home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 411 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  FM17 anmeldelser
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: FM17 anmeldelser  (Læst 8036 gange)
HrJensen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
FM17 anmeldelser
« : 01 Nov 2016, 22:02 »

« Seneste Redigering: 03 Nov 2016, 16:10 af HrJensen » Logged

clubnougat
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: FM17 anmeldelser
« Svar #1: 02 Nov 2016, 07:18 »

jeg synes spillet er MEGET bedre end 2016 Smiley det går primært på at jeg føler at match-engine er noget mere realistisk. I 2016 sad jeg ofte med fornemmelsen af at jeg ligesom kunne se på den måde spillet blev bygget op på at, især modstanderne, nu ville score. Oftest havde jeg ret. I denne udgave synes jeg slet ikke at jeg sidder med denne følelse overhovedet Smiley mit eneste brok omkring match-engine er at jeg synes spillerne på både mit og modstander holdet har urealistisk mange indlæg som er tæt på at gå i mål hvor målmanden lige må prikke den over til sidst.

Jeg spiller på Mac, og har læst at der er en del der oplevet crashes. Siden betaen udkom har jeg kun haft 1 crash og det er væsentlig mindre end jeg havde i samme periode i 2016.

Så alt i alt ka jeg kun anbefale det Smiley
Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM17 anmeldelser
« Svar #2: 02 Nov 2016, 09:18 »

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-3893642/Football-Manager-2017-Review-Sports-Interactive-produced-best-version-cult-game-years.html Denne anmeldelse siger, at FM 17 betaen er den bedste. Jeg synes selv, det tegner ok efter at have spillet 12 kampe.
« Seneste Redigering: 02 Nov 2016, 10:57 af Esmark11 » Logged

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: FM17 anmeldelser
« Svar #3: 02 Nov 2016, 10:23 »

Nogen der har prøvet sig af med serie a? Hvordan er det med kortene? Flyver de op af dommerens lomme?
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM17 anmeldelser
« Svar #4: 02 Nov 2016, 10:29 »

Det skal siges, at jeg ikke har spillet FM16. Jeg har til gengæld spillet FM2006 til FM2015, og siden FM2012 eller 2013 har jeg syntes FM har haltet gevaldigt. Spillet har virket meget mekanisk og på ingen måde så givende og underholdende som før den store ME-opdatering.

MEN spillet har siden 2006 efter min mening forbedret sig år for år i forhold til spillet udenfor banen, og selv i de senere udgaver har jeg elsket spillet - bortset fra kampene. Derfor har jeg altid haft en forhåbning om, at FM2016 skulle blive spillet, der pustede nyt liv i den forførende elsker spilserien har været!

Og det er det - ud fra betaen. ME'en virker meget mere dynamisk, og det virker som om spillet tilgodeser flere stilarter end før, ligesom i de gode gamle dage. Man føler faktisk, at man har en langt større aktie i sejrene end før, og selvom jeg stadig har vildt meget at lære, så nyder jeg hver eneste kamp.
Spillet udenfor banen fungerer også upåklageligt efter min mening, og jeg har virkelig svært ved at se, hvor spillet udenfor banen skal forbedres Jeg er ret glad for den ellers meget udskældte træningsdel, som jeg tror er meget tættere på den virkelige verden end de gamle sliders.

Jeg er fuld af lovord, og for første gang i ca 4 år nyder jeg FM. Jeg håber bare at betaen og det endelige spil er nærmest ens, for jeg er virkelig glad for betaen! Kan slet ikke vente på at spille det fulde spil med mange flere nationer og stor database!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: FM17 anmeldelser
« Svar #5: 02 Nov 2016, 10:39 »

Det lyder lovende - jeg er i præcis samme båd, men har simpelthen ikke ville bruge pengene på elendighed en gang mere. Sidste pr var dråben.  Men ja, man læser snart meget godt om spillet.
Er spændt på om betaen er langt fra den endelige version, som imo de sidste pr har været langt dårligere end betaen. Det lugter næsten af fm17 køb ind over weekenden.
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FM17 anmeldelser
« Svar #6: 02 Nov 2016, 10:49 »

Jeg tilslutter mig koret af lovprisere af den nye version af spillet - FM17 virker bare generelt mere gennemarbejdet end tidligere (selvom jeg personligt ikke havde de store problemer med de tidligere versioner).

De nye tiltag som allerede er nævnt er taget imod med kyshånd, og der er ingen tvivl om at FM17 er det bedste spil til dato efter min mening (jeg antager at de ikke ændrer voldsomt meget fra Beta til endelig version).

Personligt har jeg ikke oplevet andet end et enkelt crash endnu, og har umiddelbart kun set problemet med oversættelsen til dansk, hvilket jeg slet ikke er i tvivl om bliver rettet - lig tidligere år.

Spillet er hurtigere qua 64-bit, så det loader ikke så lang tid af gangen og jeg kan have flere ligaer med i år end i FM16. Det er væsentligt taget i betragtning af at min bærbare ikke er noget specielt og efterhånden en håndfuld år gammel! Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM17 anmeldelser
« Svar #7: 02 Nov 2016, 11:44 »

Jeg er enig i det meste der er skrevet - jeg synes spillet virker super gennemført og er måske det bedste siden 09.

Men jeg synes også det er vigtigt at pointere at spillet umiddelbart virker for let, og at man med den rigtige taktik kan opnå resultater som spillerne er meget langt fra gode nok til. Fx når man ser folk der vinder PrL med United, med 19 point ned til 2. pladsen - i første sæson.... Eller når man som jeg selv fejer al modstand i Ligue 1 af banen, med undtagelse af PSG og Monaco, som Angers... Angers har bogstavelig talt 3 spillere som ikke er dårlige... Det tager lidt af glæden fra hvad der ellers synes som et gennemført spil.
Logged

HrJensen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FM17 anmeldelser
« Svar #8: 02 Nov 2016, 11:50 »

Tak for alle inputs indtil videre - jeg vil tage dem med videre i overvejelserne. Det er relativt etablerede brugere der melder ud her i hvert fald Smiley

Lad der endelig komme flere tilbagemeldinger Smiley

Mht. sværhedsgrad så slog det mig faktisk godt. Jeg synes de screens jeg har set rundt omkring vidner en anelse om det samme..
Logged

Schram
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FM17 anmeldelser
« Svar #9: 02 Nov 2016, 11:51 »

Har kun spillet et test spil med FCK, spillet virker meget fint. Dog har jeg en anke vedr. spillere der ikke har været i klubben mere end 6-12 mdr. såsom Nicolai Boilesen og Jores Okore, når der kommer et latterligt bud på dem, vil de væk selvom de kun har spillet 5 kampe for mig. Syntes det er lidt underligt. Kan ønske at spillet tager højde for hvorlænge spillere har været i klubberne før de vil væk.
Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM17 anmeldelser
« Svar #10: 02 Nov 2016, 11:55 »

Det har jo alle dage været et 'problem' med FM, at spillere købes på baggrund af deres stats og ikke præstationer, det er ikke noget nyt i FM17 Smiley
« Seneste Redigering: 02 Nov 2016, 11:57 af 22 » Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM17 anmeldelser
« Svar #11: 02 Nov 2016, 12:10 »

Det har jo alle dage været et 'problem' med FM, at spillere købes på baggrund af deres stats og ikke præstationer, det er ikke noget nyt i FM17 Smiley

Det er jeg så ikke enig i. Synes bestemt gode præstationer tiltrækker ligeså meget opmærksomhed fra andre klubber som gode stats Smiley
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM17 anmeldelser
« Svar #12: 02 Nov 2016, 12:31 »

Med de senere kommentarer in mente, så vil jeg også sige, at jeg synes der bliver scoret utroligt mange mål (både for og imod) i spillet. Det føles som uforholdsmæssigt mange kampe, hvor der bliver scoret over 3 mål.

Men eftersom jeg kan se hvorfor i den taktiske opsætning og det føles "fair", så kan jeg godt se lidt gennem fingrene med det.

At spillet skulle være nemt vil jeg dog ikke erklære mig enig i. En rutineret ræv som mig har masser af udfordringer i spillet, og har på ingen måde "knækket koden", og for mig virker det absolut givende at bruge lidt tid på at tænke undervejs, i forsøget på at skabe gode resultater.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

HrJensen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FM17 anmeldelser
« Svar #13: 02 Nov 2016, 12:34 »

Nu er jeg lidt en Serie A nørd, så er der nogen  der har gjort sig erfaringer med denne liga?

Er de flamboyante ejere medtaget i spillet? Er Milan blevet overtaget? osv.

Og så et generelt spørgsmål. Er det muligt at få succes med en defensiv taktik? Og uden kanter? Som jeg ser det har de seneste FM været meget præget af at flydende offensivt fodbold med inside forwards, var vejen frem. Dette ødelagde lidt min oplevelse.
Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM17 anmeldelser
« Svar #14: 02 Nov 2016, 12:35 »

Ja bestemt, det var måske lige i overkanten at udelukke præstationer - men du fangede vel pointen Smiley spillere købes i høj grad på baggrund af deres stats, og det afføder nogle problemstillinger, hvoraf den der nævnes et par indlæg over er en af dem.

Og med nemt mener jeg ikke at det er nemt "at knække koden" - men at det er muligt at knække koden. Det lader i hvert fald til at man med den rigtige taktik kan præstere langt bedre end spillermaterialet berettiger til. Og jeg mener da også generelt set, det er en observation baseret på mere end mit eget 5 måneder korte save.
« Seneste Redigering: 02 Nov 2016, 12:38 af 22 » Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010