home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 364 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Teamspeak server for FMF-brugere
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Teamspeak server for FMF-brugere  (Læst 9884 gange)
Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Teamspeak server for FMF-brugere
« : 27 Okt 2016, 13:26 »

Tanken om en Teamspeak server for Fmfreaks.dk's brugere synes jeg er godt initiativ og et værktøj hvorved:

- Folk kan komme til at kende hinanden bedre
- Skabe mere liv mellem medlemmer
- Hjælpe nye medlemmer
- Netværksspil for ny dimension

Desuden er muligheden for at kommunikere med andre fodbold nørder muligvis også en vej til nye challenges, dele-spil, ideer til blogs og andre skønne påfund som eksempelvis Crazy Poul har levet med en kammerat og alene tidligere ! Smiley

Hvad er din holdning ? Smiley
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

jepze
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Teamspeak server for FMF-brugere
« Svar #1: 27 Okt 2016, 14:37 »

Jeg ved ikke helt hvad teamspeak er, men det kunne da være meget interessant. Jeg kunne godt tænke mig selv at være med i sådan et netværk, men man skal dog passe på, at det ikke kommer til at gå ud over aktiviteten på FMF Smiley
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Teamspeak server for FMF-brugere
« Svar #2: 27 Okt 2016, 14:51 »

Jeg har tidligere nævnt Discord som har noget af det samme, og så bare har muligheden for at man kan lave noget skrifts chat også (i større omfang end på teamspeak). Så jeg vil følge med i hvad folk siger til et forslag som dette, da jeg også tror det kan skabe noget yderligere sammenhold, men samtidigt også godt kan se der er nogle problemer i forhold til aktivitet fjernet fra siden.

Lad os endelig høre hvad i andre syntes om sådan et forslag, des flere meninger des bedre.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Teamspeak server for FMF-brugere
« Svar #3: 27 Okt 2016, 14:58 »

Det er ingen hemmelighed at den snak har været oppe før, crews største frygt er at det kommer til at fjerne aktivitet fra siden.
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Teamspeak server for FMF-brugere
« Svar #4: 27 Okt 2016, 16:32 »

Tror det har modsatte effekt Dehli Smiley
Logged


whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Teamspeak server for FMF-brugere
« Svar #5: 27 Okt 2016, 17:08 »

Jeg er lidt på daugaards vogn! At folk sidder sammen, gør jo ikke nødvendigvis, at man søger væk fra forummet. Man kan endda diskutere, hvad der foregår på forummet og tale om hinandenes saves osv. Jeg tror på, at det skaber et bedre bånd mellem alle, hvilket vel kun - også for nye brugere - fører én tilbage til hvor båndet startede, nemlig forummet Wink
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Teamspeak server for FMF-brugere
« Svar #6: 27 Okt 2016, 17:15 »

Det er også svært at have blogs og challenges via verbal kommunikation men måske udvikle folks lyst til at skabe egne og læse/bruge andres;)
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Teamspeak server for FMF-brugere
« Svar #7: 31 Okt 2016, 18:34 »

Inden alt for længe vil vi få stillet vores egen TeamSpeak 3 server til rådighed. Vi giver det chancen og ser, hvor mange der vil støtte op om det. Forhåbentligt bliver det en succes, så folk lærer hinanden bedre at kende Smiley
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Teamspeak server for FMF-brugere
« Svar #8: 31 Okt 2016, 19:21 »

Syntes personligt vi skal afholde nogle "No pants saturdays" hvor man sidder i bokseshorts, drikker øl, spiller FM og ser bold mens vi snakker tosset derinde Wink
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Teamspeak server for FMF-brugere
« Svar #9: 31 Okt 2016, 20:03 »

Vil også sige at Discsord/TS ville hjælpe med aktiviteten på siden Smiley
Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Teamspeak server for FMF-brugere
« Svar #10: 31 Okt 2016, 20:54 »

Update

Efter resultaterne af afstemningen på forsiden og den positive indstilling i tråden omkring det, har vi valgt at få etableret en teamspeak server. Adressen til denne lyder "ts.fmfreaks.dk:9999". Teamspeak kan hentes på www.Teamspeak.com og der er tale om "Teamspeak 3 Client".
Vi håber at høre jer derinde!
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Teamspeak server for FMF-brugere
« Svar #11: 31 Okt 2016, 22:14 »

Toppen vil vel alt andet lige være at få sådan en mulighed integreret på selve siden - hvilket program/software der skal anvendes til dette har jeg ingen idé om. Ligeledes om det overhovedet kan lade sig gøre i det system fmfreaks er bygget op på.

Så er man da sikker på at brugerne vil forblive på siden.

Har ikke helt styr på det, men ved ikke om dette kunne være løsningen på mit eget forslag?
« Seneste Redigering: 31 Okt 2016, 22:27 af Fresse94 » Logged

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Teamspeak server for FMF-brugere
« Svar #12: 31 Okt 2016, 22:33 »

Nu har fmfreaks jo heller ikke været opdateret i den tid jeg har været herinde (dvs 8 år), og siden trænger altså til noget nyt - designmæssigt og layout. Derudover mangler fmfreaks også at udvikle sig, da jeg føler de er gået i stå. En teamspeak server ser jeg som en klar udvikling. På det seneste er jeg hoppet på CS:GO vognen og her snakker jeg en del over TS både med folk jeg kender og ikke kender, men som er jeg kommet til at kende, og jeg vil da til enhver tid foretrække at snakke CS:GO med en jeg spiller med fremfor bare at sidde mutters alene. Jeg kunne godt se en TS server som et frisk pust til Fmfreaks og fm generelt.
Logged


Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Teamspeak server for FMF-brugere
« Svar #13: 01 Nov 2016, 09:24 »

Nu har fmfreaks jo heller ikke været opdateret i den tid jeg har været herinde (dvs 8 år), og siden trænger altså til noget nyt - designmæssigt og layout. Derudover mangler fmfreaks også at udvikle sig, da jeg føler de er gået i stå. En teamspeak server ser jeg som en klar udvikling. På det seneste er jeg hoppet på CS:GO vognen og her snakker jeg en del over TS både med folk jeg kender og ikke kender, men som er jeg kommet til at kende, og jeg vil da til enhver tid foretrække at snakke CS:GO med en jeg spiller med fremfor bare at sidde mutters alene. Jeg kunne godt se en TS server som et frisk pust til Fmfreaks og fm generelt.

Lige præcis med hjemmeside er det simpelthen et spørgsmål om penge, tag et godt eksempel fra CS scenen.
HLTV har lignet sig selv med meget få justeringer i over 10 år, xplayn havde samme problem som os, og døde for år tilbage, der er simpelthen ikke penge til et nyt site.
Ja man kan altid sætte noget op i WP el. men så kan vi ikke migerer alt den gamle data med over, herunder brugere.
Men fedt at du tager godt i mod teamspeak Smiley
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Teamspeak server for FMF-brugere
« Svar #14: 01 Nov 2016, 16:14 »

Dehli, er det umuligt at få noget lignende integreret på selve siden? Altså en udvidelse af den nuværende chatsektion f.eks.?
Eller er det mere et spørgsmål til Acido? (Eller var udvikleren nu hedder)
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010