gulvet.

20. oktober 2026
Championship


Leeds kæmper omvendt med i toppen af tabellen, men det gjorde ikke vores præstation ringere, og Sion Hughes lavede hattrick. Den mand er for vild. Han laver mål for sjov, og jeg ved efterhånden ikke, hvor mange gange han har sikret os point allerede på dette tidspunkt af sæsonen. Han bliver suveræn topscorer i The Championship, hvis han fortsætter på samme måde.

24. oktober 2026
Championship


Det var som om, at der skulle en Wigan-scoring til, før det gik op for spillerne, at de måtte tages seriøst. Thompson udlignede Ryan Wallaces føringsmål, og kort efter blev han taget ud til fordel for Ian Fox, som denne gang blev noteret for en scoring, der rent faktisk var kampafgørende. Den 17-årige angriber blev matchvinder og sikrede os tre vigtige point.

28. oktober 2026
EFL Cup 4. runde


Vi fik en fremragende start på braget mod Tottenham, hvor Thompson bragte os foran. Vi var, lidt uheldigt, bagud ved pausen, og vi endte også med at tabe opgøret, men det vigtigste var, at vi fik vist, at vi stadigvæk kan spille op med en stor Premier League-klub. Det var rart at få bekræftet - både for mig og for spillerne.

28. oktober 2026
Championship


Kampen mod Rotherham var vores femte på 14 dage, og det kunne i den grad ses mod slutningen af opgøret. Selvom Andersons udvisning naturligvis ikke gjorde det lettere, har vi tidligere været i stand til at presse modstanderen i bund mod slutningen af kampene, og det havde spillerne ikke den nødvendige energi til denne gang.

Oktober 2026
Championship


Jeg tillader mig at være tilfreds efter oktober måned. Pointtabene på hjemmebane mod Crystal Palace og Rotherham har ikke være godkendte, men faktum er, at vi ikke kan tabe i ligaen for tiden, og det er jo en meget god start. Vi ligger fortsat til direkte oprykning, og efter vores flotte indsats mod Tottenham er jeg så småt begyndt at tro på, at det kan lykkedes at rykke direkte tilbage i Premier League.
Logged

Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 41 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010