home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:35:20 Broen13 Blogkonkur... [13] Journeyman - Son ...
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23301
  0 Brugere, 292 Gæster Online.

Indlæg: 1132739 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Den pengebegærlige manager
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 41 Udprint
Forfatter Emne: Den pengebegærlige manager  (Læst 204472 gange)
Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #135: 05 Dec 2016, 15:32 »

Maj 2021


1. maj 2021
Vanarama National League


Ligaen blev afsluttet den 1. maj med 46. spillerunde, hvor vi hjemme mødte Braintree. Rodney blev indskiftet til anden halvlegs start og var med til at sikre sejren. Den giver uden tvivl spillerne mere selvtillid inden playoff-kampene. Accrington vandt også deres kamp, og vi ender dermed på fjerdepladsen.

Maj 2021


5. maj 2021
Vanarama National League


En næsten 100% fit Devante Rodney blev endnu en gang indskiftet til anden halvlegs start og var med til at sikre sejren, der giver os et fint udgangspunkt inden returkampen. Harlem Hales overtidsscoring var vanvittig vigtig og kan vise sig at blive afgørende i sidste ende.

Maj 2021


8. maj 2021
Vanarama National League


Danny Rowes tidligere scoring gjorde jobbet klart lettere for os, og da Kingsley James udbyggede føringen til 2-0, kunne man begynde at se de opgivende miner hos Accrington-spillerne. Vi fik senere scoret til både 3-0 og 4-0, inden Accrington til sidst fik reduceret, mens vi allerede var ved at fejre finalepladsen. Wrexham venter efter sejr over Newport.

Maj 2021


16. maj 2021
Vanarama National League


ROOOOODDDDDNNNNNEEE EEYYYYY! Ene og alene sparker Rodney os til oprykning. Den mand er fantastisk. Vi var tippet til at ende i den øverste del af tabellen, men jeg tror ikke, at nogen havde regnet med oprykning klubbens økonomi taget i betragtning. En fremragende dag på Wembley var det. Det er helt sensationelt. Macclesfield er tilbage i League Two, hvor man senest befandt sig i 2011/12. Hvad det kommer til at betyde for klubbens økonomi bliver spændende at se.
Logged

QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #136: 05 Dec 2016, 15:51 »

Super fedt.

Håber lidt der ikke er nogen klubber der vil have dig, så du kan blive i Macclesfield Smiley
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #137: 05 Dec 2016, 19:06 »

Super fedt.

Håber lidt der ikke er nogen klubber der vil have dig, så du kan blive i Macclesfield Smiley
På den ene side kunne jeg egentlig også godt tænke mig at blive her lidt og prøve League Two af med Macclesfield. På den anden side synes jeg også, at jeg har leveret resultater i så lang tid, at der må opstå noget interesse fra større klubber snart. Vi må se Wink
Logged

Allstarxd
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #138: 05 Dec 2016, 20:47 »

Tillykke med oprykning  Thumbs Up

og igen, super fedt at læse med  Peace
Logged

Boennelykke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #139: 05 Dec 2016, 21:28 »

Fed Blog !

Hvordan ser det ud med trænerlicenserne?
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #140: 05 Dec 2016, 21:30 »

Tillykke med oprykning  Thumbs Up

og igen, super fedt at læse med  Peace
Mange tak Allstar, det er jeg glad for at høre Smiley

Fed Blog !

Hvordan ser det ud med trænerlicenserne?
Tak skal du have Boennelykke. Jeg er stadig kun på kontinental C-licens. Jeg har bedt Macclesfield om B-licensen, men økonomien er for dårlig til, at de vil betale for det, desværre Skuffet
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #141: 05 Dec 2016, 21:59 »

Sæsonen 2020/2021 var endnu et stort skridt for mig mod toppen. Nu har jeg både oplevet at vinde et mesterskab og rykke op. Oprykningen var en lidt større bedrift end meterskabet. Økonomien er næsten ikke til stede her i Macclesfield. Jeg blev også kåret til Årets Manager. Det er efterhånden blevet en selvfølge. Jeg synes nu også, at det var fortjent - uden at være for farvet.


Jeg vandt prisen foran AFC Fyldes Dave Challinor og Sutton Uniteds Mark Hawkes, der begge imponerede for deres respektive mandskaber. Måske drømmer de også om at blive den bedst betalte manager i verden. Der er langt endnu for os alle sammen. Top 3 er uændret i forhold til sidste år. Diego Simeone har dog skiftet Atletico Madrid ud med Chelsea og tjener nu lidt mindre.


Jeg har stadigvæk på den samme kontrakt hos Macclesfield. Den udløber først efter næste sæson. En oprykning kunne godt have givet lidt ekstra til lønsedlen, men jeg må affinde mig med 28.000 DKK om måneden lidt endnu. Uanset hvordan det kommer til at gå i League Two, er jeg næsten overbevist om, at en eller anden klub vil tilbyde mig mere end 28.000. Men jeg må vente og se.
Rent økonomisk har oprykningen betydet, at der er kommet lidt luft i lønbudgettet. Jeg får mulighed for at hente nogle spillere. Det bliver igen spillere uden kontrakt, men de er også stadigvæk at finde på dette niveau. Jeg ved, at jeg har forstand på fodboldspillere. Jeg ved, at jeg er en god købmand. Jeg skal nok finde en løsning, så vi bliver klar til vores comeback i League Two. Hvorfor skulle jeg ikke kunne levere overraskelsen igen?
« Seneste Redigering: 05 Dec 2016, 22:02 af Roche » Logged

Heckmann
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #142: 06 Dec 2016, 00:57 »

Jeg følger gladeligt med i denne blog og klapper i mine hænder hver gang der er kommet noget nyt om John Ravn.

Da du startede denne blog startede jeg selv et spil som arbejdsløs. Så det er meget sjovt at sammenligne vores spil. (Som iøvrigt er gået helt forskellige veje) Smiley

Godt arbejde - fortsæt endelig... Du har en fast læser her!
Logged

"Don't fuck with mediocrity eliminate it"

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #143: 06 Dec 2016, 14:30 »

Jeg følger gladeligt med i denne blog og klapper i mine hænder hver gang der er kommet noget nyt om John Ravn.

Da du startede denne blog startede jeg selv et spil som arbejdsløs. Så det er meget sjovt at sammenligne vores spil. (Som iøvrigt er gået helt forskellige veje) Smiley

Godt arbejde - fortsæt endelig... Du har en fast læser her!
Sjovt, hvor langt er du nået? Og hvordan har dit spil udformet sig?

Tak Heckmann, det er jeg glad for!
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #144: 06 Dec 2016, 16:32 »

Mit første år hos Macclesfield blev overstået manér, og det efterlod, som sagt, nogle penge på lønsiden, som skulle bruges på forstærkninger til den kommende sæson.

Inden jeg nåede så langt, måtte en række spillere dog lade livet på holdet. Reservespillere som Jack Mackreth, der ellers havde spillet en fin sæson, og DeVante Jacobs samt Joe Aribo og David Fitzpatrick måtte alle se deres kontrakt løbe ud. Jeg kunne simpelthen ikke se dem præstere på et respektabelt niveau i League Two. Tilfældet var det samme for Craig Ross og Ritchie Branagen, vores to reservekeepere, som må ud og kigge efter nye arbejdsgivere.

Vi måtte også vinke farvel til unge Gus Hoyle, der ellers var kommet op fra vores eget akademi nogle måneder forinden. Det var ikke med min egen gode vilje, men Milwall kom med et fornuftigt bud, og vi får en stor procentdel af det næste salg. Med klubbens økonomi taget i betragtning kunne jeg ikke tillade mig at afvise det.



Hele 12 spillere forlod altså derfor klubben. Det gav naturligvis mere frihed til at handle, og det benyttede jeg mig af. Jeg fandt syv nye spillere, som alle sammen kommer til at spille en større eller mindre rolle i næste sæson.

Jeg er meget godt tilfreds med mine syv fund, og så forenes jeg med Ronan Stewart. Jeg er egentlig ikke fan af at hente tidligere spillere, men en gratis Stewart var for godt et tilbud til at sige nej til.




Fra: Uden kontrakt
Pris: Gratis


24-årige Stephen Fallon var første sommerindkøb. Det tidligere Swansea-talent fik ikke forlænget sin kontrakt hos nordirske Cliftonville, hvor han ellers havde været en profil sæsonen forinden. Det udnyttede vi til at hente højrekanten, som kan blive en af holdets helt store profiler i League Two.



Fra: Uden kontrakt
Pris: Gratis


For tre somre siden tog Marcus Gudinho turen over Atlanten, da han skiftede til skotske Hearts. Det europæiske eventyr blev imidlertid ikke, hvad Gudinho havde håbet på, og efter tre sæsoner hos Hearts blev han løst af sin kontrakt med klubben. Vi havde brug for en ny højreback, og den rolle skal canadieren udfylde.



Fra: Crusaders
Pris: Gratis


En gammel kending. Han behøver vidst ikke yderligere introduktion. Stewart har udviklet sig flot, siden jeg forlod Crusaders og bliver en rotationsspiller til det centrale forsvar. Jeg glæder mig til at arbejde sammen med ham igen.



Fra: Uden kontrakt
Pris: Gratis


Det tidligere Tottenham- og Norwich-talent, Callum Ellesley, blev mit fjerde indkøb denne sommer og er endnu en stopper. Ellesley er dog noget mere rutineret og erfaren end resten af vores stoppere, og det gør ham til den foretrukne på pladsen. Han spillede i sidste sæson otte kampe for Ebbsfleet i League Two.



Fra: Uden kontrakt
Pris: Gratis


Sam McGuffie blev tredje indkøb til midterforsvaret. Han kommer til at kæmpe om pladsen ved siden af Ellesley med Stewart. McGuffie blev, ligesom Gudinho, hentet hos Hearts, hvor han ikke har spillet en førsteholdskamp i fire sæsoner. Han er til gengæld et produkt af den skotske klubs eget akademi og er endnu meget ung.



Fra: Uden kontrakt
Pris: Gratis


Med 20-årige Peter Ward tilbage som eneste tilbageværende keeper efter Craig Ross' og Ritchie Branagans afsked, var der brug for mindst én forstærkning til pladsen mellem stængerne. Keeperne var dog ikke sådan lige til at få fingrene i, og vi endte med landsholdskeeperen fra Gibraltar, Jamie Robba. Efter mange år i den hjemlige liga tog Robba i 2016 springet til Torquay, hvor jeg også har hentet ham fra.



Fra: Uden kontrakt
Pris: Gratis


Michael Phillips blev sommerens syvende og sidste indkøb og kom til få dage før første turneringskamp. Phillips har gennem mange år spillet hos Crystal Palace uden at få sit gennembrud, og inden sidste sæson tog han konsekvensen af dette. Den defensive midtbanespiller skiftede til Forest Green i League Two og spillede 15 kampe. Det var dog ikke nok for Nalisworth-klubben, og derfor kunne vi hente ham på en fri transfer.



Inden sæsonstart fik vi spillet en længere række venskabskampe. Det var faktisk flere, end jeg nogensinde har prøvet som manager - og det blev bestemt til en håndfuld gode resultater. Det var dog mere eller mindre storesejre mod mindre mandskaber, som har været med til at give spillerne selvtillid inden sæsonstart. Første opgave er ude mod Cheltenham.
« Seneste Redigering: 06 Dec 2016, 16:57 af Roche » Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #145: 06 Dec 2016, 21:57 »

August 2021


7. august 2021
League Two


En næsten voldsom start på sæsonen. Fire forskellige spillere noterer sig for mindst et mål, da Cheltenham besejres Whaddon Road. Cheltenham er også blandt nedrykningsfavoritt erne, men det skal ikke tage noget fra den fantastiske sejr.

11. august 2021
EFL Cup 1. runde


Så lykkedes det os også at slå et Championship-hold. Hvem andre end Rodney skulle stå bag den afgørende scoring? I næste runde får vi mulighed for at prøve kræfter med et Premier League-mandskab. Vi har nemlig trukket Crystal Palace.

14. august 2021
League Two


Vi fastholder vores ubesejrede start på sæsonen, og man kan uden tvivl argumentere for, at vi havde fortjent alle tre point mod AFC Wimbledon. Desværre får ivorianske Magique udlignet mod slutningen af opgøret.

18. august 2021
League Two


Tilbage på sejrssporet med en flot sejr ude over Mansfield på to Simpson-scoringer. Sejren giver os vores syvende point i ligaen efter tre kampe - langt mere end jeg havde forestillet mig, vi skulle have nu. Macclesfield fortsætter med at overraske, og Simpson er i topform.

21. august 2021
League Two


Simpson har indtil videre overtaget Rodneys rolle som klubbens førende målscorer, men jeg må huske at hylde min defensiv, der igen holder modstanderen på meget få muligheder. Vi er nu på 10 point efter fire kampe.

25. august 2021
EFL Cup 2. runde


Nej, nej, nej, hvordan kunne det lade sig gøre? Crystal Palace stillede ganske vidst med et reservespækket hold, men store navne som Ganso og Emerson Hyndman var med fra start, og alligevel formåede vi at vinde. De her drenge bliver ved med at overraske mig. I næste runde venter mægtige Tottenham. Hvorfor skulle vi ikke kunne tage dem også?

28. august 2021
League Two


Efter kampen mod Morecambe må jeg bare indrømme, at alt også går vores vej lige nu. Vi kommer foran på et selvmål, og indskiftede Simon Hanna sætter den afgørende scoring ind efter et forsvarskiks af de store. Det var syvende kamp uden nederlag.

31. august 2021
Checkatrade Trophy Gruppe F


Så gik den heller ikke længere. Vi kunne slå Crystal Palaces førstehold, men Stokes U/23-mandskab kunne vi ikke stille noget op imod. Slet ikke. Jeg har godt nok ikke lyst til at møde The Potters' førstehold. Heldigvis er der fortsat kampe mod Coventry og Grimsby, hvor vi kan spille os videre fra gruppe F.

August 2021
League Two


Det har været en helt surrealistisk start på sæsonen, som jeg ikke havde set komme - som ingen havde set komme. Det kan jeg ikke tro i hvert fald. Vores præstationer har ganske enkelt været imponerende i ligaen, men det er EFL Cup-eventyret, der har været højdepunktet. Vi har, som bejlere til nedrykning fra landets fjerdebedste række, slået et hold fra den næstbedste række samt et hold fra den bedste række ud. Det lyder helt vildt at sige. Det bliver spændende at få besøg af Tottenham.
Logged

Allstarxd
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #146: 07 Dec 2016, 07:46 »

Har du ændret i taktikken eller spiller du stadig en defensiv 4-4-2?
Og vil du løfte sløret for dine instruktioner? Opstemt

Spurs, skal du nok få skovlen under Wink
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #147: 07 Dec 2016, 14:15 »

Har du ændret i taktikken eller spiller du stadig en defensiv 4-4-2?
Og vil du løfte sløret for dine instruktioner? Opstemt

Spurs, skal du nok få skovlen under Wink
Det er stadig en defensiv 4-4-2. Jeg lægger gerne instruktionerne op senere, men jeg må indrømme, at jeg regner med at ændre taktikken snart. Det irriterer mig lidt, at resultaterne er så urealistisk gode. Jeg afventer lige næste måned og ser, om vi bare har været heldige, ellers ændrer jeg taktikken til en, jeg har haft lidt mindre succes med Smiley
Logged

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #148: 07 Dec 2016, 14:46 »

Det irriterer mig lidt, at resultaterne er så urealistisk gode.

Må næsten være dagens quote  Grin
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager
« Svar #149: 07 Dec 2016, 15:18 »

Må næsten være dagens quote  Grin
Haha. Jeg vil jo gerne bare forsøge at holde realismen i spillet, og det synes jeg ikke, at jeg gør ved at præstere så godt som oprykker Wink
Logged

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 41 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010