home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:55:04 warmon Blogkonkur... [14] Journeyman - Play...
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23301
  1 Bruger, 302 Gæster Online.

Indlæg: 1132741 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Den pengebegærlige manager
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 41 Udprint
Forfatter Emne: Den pengebegærlige manager  (Læst 204489 gange)
madso
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #150: 07 Dec 2016, 16:38 »

Alt kan sku ske i fodbold nu om dage
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #151: 07 Dec 2016, 20:54 »

Alt kan sku ske i fodbold nu om dage
Det kan du have ret i. Jeg tror nu alligevel, at jeg lige vil overveje, hvad der skal ske.
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #152: 08 Dec 2016, 11:18 »

Fantastisk oprykning!!! Smiley Flot Smiley

Og sikke en start i League 2, og nej - ingen ændring i taktikken Smiley Det skal fortsætte, og man kan kører på momentum som oprykker. Se Hobro, og der er flere hold som er kørt igennem Championship som oprykker fra League 1 og endt i PL Smiley

Jeg glæder mig til næste update!
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #153: 08 Dec 2016, 14:19 »

Fantastisk oprykning!!! Smiley Flot Smiley

Og sikke en start i League 2, og nej - ingen ændring i taktikken Smiley Det skal fortsætte, og man kan kører på momentum som oprykker. Se Hobro, og der er flere hold som er kørt igennem Championship som oprykker fra League 1 og endt i PL Smiley

Jeg glæder mig til næste update!
Mange tak, b0nb0n Wink du har selvfølgelig ret, og det virker også til, at folk ikke ser det som urealistisk, så jeg fortsætter gerne med samme taktik.

Næste update kommer om lidt!
Logged

QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #154: 08 Dec 2016, 14:45 »

Mange tak, b0nb0n Wink du har selvfølgelig ret, og det virker også til, at folk ikke ser det som urealistisk, så jeg fortsætter gerne med samme taktik.

Næste update kommer om lidt!

I mine øjne havde det været noget andet hvis du havde haft de samme spillere fra første sæson og havde gjort det, og det er jo ikke tilfældet.

Og så tror jeg bare du har fundet den rigtige formation til dine spillere, og har de god moral giver det jo også vinger, det er i hvert fald set før.

Og har da også selv i FM-spil haft slået bedre hold hold pga. min moral var i top og deres knap så meget.

Men jeg er enig i at du skal beholde taktikken og ellers bare fortsætte med denne fantastiske blog Smiley

På et tidspunkt kommer der jo også bud fra større klubber Smiley
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #155: 08 Dec 2016, 14:58 »

September 2021


4. september 2021
League Two


Den fuldstændig omvendte præstation af hvad vi leverede mod Stokes U/23-hold. Vi var ovenpå gennem hele opgøret. 3-0 var bestemt et fair resultat. Ellesley og Fallon fik begge scoret deres første mål for klubben

11. september 2021
League Two


Total dominans fra vores side igen. Som det ser ud for Macclesfield lige nu, kan jeg ikke umiddelbart se nogle League Two-mandskaber ødelægge vores stime. Simpson og Hanna stod denne gang for målene.

18. september 2021
League Two


Heller ikke Yeovil var noget problem for Ross Finnie og co. To flotte mål af den skotske ankermand samt en ny scoring fra topscorer Simpsons fod sikrede os en perfekt optakt til braget mod Tottenham.

22. september 2021
EFL Cup 3. runde


Kampen mod Tottenham blev aldrig det festfyrværkeri, jeg havde håbet på. Vi spillede fint med og havde da også enkelte muligheder, men London-mandskabets unge talenter lukkede simpelthen bare for godt af, og så avancerede de på en tidlig scoring af kantspilleren, Alen Pazin. Vi kunne dog bestemt være tilfredse med vores indsats.

25. september 2021
League Two


En kamp, der vel også afspejler vores nuværende stime meget godt. Alt går vores vej, og i en jævnbyrdig kamp ude mod Swindon ender Danny Rowe med at afgøre kampen efter godt gennemspillet angreb.

29. september 2021
League Two


Efter ni kampe uden nederlag nåede vores sejrsstime sin ende i ligaen. Stevenage er på ingen måde blandt ligaens bedste hold, men Dan Westmores skade ødelagde balancen på holdet. Venstrebacken er ude de næste 5-7 uger.

September 2021
League Two


Nederlaget tog en smule af vores forspring til forfølgerne, men hold op hvor ser det lovende ud alligevel. Faktum er et næsten ultimativt pointudbytte efter ti kampe. Hvem havde lige set Macclesfield ligge med i toppen? Det tror jeg næppe, at nogen havde. September blev dog også måneden, hvor vi måtte se os slået ud af EFL Cuppen. Tottenham var trods alt for gode. Vi brændte måske enkelte lidt for store muligheder, men det var mere end tilfredsstillende alligevel. Vi leverede nogle utrolige præstationer i turneringen.
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #156: 08 Dec 2016, 17:08 »

Oktober 2021


2. oktober 2021
League Two


Helt okay start på oktober. Efter Jake Simpsons overraskende opblomstring har han og Rodney udviklet til at være et dødbringende makkerpar oppe foran. Klubben nyder utrolig godt af deres mange mål.

5. oktober 2021
Checkatrade Trophy Gruppe F


Der må lægge en eller anden forbandelse over os i denne turnering. League One-mandskabet fra Coventry sørger for vores andet firemålsnederlag i turneringen. Vores målscore siger 1-9 efter to gruppekampe. James må vi undvære i to-tre uger.

9. oktober 2021
League Two


Ikke meget at berette om her. Hverken det ene eller det andet hold turde tage chancerne, der kunne sikre sejren. Jeg var også tilfreds med at undgå nederlag efter det enorme nederlag til Coventry.

16. oktober 2021
League Two


Vi taber til ligaens måske bedste hold og vores nærmeste forfølger. Præstationen var sådan set godkendt, men Crewe var bedre i felterne, og det afgør fodboldkampe. Nederlaget var vores andet i ligaen.

23. oktober 2021
League Two


Tilbage på sejrssporet. Stephen Fallon er begyndt at finde fodfæste i klubben, og præstationen frakantspilleren var rigtig flot denne oktobereftermiddag. Han må meget gerne score noget oftere.

30. oktober 2021
League Two


AFC Fylde har fulgt mig gennem hele min karriere i det engelske. Jeg mødte dem med Boston i Conference North, og sammen med Macclesfield rykkede vi op fra National League. Kampen vil dog blive husket for Jake Simpsons skade, som holder angriberen ude de næste tre måneder.

Oktober 2021
League Two


Oktober har ikke været lige så suveræn en måned som august og september. Det blev til otte point ud af 15 mulige i League Two, mens Coventry udklasserede os i vores Checkatrade Trophy-gruppekamp. Det går dog stadig over al forventning. Crewe og co. nærmer sig, men hele tre pladser giver direkte oprykning i år. Man kan tillade sig at smide lidt point hist og pist. Jeg kæmper videre i november.
Logged

LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #157: 08 Dec 2016, 18:19 »

fedt fedt fedt! Elsker denne blog! Smiley
Logged

Kolo Abib Touré

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #158: 08 Dec 2016, 18:43 »

fedt fedt fedt! Elsker denne blog! Smiley
fedt fedt fedt! Mange tak Smiley
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #159: 09 Dec 2016, 13:31 »

November 2021


6. november 2021
FA Cup 1. runde


Vi forsvarede rigtig fint og fik tvunget Cambridge fra League One ud i en omkamp i FA Cuppens 1. runde. Omkampen spilles senere på måneden hjemme på Moss Rose Ground.

9. november 2021
Checkatrade Trophy Gruppe F


Vi fik reddet en smule af æren i Checkatrade Trophy, selvom det egentlig var en halvdårlig indsats mod Grimsby, hvor vi smed en tomålsføring. Til trods for at det var en fuldstændig ubetydelig gruppekamp, skulle den afgøres på straffespark, og her var vi skarpest. Turneringen er dog ovre for vores vedkommende.

13. november 2021
League Two


Grimsby var også modstanderen fire dage efter. Vi var ikke meget bedre end sidst, men to straffespark reddede os denne gang. Fallon fik siden bragt os foran med 3-2, inden Finnie i overtiden lukkede opgøret med sit langskudsmål.


Jeg skrev dagen efter sejren under på en ny kontrakt med Macclesfield. Den var noget af det bedste, der var sket for mig i min karriere. I forhold til hvad jeg før har oplevet af lønforhøjelser, var den nye kontrakt en voldsom forbedring. Penge er der vidst ikke mangel på i England. Her tror jeg godt, at jeg kunne blive i lang tid.

17. november 2021
FA Cup 1. runde omkamp


Den defensive præstation mod Cambridge var endnu en gang fejlfri, hvis man ser bort fra straffesparket - og denne gang fik vi så også scoret et mål. Harlem Hale blev helten med sin tidlige scoring, og vi kan nu se frem til en udebanekamp mod Yeovil i anden runde.

20. november 2021
League Two


Vores klart dårligste præstation i ligaen. Walsall var helt usandsynlige uskarpe, og det var helt vanvittigt, at nederlaget ikke blev større. Det var slet ikke nogen rar oplevelse. Michael Phillips blev også ødelagt til sidst, og han kommer til at sidde ude i hele fire-fem måneder.

24. november 2021
League Two


Rodney viste vejen, og så kunne vi tage alle tre point mod nedrykkerne fra Exeter City. Sindssyg vigtig sejr efter nederlaget og den fuldstændig elendige præstation mod Walsall.


Fra: Uden kontrakt
Pris: Gratis


Dagen efter sejren forstærkede jeg holdet på angriberpositionen. Med Jake Simpson ude i nogle måneder var der brug for en angriber mere - især fordi Jack Sampson langt fra havde vist niveauet til League Two. Ikke en eneste gang havde han scoret, når chancen var opstået for ham. Løsningen blev Jamie-Dean McDonagh, der ikke fik forlænget sin kontrakt hos netop Exeter, selvom han var fast mand på holdet i klubbens nedrykningssæson.


27. november 2021
League Two


McDonagh kom allerede i aktion efter pausen mod Rochdale, men han kunne ikke gøre forskellen. Drengene leverede ikke. Callum Ellesley fik udlignet Rochdale-føringen med et suverænt langskud, men Canavan sikrede hjemmeholdet sejren.

November 2021
League Two


November minder på mange måder om oktober. Den bød på en overvægt at gode resultater, men også enkelte svipsere. For første gang tabte led vi to League Two-nederlag i samme måned, og førstepladsen er vi utrolig tæt på at smide. Vores præstationer har ikke været på samme niveau som tidligere, og jeg er lidt bange for, at vi er begyndt at miste momentum. Jeg finder ud af, om det er tilfældet i december.

Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #160: 09 Dec 2016, 16:09 »

December 2021


4. december 2021
FA Cup 2. runde


Et FA Cup-opgør, der mindede utrolig meget om vores tidligere kampe i turneringen mod Cambridge. Vi forsvarede, som vi skulle, men mine angribere kunne ikke få netmaskerne til at blafre. Vi kan nu afgøre opgøret på hjemmebane.

11. december 2021
League Two


Vi havde ikke samme held med os som tidligere på sæsonen, hvor Cheltenham blev besejret med 5-2. På den positive side fik Jamie-Dean McDonagh scoret sit første mål for klubben - sit første af forhåbentlig mange.

15. december 2021
FA Cup 2. runde omkamp


Vi er ude af FA Cuppen, der ikke bød på samme store oplevelser som EFL Cuppen. Det var en skam, at vi ikke kunne slå Yeovil ud. Kampen skulle have været lukket tidligere, men efter 80 minutter fik Ashley Hunter udlignet, og til sidst i den forlængede spilletid afgjorde Robert Hughes kampen på et komplet lykketræf fra 30 meter. Vi var ikke kyniske nok.

18. december 2021
League Two


På grund af omkampen havde vi væsentligt kortere tid til at restituere end Wimledon, og det kom i den grad udtryk. Oprykningskandidate rne tværede os ud på en halvleg, og så hjalp Jack Sampson scoring i anden halvleg ikke ret meget.

26. december 2021
League Two


Mit forsvar har sejlet rundt de sidste to kampe. Det ser man ikke så tit fra mine hold. Vi kom tilbage fra 1-2 og var foran 3-2, men så fejlede defensiven igen, og vi endte med at tabe 3-4. Forhåbentlig er det dårlige forsvarsspil ikke en tendens.

28. december 2021
League Two


Indtil videre ser det heldigvis ikke ud til at være nogen tendens. Præstationen mod nedrykningstruede Barrow var bestemt ikke prangende, men det var klart bedre end mod Wimbledon og Cambridge. Vi kan slutte året af nogenlunde tilfredse.

December 2021
League Two


Tilfredsheden skyldes dog bestemt ikke vores præstationer i december - det skyldes månederne forinden. Vi vandt ikke en eneste kamp i december, og det naturligvis betydet, at førstepladsen i ligaen er tabt. Den sidste af de direkte oprykningspladser sidder vi stadig på, men Wimbledon er blot tre point efter nu. Der skal andre boller på suppen i det nye år.
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #161: 09 Dec 2016, 18:14 »

Januar 2022


1. januar 2022
League Two


En rigtig arbejdssejr. Sejren var lige, hvad jeg havde brug for efter en skidt december måned - lige hvad klubben havde brug for. Danny Rowe har ikke scoret lige så mange mål som i sidste sæson, men denne scoring fra kantspilleren var utrolig vigtig.

3. januar 2022
League Two


Kingsley James' udvisning ødelagde det lidt for os, og Chester dominerede størstedelen af kampen herefter. Adrian Wells vandt kampen for Chester med to scoringer lige oveni hinanden.

8. januar 2022
League Two


Alex Woodyard scorer ikke mange mål, dette var faktisk hans første for klubben. I fraværet af Devante Rodney fik den defensive midtbanespiller dog lov til at sparke straffespark, og det gjorde han stensikkert. En god start på året indtil videre.

15. januar 2022
League Two


Det lykkedes os ligeledes at få alle tre point med fra Gigg Lane i Bury. Danny Rowe og Stephen Fallon scorede målene fra deres positioner på henholdsvis venstre- og højrekanten.

22. januar 2022
League Two


Vi var for alvor kommet tilbage på sporet. Jamie-Dean McDonagh var begyndt at finde sit sædvanlige niveau, og minsandten om Woodyard ikke kom på tavlen for anden gang i samme måned.

29. januar 2022
League Two


Det var lidt en skuffelse, at kampen blev så spændende til sidst. Vi skulle have været foran ved pausen, men Woodyard begik et klodset straffespark. Vi var en smule heldige med at vinde, men i sidste ende var sejren ganske fortjent.

Januar 2022
League Two


Denne januar måned har været så sindssyg vigtig en måned for holdet og jeg. Jeg var bange for, at holdet ville smuldre og dykke i niveau efter den horrible december måned, men det var på ingen måde tilfældet. Vi har overtaget andenpladsen igen, mens Walsall endnu er enkelte point foran på førstepladsen. Hvis vi holder niveauet i februar, kan jeg for alvor øjne muligheder for oprykning.
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #162: 09 Dec 2016, 21:23 »

Februar 2022


5. februar 2022
League Two


Vi er begyndt at ligne det hold, vi var i begyndelsen af sæsonen. I december havde vi tabt sådan en kamp. Jake Simpson var tilbage efter sin skade og afgjorde en chancefattig kamp til sidst, selvom vi var en mand i undertal.

12. februar 2022
League Two


Det var noget bedre end sidst, vi mødte Yeovil, men The Glovers volder os bare problemer hver gang. Jeg var fint tilfreds med at få et enkelt point med fra Huish Park.

16. februar 2022
League Two


Vores bedste præstation i et stykke tid. Swindon fik ikke et ben til jorden, og McDonagh nettede to gange - blandt andet på et fantastisk frisparksmål. James, der har haft det lidt svært efter Phillips' ankomst, fik også en god oplevelse i konkurrentens fravær.

19. februar 2022
League Two


Det blev lige lovligt spændende til sidst. Jeg troede egentlig, at vi var ovre sløsede afslutninger på kampene, men nej. Det var denne gang Rodneys tur til at blive dobbelt målscorer.

26. februar 2022
League Two


Oldham har været ligaens suverænt dårligste hold i indeværende sæson, og det udnyttede vi til at tanke selvtillid. Det var specielt en god kamp for Fallon og McDonagh, som begge nettede hele tre gange. Ganske enkelt imponerende.

Februar 2022
League Two


Februar har været en næsten perfekt måned. Vi er oppe på ni kampe i træk uden nederlag, og førstepladsen er vores igen. Playoff-pladsen er ikke 100 procent sikker, men der er langt ned, og det kan næsten ikke gå galt. Selv til fjerdepladsen har vi nu 12 point. Lige så mange kampe resterer af sæsonen.
Logged

Boennelykke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #163: 10 Dec 2016, 11:39 »

Vildt ! hvad gør du hvis oprykningen kommer?
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #164: 10 Dec 2016, 11:44 »

Vildt ! hvad gør du hvis oprykningen kommer?
Det må jeg se på. Jeg vil gerne snart have min B-licens, men klubben bliver ved med at afvise mig, når jeg beder om den. Jeg håber lidt, at klubben giver mig lov, hvis jeg rykker op igen, men ellers er der forhåbentlig interesse fra mere pengestærke klubber, hvor jeg kan tage hen.
Logged

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 41 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010