home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 243 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Tottenham Hotspur
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Tottenham Hotspur  (Læst 11490 gange)
fc-andeby
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Tottenham Hotspur
« : 02 Nov 2016, 19:39 »

Hejsa

Har gennemført første sæson med Tottenham. En godkendt sæson med en 3 plads i ligaen og semifinale i CL.
Havde en ujævn start i forhold til taktikken, men fik hjælp herfra forum og det hjalp på det.

Har ikke købt meget ind til første sæson, men et par indkøb er det blevet til.
Ind:
Filipe Andersen(205 mio)
Niklas Sule(165 mio)

bl.a. solgt:
Tom Carrol
Kevin Wimmer
Kieran Trippier
indtægter på i alt 210 mio.

Skal så småt i gang med 2 sæson, men har ikke besluttet hvem jeg vil købe. Har fået ca. 600 mio transfer budget.
Logged

lundo88
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #1: 02 Nov 2016, 20:12 »

køb Hazard Smiley
Logged

fc-andeby
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #2: 02 Nov 2016, 21:27 »

køb Hazard Smiley

Kunne være fedt hvis det lykkes. Felipe Anderson har været skadet konstant, håber han holder sig skadefri i den nye sæson.
Logged

fc-andeby
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #3: 07 Nov 2016, 23:24 »

Er blevet færdig med 2 sæson og blev mester Smiley Fik overhalet City i næstsidste spillerunde, så det er dejligt at det lykkes.
CL og FA cup var desværre ingen succes, men vandt liga cuppen.

Mine transfer i 2 sæson:
]

Har kun fået 400 mio til næste sæson, men har ikke besluttet mig til hvem jeg vil købe.
Logged

fc-andeby
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #4: 10 Nov 2016, 19:30 »

Skal i gang med min 3 sæson.

Har valgt at satse på talenter, tænkte det kunne være en god udfordring og fordi jeg synes det er svært at finde gode spillere der ikke koster så meget.

Har fået solgt en del og fik et bud på 730 mio på Harry K., men solgte ham ikke. Fordi jeg ikke kunne finde en god erstatning til fornuftige penge.
Mine transfer:
]
Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #5: 17 Nov 2016, 06:51 »

http://www.plbold.dk/nyhed/football-manager-2017-guide-tottenham

Til dem som spiller / overvejer at starte med Tottenham er her en gennemgang af truppen Smiley
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #6: 05 Dec 2016, 00:37 »

Har startet et Sp*rs-game. De har et drønspændende hold, og en perfekt trup til at prøve en formation med wing backs uden fløje.

Truppen er relativt uændret, jeg har købt Origi for at have en hurtig angriber ved siden af Kane, men det er så også det.

Opstillingen er en 2-3-2-1-2, dvs. wing backs, 2 cbs, 1 DM, 2 cm, 1 OMC, 2xangriber.

Spillet er startet rigtigt fint ud, er i slut-oktober, har endnu ikke tabt og jeg skaber tonsvis af chancer samtidig med at holdet ikke tillader særligt mange chancer.

Bredden er lidt smal i det centrale forsvar (Dier er både 1 ud af kun 2 DMs, og 3. valg i det centrale forsvar. Det giver lidt problemer i et tætpakket engelsk program. Jeg tror jeg vil forsøge at finde en yngre forsvarsspiller i vinterpausen, det frigør Dier til at spille midtbane, og kan give noget gardering for Alderweireld på den længere bane.

Holdet har dog overordnet kvalitet på hele banen, især den centrale midt og back-positionerne er utroligt stærkt besat. Samtidig er man udrustet med et par stærke unge talenter til centerforsvaret og den centrale midtbane.
« Seneste Redigering: 05 Dec 2016, 00:42 af KrookDale » Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #7: 05 Dec 2016, 21:50 »

Du skal bruge Cameron Carter-vickers. Manden kan blive en vanvittig forsvarsspiller med den rette mængde træning og kampe. Desuden er han fra klubbens eget akademi, hvilket jo er et plus. Jeg vil helt klart benytte ham som den sidste del af min forsvarsrotation
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #8: 09 Dec 2016, 15:06 »

Carter-Vickers har jeg store planer for, men der er lang vej endnu før han rammer topniveau. Planen er at han bliver lejet ud og så forhåbentlig er klar når Vertongen en dag begynder at blive gammel, så kan Carter-Vickers blive faset ind først som 4. valg. Jeg har i stedet købt Rugani, der er et solidt 4. valg.

Første sæson er netop spillet færdig med stor succes, og jeg kikker fremad mod 2. sæson. Giver en opdatering en af de kommende dage og fortæller lidt om min taktik.

Odomama eller hvad det er han hedder, gør det også rigtigt fint, og har allerede i første sæson fået mange kampe på midtbanen.
« Seneste Redigering: 09 Dec 2016, 15:23 af KrookDale » Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #9: 12 Dec 2016, 13:53 »

1. sæson er som sagt spillet færdig. Det blev til en flot 2. plads bag et uhyggeligt stærkt spillende Arsenal hold. Fortsætter de som hidtil, går der nok en sæson eller to før de kan overhales. en 2. plads er dog også klubbens bedste placering siden 60'erne, så der er intet at klage over.

Klubben har et stærkt og velbalanceret hold fra Dag 1, så det er meget begrænset hvad man egentlig behøver at hente ind. Jeg valgte at spille med 2 angribere, og så var udvalget ikke helt tilfredsstillende fra start, jeg hentede derfor Origi ind, og han har præsteret flot, med Son som et fint 3. valg. Det var faktisk min eneste transfer i første vindue.

I vintervinduet fik jeg et godt bud fra City for Wimmer, så jeg benyttede lejligheden til at hente Rugani ind for samme pris. 1 uge før vinduet lukkede rev Dele Alli sin hamstring over, så jeg benyttede lejligheden til at hente Renato Sanches ind på afbetaling, må håbe det viser sig at være en god handel, for han var satme dyr, indtil videre har han været knaldgod

Min transferhistorik ser således sådan her ud:



Som tidligere nævnt valgte jeg Sp*rs for at prøve en wingløs formation. I stedet for wings, har jeg to fantastiske wingbacks i Rose og Walker. De passer perfekt i rollen, og deres lave antal stjerner på positionen skal man ikke lade sig skræmme af - De spiller fantastisk - Reserverne på pladsen gør det også fint, omend jeg tror Davies er en tand for langsom til at ræse op og ned af kanten, så han er i fare for at blive byttet ud med en stærkere spiller. Taktikken har fungeret glimrende, man skaber spandevis af chancer, og dominerer spillet med den stærke midtbane.



Ellers ser holdet og bredden fin ud. Min største skuffelse er faktisk nok Eriksen, der på trods af at han kan køre hele spillet fra midten og har 2 solide angribere foran sig, ikke har fået det store ud af sæsonen. Jeg tror dog ikke jeg finder en opgradering uden at skulle smide 700 mio, så det kan være han får lov at blive for nu.

Ligaen var i virkeligheden den turnering jeg klarede mig værst i. Både FA og EFL cup blev vundet, mens det blev til et nederlag i CL-finalen. Sidstnævnte var dog på en billig baggrund, jeg fik oprindeligt smæk af Juve i 1/8-finalen, men min laptops batteri døde da jeg skulle flytte den, hvilket resulterede i at jeg fik et forsøg mere, hvor det omvendt var Juve der blev smidt ud af banen. Efterfølgende kom Barca i 1/4-finalen, efter en storsejr på 6-2 i første kamp var 2. kamp næsten en formalitet, bagefter røg PSG ud men desværre tog Atletico Madrid finalen med en lidt ufortjent 3-1 sejr (12-20 i chancer, i min favør).

En ting der ærgrer mig lidt er at jeg forhandlede kontrakter for sent. Efter en så succesfuld sæson har Kane og Origi krævet nogle horrible kontrakter, hvilket har skåret en del ind i den store økonomiske bonus der ellers er fulgt med de gode resultater.


Hvordan er det gået jer andre?
« Seneste Redigering: 12 Dec 2016, 13:55 af KrookDale » Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #10: 15 Feb 2017, 13:15 »

Spiller jo med yndlingsklubben og setup'et skriger jo efter at spille 4-2-3-1, hvilket jeg godt nok har prøvet mange gange uden held nu. Normalt synes jeg det er let nok at få det til at virke, men i år driller det godt nok. Vil jo gerne have bolden, være dominerende og skabe chancer (og vinde), men synes Kane er mit problem - for han er god, men ikke i min måde at ville spille på. De vil have han skal være target man, men når man spiller med korte afleveringer, så er det jo ikke optimalt. Han skal ikke være komplet angriber, for når han får bolden ved midten løber han ene mand ned mod mål og taber bolden - den eneste rolle jeg finder ham anvendelig i er som falsk 9'er som eneangriber med 2 inside forwards og føler så slet ikke jeg kan gøre Dele Alli farlig.

Har I fundet en taktik, hvor både Dele og Kane har succes med 4-2-3-1?

Det skal siges jeg er i 3. sæson og har en 4-1-2-2-1 som normal taktik, men kunne godt bruge et alternativ, hvor den def. midt erstattes af en playmaker, da jeg har overflod af disse (dog ikke Eriksen, der er verdens dyreste fodboldspiller :-)) Og med Ousmane Dembele, Barbosa, samt Pulisic og Depay på kanterne, ser det rimelig pænt ud dér også, da Bayern betalte 65 mio euro for Lamela og 30 mio euro for Son.
Det behøver ikke være Dele, har en yderst kreativ Óliver samt Correa og Edwards
Logged

actobi
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #11: 16 Feb 2017, 10:14 »

Spiller jo med yndlingsklubben og setup'et skriger jo efter at spille 4-2-3-1, hvilket jeg godt nok har prøvet mange gange uden held nu. Normalt synes jeg det er let nok at få det til at virke, men i år driller det godt nok. Vil jo gerne have bolden, være dominerende og skabe chancer (og vinde), men synes Kane er mit problem - for han er god, men ikke i min måde at ville spille på. De vil have han skal være target man, men når man spiller med korte afleveringer, så er det jo ikke optimalt. Han skal ikke være komplet angriber, for når han får bolden ved midten løber han ene mand ned mod mål og taber bolden - den eneste rolle jeg finder ham anvendelig i er som falsk 9'er som eneangriber med 2 inside forwards og føler så slet ikke jeg kan gøre Dele Alli farlig.

Har I fundet en taktik, hvor både Dele og Kane har succes med 4-2-3-1?

Det skal siges jeg er i 3. sæson og har en 4-1-2-2-1 som normal taktik, men kunne godt bruge et alternativ, hvor den def. midt erstattes af en playmaker, da jeg har overflod af disse (dog ikke Eriksen, der er verdens dyreste fodboldspiller :-)) Og med Ousmane Dembele, Barbosa, samt Pulisic og Depay på kanterne, ser det rimelig pænt ud dér også, da Bayern betalte 65 mio euro for Lamela og 30 mio euro for Son.
Det behøver ikke være Dele, har en yderst kreativ Óliver samt Correa og Edwards

Jeg har ligeledes et save i gang med Spurs, og der har jeg haft stor succes med en klassisk 4-2-3-1, hvor Dele og Kane har været super gode. Jeg spiller med 2 boldspillende forsvarer,  komplette wingbacks i angreb, en Boldvindende i forsvar suppleret med en flydende eller dyb (afhængig af om der er Eriksen eller Dembele) 2 IA i support, En skyggeangriber (Dele - har 13 mål og 8 assist i 28 kampe) samt Hurrikane på toppen i en Dybtliggende angriber i Angreb (14 mål i 19 kampe og 6 assist).

Af holdinstruktioner bruger jeg kortere afleveringer, spil mere smalt, skub højere op, Spil op fra forsvar, Udnyt midten og højere tempo. Eneste spillerinstrukser (udover Hugo, som skal spille kort til centerforsvarerne) er mine kanter, som jeg har tilføjet "kom længere frem" .. Mentaliteten er kontroller og frit.
Afhængigt af modstanderen og spillet på banen tilføjer jeg nogle gange arbejd bold i felt, og skifter til en mere direkte spillestil hvor jeg udnytter fløjene. Smiley

Er desværre ikke i nærheden af min computer, så kan ikke ligge SS op (desuden kan jeg heller ikke finde ud af det Wink  Har endnu ikke købt nogle spillere, og i enkelte tilfælde har jeg brugt Dele på OMV, hvis Son eller GK har været ude af stand til at spille.

Håber det giver dig lidt inspiration Smiley
Logged

Tottenham Hotspur - Pride of North London. COYS

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #12: 16 Feb 2017, 19:31 »

Jeg har ligeledes et save i gang med Spurs, og der har jeg haft stor succes med en klassisk 4-2-3-1, hvor Dele og Kane har været super gode. Jeg spiller med 2 boldspillende forsvarer,  komplette wingbacks i angreb, en Boldvindende i forsvar suppleret med en flydende eller dyb (afhængig af om der er Eriksen eller Dembele) 2 IA i support, En skyggeangriber (Dele - har 13 mål og 8 assist i 28 kampe) samt Hurrikane på toppen i en Dybtliggende angriber i Angreb (14 mål i 19 kampe og 6 assist).

Af holdinstruktioner bruger jeg kortere afleveringer, spil mere smalt, skub højere op, Spil op fra forsvar, Udnyt midten og højere tempo. Eneste spillerinstrukser (udover Hugo, som skal spille kort til centerforsvarerne) er mine kanter, som jeg har tilføjet "kom længere frem" .. Mentaliteten er kontroller og frit.
Afhængigt af modstanderen og spillet på banen tilføjer jeg nogle gange arbejd bold i felt, og skifter til en mere direkte spillestil hvor jeg udnytter fløjene. Smiley

Er desværre ikke i nærheden af min computer, så kan ikke ligge SS op (desuden kan jeg heller ikke finde ud af det Wink  Har endnu ikke købt nogle spillere, og i enkelte tilfælde har jeg brugt Dele på OMV, hvis Son eller GK har været ude af stand til at spille.

Håber det giver dig lidt inspiration Smiley
tak for svar - det ligner MEGET noget jeg har rodet med ift. rollerne og indstillingerne  Rullende Øjne Vil give det et forsøg og se om det kan give dét boost jeg har brug for
Logged

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #13: 16 Feb 2017, 21:14 »

Iglemose, jeg har haft succes med en let skæv 4-2-3-1, ikke lige med Tottenham, men du kan helt sikker også bruge den med dem. Det er bare at presse på som ind i helvede, højt tempo, brug kanterne.

Jeg spiller med højrebenede fløje i højre side og venstrebenede spillere i venstre side, samtidig bruger jeg backs der både kan forsvare godt og levere noget fremadrettet, især når du spiller med Kane i front vil de kunne give mange assists i løbet af sæsonen.

Jeg har haft så stor succes med taktikken på tværs af flere hold, at jeg næsten vil sige det er som at sætte spillet på "Nem". Tottenhams hold virker som skabt til denne formation, tror nok det skal blive en succes.

Formation
Instruktioner
Resultater Smiley

Kane tror jeg sagtens du kan få til at fungere, giv ham specifik træning i hurtighed, så du forhåbentlig kan få ham op i nærheden af de 15 i acceleration og hurtighed, herefter måske se om du kan få hans dribbling lidt op, samtidig er hans evner på låget jo guld værd når du spiller med kanter.

Mht. Alli, vil jeg nok benytte ham som box-to-box, en rolle han virker skræddersyet til.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #14: 17 Feb 2017, 11:27 »

Iglemose, jeg har haft succes med en let skæv 4-2-3-1, ikke lige med Tottenham, men du kan helt sikker også bruge den med dem. Det er bare at presse på som ind i helvede, højt tempo, brug kanterne.

Jeg spiller med højrebenede fløje i højre side og venstrebenede spillere i venstre side, samtidig bruger jeg backs der både kan forsvare godt og levere noget fremadrettet, især når du spiller med Kane i front vil de kunne give mange assists i løbet af sæsonen.

Jeg har haft så stor succes med taktikken på tværs af flere hold, at jeg næsten vil sige det er som at sætte spillet på "Nem". Tottenhams hold virker som skabt til denne formation, tror nok det skal blive en succes.

Formation
Instruktioner
Resultater Smiley

Kane tror jeg sagtens du kan få til at fungere, giv ham specifik træning i hurtighed, så du forhåbentlig kan få ham op i nærheden af de 15 i acceleration og hurtighed, herefter måske se om du kan få hans dribbling lidt op, samtidig er hans evner på låget jo guld værd når du spiller med kanter.

Mht. Alli, vil jeg nok benytte ham som box-to-box, en rolle han virker skræddersyet til.
Tak for input - jeg vil da prøve at teste den i 2. omgang. Mht. Kanes udvikling, så duer det nok ikke helt - er i gang med 3. sæson, hvor han er 25 år og godt nok 14/13 i acc og speed. Det er nok for sent dér :-)
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010