home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:38:13 Dorner Træningsbanen Hjælp til spilleroller
I dag kl. 08:39:59 Wester Blogs The Great Lion
I går kl. 22:05:34 Wester Klubsøgnin... FM17: Hvem skal jeg være?
I går kl. 22:02:47 Wester Træningsbanen Taktikker ?
I går kl. 17:01:48 Wester Træningsbanen FM 17 Støttepligter ?
I går kl. 14:43:10 pallestar Klubsøgnin... Crewe Alexandra F.C
I går kl. 10:20:22 Roberto_Baggio Klubsøgnin... Chelsea FC
Antal Registrerede Brugere: 20705
  4 Brugere, 157 Gæster Online.

Nyeste Bruger: math9538
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Liverpool F.C.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Liverpool F.C.  (Læst 5222 gange)
Dennislauridsen
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool F.C.
« Svar #15: 10 Apr 2017, 11:42 »

Jeg har længe ledt efter en spil som fanger mig. Valget faldt på Liverpool og må sige det begynder at blive sjovt.
Jeg er netop lige begyndt på 2. sæson.
hurtig opsummering af 1. sæson: Jeg vandt ligaen med 97 point. FA cup og EFL Cup.

Jeg lavede 1 transfer i 1. sæson og der hentede jeg Kostas Manolas, mens jeg solgte Lucas, Sturridge, Ings og Lovren.

2. sæson er som sagt lige begyndt og jeg gik lidt amok på transferfronten. Problemet med mine transfers er at andre store klubber var ude efter de samme spillere derfor har jeg måttet handle hurtigt.

Ind er kommet Dybala, Lemar, Dele Alli, Griezmann og Florentino Luis, mens jeg valgte at sælge Origi, Lallana, Sahko og Klaven.

Jeg syntes mine indkøb har været tiltrængt fordi jeg netop skal til at spille CHL og jeg syntes virkelig der manglede nogle stjerne spillere. Min offensiv behøver ikke blive forbedret de næste par år.

Jeg kommer med en update senere.

mvinding
Ynglingespiller

« Svar #16: 10 Apr 2017, 14:12 »

Jeg har længe ledt efter en spil som fanger mig. Valget faldt på Liverpool og må sige det begynder at blive sjovt.
Jeg er netop lige begyndt på 2. sæson.
hurtig opsummering af 1. sæson: Jeg vandt ligaen med 97 point. FA cup og EFL Cup.

Jeg lavede 1 transfer i 1. sæson og der hentede jeg Kostas Manolas, mens jeg solgte Lucas, Sturridge, Ings og Lovren.

2. sæson er som sagt lige begyndt og jeg gik lidt amok på transferfronten. Problemet med mine transfers er at andre store klubber var ude efter de samme spillere derfor har jeg måttet handle hurtigt.

Ind er kommet Dybala, Lemar, Dele Alli, Griezmann og Florentino Luis, mens jeg valgte at sælge Origi, Lallana, Sahko og Klaven.

Jeg syntes mine indkøb har været tiltrængt fordi jeg netop skal til at spille CHL og jeg syntes virkelig der manglede nogle stjerne spillere. Min offensiv behøver ikke blive forbedret de næste par år.

Jeg kommer med en update senere.

Hvad gav du for de forskellige spillere?

DANzin22
Ynglingespiller

« Svar #17: 07 Maj 2017, 17:07 »

3. sæson med Liverpool er snart ved at være færdigspillet og endnu et mesterskab er snart sikret. Det var dog en stor skuffelse, da jeg røg ud af EFL og FA cuppen, men går benhårdt efter CHL. Har vundet PML alle 3 år, men har min første CHL-titel til gode, som jeg regner med komme i den nuværende sæson.

EDIT: Helt som ventet vandt jeg endelig CHL i 3. sæson.

* Skærmbillede 2017-05-07 kl. 17.04.58.png (858,88 KB - hentet 164 gange.)
* Skærmbillede 2017-05-07 kl. 17.07.19.png (905,39 KB - hentet 167 gange.)
« Seneste Redigering: 07 Maj 2017, 22:33 af DANzin22 » Logged

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #18: 15 Maj 2017, 19:25 »

3. sæson med Liverpool er snart ved at være færdigspillet og endnu et mesterskab er snart sikret. Det var dog en stor skuffelse, da jeg røg ud af EFL og FA cuppen, men går benhårdt efter CHL. Har vundet PML alle 3 år, men har min første CHL-titel til gode, som jeg regner med komme i den nuværende sæson.

EDIT: Helt som ventet vandt jeg endelig CHL i 3. sæson.

Imponerende. Hvordan stiller du op, rent taktisk?

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

DANzin22
Ynglingespiller

« Svar #19: 17 Maj 2017, 11:16 »

Imponerende. Hvordan stiller du op, rent taktisk?

Jeg spiller med en 4-3-3 med 3 centrale angribere og 3 centrale midtbanespillere. Smiley

weichardo86
Ynglingespiller

« Svar #20: 17 Maj 2017, 11:21 »

er det en taktik du har hentede eller hvad? sidder nemlig selv og har kig på en opstilling med 4-3-3 bruger du kanter eller er det 3 angriber og 3 centrale midtbaner?

weichardo86
Ynglingespiller

« Svar #21: 17 Maj 2017, 11:22 »

hov kunne  lige se at det var med 3 centrale midtbaner og 3 angriber:-) hvad har du sat dem til og hvilken indstillinger bruger du?

DANzin22
Ynglingespiller

« Svar #22: 17 Maj 2017, 11:34 »

hov kunne  lige se at det var med 3 centrale midtbaner og 3 angriber:-) hvad har du sat dem til og hvilken indstillinger bruger du?

De 3 på midtbanen er cm og de 3 angribere er F9, KA og F9 Wink

Jeg tackler hårdt og presser meget med samtlige spillere for at opnå et højt genpres på modstanderen således, at de får svært ved at lave omstillinger mod mig. Smiley

weichardo86
Ynglingespiller

« Svar #23: 17 Maj 2017, 11:35 »

er det en du har hentede et sted eller har du selv lavet den?

weichardo86
Ynglingespiller

« Svar #24: 17 Maj 2017, 11:36 »

og hvis du gider ville du så smide nogle billeder op af den??

JKJ
Lilleputspiller
*

« Svar #25: 16 Jul 2017, 19:51 »

Hvordan udvikler de unge spillere sig, tænker feks på TAA, Woodburn, Ejaria og Ojo.

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2014, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010