home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  1 Bruger, 225 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Teamspeak server for FMF-brugere
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Teamspeak server for FMF-brugere  (Læst 9881 gange)
Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Teamspeak server for FMF-brugere
« Svar #15: 01 Nov 2016, 16:31 »

Er det virkelig så dyrt at skrive en ny side ? .. Tænker, der må da næsten var et par hoveder som bruger siden, der kan lave benarbejdet? Det er klart hvis du skal betale nogen for at lave det hele om, men ja, så må folk træde til med de kompetencer de har ? Smiley
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Teamspeak server for FMF-brugere
« Svar #16: 10 Nov 2016, 22:42 »

For god ordens skyld vil jeg da lige bringe det på bane i emnet der omhandler det. Vi har etableret en teamspeak server, som befinder sig på adressen: ts.fmfreaks.dk:9999

Selve teamspeak klienten kan hentes på www.teamspeak.com
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Teamspeak server for FMF-brugere
« Svar #17: 11 Nov 2016, 08:59 »

Tror jeg vil teste Tspeak på lørdag, så må vi se om nogen vil deltage Opstemt
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Teamspeak server for FMF-brugere
« Svar #18: 11 Nov 2016, 09:23 »

Hvordan fungerer det egentlig? Sidder der bare en flok og råber i munden på hinanden eller hvad.?? Jeg er ikke selv den store tilhænger af det, da jeg bruger min FM-tid som terapi for at slappe af i hovedet uden støj, men det skal selvfølgelig prøves inden jeg kan sige min ærlige mening. Det kunne godt være lørdag engang over middag! Wink
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Teamspeak server for FMF-brugere
« Svar #19: 11 Nov 2016, 09:58 »

Nu sad vi 5-7 stykker i går aftens omkring 12, og der var meget roligt, der er ikke stille som i graven - folk er beherskede men stadig med en hyggelig stemning Smiley
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Teamspeak server for FMF-brugere
« Svar #20: 11 Nov 2016, 10:10 »

Men er det ikke et problem hvis der kommer alt for mange på af gangen også..? Jeg kan forstå når det er på det niveau - så er det vel også til at få et ord indført, men der skal vel ikke være ret mange flere på for at det kan blive for mange (igen - jeg ANER ikke hvad jeg snakker om - prøver bare at blive klogere Wink )??
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Teamspeak server for FMF-brugere
« Svar #21: 11 Nov 2016, 10:51 »

Altså der er jo altid nogle som snakker mere end andre, men det er ikke som en børnehave hvor alle snakker i munden på hinanden og prøver på at larme mest eller komme mest igennem Smiley

Og der er jo flere "rum" så hvis nogle vil snakke FM mens de spiller og andre vil snakke om vilde byturer kan man jo gå i andre rum Smiley
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Teamspeak server for FMF-brugere
« Svar #22: 11 Nov 2016, 10:59 »

Der er altid nogle som larmer mere end andre, men synes generelt der har været en hyggelig stemning derinde de sidste par dage.. Jeg sidder der i hvert fald tit nu, når jeg spiller FM. Det er dog mest crewet som jeg ser derinde, og det ville være fedt at se flere brugere derinde.

Det fungerer som Nodiem skrev ved at der er flere rum, så man kan tilpasse det til hvad man vil snakke om (Challenge, Random eller FM-snak) Tonen er ganske rolig, og det er altså langt fra sådan at alle sider og råber hinanden i ørerne. Men godt i vil give det et forsøg!
Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Teamspeak server for FMF-brugere
« Svar #23: 11 Nov 2016, 12:16 »

Okay - det var netop det med funktionerne jeg tænkte på. Jeg anede eksempelvis ikke at der var flere "rum". For mig at se er det vigtigt med disciplin hos de folk er på siderne, men godt at FM'erne herfra siden er gode til at styre det selv. Smiley

Jeg kigger på det imorgen, og så snakkes vi måske ved! Wink
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Teamspeak server for FMF-brugere
« Svar #24: 11 Nov 2016, 12:57 »

Godt at se debatten rulle omkring TeamSpeak. Generelt har vi det super hyggeligt, og vi hygger os med det! Tiltaget har i hvert fald gjort, at crewfolkene har fået et meget bedre sammenhold Smiley

Næste skridt er, som AEF siger, at flere brugere skal kigge forbi og mærke den gode stemning!
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Teamspeak server for FMF-brugere
« Svar #25: 11 Nov 2016, 14:10 »

Ja der er jo nogle af os der er lidt mere højrøstede end de andre, men er vi på et punkt hvor vi er så mange i rummet, at det forstyrrer nogen, så spreder vi jo da selvfølgelig bare ud på andre rum.

Og som flere siger ville det være fedt hvis der var flere som kom forbi, og skulle nogen have lyst til at sidde kun 2-3 mand og snakke så er der selvfølgelig fuld respekt for det, og så går man da bare i et andet rum - man kan iøvrigt også selv oprette midlertidige rum med eller uden kode, hvis der skulle være folk i alle de andre rum, og man vil have en privat/begrænset samtale Smiley
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Teamspeak server for FMF-brugere
« Svar #26: 07 Dec 2016, 13:30 »

Nu har TS-serveren været oppe i en måned ca, og jeg er lidt interesseret i at høre hvordan det går med at få brugerne til at være på den? Jeg selv har været derinde et par enkelte gange og kommer det da helt sikkert igen, men jeg synes umiddelbart der var begrænset med brugere derinde.

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan dette kan være - der er jo trods alt godt 30 brugere der har "stemt" at de ville komme til at bruge det, så jeg håber det bare er mig der har været uheldig med at ramme ind i nogle tidspunkter hvor der ikke har været så mange på.

Dem der var på var seriøse og gode til at kommunikere, og for en "Rookie" som jeg var det en stor hjælp for at komme igang med at bruge det. Jeg var selv en af dem der stemte nej til at jeg ville komme til at bruge det, men er positivt stillet i forhold til det. Jeg forstår dog ikke dem der har stemt ja og så ikke bruger det. Jeg skriver ikke for at give dårlig samvittighed hvis det virker sådan - jeg synes bare at man bør gøre alvor af det man svarer, da det ligger til grund for en del arbejde som crewet udfører - ligesom eksempelvis også challenges og andre tiltag her på siden!

KOM SÅ IGANG FMFREAKS-BRUGERE!! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Teamspeak server for FMF-brugere
« Svar #27: 07 Dec 2016, 13:39 »

Jeg har også været derinde et par gange.

Jeg synes det var sindsyg hyggeligt, da der også var andre bruger. Der var også en gang, hvor der var 5 fra crewet, og der blev snakken lidt for internt.

Så vil da også opfordre brugerne til at komme derind - det gør det mere hyggeligt for os andre Opstemt
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Teamspeak server for FMF-brugere
« Svar #28: 07 Dec 2016, 15:11 »

Nu har TS-serveren været oppe i en måned ca, og jeg er lidt interesseret i at høre hvordan det går med at få brugerne til at være på den? Jeg selv har været derinde et par enkelte gange og kommer det da helt sikkert igen, men jeg synes umiddelbart der var begrænset med brugere derinde.

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan dette kan være - der er jo trods alt godt 30 brugere der har "stemt" at de ville komme til at bruge det, så jeg håber det bare er mig der har været uheldig med at ramme ind i nogle tidspunkter hvor der ikke har været så mange på.

Dem der var på var seriøse og gode til at kommunikere, og for en "Rookie" som jeg var det en stor hjælp for at komme igang med at bruge det. Jeg var selv en af dem der stemte nej til at jeg ville komme til at bruge det, men er positivt stillet i forhold til det. Jeg forstår dog ikke dem der har stemt ja og så ikke bruger det. Jeg skriver ikke for at give dårlig samvittighed hvis det virker sådan - jeg synes bare at man bør gøre alvor af det man svarer, da det ligger til grund for en del arbejde som crewet udfører - ligesom eksempelvis også challenges og andre tiltag her på siden!

KOM SÅ IGANG FMFREAKS-BRUGERE!! Opstemt

Nu har jeg selv brugt den til noget hjælp, men ellers tænker jeg som skrevet andre steder, at det ville være smart hvis det vindue kunne integreres herinde på siden, istedet for at man skal til at have endnu et program åben.
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010