home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 381 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Spørgsmåltråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmåltråden  (Læst 121579 gange)
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #360: 23 Apr 2017, 14:10 »

næh har han først opnået den så forsvinder den ikke
Logged

Jelle-ATM
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #361: 25 Apr 2017, 12:13 »

Hej.

Er jeg den eneste, der har problemer med, at jeg ikke kan se tidligere sæsoner under en spillers karriere? Jeg kan kun se sæsonen fra 2015-2016 - og så den indeværende.. I dette tilfælde er det 2017-2018... Det vil sige, at der er tre år, hvor jeg ikke kan se nogen statistikker! Det er virkelig nederen.

Anyone, der har stødt på dette problem og har en løsning - har ledt forgæves...

På forhånd tak Smiley
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #362: 25 Apr 2017, 19:41 »

næh har han først opnået den så forsvinder den ikke

Det jo det jeg synes er mærkeligt. For mener bestemt han havde fået den eller stod til at skulle få egen avl. Nu har han den bare ikke. Og har har været i klubben siden han var 18 år
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #363: 26 Apr 2017, 08:27 »

Jeg har en hel række spillere der er utilfreds med kvaliteten af træningspassene. Jeg har tilføjet alle de træner, jeg kan samt uddelegeret dem til deres opgaver. ud fra arbejds byrde har det hele tiden været medium og derfor god kvalitet. Men nu med samme antal træner, samt de samme træner kan de ikke længere opfylde de krav. Så det er enten hård eller meget hård. Jeg kan ikke få flere trænere. Kan det være fordi de træner jeg har er blevet for dårlige i forhold til klubben og det niveau de er på nu?
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #364: 26 Apr 2017, 08:37 »

Har du fået flere spillere i truppen..? Jeg har aldrig hørt om at trænernes egenskaber bliver dårligere, men jeg har heller ikke været så opmærksom herpå.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #365: 26 Apr 2017, 09:44 »

Jeg har en hel række spillere der er utilfreds med kvaliteten af træningspassene. Jeg har tilføjet alle de træner, jeg kan samt uddelegeret dem til deres opgaver. ud fra arbejds byrde har det hele tiden været medium og derfor god kvalitet. Men nu med samme antal træner, samt de samme træner kan de ikke længere opfylde de krav. Så det er enten hård eller meget hård. Jeg kan ikke få flere trænere. Kan det være fordi de træner jeg har er blevet for dårlige i forhold til klubben og det niveau de er på nu?

Ud over det så er det jo ikke det hold de er på der styrer hvor de træner.

Det er deres alder.
Er han over 21 så tæller det som at han træner med 1. holdets træner.
Sådan har jeg i hvert fald oplevet det nogle gange, men kan godt være det bare er mig der tror det, og det ikke er sådan.
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #366: 26 Apr 2017, 09:57 »

Har du fået flere spillere i truppen..? Jeg har aldrig hørt om at trænernes egenskaber bliver dårligere, men jeg har heller ikke været så opmærksom herpå.

Spiller med OB så klubben har jo været i en rivende udvikling, så får bedre spiller til og bedre træningsfaciliteter hele tiden.
Så tror ikke det er trænerne der bliver dårligere overhovedet. Tænker måske bare spillerne måske har større krav til træningen.
Jeg har 9 førstehold træner samt b hold træner. Så der er jo en del træner.

Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #367: 26 Apr 2017, 09:58 »

Måske i takt med klubben bliver større, kunne jeg tænke mig til trænerne også skal følge en vidst niveau. Synes dog bare jeg har gode trænere. Så det undre mig træningspassene ikke er gode nok, når de tidligere har været det med præcis samme stab

Kan det være pga. For mange spillere i truppen?
« Seneste Redigering: 26 Apr 2017, 10:00 af lejones » Logged

QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #368: 26 Apr 2017, 10:16 »

Måske i takt med klubben bliver større, kunne jeg tænke mig til trænerne også skal følge en vidst niveau. Synes dog bare jeg har gode trænere. Så det undre mig træningspassene ikke er gode nok, når de tidligere har været det med præcis samme stab

Kan det være pga. For mange spillere i truppen?


Ja, det kan det sagtens.

Plus at hvis der er flere kampe over en sæson end der var i starten og træningerne er for hårde, så kan det også spille ind.

Har selv problemet med ca. 4-5 spillere i samme klub som du spiller i.
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #369: 26 Apr 2017, 10:34 »

Måske i takt med klubben bliver større, kunne jeg tænke mig til trænerne også skal følge en vidst niveau. Synes dog bare jeg har gode trænere. Så det undre mig træningspassene ikke er gode nok, når de tidligere har været det med præcis samme stab

Kan det være pga. For mange spillere i truppen?


Det er klart nu flere spillere de skal træne nu flere trænere skal der til så er du typen der har 40 mand så er der jo problemer.
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #370: 26 Apr 2017, 10:47 »

Det er klart nu flere spillere de skal træne nu flere trænere skal der til så er du typen der har 40 mand så er der jo problemer.

Er i pausen og har lige fået alle mine udlejede spiller hjem, der er måske tale om 15 spillere eller sådan noget. Måske det bare er et problem, indtil de fleste er lejet ud igen eller solgt. Jeg prøver at holde min trup på 25 spillere ca. Og lige nu skal
Der nok være 40 stk vil jeg tro.

Men det har dog været det samme de sidste par sæsoner. Der har det ikke været et problem
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #371: 26 Apr 2017, 13:22 »

Det er helt sikkert det der er "galt" så.. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #372: 26 Apr 2017, 14:02 »

Det er helt sikkert det der er "galt" så.. Smiley

Jeg må prøve at se når jeg, når enden af transfer vinduet om det bliver bedre med en mindre trup
Logged

Bordeaux
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #373: 15 Maj 2017, 21:33 »

Er det egentligt muligt at få frispark fra modstanderens boks i FM? Undrer mig bare, for har aldrig set det før Peace
Logged

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #374: 26 Maj 2017, 15:56 »

hvad gør man lige ved dette her:
http://imgur.com/9ciI9bl

jeg har fået den melding 3-4 gang nu..

der er 4 trænere på netop den træningskategori.

er der en der kan hjælpe..??
Logged

Love the Blues

Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 29 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010