home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23283
  1 Bruger, 346 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hotpayalkapoor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Tottenham Hotspur
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Tottenham Hotspur  (Læst 11512 gange)
T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #15: 17 Feb 2017, 12:28 »

Iglemose, jeg har haft succes med en let skæv 4-2-3-1, ikke lige med Tottenham, men du kan helt sikker også bruge den med dem. Det er bare at presse på som ind i helvede, højt tempo, brug kanterne.

Jeg spiller med højrebenede fløje i højre side og venstrebenede spillere i venstre side, samtidig bruger jeg backs der både kan forsvare godt og levere noget fremadrettet, især når du spiller med Kane i front vil de kunne give mange assists i løbet af sæsonen.

Jeg har haft så stor succes med taktikken på tværs af flere hold, at jeg næsten vil sige det er som at sætte spillet på "Nem". Tottenhams hold virker som skabt til denne formation, tror nok det skal blive en succes.

Formation
Instruktioner
Resultater Smiley

Kane tror jeg sagtens du kan få til at fungere, giv ham specifik træning i hurtighed, så du forhåbentlig kan få ham op i nærheden af de 15 i acceleration og hurtighed, herefter måske se om du kan få hans dribbling lidt op, samtidig er hans evner på låget jo guld værd når du spiller med kanter.

Mht. Alli, vil jeg nok benytte ham som box-to-box, en rolle han virker skræddersyet til.
Nu har jeg lavet taktikken - har spillerne individuelle ordrer?
Logged

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #16: 17 Feb 2017, 13:09 »

Jeg har ligeledes et save i gang med Spurs, og der har jeg haft stor succes med en klassisk 4-2-3-1, hvor Dele og Kane har været super gode. Jeg spiller med 2 boldspillende forsvarer,  komplette wingbacks i angreb, en Boldvindende i forsvar suppleret med en flydende eller dyb (afhængig af om der er Eriksen eller Dembele) 2 IA i support, En skyggeangriber (Dele - har 13 mål og 8 assist i 28 kampe) samt Hurrikane på toppen i en Dybtliggende angriber i Angreb (14 mål i 19 kampe og 6 assist).

Af holdinstruktioner bruger jeg kortere afleveringer, spil mere smalt, skub højere op, Spil op fra forsvar, Udnyt midten og højere tempo. Eneste spillerinstrukser (udover Hugo, som skal spille kort til centerforsvarerne) er mine kanter, som jeg har tilføjet "kom længere frem" .. Mentaliteten er kontroller og frit.
Afhængigt af modstanderen og spillet på banen tilføjer jeg nogle gange arbejd bold i felt, og skifter til en mere direkte spillestil hvor jeg udnytter fløjene. Smiley

Er desværre ikke i nærheden af min computer, så kan ikke ligge SS op (desuden kan jeg heller ikke finde ud af det Wink  Har endnu ikke købt nogle spillere, og i enkelte tilfælde har jeg brugt Dele på OMV, hvis Son eller GK har været ude af stand til at spille.

Håber det giver dig lidt inspiration Smiley
Kan se der er potentiale i taktikken. Alli nedlagde Sporting i CL med 3 mål og 2 ass. i 6-2 massakren Peace
Logged

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #17: 17 Feb 2017, 20:11 »

Nu har jeg lavet taktikken - har spillerne individuelle ordrer?
Ikke alverden nej.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #18: 14 Apr 2017, 18:39 »

Så har jeg givet mig i kast med et Tottenham save, hvor målet er at blive verdens bedste hold  Rullende Øjne
Kun købt Dolberg i 1. transfervindue, som han har takket ved at spille 9 kampe i PL, scores 6 mål og derudover scoret 4 mål i CL gruppespillet.
spillet 17 kampe, hvor statistikken hedder 15-1-2. Så fører ligaen med 4 point ned til Arsenal  Thumbs Up
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010