home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  2 Brugere, 393 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Lower League Management
| | |-+  The LP Challenge - Info, spørgsmål og tilmelding
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint
Forfatter Emne: The LP Challenge - Info, spørgsmål og tilmelding  (Læst 31972 gange)
Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: The LP Challenge - Info, spørgsmål og tilmelding
« Svar #60: 26 Okt 2016, 17:26 »

Min kommentar var omkring hvis man blev kontaktet af en anden klub, mens man var i job, derfor udenom den process hvor man havde selv søgt.

Hvis man bliver kontaktet af en anden klub, mens man har et job, så skal man gå ind i samtalen med den mentalitet at man gerne vil have det job.

Du må selvfølgelig gerne være selektiv i hvilke klubber, du ansøger hos, når du selv er i job.
Logged

NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The LP Challenge - Info, spørgsmål og tilmelding
« Svar #61: 26 Okt 2016, 17:29 »

Min kommentar var omkring hvis man blev kontaktet af en anden klub, mens man var i job, derfor udenom den process hvor man havde selv søgt.

Hvis man bliver kontaktet af en anden klub, mens man har et job, så skal man gå ind i samtalen med den mentalitet at man gerne vil have det job.

Du må selvfølgelig gerne være selektiv i hvilke klubber, du ansøger hos, når du selv er i job.

Det var også ment som, at man måtte være selektiv uden job - da det ellers kan blive ret vanskeligt at nå rundt om de forskellige fifa forbund f.eks.

Man kan selvfølgelig søge uden at sige sit job op så Wink
« Seneste Redigering: 26 Okt 2016, 17:36 af NAsMaR » Logged


Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: The LP Challenge - Info, spørgsmål og tilmelding
« Svar #62: 26 Okt 2016, 17:38 »

Det var også ment som, at man måtte være selektiv uden job - da det ellers kan blive ret vanskeligt at nå rundt om de forskellige fifa forbund f.eks.
Hvis man har et mål at komme rundt til forskellige fifa forbund, så må man tilpasse det til sine behov. Det er i sig selv ikke et mål i den her udfordring, men mere at man skal nå en masse klubber igennem sin karriere. Og som skrevet i introduktionen, så er hovedprincippet at man skal gå ind i enhver jobsamtale, man bliver indkaldt til når man er i job, med det mål at få jobbet. Så ens karriere bliver lidt mere tilfældig end hvis man selv sidder og vælger hvad man vil osv. Smiley

Man kunne sagtens skrive ind at man max må være i en klub i 2-3 sæsoner. Det lyder egentligt meget fint.
Logged

NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The LP Challenge - Info, spørgsmål og tilmelding
« Svar #63: 26 Okt 2016, 17:45 »

Hvis man har et mål at komme rundt til forskellige fifa forbund, så må man tilpasse det til sine behov. Det er i sig selv ikke et mål i den her udfordring, men mere at man skal nå en masse klubber igennem sin karriere.

Men det kunne være en fed ekstra ting, specielt når han står i historien som den eneste der har spillet i alle 6 forbund i fifa!

Men som sagt, så kan man jo også søge efter det, mens man har jobbet - det er vel helt okay?

Jeg synes personligt det er fedt at komme rundt i de forskellige verdensdele og Pfannenstiel selv ligger jo ret meget op til det ;-)
Logged


Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: The LP Challenge - Info, spørgsmål og tilmelding
« Svar #64: 26 Okt 2016, 17:58 »

Yup, du søger bare løs.
Og der er mange måder man kan spille udfordringen på. Fx kunne man jo lave en personlig regel om at man ikke må blive ansat i en liga, hvor man allerede har været osv.
Logged

snowturtle
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: The LP Challenge - Info, spørgsmål og tilmelding
« Svar #65: 27 Dec 2016, 20:02 »

Jeg er med i The LP Challenge.
Alle ligaer i Europa er valgt og ved hjælp af random.org, blev jeg tjekkisk manager og første klub der tilbød mig jobbet var Cardiff Metropolitan University.
4 sæsoner er det blevet til indtil videre, som jeg vil skrive lidt mere om i karrieretråden.
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010