home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:43:13 DichaelHiz Baren cykeltøj/cykelbutikker
I går kl. 17:46:45 EarnestGet Baren NBA
21 Jun 2026, 17:41 JG v25 Fodbold VM2026 - Holdet.dk
15 Jun 2026, 19:34 g00n Baren Spiller du på et instr...
10 Jun 2026, 15:20 Broen13 Blogs #74 Youth to Gold
10 Jun 2026, 10:11 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
26 Maj 2026, 18:10 szukizek Challenges The real Sir Alex Ferg...
Antal Registrerede Brugere: 23539
  0 Brugere, 1052 Gæster Online.

Indlæg: 1133930 over 31467 Emner
Nyeste Bruger: godrejcoimbatore
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Atalanta
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Atalanta  (Læst 4527 gange)
Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Atalanta
« : 21 Okt 2016, 17:22 »


Jeg laver altid et spil med Atalanta, synes det er en fed klub FM mæssig. De har rigtig mange gode talente og gode faciliteter, så man kan bygge noget stort op. Forventninger er heller ikke så høje, så man kan næsten ikke skuffe. Klubben starte med små 30 mil at handle, så det er også rum til forstærkninger. Jeg valgte at bruge dem på at fyre nogle spillere, da truppen er stor og der er en par stykker der er gamle som ikke har niveau.

Jeg stiller op i en 4-1-2-2-1 og efter 25 kampe ligger jeg på en femte plads. Så det går meget godt. Har sikret mig to spillere fra næste sæson, Giliano Wilnajldum og Lasse Schone. Ellers har jeg hentet nogle italienske talenter som forhåbentlig kan få en fremtid i klubben. Vender tilbage med mere.
Logged

bianconeri
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Atalanta
« Svar #1: 21 Okt 2016, 18:13 »

Franck Kessie er class. Jeg har hentet ham til Milan - en vanvittig spiller.

Atalanta er en fed klub.
Logged

Vincere Non È Importante È L'Unica Cosa che Conta
fino alla fine ★ ★ ★

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Atalanta
« Svar #2: 21 Okt 2016, 18:18 »

Franck Kessie er class. Jeg har hentet ham til Milan - en vanvittig spiller.

Atalanta er en fed klub.
Han er et bæst. Har også gode erfaringer med Andrea Conti. Fik ham på det italienske landshold og solgt for 200 mil i sidste version af spillet.
Logged

bianconeri
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Atalanta
« Svar #3: 21 Okt 2016, 18:21 »

Han er et bæst. Har også gode erfaringer med Andrea Conti. Fik ham på det italienske landshold og solgt for 200 mil i sidste version af spillet.

Ja. De har et virkelig fedt hold, og har gode muligheder for at få gode regens.

Jeg kan ikke undgå at tænke Cristiano Doni hvergang Atalanta bliver nævnt.
Logged

Vincere Non È Importante È L'Unica Cosa che Conta
fino alla fine ★ ★ ★

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Atalanta
« Svar #4: 21 Okt 2016, 18:25 »

Ja. De har et virkelig fedt hold, og har gode muligheder for at få gode regens.

Jeg kan ikke undgå at tænke Cristiano Doni hvergang Atalanta bliver nævnt.
Ja. :-)

Også Mario Pugliesa fra de tidligere udgave, blev den bedste central midt i verden. Han er dog ikke god mere. Men man har stadig Tulisse, Capone, Gasperoni og Castellano som kan blive verdensklasse spillere.
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Atalanta
« Svar #5: 22 Okt 2016, 12:42 »

Så er første sæson overstået. Det blev til en femte plads, så den står på europæisk næste sæson. Jeg havde som sagt sikret mig Schone og Wilnaljdum. Udover dem er der sket lidt på transferfronten. Kessie blev købt fri fra Milan og er den eneste nævnværdige afgang. Ind har jeg hentet en del. Juan Iturbe, Nicola Murru, Kristoffer Olsen, Moses Odjer, Thomas Kalas, Lorenzo Cristeg og Richario Zivkovic. Et hav af andenholdsspillere er røget da truppen var kæmpe. Håber at kunne sikre mig europæisk igen med disse forstærkninger.

Transfers:


Startopstilling:

« Seneste Redigering: 22 Okt 2016, 13:01 af Boerre » Logged

Clakz
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Atalanta
« Svar #6: 13 Nov 2016, 13:48 »

Atalanta er sindsyg fede at spille med. De har et kæmpe potentiale med ungdommen. Melegoni bliver verdensklasse hvis man holder på ham
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010