home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 239 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Skadestuen
| | |-+  FM17 virker ikke
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: FM17 virker ikke  (Læst 8877 gange)
Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
FM17 virker ikke
« : 22 Okt 2016, 22:37 »

Jeg har lige købt FM17 på tilbuddet fra gamesplanet. Jeg installerede spillet uden problemer og skulle til at starte det, men den når kun lige til skærmen hvor den loader spillet, hvorefter spillet lukker ned og der popper en besked op, om at spillet og andre programmer er uskadte. Er der andre der har oplevet dette problem? Jeg spiller på macbook pro, og har ikke haft dette problem før.

Håber der er nogen der kender til problemet, da det er mega frustrerende lige at have brugt 250 kroner på et spil der ikke virker.
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FM17 virker ikke
« Svar #1: 22 Okt 2016, 22:53 »

https://gyazo.com/4539697bd9be87575d438b6813bd9650

Det er denne besked der popper op, efter spillet lukker ned af sig selv. Nogle der har set det før og ved hvad det betyder?

Ville sætte stor pris på al hjælp!
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM17 virker ikke
« Svar #2: 22 Okt 2016, 23:05 »

Har du prøvet at geninstallere?
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FM17 virker ikke
« Svar #3: 22 Okt 2016, 23:13 »

Nej, hvordan gør jeg det over steam?
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM17 virker ikke
« Svar #4: 23 Okt 2016, 01:08 »

Nej, hvordan gør jeg det over steam?

Ctrl + click på titlen under bibliotek, vælg slet lokalt indhold.
efterfølgende kan du dobbelt tjekke med at skrive cmd + mellemrum og søge football manager 2017, kommer der ikke noget frem er det afinstalleret, kommer der noget frem så gå til finder, programmer, søg efter football manager 2017 flyt til papirkurv, tøm papirkurv.

Installer på ny.
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FM17 virker ikke
« Svar #5: 23 Okt 2016, 16:35 »

Afinstallerede det over steam, men det ændrede ikke på noget. Har tjekket SIGames forum og det er åbenbart et velkendt problem på Mac computere, desværre. Håber de får det fikset hurtigt.
Logged

mfjr
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM17 virker ikke
« Svar #6: 23 Okt 2016, 16:57 »

Har samme problem! Håber virkelig, der er en løsning!
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FM17 virker ikke
« Svar #7: 23 Okt 2016, 17:31 »

Jeg har oprettet en tråd derinde, hvor jeg har skrevet om mit problem. Forhåbentlig kan man få noget support på SI's forum.
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FM17 virker ikke
« Svar #8: 23 Okt 2016, 17:33 »

Har samme problem! Håber virkelig, der er en løsning!

Hvad har du prøvet at gøre, for at få det ordnet? Er virkelig selv i vildrede, har prøvet en del ting nu, uden det virkede.
Logged

mfjr
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM17 virker ikke
« Svar #9: 23 Okt 2016, 17:47 »

Hvad har du prøvet at gøre, for at få det ordnet? Er virkelig selv i vildrede, har prøvet en del ting nu, uden det virkede.
Har kun afinstalleret og startet op igen - uden held! Stærkt at have betalt for det, når det ikke virker...
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FM17 virker ikke
« Svar #10: 23 Okt 2016, 18:20 »

Har kun afinstalleret og startet op igen - uden held! Stærkt at have betalt for det, når det ikke virker...

Ja lige præcis, det er jo mega frustrerende. Men forhåbentligt får de det ordnet hurtigst muligt, ellers må man jo vente til spillets release dato, det er bare mega irriterende.
Logged

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: FM17 virker ikke
« Svar #11: 23 Okt 2016, 19:05 »

Åh ja  klassisk sigames - spørg evt på deres forum, men bered dig på et halvarrogant svar ala fm17 er ikke fm16. Forstår ikke hvorfor de ikke trækker stikket ift osx understøttelse. Jeg tør godt forudsige at ved release, så kan man nok starte sit fm op, men så vil det til gengæld være så sløvt og trægt at det ikke er til at spille, før endnu en patch. Det har været sådan i alle de år jeg har haft Mac og på alle de forskellige mac's jeg har haft.
Så det bedste råd er i virkeligheden at spille på en pc. Syntes faktisk at have læst at sigames overvejer Mac uden jeg dog kan huske kilden. Så har du en pc, så spil der indtil ca den store patch omkring jul, så plejer der at være styr på det igen..

Men fedt at man "kunne få lov" mod merbetaling at være tester i form af betaen - tsk tsk
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: FM17 virker ikke
« Svar #12: 23 Okt 2016, 19:35 »

Sigames tester altså spillet på et stort nummer pc såvel som macs. Havde de kendt de problemer der opstår så var de jo fixet men de har ikke optrådt i den lukkede test.
Problemet er jo at macs er noget ragelse som basalt set ikke egner sig til spil og volder mange spil producenter store problemer
Logged

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: FM17 virker ikke
« Svar #13: 23 Okt 2016, 20:17 »

Det kan meget vel være, men så r de også droppe det. Det er ikke ok at udgive til en platform der så ikke kan håndtere det.det samme fjorde sig gældende med sim3. Til sidst frarådede de brug på Mac, men fastholdte argumentationen for de understøttede osx.  Jeg tror ganske enkelt ikke på at tests er i samme omfang og grad som på pc.. så er alle Mac/fm brugere i mit netværk svært uheldige. Så problemet er altså ham med Mac'en og ikke sigames? Det holder jo ikke. Det ville det gøre hvis de advarede mod ustabilitet eller andet, men den slags får man ikke nogen oplysninger om. Oplysninger de selvfølgelig heller ikke kan give, hvis det er gennemtestet inden udgivelse - men så forstår jeg ikke den evindelige brug af minimum 3 patches ved hver udgivelse..

I sidste ende ser jeg bestemt kkke min Mac som ragelse og holder da heldigvis mere af den, end jeg gør af sigames udueligheder.  Andre har formået at udgive spil til Mac, så det kan fint lade sig gøre HVIS DET PRIORITERES.
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: FM17 virker ikke
« Svar #14: 23 Okt 2016, 20:20 »

Som sagt der testes på alle typer af pcer og macs så vel internt som externt hvis nogle havde oplevet de problemer i beta testen så var det naturligvis fixet. Men er jo umuligt at teste med alle former for configs  trods alt
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010